PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Ikisinin arasinda kaldim



brkdmrc08
22 02 2013, 14:34
CC de iki aksesuar birlikte alınamıyormuş ben 4GY Kizilotesi yansitmali On Cam diyorum ama, 4GX On cam isitmayada kafam takılıyo sizce hangisi;

4GY Kizilotesi yansitmali On Cam
4GX On cam isitma

errddm
22 02 2013, 15:18
Ben ön cam ısıtmayı tercih ederdim heralde..

derin siyah passat b7
22 02 2013, 15:24
Açık ara ön cam ısıtma.Kışın buz çözücülere, buz yapmaması için ön cama karton gibi şeyler koyuyorsanız ona da veda edersiniz.

brkdmrc08
22 02 2013, 16:13
Öyle bişe koymuyorum da karar veremedim y bide eski sistem telli gelirse sinir olurum ben

Emre_4758
22 02 2013, 17:24
Ben de ısıtma derim.

derin siyah passat b7
22 02 2013, 19:38
Öyle bişe koymuyorum da karar veremedim y bide eski sistem telli gelirse sinir olurum ben

Ön cam da belli olmuyorsa ısıtmayı direk opsiyonla derim.tabi karar sizin.

Mehmet Ali
22 02 2013, 20:02
Ben bunu söylediğimde kızıl ötesi cam daha yeni teknoloji demiştiniz. Bende olsam ön cam ısıtmayı seçerim.

sebinefe
22 02 2013, 21:02
Anladığım kadarı ile bu kızıl ötesi cam akşam karşıdan gelen ışıkları önlemek için tasarlanmış. Ben olsam, -20/-25 dereceleri gören birisi olarak muhakkak kızıl ötesini alırım.

çakalkasa
22 02 2013, 21:14
Kizilotesi yansitmali On Cam

Kesinlikle tercihim bu yönde olurdu.Saf antifiriz anında çözüyor buzu,donu.Bir spreye koyun sıkın anında eridi gitti.Isıtmalı ön camdan daha çabuk çözer.Hem ısıtmalı ön camı sadece 2 ay diğerini her gün kullanırsınız.

derin siyah passat b7
22 02 2013, 21:27
Araba içinden düğmeye basarak çözmek var, bir de arabanın dışında buz çözmekle uğraşmak var.

noxthron
22 02 2013, 23:00
4GX On Cam Isitma aksesuarini ben eski tip rezistansli diye biliyorum.

benim passatimda rezistanzsiz on cam isitma, ankarada -10 derece sogukta artik taslasmis buzu 45 saniye sonra erimis tereyagi kivamina getiriyordu, geriye sileceklerle tek bir dokunusta cam piril piril oluyordu. ayni haldeki arka cam rezistansi ise 3 dakika civarinda yeni yeni tellerin hizasindaki buzlari eritmis oluyordu.

gece yolculuklarinda karsidan gelen araclarin farlarinda camdaki tellerin parlayarak cok rahatsiz ettigini de bir iki kisiden dinlemistim.
o yuzden iki kere dusunmek lazim, hatta iki uc kere sormak/sordurmak lazim.

kizilotesi yansitmali on cam ise yaz sicaginda gunese karsi giderken ise yarayan bir ozellik.
gunesin direk vurdugu gogsunuz ve kollarinizda farkedilebilir bir etkisi var bunun da. yari yariya daha az sicaklik hissediyorsunuz diyebilirim sanirim.
forumdaki eski bulusma fotograflarinda, aracimin on caminda yandaki araclarla fark edilebilecek seviyede bir yesillik oluyordu.
ama karsidan gelen aracin isiklariyla vs alakasi olmayan bir aksesuar.

UGR
22 02 2013, 23:08
CC de iki aksesuar birlikte alınamıyormuş ben 4GY Kizilotesi yansitmali On Cam diyorum ama, 4GX On cam isitmayada kafam takılıyo sizce hangisi;

4GY Kizilotesi yansitmali On Cam
4GX On cam isitma


Merhaba;

Ben de senin yeni siparişin ile ilgili bu konudaki yazışmaları arıyordum, iyi olacak hastanın ayağına doktaru geldi. :)

Seni bulup, özelden yazayım demiştim.

