PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 3 kasim 2013 ankara leman kültür buluşma resimler



kvaconi
03 11 2013, 19:16
Arkadaşlar ankara buluşmamızı bu gün yaptık benim açımdan çok güzel geçti yeni ve güzel dostlukların başlamasına vesile olan arkadaşlarıma ve gelen gelemiyen tüm arkadaşlara teşekkürler.

benim çekebildiğim buluşma fotoğraflarını yayınlıyorum fotoğrafların büyük çoğunluğunu fırat arkadaşımız yayınlıyacaktır . eskişehire dönünce tabiki(kazasız cezasız gitmesi dileğiyle )1324713248132491325013251132511325213253132541325 5132561325713258132591326013261 .

kvaconi
03 11 2013, 19:20
resimlerin devamı. 13262132631326413265132661326713267132681326913270

Emre_4758
03 11 2013, 19:21
Allah keyfinizi ve dostluğunuzu bozmasın,daha nice buluşmalara inşallah :)

ozgurcagan
03 11 2013, 19:27
Çok güzel bir gündü emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.:alk:alk:alk
Seni tanımak çok güzeldi abi ( birşey sorucam senin araban yakıt tüketimi ne kadar ) :p:p:p:p:p

livevalue
03 11 2013, 20:03
Vag kodlama olayı süper oldu. Hizmet ayağımıza geldi ne güzel. Yine olsun; yine katılmak isterim.

Bazen şöyle dönüp geri bakıyorum da; boynum çıtlıyor, rahatlıyorum.

Arguss
03 11 2013, 20:37
Elinize ayağınıza sağlık, işte bizim farkımız :)

Budak
03 11 2013, 20:39
Çok özendim. Takvim uygun olursa yani kısmet olursa bir sonraki buluşmaya katılmayı çok arzu ederim.

sedat27
03 11 2013, 20:40
Ankara helal olsun. Harikasiniz...

Uzaktaydik ama gonullerimiz , muhabbetimiz birdi:)

Bravoo....


Sent from my iPad using Tapatalk HD

firatciftci44
03 11 2013, 21:00
Arkadaşlar ankara buluşmamızı bu gün yaptık benim açımdan çok güzel geçti yeni ve güzel dostlukların başlamasına vesile olan arkadaşlarıma ve gelen gelemiyen tüm arkadaşlara teşekkürler.

benim çekebildiğim buluşma fotoğraflarını yayınlıyorum fotoğrafların büyük çoğunluğunu fırat arkadaşımız yayınlıyacaktır . eskişehire dönünce tabiki(kazasız cezasız gitmesi dileğiyle )1324713248132491325013251132511325213253132541325 5132561325713258132591326013261 .

hüseyin abicim ellerine sağlık konu için, ayrıca senin nezdinde herkese teşekkür ederim buluşmaya katılan katılmak isteyen ve katılamayanlara.. gönüller bir bunu gördük.. tanıştık, hoş sohbet muhabbet, biraz acemiliğimizi attık ve bir sonraki buluşma çok çok daha güzel olacak buna inanıyorum. güzel bir örnek sergiledik diye düşünüyorum... tüm abilerimi kardeşlerimi tanıdığım için çok mutlu oldum, gönül isterki sık sık yapalım şartlar el verdikçe... bu arada yakıt tüketimi konusuna girsem mi girmesem mi diye tereddütteyim :D buluşmadan eve gidene kadar kaç yaktın hüseyin abi :D :D :D bu arada özgür beyin 35 günlük bebeğine de tekrar buradan uzun ve sağlıklı ömürler diliyorum... yazmakla bitmez herkese teşekkürler...
duygu fotoğrafları rötuşlayıp bana yollayacak, ben de upload edip paylaşıma açacağım.. telefonumdaki bir kaç resmi buraya yükleyeceğim tabi ki.. duygudan resimler hele bir gelsin daha hoş olacak :) kazasız cezasız evimdeyim şu an :)

srcn09
03 11 2013, 21:30
Tek kelime ile harikasınız vallahi süper bir buluşma olmuş bundan sonra Ankara'dan sık sık buluşma bekliyoruz ;)

firatciftci44
03 11 2013, 21:34
şimdilik telefonumdaki fotoğrafları upload ediyorum. duygudan rötuşlanmış fotolar gelince dediğim gibi yükleyeceğim :)

http://www.passatturkiye.com/resimupload/images/2013110311.jpg
http://www.passatturkiye.com/resimupload/images/1oco.jpg
http://www.passatturkiye.com/resimupload/images/2ghg.jpg
http://www.passatturkiye.com/resimupload/images/3bhb.jpg
http://www.passatturkiye.com/resimupload/images/4pzp.jpg
http://www.passatturkiye.com/resimupload/images/5jgj.jpg
http://www.passatturkiye.com/resimupload/images/6kpk.jpg
http://www.passatturkiye.com/resimupload/images/7aja.jpg
http://www.passatturkiye.com/resimupload/images/8.jpg

