PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Passat ınızla en son hız kaç yaptınız...



Sayfa : [1] 2 3 4 5

tpower
25 04 2011, 12:55
evet arkadaşlar bakalım yollarda neler yapmışız...
en son ankara istanbul arasında
245 km/h :D

Can
25 04 2011, 12:58
1.4 TSI ile Kırklareline giderken 235.Daha fazla zorlamaya gerek yok zaten kcauğınıza alırsınız motoru :D
2 kere yaptık bunu,deneme amaçlı.Aşırı hız ölümcüldür.

VW_Passat
25 04 2011, 13:10
Vay be millet 1.4 TSI 2.0 TDI ile 235 / 245 yapabiliyorken benim Variant 205 de son Nefesini kesiyor. Bu is nedir bende bilmiyorum, aldigimdan beri bu böyle idi :(

THoRPiLL
25 04 2011, 13:40
Vay be millet 1.4 TSI 2.0 TDI ile 235 / 245 yapabiliyorken benim Variant 205 de son Nefesini kesiyor. Bu is nedir bende bilmiyorum, aldigimdan beri bu böyle idi :(

Ne yaptın Yasin, ben 1.6 FSI ile bile o hızlara çok rahat çıkıyorum..

tpower
25 04 2011, 13:59
aracınız 3000 rpm de 160 km/h yapıyorsa dişli oranı farklı değildir... tahminim hız limitörü var aracınızda..

Vay be millet 1.4 TSI 2.0 TDI ile 235 / 245 yapabiliyorken benim Variant 205 de son Nefesini kesiyor. Bu is nedir bende bilmiyorum, aldigimdan beri bu böyle idi :(

VW_Passat
25 04 2011, 14:23
aracınız 3000 rpm de 160 km/h yapıyorsa dişli oranı farklı değildir... tahminim hız limitörü var aracınızda..

Sercan arkadasimin araci oda 2.0 TDI 140HP CommonRail onlarda 225 e ulasabiliyorken ben niye 205 de son buluyorum (üstelik Otobanda dümdüz yol vss.) ?

sakiri
25 04 2011, 14:37
Vay be millet 1.4 TSI 2.0 TDI ile 235 / 245 yapabiliyorken benim Variant 205 de son Nefesini kesiyor. Bu is nedir bende bilmiyorum, aldigimdan beri bu böyle idi :(
Benim arac imzamda oldugu gibidir 200 km yaptim en son.
Yasin kardes bence hem senin hemde benim arabamda hiz kontrol yazilimi var. Araclarin belli bir hizdan sonra gitmesini engelliyor. Bunun baska bir izahi olamaz.

sedat27
25 04 2011, 15:05
205 km/h
izmit -istanbul

Cuneyt
25 04 2011, 15:23
Passat 2.0 TDİ 220 km

SuperB 1.6 TDİ 100 km

errddm
25 04 2011, 18:42
Henüz ciddi bir deneme yapmadım ne kadar basarım diye ama , yolculuklarım sırasında en fazla 175km/h hız gördüm..

drozia
25 04 2011, 18:44
220 km
daha fazlası gelirmiydi bilmiyorum yol müsait değildi.
düzeltiyorum zaten 220 yi geçmiyor..

myret
25 04 2011, 19:10
Biz 192 yi gördük ancak yol durumu nedeni ve babamın hızı sevmemesi üzerine daha çok çıkmadık :D Zaten 1.6 105 bg den fazla bişey beklemekte ayıp olur :)

srcn09
25 04 2011, 20:44
Babam ve ben varken maks 225 km yi gorduk hatta daha cikiyordu ama yol bitti :) babam ardindan ben yokken 230 240 arasi ibreyi gordum dedi ama resmiyette benim videoya cektigim hiz 225 km / h dir , bursa cevreyolu

tpower
25 04 2011, 20:48
eğer düzde 192 gördüyseniz hakkaten iyi sürat.. :)

