PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Ozel Yapim Passat B7 (Video Icerikli) !!!



EUB44
14 08 2013, 22:57
Internette passat b7 icin on karlik ararken denk geldigim video. Her ne kadar dediklerinden birsey anlamasamda izlerken zevk aldigim bir video oldu. Araci komple elden geciriyorlar ic dis ( motor haric). Bana kalirsa jantlar disinda cok basarili bir arac olmus.


http://vimeo.com/59642550

(http://vimeo.com/59642550)
Buda fotografi

.12760

Fırat Özmüş
14 08 2013, 23:13
Cok iyi olmus arac ben bu videodan sonra bikac kaplama isi daha yapicam gibi :)

firatciftci44
14 08 2013, 23:18
bu karlıklardan bulursanız konu açınız lütfen :) jant fikrinize katılıyorum.. bu arabaya yapılabilecek çok şey var çizgileri müsait adamlar da abartmadan optimum bir tasarım yapmışlar aslında. şov için rengi de güzel ama son kullanıcı tercih etmez :)

firatciftci44
14 08 2013, 23:20
Cok iyi olmus arac ben bu videodan sonra bikac kaplama isi daha yapicam gibi :)

senin gözün kara :) amblemlerin arkasını kırmızı krom kısımları mat siyah yapabilirsin ;) benden bi fikir... tampon altı kısma da yapılabilecek işlemler çok aslında.. abt kit bu araba için üretilip satışa sunulur mu merak ediyorum

Fırat Özmüş
15 08 2013, 09:19
Arka amblemin ic kismina alman bayragi yapicam ebayda gormustum

Emre_4758
15 08 2013, 09:30
Bitiyorum bu araca.

firatciftci44
15 08 2013, 09:54
Arka amblemin ic kismina alman bayragi yapicam ebayda gormustum

ingiliz bayrağı gördüm ama almanı görmemiştim.. bence bir tabelacıdan (hani şu yapışkandan yazı-çizi yapan) ordan istediğiniz bayrak/amblem/şekil yaptırılıp amblemin krom kısmı söküldükten sonra yapıştırılarak ardından tekrar krom amblem yapıştırılıp aynı işlem gerçekleştirilebilir.. cidden ama kırmızı üzerine mat siyah amblem senin arabaya yakışacaktır. ızgarayı da mat yaptın zaten, kaliperler kırmızı. bir ahenk olur...

çakalkasa
15 08 2013, 09:58
Ben olsam aracı yeniden boyamak yerine kaplama yapardım.Ve daha güzel bir renk seçerdim.Aracı dışı benim hiç hoşuma gitmedi.

EUB44
15 08 2013, 21:32
http://www.passatturkiye.com/dis-modifikasyonlar/8026-passat-b7-karlik-lip-secenekleri.html#post259826