firatciftci44
03 11 2013, 21:36
Tek kelime ile harikasınız vallahi süper bir buluşma olmuş bundan sonra Ankara'dan sık sık buluşma bekliyoruz ;)

yaptıklarımız yapacaklarımızın teminatıdır sercan.. tek rakibimiz f-16 diyim :D

sedat27
03 11 2013, 21:39
Tekrar ki buluşmanızda yönetim size İstanbul daki afişten gönderecek:alk

firatciftci44
03 11 2013, 21:43
Tekrar ki buluşmanızda yönetim size İstanbul daki afişten gönderecek:alk

e olsun artık, göğsümüzü gere gere bi afiş asamadık hani.. mekana girerken ilgi çektik soran eden oldu :D bi afiş olsaydı şeklimiz olurdu tabi ki...

VWTUTKUDUR
03 11 2013, 21:59
Güzel bir Ankara sonbaharında, bizlere tanışma fırsatına imkan sağlayan site adminlerine, özellikle Ankara Organizatörü kardeşimiz Fırat Bey' e teşekkür ediyorum...
Bugün gösterdi ki; ileride daha kalabalık ve organize imkanı olacak..
Katılan tüm VOLKSWAGEN SEVERLERE tekrar teşekkür ediyorum.
Bir sonraki buluşmaya kadar, tüm ''Passat Türkiye'' sitesi sakinlerine sağlık, huzur ve mutluluk, işlerinde başarılar diliyorum..
Yolumuz hep açık olsun.. Kazasız sürüşler...

firatciftci44
03 11 2013, 22:09
Güzel bir Ankara sonbaharında, bizlere tanışma fırsatına imkan sağlayan site adminlerine, özellikle Ankara Organizatörü kardeşimiz Fırat Bey' e teşekkür ediyorum...
Bugün gösterdi ki; ileride daha kalabalık ve organize imkanı olacak..
Katılan tüm VOLKSWAGEN SEVERLERE tekrar teşekkür ediyorum.
Bir sonraki buluşmaya kadar, tüm ''Passat Türkiye'' sitesi sakinlerine sağlık, huzur ve mutluluk, işlerinde başarılar diliyorum..
Yolumuz hep açık olsun.. Kazasız sürüşler...

ahmet abimiz... şeref verdin, ağzına sağlık... bu buluşma ilerisi için bi teminat bizler adına, bu kesin... tekrar en kısa zamanda görüşmek üzere...

VWTUTKUDUR
03 11 2013, 22:17
ahmet abimiz... şeref verdin, ağzına sağlık... bu buluşma ilerisi için bi teminat bizler adına, bu kesin... tekrar en kısa zamanda görüşmek üzere...
Fırat'cım, gençlerin takipcisiyiz:)
Kolaylıklar dilerim..

firatciftci44
03 11 2013, 22:32
Fırat'cım, gençlerin takipcisiyiz:)
Kolaylıklar dilerim..

estafurullah ahmet abimiz.... büyüklerimiz baş tacımız her zaman... inşallah bu buluşmalar sıklaştıkça sizlerden öğreneceğimiz çok şey olacak, sizler de bizden esirgemedikçe muhabbetinizi bizden, doyum olmaz sizlere.... tekrar tekrar teşekkürler...

mert
03 11 2013, 22:43
Çok güzel bir buluşma olmuş. Keşke canlı bağlantı kursaymışız Istanbul'la

firatciftci44
03 11 2013, 22:51
Çok güzel bir buluşma olmuş. Keşke canlı bağlantı kursaymışız Istanbul'la

işte bunlar hep tecrübe mert abi :D

adro
04 11 2013, 00:13
süper organizasyon :alk

zekidinc55
04 11 2013, 04:14
Fırat kardeşim seninle ve diğer dostlarla tanışmak çok güzeldi.:) Biraz old versiyonlar olarak gençlere ayak uyduramasakta :o aramızda çıtır delikanlı Hüseyin abimizi vardı. :)Yakıt tüketimi konusunda kafamdaki tüm soru işaretlerini sildi. :banghead: Barış ve şirin oğlunun honda konusunda söylediklerini honda forumuna üye olup yazsa mı diyorum. Can güvenliğimin tehlikede olacağından korkuyorum. ;) Nihat abi akşam bir ara çay demledin:D:D:D:D mi diye arayaçaktım ama rahatsız etmeyeyim dedim.(Hüseyin abi sen anlamışsındır)

