PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Passat 2008 Orjinal Halı Paspas



arass06
30 04 2013, 00:13
Aracımızı Aldıgımızda Üstünde Halı Paspası yoktu ne yazıkki hatta orjinal lastik paspası bile yoktu yani o derece , bu yüzden İnternetten araştırdım ancak bulamadım nerden ve nasıl tehmin edebilirim yada nasıl alabilirim ? şu anda cok gerekli ve ihtiyacım olan ilk şey çünkü

sivil
30 04 2013, 00:15
Yetkili servislere sordunuzmu ?

arass06
30 04 2013, 00:20
Sormadım Ama Yetkili servis'de sanırım çok büyük bir fiyat ister gibime gelıyor. benim jettam'Da vardı satttım ona kapı altı çıtası aldım orjinal doğuş otodan. 80TL'yi yanlıs hatırlamıyorsam.

sivil
30 04 2013, 00:35
Sormadım Ama Yetkili servis'de sanırım çok büyük bir fiyat ister gibime gelıyor. benim jettam'Da vardı satttım ona kapı altı çıtası aldım orjinal doğuş otodan. 80TL'yi yanlıs hatırlamıyorsam.
Yetkili servisler bazen insanı şaşırtabiliyor.Ben daha dün 45 TL ye kauçuk paspas aldım yetkili servisten ve oldukça kaliteli Doğuş otomotivin paspası.Halı olmazsa kauçukta gayet güzel.Bende ikiside var ara ara değiştiriyorum.ikiside hoş duruyor.

arass06
30 04 2013, 00:39
O zaman bir ara benimde gitmem gerekıyor böle kulakdan dolma değilde gidip sormak lazım teşekkür ederim ilgilendiğiniz için sagolun..

dirlik
30 04 2013, 10:42
doğancan kardeşim benim halı paspasım vardı ancak yıprandığı için koduyla yetkili servisten sordum. İstanbulda 2 tane yetkili serviste var dediler. Ben de istanbuldaki Erel ile iletişime geçip siyah renk halı paspası 36 TL ye aldım. (Sizin aracınızın zemin rengi gri ya da krem renk olabilir bilmiyorum.)Ellerinde tek kalmıştı.
Halı paspasın yetkili servis parça kodu: P 01120041 bu kodu kaydedip servise sorun.

Aracımızı Aldıgımızda Üstünde Halı Paspası yoktu ne yazıkki hatta orjinal lastik paspası bile yoktu yani o derece , bu yüzden İnternetten araştırdım ancak bulamadım nerden ve nasıl tehmin edebilirim yada nasıl alabilirim ? şu anda cok gerekli ve ihtiyacım olan ilk şey çünkü

ascev61
30 04 2013, 14:26
ben gecenlerde bursa doğus otoya sordum orjınal kavurcuk paspas 250 tl dedıler ellerınde vardı farklı farklı fıyat verıyolar demekkı

dirlik
07 05 2013, 03:11
dogi kardeş ne yaptın paspası sordun mu, halı yoksa Doğuş otonun ürettirdiği kauçuk paspastan al o da baya kaliteli ben kışın kauçuk olanı kullanıyorum. Turhan abi de fiyatını söylemiş 45 TL.

O zaman bir ara benimde gitmem gerekıyor böle kulakdan dolma değilde gidip sormak lazım teşekkür ederim ilgilendiğiniz için sagolun..

arass06
07 05 2013, 04:11
Yok ya soramadım daha işten güçten kafayı bi kaldırsam :) bu aralar yoğunum :))

dirlik
09 05 2013, 21:33
ne iş yapıyorsun doğan kardeşim?

Yok ya soramadım daha işten güçten kafayı bi kaldırsam :) bu aralar yoğunum :))

HARPAGON
11 05 2013, 06:07
45 tl olan kaucuk paspas dogusun kendi urettirdigi bir paspas.
36 tl olarak fiyat soylenen hali paspas ise yine dogusun kendi urettirdigi bir paspas.
Ben gecen sene kaucuk paspasi aldim. Cok kaliteli. Ama bu sene 3d havuzlu paspas aldim ve onlari bir arkadasa verdim.
Dun erelde hali paspas sordum. Ellerinde kalmamis. P tesi gunu gelecekmis 3 takim. Ben birini aldim. Kaucuklarin uzerine koyacam. Abt paspas koruma plakalarinida buna takacam :)

Samsung Galaxy Note II cihazindan Tapatalk 2 ile gonderildi.

arass06
27 05 2013, 01:32
ne iş yapıyorsun doğan kardeşim?

Cebeci Migrosta Orta Reyon Elemanıyım.. Ve Gec Cevap verdıgım içinde kusuruma bakmayın internetim yoktu uzun zamandır :)

kvaconi
27 05 2013, 08:04
Beyler ben çankaya doğuş otosan 4 gün önce kauçuk paspas aldım 141 tl. Sizin söylediginiz fiyatlarla bizim aldığımızın arasında uçurum var nasıl iş anlamadım.:confused:

Taner Göde
27 05 2013, 08:22
Kartonunda "Doğuş Otomotiv" yazıyorsa ucuz, yerli üretim (35-55 TL), ama üzerinde Volkswagen'in amblemi, parça kodu vb. gibi bilgişler varsa orjinaldir ve doğal olarak daha pahalıdır.


Beyler ben çankaya doğuş otosan 4 gün önce kauçuk paspas aldım 141 tl. Sizin söylediginiz fiyatlarla bizim aldığımızın arasında uçurum var nasıl iş anlamadım.:confused:

sivil
27 05 2013, 09:36
Beyler ben çankaya doğuş otosan 4 gün önce kauçuk paspas aldım 141 tl. Sizin söylediginiz fiyatlarla bizim aldığımızın arasında uçurum var nasıl iş anlamadım.:confused:

Sizin aldığınız orijinal vw paspasıdır gecen hafta bende aldım aynı fiyata.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

oziie
27 05 2013, 11:31
Ben aracı alırken Doğuş otodan kauçuk paspas almıştım, fiyat ı hatırlmıyorum da 2010 yılında 50 tl gibi bir şeydi galiba.
Yalnız 2 sene içinde şöför kısmındaki paspas ta delik oluştu. Kalitesinden memnun kalmadım yani. Diğer paspaslar sağlam, hepsini birden tekrar değiştirmek istemiyorum, tek paspas ta satılmıyor , ne yapsam bilemedim.. Halı olanları mı tekrar taksam napsam.

kvaconi
27 05 2013, 11:51
Anlaşılmıştır beyler.bizimki safkan vw demek :)

dirlik
29 05 2013, 23:19
141 TL güzel fiyat, evet fiyatı düşmüş, Turhan abi de aynı fiyata almıştı, ama kaliteli gerçekten.... Güle güle kullanın.

Beyler ben çankaya doğuş otosan 4 gün önce kauçuk paspas aldım 141 tl. Sizin söylediginiz fiyatlarla bizim aldığımızın arasında uçurum var nasıl iş anlamadım.:confused:

kvaconi
29 05 2013, 23:44
Teşekkürler kazım hocam.