PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yay eibach pro-kit.3cm.



sivil
03 04 2013, 18:24
Bir çılgınlık yaptık, gençlerin gazına daha fazla dayanamayıp bir deneyelim beğenmezsek sökeriz diyerek eibach 3 cm.spor yay taktırdım.İyimi ettim kötümü ettim ilerleyen günlerde belli olacak.Daha çok yeni fazla deneme imkanım olmadı bugün taktırdım.Yağmurda yağdığı için çok düzgün resim çekemedim.Şunu belirtmeliyim fazla alçalırsa diye endişeliydim ama çok fazla alçalmadı ölçümümüze göre 2 cm gibi alçaldı.Benim istediğimde buydu çok fazla alçak işime gelmezdi.Belki ilerleyen günlerde bir miktar daha oturabilir ama usta çok bir şey değişmiyor dedi.

Değişim esnasında sol ön amortisörün bozuk olduğunu öğrendik.Patlak değil yağ filan kaçırmıyor ama boşluk var sökünce boştayken anlaşılıyor araba üstünde yay ile birlikte anlaşılmıyor.Sökmüşken değişelim dedik ama hazırlıksız olduğu için amortisör hemen temin edilemedi bende beklemek istemedim o şekilde taktık bir daha gitiğimde hem yaz bakımıda yaptırırım o zaman değiştiririm.


Resimler cep telefonuyla çektiği kadarıyla aşağıda.Daha sonra daha düzgün resimler çekeriz.


Ah Dursun ah...Yaycı Dursun..Bir şeyi 40 kere söylersen olurmuş misali sonunda yaylattın beni alacağın olsun :)

Konfor bakımından ne kadar değişeceğini kullandıkça göreceğim.Şu an için tek olumsuzluk o bozuk sol amörtisörün bozuk zemin ve kasislerde ses yapması onun dışında şu an bir şey yok,bakalım çocuklar nasıl yorumlayacak yolculuk esnasında.




http://b1304.hizliresim.com/18/3/lrgp3.jpg


http://b1304.hizliresim.com/18/3/lrgtw.jpg


http://f1304.hizliresim.com/18/3/lrguz.jpg


http://c1304.hizliresim.com/18/3/lrgyd.jpg



http://c1304.hizliresim.com/18/3/lrgzt.jpg


http://d1304.hizliresim.com/18/3/lrh0n.jpg

http://c1304.hizliresim.com/18/3/lrh19.jpg


http://d1304.hizliresim.com/18/3/lrh1s.jpg


http://d1304.hizliresim.com/18/3/lrh29.jpg


http://c1304.hizliresim.com/18/3/lrh31.jpg




Yaydan önce ön



http://d1304.hizliresim.com/18/3/lrh3v.jpg




Yaydan sonra ön



http://c1304.hizliresim.com/18/3/lrh5c.jpg



Yaydan önce arka


http://d1304.hizliresim.com/18/3/lrh6k.jpg




Yaydan sonra arka


http://d1304.hizliresim.com/18/3/lrh7b.jpg







Şimdi eve gidiyorum yorumları evde okurum....

Caddy_Cik
03 04 2013, 18:33
Abi hayırlı olsun tam oturmuş. Eibach zaten çok düşürmez 3 yazar 2 düşer 5 yazar 3.5 düşer.

Lukunku
03 04 2013, 18:36
Yahu bi rahat bırak şu arabayı, bi bırak kendi haline, bujisinden cantına, bustırından çipine, yayına kadar dokunmadığın yer kalmadı.

Nasıl satılır bu araba nasıl? :hh

Alper26
03 04 2013, 19:05
Güzel günlerde kullanınız.

sivil
03 04 2013, 19:12
Abi hayırlı olsun tam oturmuş. Eibach zaten çok düşürmez 3 yazar 2 düşer 5 yazar 3.5 düşer.
Sağolasın Cem ,bende 2cm.yeterli diye düşünüyordum gayet iyi oldu.Eve gelirken baktımda virajlarda eskisi gibi yatmıyor hoş bir duygu.Yalnız şu sol amörtisörü halletmem lazım bir an evvel.Yollardaki hız kesici ufak kasislerden bir sol teker bir sağ teker geçtim bilerek sağda ses yok ama o bozuk olan sol lap lup ediyor.