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

kvaconi
04 11 2013, 10:29
zekeriya anladım anlammı inşallah gidicez nihat abinin çiftliğine artık çaymı demler çorbamı pişirir bilmem misafir bulduğunu yer misali yapıcaz. zekeriya , gökhan, barış ,fırat ,burak , metin , ve ismini hatırlıyamadığım diğer arkadaşlarla tanıştığıma çok memnun oldum inşallah güzel dostlukların başlangıcı olur bu buluşma . herkese selamve saygılar .

kvaconi
04 11 2013, 10:33
bu arada kastamonudan kalkıp gelen ahmet abimizinde ayagına sağlık çok memnun etti bizleri. artık kastamonu da bir buluşma organizasyonunda ahmet abimiz var diyebiliriz ankara ekibi olarak gideriz inşallah.ankaradan selamlar.

VWTUTKUDUR
04 11 2013, 12:09
bu arada kastamonudan kalkıp gelen ahmet abimizinde ayagına sağlık çok memnun etti bizleri. artık kastamonu da bir buluşma organizasyonunda ahmet abimiz var diyebiliriz ankara ekibi olarak gideriz inşallah.ankaradan selamlar.
Sizlerle tanışmak güzeldi...
Volkswagen, hepimiz için bizi sevdiklerimize, işlerimize ulaştıran bir araç olmanın yanında yeni dostluklar, beklentisiz güzel yaşanmışlıklara vesile oluyor..
Elebette Kastamonu'da böyle bir organızasyon yapabiliriz.. Ancak, Kastamonu kesinlikle yatılı olmalıdır..
Tüm samimiyetimle, böyle bir organisazyon düşünülürse sevinir ve yardımcı olurum..

Ramazan Serdar
04 11 2013, 13:05
Güzel bir buluşma olmuş.
Katılanlara düzenleyenlere emeği geçen herkese çok teşekkürler...

firatciftci44
04 11 2013, 14:26
Fırat kardeşim seninle ve diğer dostlarla tanışmak çok güzeldi.:) Biraz old versiyonlar olarak gençlere ayak uyduramasakta :o aramızda çıtır delikanlı Hüseyin abimizi vardı. :)Yakıt tüketimi konusunda kafamdaki tüm soru işaretlerini sildi. :banghead: Barış ve şirin oğlunun honda konusunda söylediklerini honda forumuna üye olup yazsa mı diyorum. Can güvenliğimin tehlikede olacağından korkuyorum. ;) Nihat abi akşam bir ara çay demledin:D:D:D:D mi diye arayaçaktım ama rahatsız etmeyeyim dedim.(Hüseyin abi sen anlamışsındır)

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Aynen abi bil mukabele... bir dahaki bulusmalar kastamonu ahmet abimizin mekani ve nihat abimizin "çay" demlemeli golbasindaki bahcesi zaten :))))))

mnakdogan
04 11 2013, 14:55
sevgili dost ve kardeşlerim.öncelikle dünki organizasyonu yoğun çabalar ile tertip ederek ,güzel ve dost canlısı insanlarla tanışmamızı sağlayan fırat kardeşime teşekkür ediyorum.ayrıca ankara dışından katılan Ahmet kardeşime ve diğer tüm kardeşlerimede böyle güzel sıcak ve samimi bir ortamı bize yaşatıkları için teşekkür ediyorum.görüyorumki benim çayın şöhreti benden önce gitmeye başlamış o halde havalar bozmadan ve kar düşmeden gene fırat kardeşimin organizesi ile bir çay partisi yapabiliriz diyorum.:=)))).unutmadan bu güzel günümüzü,şereflendiren ve birbirinden güzel resimler çekerek , ayrı bir güzellik katan duygu hanımada sonsuz teşekkürler.

VWTUTKUDUR
04 11 2013, 15:37
Fırat'cım,
Nihat Bey 'kar düşmeden' demiş... Ben ise, Kar yağdıktan sonra Ilgaz'ın güzellikleriyle toplanıp buluşalım önerisini getiriyorum, sana ve diğer tüm arkadaşlara...
Ama dedim ya, günü bir çok zor olur.. c tesi sabah erken Ankara'dan çıkılırsa 2.5 saatte Ilgaz Dağı'na ulaşılır. O gün orada geçer, akşama şehre ineriz. Özel program sonunda yatılır ve ertesi sabah köy kahvaltısı, panaromik şehir turu sonrası Ankara'ya dönülür.. Böyle bir gezinin çok maliyeti de olacağını düşünmüyorum..
Nihat Bey'in çay partisine katılmayı çok isterim. Müsaait olursam mutlaka katılırım..
Güzel ve daha organizeli buluşmalarımıza diyorum...

