PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Sedatline Video



sedat27
11 05 2011, 11:49
http://www.youtube.com/watch?v=ehXEm5DS8D8

Müzik: Radio Killer - Voila

ATT-SUKRU
11 05 2011, 12:04
güzel olmuş eline sağlık

sedat27
11 05 2011, 12:16
oylesine bir deneme idi.çok bişey yok:))

THoRPiLL
11 05 2011, 12:35
Valla bende çok beğendim Sedat bey, elinize sağlık...

HeRo_57
11 05 2011, 13:01
Sedat Abi Eline Sağlık Müzik Seçimi Çok Hoş olmuş :)

srcn09
11 05 2011, 19:59
Valla çok beğendim videoyu Sedat abim :) Ancak Far anahtarı çıkmış yerinden :))

Can
11 05 2011, 20:34
Çok çok güzel olmuş abi.
Yalnız şu gösterge panelindeki Passat yazısından bulamadın bana aşk olsun :(

errddm
11 05 2011, 22:28
Eline saglık Sedat abi:)

sedat27
12 05 2011, 09:18
neresi çıkmış yerinden ben göremedim?


Valla çok beğendim videoyu Sedat abim :) Ancak Far anahtarı çıkmış yerinden :))

sedat27
12 05 2011, 09:19
o yazıdan artık satmıyorlarmış bitmiş:(


Çok çok güzel olmuş abi.
Yalnız şu gösterge panelindeki Passat yazısından bulamadın bana aşk olsun :(

Mehmet4531
12 05 2011, 11:16
ellerine sağllık ya çok beğendim çok süper bi video olmuş maşşllah

sedat27
12 05 2011, 13:32
teşekkürler dostlar.

HeRo_57
12 05 2011, 13:39
abi hangi programı kullandın ??

harun39
12 05 2011, 16:55
güzel paylaşım teşekkurler...

sedat27
13 05 2011, 08:54
Windows Movie Maker 2011 gayet başarılı.


abi hangi programı kullandın ??

HeRo_57
13 05 2011, 09:01
Windows Movie Maker 2011 gayet başarılı.
evet gayet başarılı olmuş :) Aslında Bende biraz karıştırayım şu programı arabamı satmadan onun anısına bir Video Hazırlayayım :)

srcn09
13 05 2011, 09:54
neresi çıkmış yerinden ben göremedim?

Videoyu izlerken dikkat et abi üst köşesinde çıkıklık var yada videodan görünüyor bilmiyorum :)

HeRo_57
13 05 2011, 10:14
Bende bi video yapıyorumda arka plana hangi müziği atayım :)

THoRPiLL
13 05 2011, 10:18
Bende bi video yapıyorumda arka plana hangi müziği atayım :)

Roller Sis - Se thelo

HeRo_57
13 05 2011, 10:33
Roller Sis - Se thelo
bi dinliyeyim bakalım nasılmış :)