Ben de CC için özel sipariş veriyorum çok yakında ama kızılötesi yansıtmalı ön camın tam olarak ne işe yaradığını ve görünüşte renk vs. gibi bir fark olup olmadığını sana soracaktım.

Ben ısıtmalı ön camı ekledim kendi aracıma, kışın hem karda, hem de yağmurda uğraşmayayım diye.

Bu arada bildiğim kadarıyla ısıtmalı ön camın çerçevesinde eskiden arka cam rezistansları gibi çizgiler vardı, ama dediğin gibi inşallah artık yoktur.

Beni biraz aydınlatırsan ben de sana fikir ve öneri verebilirim.

Şimdiden çok sağol.

UGR
22 02 2013, 23:15
[QUOTE=noxthron;220669]4GX On Cam Isitma aksesuarini ben eski tip rezistansli diye biliyorum.

benim passatimda rezistanzsiz on cam isitma, ankarada -10 derece sogukta artik taslasmis buzu 45 saniye sonra erimis tereyagi kivamina getiriyordu, geriye sileceklerle tek bir dokunusta cam piril piril oluyordu. ayni haldeki arka cam rezistansi ise 3 dakika civarinda yeni yeni tellerin hizasindaki buzlari eritmis oluyordu.


Merhaba;

Yani özetlersek sizin araçta rezistans çubukları olmayan ısıtmalı ön cam var ve kızılötesi yansıtmalı ön cam yok, bununla birlikte standart cama göre daha yeşil mi duruyor?

UGR
23 02 2013, 01:18
Merhaba;

Ben de senin yeni siparişin ile ilgili bu konudaki yazışmaları arıyordum, iyi olacak hastanın ayağına doktaru geldi. :)

Seni bulup, özelden yazayım demiştim.

Ben de CC için özel sipariş veriyorum çok yakında ama kızılötesi yansıtmalı ön camın tam olarak ne işe yaradığını ve görünüşte renk vs. gibi bir fark olup olmadığını sana soracaktım.

Ben ısıtmalı ön camı ekledim kendi aracıma, kışın hem karda, hem de yağmurda uğraşmayayım diye.

Bu arada bildiğim kadarıyla ısıtmalı ön camın çerçevesinde eskiden arka cam rezistansları gibi çizgiler vardı, ama dediğin gibi inşallah artık yoktur.

Beni biraz aydınlatırsan ben de sana fikir ve öneri verebilirim.

Şimdiden çok sağol.


Arkadaşlar;

Sanırım bu mesajı yazdığım arkadaş forumdan çıkış yaptı ve cevap alamadım.

Konu hakkında bilgisi olan var mı acaba?

Konu : Kızılötesi yansıtmalı ön cam ne işe yarar, görüntüsü standart cama göre renk vs. bakımından farklı mıdır?

GnomonHelios
23 02 2013, 08:42
Bana kalırsa ikisini de almayın derim. UV filtreli ön cam seçtiğinizde Rns 510 filan sipariş etmeyecekseniz diğer navigasyon aletleri çalışmıyordu yanılmıyorsam. Yine kızılötesi korumalı cam ile front assit ve lane assist seçilemiyordu. Isıtmalı ön camda ince teller gözüküyor diyen arkadaşlar var, içi telli olmayan ısıtmalı cam modeli yok sanırım...

noxthron
23 02 2013, 10:14
Bana kalırsa ikisini de almayın derim. UV filtreli ön cam seçtiğinizde Rns 510 filan sipariş etmeyecekseniz diğer navigasyon aletleri çalışmıyordu yanılmıyorsam. Yine kızılötesi korumalı cam ile front assit ve lane assist seçilemiyordu. Isıtmalı ön camda ince teller gözüküyor diyen arkadaşlar var, içi telli olmayan ısıtmalı cam modeli yok sanırım...

Tum passat camlari (ve daha bir cok arac), dikiz aynasinin altindaki siyah tarali bolge haricinde sinyal iletimini etkileyebilecek yalitima sahiptir. bu durumun UV filtre ile bir alakasi yok.
Rns 510 haricindeki navigasyonlar calismiyordu derken kastiniz teyp unitesi seklinde navigasyonlar ise onlarin antenleri de sol ve sag on direklere takilir, on cam ile bir alakasi yok.