mnakdogan
04 11 2013, 15:54
sevgili Ahmet kardeşim.çağrın ve davetin için çok çok teşekkürler.elbette olabilir.çogunluk ne derse tabi olurum bende.benim bahçe için kar düşmeden dememin sebebi ise 43 km lik yolun son 1 km si stabilize olup,belediyece küreme vs yapılmadığından zor olmaktadır.o bakımdan yani:=))

VWTUTKUDUR
04 11 2013, 16:05
sevgili Ahmet kardeşim.çağrın ve davetin için çok çok teşekkürler.elbette olabilir.çogunluk ne derse tabi olurum bende.benim bahçe için kar düşmeden dememin sebebi ise 43 km lik yolun son 1 km si stabilize olup,belediyece küreme vs yapılmadığından zor olmaktadır.o bakımdan yani:=))
Nihat Bey, hiç önemli değil...
Bizim arabalarımız VOLKSWAGEN:))
Yok, şaka bir yana nasıl ne zaman olursa gerçekten günü bir bile gelmek isterim sizler için...

derin siyah passat b7
04 11 2013, 16:43
Çok güzel fotoğraf ve videolar var(istanbuldakinde, Ankara dakilerde video var mı bilmiyorum).Facebook sayfasında aslında daha fazlası paylaşılsa daha iyi olur düşüncesindeyim.Arabaların hepsi birbirinden güzel.

çakalkasa
04 11 2013, 17:07
Güzel bir buluşma olmuş.Tarih uyarsa katılmak isterim bir sonraki buluşmaya:)

firatciftci44
04 11 2013, 18:11
herkese selamlar tekrar. ankara buluşmasına katılan üyelere mail attım, iletişim bilgileri word formatında...
arkadaşımın çektiği fotoğrafların hepsinin birden hazırlanıp bitmesini bekliyorum, şimdilik bir kaç numunelik foto yollayacağım.. henüz işi bitmiş değil. tam 278 tane fotoğraf var... işi bittiğinde fotoğrafların hepsini tek linkte upload edeceğim arkadaşlar... aradan seçme olarak da önizleme olması açısından forumda paylaşacağım...
ahmet keskin abimizin özel olarak çektirdiği fotoğraftan bir örnek (henüz bitmedi, fotoların hepsini rötoşlayıp güzel bir halde sana teslim edilecek ahmet abi)

video var, benim sunrooftan çekilmiş :D ancak sadece polo gti görünüyor... onu da yüklerim ama diğer arabalar görünmüyor...

http://www.passatturkiye.com/resimupload/images/5580131015.jpg
http://www.passatturkiye.com/resimupload/images/1001268101.jpg
http://www.passatturkiye.com/resimupload/images/1422531101.jpg
http://www.passatturkiye.com/resimupload/images/1452038101.jpg
http://www.passatturkiye.com/resimupload/images/1454693101.jpg
http://www.passatturkiye.com/resimupload/images/1459887101.jpg
http://www.passatturkiye.com/resimupload/images/1460270101.jpg

bu da ahmet abinin fotoğraflarından biri, henüz taslak, hepsiyle arkadaşım ayrı ayrı ilgileniyor..
http://www.passatturkiye.com/resimupload/images/1459290101.jpg

ozgurcagan
04 11 2013, 18:16
1327413276

Oğlum Ahmet abinin gözlükleriyle daha bir yakışıklı oldu teşekkür ederiz abi gelip bizle beraber olduğun için sevgiler saygılar abi

ozgurcagan
04 11 2013, 18:21
Fırat bey eline kolu sağlık resimler bir birnden güzel çıkmış

firatciftci44
04 11 2013, 18:23
Fırat bey eline kolu sağlık resimler bir birnden güzel çıkmış

barış abi bi tamamlansın da inşallah :) ben yapmadım bunlar duygunun eseri... vakit ayırıp hepsini bitirmeye çalışıyor sağolsun.. özgür kardeşimle sizin fotoğrafınıza bayıldım ama :) allah mutluluğunuzu daim etsin, kısmet olur da inşallah özgürün düğününe de passat tr olarak geliriz inşallah :))

ozgurcagan
04 11 2013, 18:29
Amin fırat kardeşim güzel dilekleri çok teşekkür ederiz özgüründe sana çok slm var dün akşam pasatları anlata anlata bitiremedi :):).özgürden önce senin düğününü görürüz inşallah :alk:alk

firatciftci44
04 11 2013, 18:33
kısmet barış abi hayırlısı artık.. :)

kvaconi
04 11 2013, 18:55
Aynen abi bil mukabele... bir dahaki bulusmalar kastamonu ahmet abimizin mekani ve nihat abimizin "çay" demlemeli golbasindaki bahcesi zaten :)))))) inşallah iki degerli abimizi kendi mekanlarında ziyaret etmiş oluruz .

