PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yardım-Soru Plaka ledi



Cornelius
16 02 2013, 23:57
Geçen aylarda uzun süre önce aldığım ancak akmayafırsat bulamadığım plaka ışığını LED ler ile değiştirdim,

değiştirdiğim ledler PHOTON canbus 36 mm ince olanlar - aydınlatması gerçekten çok güzel

http://cdn.positive.com.tr/mormani/_docs/i400/a/ac0fd_Photon-Canbus-36-mm-6-Ledli-Tavan-Ampulu-85d013.jpg


Ancak forumda genel olarak bu ledi kullanlar sonradan ya orjinal lede geçmiş yada aynı markanın soğutucu adı altında diğer ledini kullandığını gördüm,

bu soğutucu olan
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-aksesuar-tuning-otomobil-arazi-araci-photon-sogutuculu-6-led-sofit-tavan-ampul-36mm-104710117/detay

Bu ince ledlerin benim bilmediğim ısınma sorunumu var- , kılın sorun yokda yazın kullanmada problem olurmu ,tesisata zarar verirmi, bildiğiniz birşey varmı ,soğutmalı olanlarımı takayım yoksa bunlar bozulana kadar bunları kullanayımmı?

Bir sorum daha vardı- Plaka ışığında arıza ışığı yakar diye öncesinde VAGLA arıza tespit özelliğinikapattırmıştım, Harundan VAG kablosu siparişi verdim, gelince bunu yeniden açammı ne bilim muhtemel dah büyük bir soruna yol açarmı bun plaka ışığı arıza tespit kapalı olması?

VW_Passat
17 02 2013, 00:04
Geçen aylarda uzun süre önce aldığım ancak akmayafırsat bulamadığım plaka ışığını LED ler ile değiştirdim,

değiştirdiğim ledler PHOTON canbus 36 mm ince olanlar - aydınlatması gerçekten çok güzel

http://cdn.positive.com.tr/mormani/_docs/i400/a/ac0fd_Photon-Canbus-36-mm-6-Ledli-Tavan-Ampulu-85d013.jpg


Ancak forumda genel olarak bu ledi kullanlar sonradan ya orjinal lede geçmiş yada aynı markanın soğutucu adı altında diğer ledini kullandığını gördüm,

Bu ince ledlerin benim bilmediğim ısınma sorunumu var- , kılın sorun yokda yazın kullanmada problem olurmu ,tesisata zarar verirmi, bildiğiniz bi rşey varmı ,soğutmalı olanlarımı takayım yoksa bunlar bozulana kadar bunları kullanayımmı?

Bir sorum daha vardı- Plaka ışığında arıza ışığı yakar diye öncesinde VAGLA arıza tespit özelliğinikapattırmıştım, Harundan VAG kablosu siparişi verdim, gelince bunu yeniden açammı ne bilim muhtemel dah büyük bir soruna yol açarmı bun plaka ışığı arıza tespit kapalı olması?

Abi Orjinal ler icin yaziyorum genelde isinmiyor ama Orjinal disi LED ler büyük veya cok oldugu icin isiniyorlar sanirim. Ondan sogutuculari oluyor. Senin arac 2010 Model sana Orjinal Passat B7 LED Plaka aydinlatmasi 1:1 olurdu aslinda :)

sivil
17 02 2013, 00:04
Geçen aylarda uzun süre önce aldığım ancak akmayafırsat bulamadığım plaka ışığını LED ler ile değiştirdim,

değiştirdiğim ledler PHOTON canbus 36 mm ince olanlar - aydınlatması gerçekten çok güzel

http://cdn.positive.com.tr/mormani/_docs/i400/a/ac0fd_Photon-Canbus-36-mm-6-Ledli-Tavan-Ampulu-85d013.jpg


Ancak forumda genel olarak bu ledi kullanlar sonradan ya orjinal lede geçmiş yada aynı markanın soğutucu adı altında diğer ledini kullandığını gördüm,

Bu ince ledlerin benim bilmediğim ısınma sorunumu var- , kılın sorun yokda yazın kullanmada problem olurmu ,tesisata zarar verirmi, bildiğiniz bi rşey varmı ,soğutmalı olanlarımı takayım yoksa bunlar bozulana kadar bunları kullanayımmı?

Bir sorum daha vardı- Plaka ışığında arıza ışığı yakar diye öncesinde VAGLA arıza tespit özelliğinikapattırmıştım, Harundan VAG kablosu siparişi verdim, gelince bunu yeniden açammı ne bilim muhtemel dah büyük bir soruna yol açarmı bun plaka ışığı arıza tespit kapalı olması?
Benim ilk kullandıklarım bunlardı Murat bey.Baktım tam beyaz değilde biraz maviye kaçıyorlar renk tonu olarak biraz bakındım ebayda hem çok daha fazla aydınlatanı hemde tam beyaz yanan bol ledli plaka lambalarını görünce sipariş ettim.Yoksa herhangi bir arızası filan yoktu gayet yeterli sayılacak kadar yanıyordu ama dediğim gibi bu sonradan geçiş yaptıklarım hem çok daha kuvvetli hemde tam beyaz yanıyorlar mavilik yok.

Cornelius
17 02 2013, 00:06
Abi Orjinal ler icin yaziyorum genelde isinmiyor ama Orjinal disi LED ler büyük veya cok oldugu icin isiniyorlar sanirim. Ondan sogutuculari oluyor. Senin arac 2010 Model sana Orjinal Passat B7 LED Plaka aydinlatmasi 1:1 olurdu aslinda :)

yasinim- sıkıntı olacaksa alırım- ledleri çıkartıp nnormal ampülleri takarım gelene kadar -

Ama asıl sorum şimdi ısınması ne tür problemlere yol açar, tesisata zarar verirmi o konuda bir fikir alabilirmiyim

VW_Passat
17 02 2013, 00:07
yasinim olur alayımda - şimdi ısınması ne tür problemlere yol açar, tesisata zarar verirmi o konuda bir fikir alabilirmiyim

Tesisata sorun vermez ama LED lere zarar verir sadece :).