Y_o_L_c_U_38
03 04 2013, 20:51
abi gule gule kullan super otesi olmus

Y_o_L_c_U_38
03 04 2013, 22:37
Yahu bi rahat bırak şu arabayı, bi bırak kendi haline, bujisinden cantına, bustırından çipine, yayına kadar dokunmadığın yer kalmadı.

Nasıl satılır bu araba nasıl? :hh
sirada turbo var sanirim abi:))

TFSI yapacak Turhan abi TurhanLine'yi:));)

sivil
03 04 2013, 23:00
abi gule gule kullan super otesi olmus
Sağol Dursun,muradına erdin sonunda :)) 40 kereden fazla söyledin demeki ki oldu en sonunda :))

Y_o_L_c_U_38
03 04 2013, 23:12
Sağol Dursun,muradına erdin sonunda :)) 40 kereden fazla söyledin demeki ki oldu en sonunda :))
80 olmustur abi:hh

evet ilk izlanimler nasil?

dedigim kadar varmis demi, virajlar daha saglam:))

sivil
03 04 2013, 23:50
80 olmustur abi:hh

evet ilk izlanimler nasil?

dedigim kadar varmis demi, virajlar daha saglam:))
Önler fazla sertleşti arkalar fena degil,konfor azaldı biraz tabi ama virajlar on numara.

lord_danger
03 04 2013, 23:54
hayırlı olsun çok güzel olmuş.Virajlar hakikaten acayip zevkli hale geliyor tümsek ve çukurlar ise törpüsü:)

suayb_a
04 04 2013, 10:32
turhan abi bencede cok guzel olmuş abi güle güle kullan bende boşta bir yay bulsam da bi denesem nasıl oluyor ne kadar dusuyor ? cok alcalmassa bende taktırmak ıstıyorum ama denemem lazım mutlaka yani elinde 2.0 dizel için boşta yay olan arkadaslar varsa denemelik gondersın begenırsem satında alırım :)

MerceniesPassat
04 04 2013, 11:39
Abi harika olmuş izlenimlerin nasıl okuldayım :) Yakışmış harika. Bence hem yatma işi bitmiştir hem de virajlara giriş daha zevkli daha şahane olmuştur. Benim yaylar ile aynı :)

sivil
04 04 2013, 13:20
Cık..konforum kaçtı baya...virajlar,yol tutuş,frenleme hatta hızlanma bile iyileşti ama bu kadar çok artının yanında çok önemli bir şey olan komfor kayboldu gitti (benim için çok önemliymiş bir kere daha anladım)
''Frenleme ve hızlanma nasıl daha iyi'' ye açıklık getireyim.Yaylar kısa ve sert, böyle olunca haliyle salınım cok az oluyor araba virajlarda yana fazla yatamadığı gibi fren esnasında önede yığılamıyor dolayısıyla ağırlık arkadan öne transfer olmuyor eskisi kadar, arkalar hafiflemediği için kuvvetli frende abs devreye girmiyor kolay kolay ve daha kısa mesafede duruyorsunuz.Gazlamada da gaza kuvvetli basınca kafa eskisi gibi kalkmadığı için yere tutunma daha fazla gerçekleşip patinajsız olduğu gibi yere aktarıyor gücü buda daha iyi ve dengeli bir hızlanma sağlıyor.

sivil
04 04 2013, 13:22
Yok yok.. bu yay işini bin kere düşünmek lazım beyler.