firatciftci44
04 11 2013, 19:47
inşallah iki degerli abimizi kendi mekanlarında ziyaret etmiş oluruz .

zekeriya abimm! "kvaconi"nin anlamını söyleyecektin :D aklıma geldi hemen yazdım :D

konan4206
04 11 2013, 20:14
:alkelinize sağlık. fotolar süper olmuş.:alk

passatonr
04 11 2013, 20:29
yaptıklarımız yapacaklarımızın teminatıdır sercan.. tek rakibimiz f-16 diyim :D

Vuuuuuu.... Bir meydan okuma hissediyorum Turk Yıldızları na :):)
Abi ellerinize sağlık çok iyi bir buluşma Başkent imizden tebrik ediyorum..

firatciftci44
04 11 2013, 20:31
yok Türk Yıldızlarımıza laf etmem haddimize değil :D söz gelimi dediğin gibi ufak bir taş attık istanbula :D bu da işin şakası, gönül ister ki buradaki herkesle tanışalım... istanbul konu başlığında da muhabbeti geçti zaten; tek bir yerde herkesin buluşması üzerine... umarım bu gerçekleşir/gerçekleşebilir...

kvaconi
04 11 2013, 20:34
zekeriya abimm! "kvaconi"nin anlamını söyleyecektin :D aklıma geldi hemen yazdım :Dbir dahaki buluşmada fırat ulu orta söylenmez ya bi dur:kahkaha :kahkaha

firatciftci44
04 11 2013, 20:36
passatturkiye hüseyin abi ve sırları buluşması düzenlensin :D buluşmaya 4,9 yakıt tüketim ortalamasıyla gelmeye çalışcam abi söz :D:D:D:D:D:D

ozgurcagan
04 11 2013, 20:39
abi söylesen bi daha asla sormaz fırat kardeşim :hh

kvaconi
04 11 2013, 20:39
fırat yaratıcılığına tam not verdim gülmekten yıktın beni akşam akşam.:alk

ozgurcagan
04 11 2013, 20:41
hüseyin abi senin canlı destekle konuşma muhabbetin çok güzeldi koptuk gülmek den valla abi :alk:alk:alk

kvaconi
04 11 2013, 20:42
ayıp veya günah olan bir anlam taşımıyor . hani derlerya erkek adam .........olmalı . :)

kvaconi
04 11 2013, 20:44
sağol barış sizlerin muhabbeti beni öyle konuşturdu siz olmasanız biz tek başımıza neyizki.:):)

firatciftci44
04 11 2013, 21:19
ayıp veya günah olan bir anlam taşımıyor . hani derlerya erkek adam .........olmalı . :)

o boşluğa gelebilecek onlarca kelime düşündüm ama senin ağzından çıkacak kelimeyi merakla bekliyorum hüseyin abi :D

livevalue
04 11 2013, 22:12
İstanbul ve Ankara en güzel Bolu'da buluşur. Benden söylemesi...

Bazen şöyle dönüp geri bakıyorum da; boynum çıtlıyor, rahatlıyorum.

firatciftci44
04 11 2013, 23:23
İstanbul ve Ankara en güzel Bolu'da buluşur. Benden söylemesi...

Bazen şöyle dönüp geri bakıyorum da; boynum çıtlıyor, rahatlıyorum.


:+1 kemal bey hatırlarsan biz de öyle dedik sohbet esnasında :D ama şimdi arada kastamonudan ahmet abimiz ve gölbaşındaki bahçesinde çay demleme esnasında seslenen nihat abimiz var :D önce onları ikna etmek gerek :D bu arada her iki değerli abime de ayrı ayrı sözüm var, inşallah onları ziyarete gideceğim :)

VWTUTKUDUR
05 11 2013, 06:48
İstanbul ve Ankara en güzel Bolu'da buluşur. Benden söylemesi...

Bazen şöyle dönüp geri bakıyorum da; boynum çıtlıyor, rahatlıyorum.
Güzel fikir... Bana uyar :)
İstanbul'dan Bolu'ya 250 km.. Ankara'dan Bolu'ya 200 km.. Kastamonu'dan Bolu'ya 250 km..