Hatta soyle soyleyebilirim, aracim UV filtreliydi ve ilk geldiginde RNS-315 ile gelmisti, ona cok alisamadigim icin baslangicta 3-4 ay cama yapistirilan piranha mobil navigasyonla kullandim herhangi bir problem yasamadim. daha sonra rns-510'a gectim.

Front assist ve lane assist'le ilgili bir kisitlama var, fakat bunlari secmeyecekseniz zaten problem yok.

Son olarak benim aracimin on isitmali caminin icinde teller yoktu opsiyon kodu da 4GW, fakat bastan dedigim gibi benim aracim sedan Passat'ti, CC degil.

noxthron
23 02 2013, 10:22
[QUOTE=noxthron;220669]4GX On Cam Isitma aksesuarini ben eski tip rezistansli diye biliyorum.

benim passatimda rezistanzsiz on cam isitma, ankarada -10 derece sogukta artik taslasmis buzu 45 saniye sonra erimis tereyagi kivamina getiriyordu, geriye sileceklerle tek bir dokunusta cam piril piril oluyordu. ayni haldeki arka cam rezistansi ise 3 dakika civarinda yeni yeni tellerin hizasindaki buzlari eritmis oluyordu.


Merhaba;

Yani özetlersek sizin araçta rezistans çubukları olmayan ısıtmalı ön cam var ve kızılötesi yansıtmalı ön cam yok, bununla birlikte standart cama göre daha yeşil mi duruyor?

Hayir. Benim aracimda 4GW kodlu Kablosuz isitmali ve Kizilotesi isinlari yansitmali on cam vardi. Dolayisiyla rezistans cubuklari olmayan isitma VE kizilotesi yansitma birlikte vardi.
Bazi acilardan bakildiginda yesil bir cam filmi kaplanmis gibi gorunuyordu, onceki bulusma resimlerinden alinti yaparak gostereyim:

http://i.imgur.com/GvA3n.jpg

ortadaki arac benim aracimdi, su anda bu aracin sahibi yine forumdan hasanankara nickli Hasan Bey.

fotograflarin devami bu linkte:
http://www.passatturkiye.com/kisisel-bulusmalar/1306-2-passatturkiye-ankara-bulusmasi-fotograflari.html

diger fotograflarda yesil tonunun daha az belirgin oldugunu gorebilirsiniz.

noxthron
23 02 2013, 10:26
Arkadaşlar;

Sanırım bu mesajı yazdığım arkadaş forumdan çıkış yaptı ve cevap alamadım.

Konu hakkında bilgisi olan var mı acaba?

Konu : Kızılötesi yansıtmalı ön cam ne işe yarar, görüntüsü standart cama göre renk vs. bakımından farklı mıdır?

mesajinizdan 3 mesaj once sordugunuz sorularin tamamini cevaplamistim

GnomonHelios
23 02 2013, 11:13
Isıtmalı camları keşke yakından çekseymişsiniz merak ettim....

brkdmrc08
23 02 2013, 11:21
Aslında kızılötesi yansıtmalı ön camda pek işime yaramıycak benim çünkü ben zaten ön cama film yaptırıyorum biraz fantazi işte, ısıtmalı cam alınca telsiz geleceğini bilsem direk alırım ama telli gelirse sinir olurum ben ona acaba risk alıp denesem mi?

brkdmrc08
23 02 2013, 11:24
Merhaba;

Ben de senin yeni siparişin ile ilgili bu konudaki yazışmaları arıyordum, iyi olacak hastanın ayağına doktaru geldi. :)

Seni bulup, özelden yazayım demiştim.

Ben de CC için özel sipariş veriyorum çok yakında ama kızılötesi yansıtmalı ön camın tam olarak ne işe yaradığını ve görünüşte renk vs. gibi bir fark olup olmadığını sana soracaktım.

Ben ısıtmalı ön camı ekledim kendi aracıma, kışın hem karda, hem de yağmurda uğraşmayayım diye.

Bu arada bildiğim kadarıyla ısıtmalı ön camın çerçevesinde eskiden arka cam rezistansları gibi çizgiler vardı, ama dediğin gibi inşallah artık yoktur.

Beni biraz aydınlatırsan ben de sana fikir ve öneri verebilirim.

Şimdiden çok sağol.