Can
04 04 2013, 13:51
Cık..konforum kaçtı baya...virajlar,yol tutuş,frenleme hatta hızlanma bile iyileşti ama bu kadar çok artının yanında çok önemli bir şey olan konfor kayboldu gitti (benim için çok önemliymiş bir kere daha anladım)
''Frenleme ve hızlanma nasıl daha iyi'' ye açıklık getireyim.Yaylar kısa ve sert, böyle olunca haliyle salınım cok az oluyor araba virajlarda yana fazla yatamadığı gibi fren esnasında önede yığılamıyor dolayısıyla ağırlık arkadan öne transfer olmuyor eskisi kadar, arkalar hafiflemediği için kuvvetli frende abs devreye girmiyor kolay kolay ve daha kısa mesafede duruyorsunuz.Gazlamada da gaza kuvvetli basınca kafa eskisi gibi kalkmadığı için yere tutunma daha fazla gerçekleşip patinajsız olduğu gibi yere aktarıyor gücü buda daha iyi ve dengeli bir hızlanma sağlıyor.

:)

Ben dedim mi ? Dedim :)
Abi kızma ve kimse kızmasın ama arabada yay varmıştan ziyade yük varmış gibi duruyor,bu tür bir uygulama anca bekar genç birinin HB aracına yapılır diyorum ve başka bir şey demiyorum :)

gokcen59
04 04 2013, 14:07
Turhan abi güle güle kullan :) 3.5 da görüntü bu segmentdeki bir araçda çok değişmez ama yol tutuş ciddi değişir.

lecabus
04 04 2013, 14:35
Güle güle kullanın. Tahminen 2-3 hafta içinde yaylar tam oturacak. 2 cm ölçtüğünüz alçalma biraz daha artacak. Konfor biraz daha düşebilir.

sivil
04 04 2013, 14:37
Turhan abi güle güle kullan :) 3.5 da görüntü bu segmentdeki bir araçda çok değişmez ama yol tutuş ciddi değişir.
Zaten ben bu değişimi asıl yol tutuş için yapmıştım Gökçen 1.5 -2 cm.den fazla alçalmasını bende istemiyordum sonuçta aile arabası.Konforun bu denli azalacağını tahmin etmemiştim.
Yol tutuşa diyecek yok gerçekten çok farkediyor ama ön neredeyse hiç esnemiyor arkalar iyi gene.Ön esnemeyince ne kadar bozuk zemin varsa hissediyorsun takur tukur.

Evopad R9730 cihazımdan gönderildi

sivil
04 04 2013, 14:37
Güle güle kullanın. Tahminen 2-3 hafta içinde yaylar tam oturacak. 2 cm ölçtüğünüz alçalma biraz daha artacak. Konfor biraz daha düşebilir.

İşte bu güzel haber :)) oh içim ferahladı :))

Evopad R9730 cihazımdan gönderildi

sivil
04 04 2013, 14:38
Güle güle kullanın. Tahminen 2-3 hafta içinde yaylar tam oturacak. 2 cm ölçtüğünüz alçalma biraz daha artacak. Konfor biraz daha düşebilir.

Napayım olmadı söktürür eskiye dönerim.

Evopad R9730 cihazımdan gönderildi

sivil
04 04 2013, 14:40
Bu arada B7 ön amortisörlerinin uyduğunu duydum doğrumudur ? Zaten soldaki bozuk değişecek ,önleri B7 Olsa nolur ki? Yasin sende bi el at be gözüm :)

Evopad R9730 cihazımdan gönderildi

emperor
04 04 2013, 14:50
turhan abi hayırlı olsun yayların inşallah memnun kalırsın,abi bu arada ustan amortisörle ilgili tek değişim yapıcanı söylemiş galiba yazın benimde bi sıkıntım olmuştu solla ilgili usta çift değişir yoksa dengesiz olur falan demişti bana.

sivil
04 04 2013, 15:11
turhan abi hayırlı olsun yayların inşallah memnun kalırsın,abi bu arada ustan amortisörle ilgili tek değişim yapıcanı söylemiş galiba yazın benimde bi sıkıntım olmuştu solla ilgili usta çift değişir yoksa dengesiz olur falan demişti bana.