VWTUTKUDUR
05 11 2013, 06:49
:+1 kemal bey hatırlarsan biz de öyle dedik sohbet esnasında :D ama şimdi arada kastamonudan ahmet abimiz ve gölbaşındaki bahçesinde çay demleme esnasında seslenen nihat abimiz var :D önce onları ikna etmek gerek :D bu arada her iki değerli abime de ayrı ayrı sözüm var, inşallah onları ziyarete gideceğim :)
Güzel fikir... Bana uyar :)
İstanbul'dan Bolu'ya 250 km.. Ankara'dan Bolu'ya 200 km.. Kastamonu'dan Bolu'ya 250 km..

srcn09
05 11 2013, 09:46
İstanbul ve Ankara en güzel Bolu'da buluşur. Benden söylemesi...

Bazen şöyle dönüp geri bakıyorum da; boynum çıtlıyor, rahatlıyorum.

Hep aklimizda olan birsey insallaj bu sene gerceklestiriiz boylece cevre illerden de katilim olucaktir ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)

kvaconi
05 11 2013, 10:40
Herkese günaydın beyler. Fırat sana yine tatlı bir yorgunluk daha hadi boluda buluşmasınıda istanbuldaki arkadaślarla irtibata geçerek ayarlarsan memnun oluruz. Ayrıca yer belirtmek gerekirse yedigöller derim bundan yirmi sene önce oraya giderken bir arabam perte cıkartmıştım kızgınlıgımdan o gün bu gündür oraya gitmedim belki bu buluśma orda düzenlenirse herkesin gidip öve öve bitiremediği yeri görmüş olurum hele birde karlı bir zamanda karda mangal sucuk olursa değmesin kimse keyfimize.. Selamlar herkese.

firatciftci44
05 11 2013, 10:50
Herkese günaydın beyler. Fırat sana yine tatlı bir yorgunluk daha hadi boluda buluşmasınıda istanbuldaki arkadaślarla irtibata geçerek ayarlarsan memnun oluruz. Ayrıca yer belirtmek gerekirse yedigöller derim bundan yirmi sene önce oraya giderken bir arabam perte cıkartmıştım kızgınlıgımdan o gün bu gündür oraya gitmedim belki bu buluśma orda düzenlenirse herkesin gidip öve öve bitiremediği yeri görmüş olurum hele birde karlı bir zamanda karda mangal sucuk olursa değmesin kimse keyfimize.. Selamlar herkese.

bolu'da da tanıdıklarım, can ciğer arkadaşlarım var.. bir çok mesire alanında organizasyon ayarlayabiliriz bundan şüpheniz olmasın... ilgi var gibi görünüyor şu an sömestr tatilinde düşünülmesi gereken bir opsiyon olarak biraz alt yapı çalışması yapayım ben :) düzce, gölcük gibi yerlerizi gezdim, orman bakanlığının dağ evi var (3-4 dağ evi ve yanlarında ortak kullanım için yemek sohbet amaçlı bir lobi tarzı şömineli koltuklu uzun masalı binadan oluşan lojman topluluğu) orayı kiralayıp 15 kişi kalmıştık... korku filmi gibiydi gece domuzlardan ayılardan korunduk falan ateş yakmıştık.. mangalın, etin dibine vurduk.. konaklamalı-konaklamasız bi araştırayım ben...

zekidinc55
05 11 2013, 11:19
bolu'da da tanıdıklarım, can ciğer arkadaşlarım var.. bir çok mesire alanında organizasyon ayarlayabiliriz bundan şüpheniz olmasın... ilgi var gibi görünüyor şu an sömestr tatilinde düşünülmesi gereken bir opsiyon olarak biraz alt yapı çalışması yapayım ben :) düzce, gölcük gibi yerlerizi gezdim, orman bakanlığının dağ evi var (3-4 dağ evi ve yanlarında ortak kullanım için yemek sohbet amaçlı bir lobi tarzı şömineli koltuklu uzun masalı binadan oluşan lojman topluluğu) orayı kiralayıp 15 kişi kalmıştık... korku filmi gibiydi gece domuzlardan ayılardan korunduk falan ateş yakmıştık.. mangalın, etin dibine vurduk.. konaklamalı-konaklamasız bi araştırayım ben...

Harika bir yere benziyor.

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Pegasus
05 11 2013, 19:14
Benim makina ile çekilmiş birkaç fotoğrafı da ben paylaşayım. Gerçekten güzel ve keyifli bir buluşma oldu.

kvaconi
05 11 2013, 20:29
Benim makina ile çekilmiş birkaç fotoğrafı da ben paylaşayım. Gerçekten güzel ve keyifli bir buluşma oldu.
Zekeriyanın bakışlarında hala soru işareti var dokuzyüz km gitmez der gibi bakıyor:))

zekidinc55
05 11 2013, 21:59
Zekeriyanın bakışlarında hala soru işareti var dokuzyüz km gitmez der gibi bakıyor:))

Abi gitmez demek afaki kalır. Araba alıp denemek lazım. Ama ikna oldum. Tabi senin araba buluemotion onunda mutlak suretle etkisi vardir. Benim ihtiyar passat gazda o kadar yakıyor.