Farkı zaten Mehemt noxthron nickli mehmet kardeşim açıklamış zaten, yansıtmalı cam sadece güneş ışığını falan yansıtıyor, ama ısıtma özellkikle ankarada çok daha mantıklı çizgi olayından tereddütte kaldım sadece iyice bi düşünüp araç üretime girene kadar bi karar vermem lazım.

noxthron
23 02 2013, 12:21
Aslında kızılötesi yansıtmalı ön camda pek işime yaramıycak benim çünkü ben zaten ön cama film yaptırıyorum biraz fantazi işte, ısıtmalı cam alınca telsiz geleceğini bilsem direk alırım ama telli gelirse sinir olurum ben ona acaba risk alıp denesem mi?

Burak alinca bosa gidecegine uzulmeyeceksen (yani odedigin paraya) senin yerinde olsam isitmayi alir riske girerim.
Rezistanssiz isitma gelirse ne ala kullanirsin, rezistansli da gelirse servisten bi tane rezistanssiz (isitmasiz) on cam ister taktirirsin.
On cam isitma dugme yeri de bos kalmamis olur :)

brkdmrc08
23 02 2013, 14:40
Burak alinca bosa gidecegine uzulmeyeceksen (yani odedigin paraya) senin yerinde olsam isitmayi alir riske girerim.
Rezistanssiz isitma gelirse ne ala kullanirsin, rezistansli da gelirse servisten bi tane rezistanssiz (isitmasiz) on cam ister taktirirsin.
On cam isitma dugme yeri de bos kalmamis olur :)

Değiştirdim bile opsiyonu ısıtma aldım aynı senni gibi düşünerek.

UGR
23 02 2013, 19:43
mesajinizdan 3 mesaj once sordugunuz sorularin tamamini cevaplamistim

Mehmet ve Burak arkadaşım;

Valla ikinizin de vermiş olduğu bilgiler için çok çok teşekkür ederim.

Özellikle fotolar için çok teşekkür ederim.

Çok kafamı kurcalamıştı bu iş.

Ben de sanırım önerilerinize uyup sadece ısıtmalı camı tercih edicem, çünkü hem klima ünitesindeki düğmenin dolu olmasını ve çalışır olmasını istiyorum, hem de kışın sadece karda değil, yağmurda buğu yapınca da hemen çözüyor bu meret. :)

Sadece cam yine rezistans çizgili gelirse, ön cama güneş vurduğunda çok pis parlıyo, sanki camda çatlak var gibi, o can sıkıyo işte.

Bi de Burak sen ön cama da film çektiriyosan direkt parlıyo ve daha fazla can sıkıyo maalesef. :(

Kızılötesi yansıtmalı camı zaten almicam gibi gözüküyo, artık İstanbul' da yaşıyorum. Hala Antalya' da olsaydım kesin bunu alırdım, anlattığınıza göre sıcak iklimde şart gibi.

Bu arada front assist ve lane assisti hiç düşünmüyorum.

Ben çok daha işe yarar olan dinamik light assisti ( uzun / kısa far sensörü ) alıcam, daha önce kullandım ve süper bişey.

Daha önce lane assistli bi araç kullandım ve Türkiye yollarında hiç bi işe yaramıyo bence.

Yolda çizgiler düzenli ve sürekli olmadığı için sürekli olarak sistem aktif ancak çalışmıyo sinyali veriyo.

Bi de daha önce araştırdım ama maalesef CC' de 4GX' i getirmiyolar.

Özetle herşey için sağolun tekrar. :)

brkdmrc08
23 02 2013, 20:46
Mehmet ve Burak arkadaşım;

Valla ikinizin de vermiş olduğu bilgiler için çok çok teşekkür ederim.

Özellikle fotolar için çok teşekkür ederim.

Çok kafamı kurcalamıştı bu iş.

Ben de sanırım önerilerinize uyup sadece ısıtmalı camı tercih edicem, çünkü hem klima ünitesindeki düğmenin dolu olmasını ve çalışır olmasını istiyorum, hem de kışın sadece karda değil, yağmurda buğu yapınca da hemen çözüyor bu meret. :)

Sadece cam yine rezistans çizgili gelirse, ön cama güneş vurduğunda çok pis parlıyo, sanki camda çatlak var gibi, o can sıkıyo işte.

