PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Detroit Autoshow (VW)



firatciftci44
14 01 2014, 00:41
selamlar. detroit autoshow başlamış. vw standının fotoğraflarına bakabilirsiniz. bu fuardan benim çıkarımım B7 makyajlı olarak B7,5 olarak piyasaya sürülür. ledli xenonu ikili yapmışlar, amerikan modelleri farklı oluyor ama, fuardaki fotoğraflarda yok, google dan aratıp buldum. B8 in hemen çıkmayacağı yönünde nedense ısrarlıyım :)
bu arada ford dikkat çekici. monteo ve connect güzel olmuş diyebilirim..
North American International Auto Show : (http://www.naias.com/virtual-show/photo-tour.aspx?exh=Volkswagen)

atitrend
14 01 2014, 12:39
fırat kardeşim o passat america için üretilen sport model passat sarı sinyal ve jetta tarzı kapı kollarından anlayabilirsin

alnescafe
14 01 2014, 16:36
13927 selamlar dün bir konuyada yazmıştım abd li passat b8 olarak gelecek tr fazla begenilmeyecek tampon ve bagaj jettaya benzediği icin 2 yıl sonra b9 u merakla bekliyoruz.......

BMW
14 01 2014, 17:58
Amerika' vw binen görmedim daha doğrusu göremedim.Ama demek ki biniliyor ki satıyorlar.Gerçi orada doğan-şahin niyetine gidiyordur bu araçlar.Bizde ise premium segment. :)

firatciftci44
14 01 2014, 21:30
fırat kardeşim o passat america için üretilen sport model passat sarı sinyal ve jetta tarzı kapı kollarından anlayabilirsin

Atilla bey zaten yazdim konuda da bu şekilde olmayacaktir, google dan arastirdigim kadariyla bir onizlenim olustu bende.. dunya genelinde cok tutulan, 2. Dunya ulkeleri ve daha geri ulkelerce tercihi yuksek olan bir model b7 passat, ayrıca da 4 yilda radikal değişiklikler yapilmadi passat kasasinda. B7 2011 baslarinda cikti diyebiliriz, 2015 demeden b8 yerine makyajli b7 çıkar yani b7,5 (ic ön göğüs degisir, farlara modifikasyon yaparlar, tampona modifikasyon yaparlar vs.) Hic bana mantikli gelmiyor 2014 te bastan revizyonlu bir passat...

firatciftci44
14 01 2014, 21:33
13927 selamlar dün bir konuyada yazmıştım abd li passat b8 olarak gelecek tr fazla begenilmeyecek tampon ve bagaj jettaya benzediği icin 2 yıl sonra b9 u merakla bekliyoruz.......
Ali bey guzel bir fotoğraf paylasmis. Ben bu fotoyu gorunce passat b8 demem passat b7,5 derim... 1-2 yil sonra cikacak olan bu fotodakinden alakasiz olacak olan modele b8 deriz emin olun...

livevalue
14 01 2014, 21:41
Mondeo kesinlikle çok güzel görünüyor.

VWfromFL
15 01 2014, 05:03
Amerika' vw binen görmedim daha doğrusu göremedim.Ama demek ki biniliyor ki satıyorlar.Gerçi orada doğan-şahin niyetine gidiyordur bu araçlar.Bizde ise premium segment.


Bakin bunada ayrica guldum.. Bilmiyorsak yorumda yapmamak lazim. Amerikada yillardir en cok satan Alman aracidir vw. Sifir bir jetta fiyati ise nereseyse sifir bir mustang ile ayni.

VWfromFL
15 01 2014, 05:22
Konuyla ilgilide Firat bey b7 kodlu passat zaten b6 nin makyajli halidir bu durumda passat b6 2005 yilinda ciktiysa 6 sene sonra makyajlanmis 9 sene sonra da yenenecek aslinda anlamayacak birsey yok 9 yil oldukca da uzun bir sure.. Ben sahsen vw de makyajladigi araci 2. Kez makyajlama gibi bir strateji gormedim henuz. B8 baslibasina yeni bir volskwagen passat. Sirasiyla audi a4/vw cc/skoda suberb b8 alt yapisini kullanarak yenilececek

TURQUAZ06
15 01 2014, 07:21
MQB platformuna çabucak geçmek bence burdaki strateji. bu gerçekleşince istediğin fabrikada istediğn arabayı üret. günümüzün trenti olan maliyet düşürmek için böyle acele etmiş olabilir.

BMW
15 01 2014, 08:31
Tamam bende satıyor dedim zaten.Ayrıca göremedim dedim.Fiyat olarakta kastım o değildi.Ama bilgi için teşekkürler.Bu arada mustang dediniz de ben mustang bakacaktım ya valla iyi oldu hatırlattığınız adı bir türlü aklıma gelmiyordu düşün düşün beynim durdu yahu.İyi denk geldi gene.Sağolun efenim.

atitrend
15 01 2014, 08:35
emre attın gene havanı. masteng dediğin araç amerikada 20 ,25 000 dolarken bizde 400, 500 bin tl. b dünya americalilara güzel.

BMW
15 01 2014, 08:38
Bende öyle demek istemiştim fiyat derken kastım oydu bravo lafı aldığınız ağzımdan.Amerika'da para derdi yok ki zaten.Devlet çok sıkışsa bile basar dağıtır.Eflasyon olmaz.Niye çünkü dünyada geçiyor adamların parası.Bu yüzdende değer kaybetmiyor.Bizde o yok maalesef.Yoksa asgari ücret bile 3000 lira falan olurdu sanırım. :S

VWfromFL
15 01 2014, 08:58
emre attın gene havanı. masteng dediğin araç amerikada 20 ,25 000 dolarken bizde 400, 500 bin tl. b dünya americalilara güzel.
biz otv kurbaniyiz ford un sucu ne :) aslinda buradaki 20 bin usd lik mustang in Turkiye de fiyati bir derece makul olur fakat galeriler standart v6 veya daha normal orta seviye mustang getirmiyorlar zaten ozel ithalatla zor bela ulkeye sokuyoruz bari karimiz iyi olsun birde bu ulkede mustang dedin mi amerikan kasi lazim 280 hp+ lik olsun mantigi olunca mustang GT/Shelby GT ler geliyor onlarin amerika satisi 50+ bin usd zaten birde buna 5.0 veya 5.8 litrelik motorlarin gumruk vergileri ve otv si eklenince o fiyatlari buluyor malesef