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

BMW
05 11 2013, 22:03
Fotoların 2 sinde M paket bmw 5 serisi görür gibi oldum huhu harika.Güzel bir buluşma olmuş.

emree_44
05 11 2013, 22:35
Super bir ortam sıcacık hava ve on numara insanlar işte budur

firatciftci44
05 11 2013, 22:45
Super bir ortam sıcacık hava ve on numara insanlar işte budur

hemşerim, bir dahakine gel bak bekleriz :) ben aslen malatyalıyım :)

firatciftci44
05 11 2013, 22:51
Zekeriyanın bakışlarında hala soru işareti var dokuzyüz km gitmez der gibi bakıyor:))

hahahahah :D "bu adam nereye bakıyor" :D:D:D ateyizler cevap versin artık bu yakıt tüketimi mevzusuna :D:D:D:D:D


Abi gitmez demek afaki kalır. Araba alıp denemek lazım. Ama ikna oldum. Tabi senin araba buluemotion onunda mutlak suretle etkisi vardir. Benim ihtiyar passat gazda o kadar yakıyor.

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

ikna oldum demene hayran kaldım zekeriya abi :D hüseyin abi tam bir bitirici o konuda :D


Fotoların 2 sinde M paket bmw 5 serisi görür gibi oldum huhu harika.Güzel bir buluşma olmuş.
5.25 X-Drive idi sanırım :) o değil de yoldan geçen 2000 model civarı bir kangoo vardı, adamcağızın biz foto çekinirken "araba eksikse ben de katılayım" demesi bitirmişti bizi :D keşke bmw ciden duyaydık, dumur olma pahasına "he abi gel" diye utangaç bir cevap verebilirdik hemen :D

BMW
06 11 2013, 14:23
Bmw: Bende katılabilirmiyim. :)))
Passatcılar: Söz büyüğün abi ne demek önden buyurun siz.Severek izliyoruz abicim saygılar,hörmetler abi. :)))

Yani tabi bu kadar abartılarak değilde deseydi gel derdiniz gerçektende kango olayına bende güldüm şimdi hani sanki böyle ferrarisi varmış gibi kapışak mı gençler diyen tipler vardır ya onun gibi olmuş. :))) Yazık yahu tamam araban eskidir maddi durumun kötüdür olabilir saygı sonsuz ona laf yokta yani kendi kendine rezil etmek milleti kendiyle güldürmekte yanlışlık yapmış da bir umut belki alırlar şansımı deneyeyim diye öyle demiştir. :)))

firatciftci44
06 11 2013, 15:01
kangoocu abi de bizden, demek bi passat sevgisi var :)) yoldan geçerken takıldı bizlere, eğlenceli bi andı... :)

Bmw: Bende katılabilirmiyim. :)))
Passatcılar: Söz büyüğün abi ne demek önden buyurun siz.Severek izliyoruz abicim saygılar,hörmetler abi. :)))

Yani tabi bu kadar abartılarak değilde deseydi gel derdiniz gerçektende kango olayına bende güldüm şimdi hani sanki böyle ferrarisi varmış gibi kapışak mı gençler diyen tipler vardır ya onun gibi olmuş. :))) Yazık yahu tamam araban eskidir maddi durumun kötüdür olabilir saygı sonsuz ona laf yokta yani kendi kendine rezil etmek milleti kendiyle güldürmekte yanlışlık yapmış da bir umut belki alırlar şansımı deneyeyim diye öyle demiştir. :)))

nova730
07 11 2013, 11:40
buluşmaya katılan tüm abilerime kardeşlerime teşekkür ediyorum. malum çok erken ayrılmak durumunda kaldım, ama bi dahaki sefer daha uzun kalmaya çalışacağım (söz veremiyorum malesef :) )
fırat kardeşim iyi dileklerin için teşekkür ederim. bebiş biraz büyüsün onunla da katılırız ;)

o değilde bi tane fotoğrafım yok mu benim :))

kagan06
07 11 2013, 12:14
Güzel buluşma , birdahaki sefer bende inşallah katılacağım , elinize emeğinize sağlık ;)

firatciftci44
07 11 2013, 16:39
buluşmaya katılan tüm abilerime kardeşlerime teşekkür ediyorum. malum çok erken ayrılmak durumunda kaldım, ama bi dahaki sefer daha uzun kalmaya çalışacağım (söz veremiyorum malesef :) )
fırat kardeşim iyi dileklerin için teşekkür ederim. bebiş biraz büyüsün onunla da katılırız ;)