Bi de Burak sen ön cama da film çektiriyosan direkt parlıyo ve daha fazla can sıkıyo maalesef. :(

Kızılötesi yansıtmalı camı zaten almicam gibi gözüküyo, artık İstanbul' da yaşıyorum. Hala Antalya' da olsaydım kesin bunu alırdım, anlattığınıza göre sıcak iklimde şart gibi.

Bu arada front assist ve lane assisti hiç düşünmüyorum.

Ben çok daha işe yarar olan dinamik light assisti ( uzun / kısa far sensörü ) alıcam, daha önce kullandım ve süper bişey.

Daha önce lane assistli bi araç kullandım ve Türkiye yollarında hiç bi işe yaramıyo bence.

Yolda çizgiler düzenli ve sürekli olmadığı için sürekli olarak sistem aktif ancak çalışmıyo sinyali veriyo.

Bi de daha önce araştırdım ama maalesef CC' de 4GX' i getirmiyolar.

Özetle herşey için sağolun tekrar. :)

Ben hep yaptırıyorum cam filmi eğer çok belli olursa camı değişirim.

Line assist zaten RNS aldığım için gelmiyo.

Dinamik light assist i bakalım kabul edecekler mi söyledim onu.


Sent from my iPhone using Tapatalk

UGR
23 02 2013, 21:09
Burak, sen RNS' yi sadece köpekbalığı yüzgeci anten için istiyodun dimi yanlış hatırlamıyosam?

Ben de bu anteni çok sevdiğim için RNS çok pahalı diye bluetooth aldım.

Bluetooth' ta da bu anten geliyo bilgine, navigasyon bağlantı kablo ön hazırlığı ile birlikte hem de. :)

Sırf bu yüzdense ve navigasyon da kullanmıyosan RNS' yi iptal ettirip, bluetooth al derim, çok çok daha ucuza geliyo.

RNS son kur artışıyla 7.300 TL. civarına geliyo ve bayaaa zorluyo bütçeyi.

Sen RNS' yi özellikle istiyosan bizim biraderde sıfır kutulu ve Doğuş faturalı hiç kullanılmamış var, çok daha ucuza alırız sana.

Onun Scirocco' ya hırsız girip RNS' yi çorladı, servis de yenisini verdi kutulu ve faturalı olarak, sigorta ödedi, o da bi daha çalınmasın diye takmadı, satıcam diyo.

İstersen konuşurum senin için. :)

brkdmrc08
23 02 2013, 21:30
Burak, sen RNS' yi sadece köpekbalığı yüzgeci anten için istiyodun dimi yanlış hatırlamıyosam?

Ben de bu anteni çok sevdiğim için RNS çok pahalı diye bluetooth aldım.

Bluetooth' ta da bu anten geliyo bilgine, navigasyon bağlantı kablo ön hazırlığı ile birlikte hem de. :)

Sırf bu yüzdense ve navigasyon da kullanmıyosan RNS' yi iptal ettirip, bluetooth al derim, çok çok daha ucuza geliyo.

RNS son kur artışıyla 7.300 TL. civarına geliyo ve bayaaa zorluyo bütçeyi.

Sen RNS' yi özellikle istiyosan bizim biraderde sıfır kutulu ve Doğuş faturalı hiç kullanılmamış var, çok daha ucuza alırız sana.

Onun Scirocco' ya hırsız girip RNS' yi çorladı, servis de yenisini verdi kutulu ve faturalı olarak, sigorta ödedi, o da bi daha çalınmasın diye takmadı, satıcam diyo.

İstersen konuşurum senin için. :)

Bluetooth bende de var eklettim her araçta anten gelmiyo bildiğim kadarıyla passatlarda gelmiyo herhalde ama tam emin değilim RNS bu sefer orijinal olsun istiyorum bende 2 tane RNS var zaten sonradan aldım sıfır.




Sent from my iPhone using Tapatalk

UGR
23 02 2013, 21:47
Ok, o zaman sorun yok, tercih senin... :)

CC' de ve bazı modeller hariç diğer VAG grubu araçların biçoğunda bluetooth seçtiğin anda navigasyon seçmesen dahi balık sırtı anten kesin geliyo, bilgine.

Gelmeyenler Seat Ibiza, Leon, Altea XL, Audi A1, Skoda Fabia, Polo vb.