Cornelius
17 02 2013, 00:10
Tesisata sorun vermez ama LED lere zarar verir sadece :).

oh rahatladım valla patlasın ledler alırım soğutmalı olanları veya orjinalleri- patlaısn ozaman bakarım

VW_Passat
17 02 2013, 00:12
oh rahatladım valla patlasın ledler alırım soğutmalı olanları veya orjinalleri- patlaısn ozaman bakarım

Tesisata zarar geldigi an kisa devre yapar = Sigorta atar önden :). Yani bu bakimdan sorun yok.

Cornelius
17 02 2013, 01:10
Tesisata zarar geldigi an kisa devre yapar = Sigorta atar önden :). Yani bu bakimdan sorun yok.

yasin bu sigorta değişimlerini ben yapabilirmiyim- hangi tip sigorta kullanılıyor bir link verebilirmisin

sigorta kutusunun yerleşim krokisi varmı elinde- hangisi nerenin sigortasıdır diye

VW_Passat
17 02 2013, 11:52
yasin bu sigorta değişimlerini ben yapabilirmiyim- hangi tip sigorta kullanılıyor bir link verebilirmisin

sigorta kutusunun yerleşim krokisi varmı elinde- hangisi nerenin sigortasıdır diye

Var ama Almanca Murat abi :mor

Can
17 02 2013, 11:56
Murat abi sigorta kutusu ön göğsün en sol tarafında,harita gözünün yanındaki plastik kapağı açınca göreceksin. 5 Amper olan turuncu sigortalar plakalara bağlı olması lazım. Atarsa kapağın içinde bulunan mandal yardımıyla sigortayı çekip yenisini takıyorsun..

proportions
17 02 2013, 13:41
Murat abi sigorta kutusu ön göğsün en sol tarafında,harita gözünün yanındaki plastik kapağı açınca göreceksin. 5 Amper olan turuncu sigortalar plakalara bağlı olması lazım. Atarsa kapağın içinde bulunan mandal yardımıyla sigortayı çekip yenisini takıyorsun..

Tabi içinde en azindan 10 tane 5 amperlik sigorta oldugundan hepsini çikarmayi denemeyin.
Kontaktayken araba hele sigorta degistirmeyi hiç denemeyin, araba hata verecektir.

VW_Passat
17 02 2013, 13:51
Tabi içinde en azindan 10 tane 5 amperlik sigorta oldugundan hepsini çikarmayi denemeyin.
Kontaktayken araba hele sigorta degistirmeyi hiç denemeyin, araba hata verecektir.

Bende Sigorta kutusu semasini biliyorsun dimi Ilker, onu buraya yayinlamak istiyorumda kac sayfa oldugunu kendin gördün o gün sogukta :))

proportions
17 02 2013, 14:10
Bende Sigorta kutusu semasini biliyorsun dimi Ilker, onu buraya yayinlamak istiyorumda kac sayfa oldugunu kendin gördün o gün sogukta :))

Biliyorum Yasin, bayagi bi sayfa vardi :))
Onun bide çevirisi lagzim.. yok mu Türkcesi internette bi yerde ?

VW_Passat
17 02 2013, 14:14
Biliyorum Yasin, bayagi bi sayfa vardi :))
Onun bide çevirisi lagzim.. yok mu Türkcesi internette bi yerde ?

Yok malesef :hh. Neyse egerki Vatandasa yardim amacli burada isek bende tek tek tercüme edip ekliyeyim :hh:hh

drozia
17 02 2013, 15:13
Abi Orjinal ler icin yaziyorum genelde isinmiyor ama Orjinal disi LED ler büyük veya cok oldugu icin isiniyorlar sanirim. Ondan sogutuculari oluyor. Senin arac 2010 Model sana Orjinal Passat B7 LED Plaka aydinlatmasi 1:1 olurdu aslinda :)
bendeki soğutucuları takmadım ledler ısınmıyor bayağı bir 10 dk yaktım

drozia
17 02 2013, 15:16
Murat bey bunlar can bus error verebilir sanırım. Üzerinde bir soğutucu var ama ne derecede etkili olur ne kadar dayanır alıp denemek lazım. benimkinden alın dicem 60 TL kar edersiniz orijinaline göre:)

Cornelius
17 02 2013, 15:54
Murat bey bunlar can bus error verebilir sanırım. Üzerinde bir soğutucu var ama ne derecede etkili olur ne kadar dayanır alıp denemek lazım. benimkinden alın dicem 60 TL kar edersiniz orijinaline göre:)

Sizin aldığınız satıcının linkini verirseniz sevinirim

drozia
17 02 2013, 16:41
Sizin aldığınız satıcının linkini verirseniz sevinirim
Buyrun üstadım
VW Golf 6 Polo 6R Scirocco Passat CC B6 B7 Amarok LED Kennzeichen Beleuchtung | eBay (http://www.ebay.de/itm/VW-Golf-6-Polo-6R-Scirocco-Passat-CC-B6-B7-Amarok-LED-Kennzeichen-Beleuchtung-/140904640043?_trksid=p2045573.m2042&_trkparms=aid%3D111000%26algo%3DREC.CURRENT%26ao%3 D1%26asc%3D27%26meid%3D5660204095259790514%26pid%3 D100033%26prg%3D1011%26rk%3D2%26sd%3D221175360073% 26#ht_6357wt_1139)