o değilde bi tane fotoğrafım yok mu benim :))

abi her zaman... bu arada arabanın başına gittiğinizde vag com için foto falan çektik ama duygudan fotolar gelsin onların içinde elbet çıkar sizin de :)

firatciftci44
10 11 2013, 20:47
resimler geliyor beyler hazır mıyız? :D

ozgurcagan
10 11 2013, 20:48
:alk:alk:alk:alk:alk:alk:alk:alk:alk

firatciftci44
10 11 2013, 21:14
:alk:alk:alk:alk:alk:alk:alk:alk:alk

barış abi iki tane mail attım link olarak, aldın değil mi maili? bi sıkıntı yok?

ozgurcagan
10 11 2013, 21:23
Aldım kardeş indiriyo bakalım teşekkür ederim

firatciftci44
10 11 2013, 21:29
Örnek bir kaç fotoğraf, devamı geliyor, aradan seçme olarak yükleyeceğim...

http://www.passatturkiye.com/resimupload/images/azqz.jpghttp://www.passatturkiye.com/resimupload/images/brer.jpghttp://www.passatturkiye.com/resimupload/images/cene.jpghttp://www.passatturkiye.com/resimupload/images/d.jpghttp://www.passatturkiye.com/resimupload/images/e.jpghttp://www.passatturkiye.com/resimupload/images/f.jpghttp://www.passatturkiye.com/resimupload/images/g.jpghttp://www.passatturkiye.com/resimupload/images/h.jpg

kvaconi
10 11 2013, 22:23
elinize sağlık hepsi süper.

firatciftci44
11 11 2013, 17:12
seçmece resimlerin devamı...

http://www.passatturkiye.com/resimupload/images/1dod.jpg
http://www.passatturkiye.com/resimupload/images/2qvq.jpg
http://www.passatturkiye.com/resimupload/images/3hqh.jpg
http://www.passatturkiye.com/resimupload/images/4gvg.jpg
http://www.passatturkiye.com/resimupload/images/5tst.jpg
http://www.passatturkiye.com/resimupload/images/6xpx.jpg
http://www.passatturkiye.com/resimupload/images/7sks.jpg
http://www.passatturkiye.com/resimupload/images/8fqf.jpg
http://www.passatturkiye.com/resimupload/images/9mem.jpg
http://www.passatturkiye.com/resimupload/images/10lsl.jpg
http://www.passatturkiye.com/resimupload/images/11.jpg
http://www.passatturkiye.com/resimupload/images/12ete.jpg
http://www.passatturkiye.com/resimupload/images/13.jpg
http://www.passatturkiye.com/resimupload/images/14.jpg
http://www.passatturkiye.com/resimupload/images/15.jpg
http://www.passatturkiye.com/resimupload/images/16.jpg
http://www.passatturkiye.com/resimupload/images/17.jpg
http://www.passatturkiye.com/resimupload/images/18.jpg
http://www.passatturkiye.com/resimupload/images/19.jpg
http://www.passatturkiye.com/resimupload/images/20.jpg
http://www.passatturkiye.com/resimupload/images/21.jpg

ozgurcagan
11 11 2013, 18:03
Her resim ayrı bi güzel tekrar emeği geçen herkese teşekkür ederiz. :alk:alk:alk

nova730
11 11 2013, 18:59
Resimler süper olmuş. Keşke daha fazla kalabilseydim.
Duygu hanım ın ellerine sağlık.

firatciftci44
11 11 2013, 19:06
resimlerin boyutları çok büyüktü, küçültmek için paint kullandım üst taraflarda pencere çubukları kalmış kusura bakmayın, zaten bunlar önizleme için yüklendi orjinalleri sizlere ulaştı sanıyorum :))

livevalue
11 11 2013, 22:35
Teşekkürler

Fast n Calm

tades2000
12 12 2013, 21:00
Uzun yıllar bir passat kullanıcısı olarak aranıza yeni katıldım , Organizasyon süper olmuş. imrendim doğrusu. Bir daha ki sefere ben de katılmak isterim.Hepinize Passat'lı günler dilerim.

srcn09
13 12 2013, 04:14
Uzun yıllar bir passat kullanıcısı olarak aranıza yeni katıldım , Organizasyon süper olmuş. imrendim doğrusu. Bir daha ki sefere ben de katılmak isterim.Hepinize Passat'lı günler dilerim.

Aramıza hoşgeldiniz buluşmalarda sizleride görmek bizleri mutlu edicektir ;)