Yani radyo anteni arka veya kelebek camda deği lde tavanda telli olanlarda balıksırtı anten gelmiyo.

brkdmrc08
23 02 2013, 21:53
O zaman iptal mi etsem RNS yi hem Line assist almış olurum gelince burda takarım, yine aklım karıştı ya:)


Sent from my iPhone using Tapatalk

UGR
23 02 2013, 22:10
Valla seçim senin ama evde 2 tane RNS 510 varken ben 3.' süne bi kere daha hayatta 7.300 vermem.

7.300 be abi, ben araba gelince o paraya spoiler, egzos, kasko vs. neler yaparım neler? :)

İnan evdekini takınca da tüm fonksiyonlaı ile çalışmaya başlicak ve fabrikadan gelenden 1 gram farkı olmicak.

Yeter ki balık sırtı navigasyon anteni olsun araçta.

UGR
23 02 2013, 22:11
Yurt dışında CC' de Side Assist de var ama Türkiye' de opsiyon listesinde yok. :(

brkdmrc08
23 02 2013, 22:43
Valla seçim senin ama evde 2 tane RNS 510 varken ben 3.' süne bi kere daha hayatta 7.300 vermem.

7.300 be abi, ben araba gelince o paraya spoiler, egzos, kasko vs. neler yaparım neler? :)

İnan evdekini takınca da tüm fonksiyonlaı ile çalışmaya başlicak ve fabrikadan gelenden 1 gram farkı olmicak.

Yeter ki balık sırtı navigasyon anteni olsun araçta.

Yarın iptal edicem anten geliyosa sıkıntı yok.

Side assist (tabela okuma) RNS alınca gelmesi lazım ama Türkiye'ye gelmiyo işte eksik özellik


Sent from my iPhone using Tapatalk

UGR
23 02 2013, 23:55
Tabela okumaya ek olarak aracın arka çaprazlarında kalan kör noktada araç olup olmadığını ve şerit değiştirmenin güvenli olup olmadığını dış dikiz aynasındaki led ışıklarla sürücüyü bilgilendiriyo.

Uzun yolda kullanışlı oluyo.

brkdmrc08
23 02 2013, 23:56
Tabela okumaya ek olarak aracın arka çaprazlarında kalan kör noktada araç olup olmadığını ve şerit değiştirmenin güvenli olup olmadığını dış dikiz aynasındaki led ışıklarla sürücüyü bilgilendiriyo.

Uzun yolda kullanışlı oluyo.

Getirmiyorlar işte parasıyla değil mi arkadaş getir işte


Sent from my iPhone using Tapatalk

UGR
24 02 2013, 00:26
Aynen, hatta yurt dışında Türkiye' de olmayan ek döşeme seçenekleri de var. Dışı siyah, ortası açık gri olan bir döşemesi var, çok şık.

Birkaç farklı tonda ve yapıda kahve koltuk döşeme rengi de var.

Ben bu arada Lane Assist' i bir de direksiyonda titreşim motoru olduğu için istemiyorum.

Çünkü araç geldiği zaman her zamanki gibi Scirocco direksiyonu takıcam ben.

atitrend
24 02 2013, 12:06
hocam bu kızıl ötesi cam dediğiniz ğüneş ışınların aracın içini ısıtmasını azaltmaya yarayan atermit cam değilmi. megane 2 lerde bile oto klima ile standart olan hani. vaayyy be vw bak. onu bile d sınıfına ops koymuş. ulan fıransızlar adam gibi görünen bir araba yapında doğuş kazığından kurtarın bizi. vw demiyorum bakın doğuş kazığı

brkdmrc08
24 02 2013, 21:28
Aynen, hatta yurt dışında Türkiye' de olmayan ek döşeme seçenekleri de var. Dışı siyah, ortası açık gri olan bir döşemesi var, çok şık.

Birkaç farklı tonda ve yapıda kahve koltuk döşeme rengi de var.

Ben bu arada Lane Assist' i bir de direksiyonda titreşim motoru olduğu için istemiyorum.

Çünkü araç geldiği zaman her zamanki gibi Scirocco direksiyonu takıcam ben.

Benimki zaten R-Line direksiyon spor yarın son değişikliği yapıyoruz üretime girecek araba.