Yok zaten tek olmaz çift değişecek.

Evopad R9730 cihazımdan gönderildi

HARPAGON
04 04 2013, 15:34
Turhan abim konuyu yeni gordum.
hayırlı olsun güle güle kullan.
Ama anlamadıgım bir konu var. Aynı yayı takmamıza ragmen senın arac gerektigi gibi düsmemis
yada tam tersi benim araba gereginden fazla düstü :)
ön tarafın fazla düstügünü biliyorum ama arka taraf bile senın araca gore daha basık benim.
bi de konfor kaybından bahsetmissin. 14.04 bulusmasına geliyorsan benim kızla bir tur atalım.
soylemis oldugun konfor kaybı bende o kadar yok.

bu benim yaysız arka tekerin hali...

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/563408_10151363596683547_640927985_n.jpg

bu da yaylı arka tekerin hali...

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/421531_10151363597793547_176494568_n.jpg,

idurmaz
04 04 2013, 16:35
Vay beee , Şu görüntü ye bak , aynı f10 520 d yi andırıyor , e tabi gül ve diken meselesi bu yay lar , Turhan bey , sen bide ABT nin yaylarını taksan kimbilir ne diceksin , o daha felaket , hele uzun yolda , adamı dövülmüş gibi yapıyor , ben yaklaşık 8 yıldır bindiğim arabaları hep kısa yaylarla kullandım , elbette konfor çok düşüyor , ama frenleme kısalıyor , araç daha iyi hızlanıyor , virajlara mükemmel giriyor , görüntüyü söylemeye gerek bile yok zaten , Şu an kullandığım B7 kasa ya henüz yay almadım ama yine eibach sportline almayı düşünüyorum , alışkanlık meselesi...

sivil
04 04 2013, 16:36
Turhan abim konuyu yeni gordum.
hayırlı olsun güle güle kullan.
Ama anlamadıgım bir konu var. Aynı yayı takmamıza ragmen senın arac gerektigi gibi düsmemis
yada tam tersi benim araba gereginden fazla düstü :)
ön tarafın fazla düstügünü biliyorum ama arka taraf bile senın araca gore daha basık benim.
bi de konfor kaybından bahsetmissin. 14.04 bulusmasına geliyorsan benim kızla bir tur atalım.
soylemis oldugun konfor kaybı bende o kadar yok.

bu benim yaysız arka tekerin hali...

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/563408_10151363596683547_640927985_n.jpg

bu da yaylı arka tekerin hali...

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/421531_10151363597793547_176494568_n.jpg,

Evet Alper dedigin gibi cok basmadı ama ciddi konfor kaybı var.on resmen kaya gibi esnemiyor desem yeridir.

GT-I8190 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Y_o_L_c_U_38
04 04 2013, 16:40
Evet Alper dedigin gibi cok basmadı ama ciddi konfor kaybı var.on resmen kaya gibi esnemiyor desem yeridir.

GT-I8190 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


amortisordendir abi o:)):))

degistir bak kaymak gibi olacak:)):))

idurmaz
04 04 2013, 16:52
Bal kaymak , dondumam gamak gibi olur hemde . yalan yalan hiç bi değişiklik olmaz , öyle bir beklenti içinde olmayın , karşısına geçin seyredin... ;)

HARPAGON
04 04 2013, 17:59
Alla alla anlamadim abi...
Dedigim gibi 14.04 bulusmasinda anlariz artik sebebini...

Samsung Galaxy Note II cihazindan Tapatalk 2 ile gonderildi.

Levent22
23 11 2013, 20:45
B7 variant için bu 3cm lik yaylardan nereden temin edebilirim? Sedan ile farklı olduğu söyleniyor? Bilgisi olan var mı?