Biz 192 yi gördük ancak yol durumu nedeni ve babamın hızı sevmemesi üzerine daha çok çıkmadık :D Zaten 1.6 105 bg den fazla bişey beklemekte ayıp olur :)

errddm
25 04 2011, 20:51
Babam ve ben varken maks 225 km yi gorduk hatta daha cikiyordu ama yol bitti :) babam ardindan ben yokken 230 240 arasi ibreyi gordum dedi ama resmiyette benim videoya cektigim hiz 225 km / h dir , bursa cevreyolu

X6 :)

Can
25 04 2011, 20:54
x6 :)


ffuuuuufffffffff........ ;);)

Sercan hatırladınmı bu sesi ;)

srcn09
25 04 2011, 22:18
ffuuuuufffffffff........ ;);)

Sercan hatırladınmı bu sesi ;)

Rüzgarı bile yetti Can :)

vestel1900
06 07 2011, 20:55
230 kesti daha gitmedi

Erden17
06 07 2011, 21:05
200 ;) malum eşim korkuyor. oğlan da arkadan gaz veriyor ;)

SELÇUK
07 07 2011, 02:28
230 km
ist - Adapazarı

frisby06
07 07 2011, 16:00
http://img535.imageshack.us/img535/1179/adszzh.jpg
Sözün bittiği yer:))))

Pritt31
07 07 2011, 18:53
230 kesti daha gitmedi
Aracınız ne ?

Adana otobanın'da boş bir inişlik vardı. 1.4 TSI Passat 235'e çıktı. Düz yolda 225 yapıyordu.

akorkmaz11
07 07 2011, 18:58
160 kmh.. benim için çok bile!:))

Pritt31
07 07 2011, 19:00
160 kmh.. benim için çok bile!:))
Sen riske girme abi, ben sana aracının son hızını söyleyeyim... 225 km/h :) DSG maalesef az birşey son hızda düşüklük yaşatıyor...

srcn09
07 07 2011, 20:37
Forumda bilenler vardır Paşhamız Deniz abimiz maks hızı 90 km dir asla geçmez :) Beraber go karta binmiştik yavaş yavaş gitmişti hahah şimdi aklıma geldi :))) Mert Abim ve Sedat Abim den yorum beklerim bak şimdi :)

CanTuran
07 07 2011, 23:38
Bişe dicem ayıp olacak... Bu kadar sürati niye yapıyorsunuz?

harun39
08 07 2011, 00:37
1.6 TDİ 105 bg b7 Kırklareli -İstanbul oto yolda düz yolda 205 km/h yapıyor . yokus asagı 210-215 bile yapar diye tahmin ediyorum bide sedan ve variant taki kasa farkından dolyı az da olsa sürat etkileniyor variant daha ağır kalıyor diyelim sedan 220 km/h yapıyorsa variant 215 km/h ola bilr düşüncelerinizi bekliyorum.

Erden17
08 07 2011, 05:02
Bişe dicem ayıp olacak... Bu kadar sürati niye yapıyorsunuz?
Harbi ya. Ne gerek var 200 km hıza :) Ama sen hiç denemedin mi bu araba kaç yapar diye? Gençsin bide :)

Erden17
08 07 2011, 05:02
Forumda bilenler vardır Paşhamız Deniz abimiz maks hızı 90 km dir asla geçmez :) Beraber go karta binmiştik yavaş yavaş gitmişti hahah şimdi aklıma geldi :))) Mert Abim ve Sedat Abim den yorum beklerim bak şimdi :)
Onunki chipli değilmiydi yoksa ben mi yanlış hatırlıyorum??

srcn09
08 07 2011, 07:52
Onunki chipli değilmiydi yoksa ben mi yanlış hatırlıyorum??

Yok abi ne yaptın chıp taktırır mı Deniz Abim :)

CanTuran
08 07 2011, 10:44
Harbi ya. Ne gerek var 200 km hıza :) Ama sen hiç denemedin mi bu araba kaç yapar diye? Gençsin bide :)

Deneme amaçlı değil de acelem vardı :) ankara - eskişehir arasını 1 saat 25 dk da aldım.... ;) (Astra'yla)

Yani araba kaç yapıyor diye merak etmedim hiç ama yaptığı kadarını da gerektiği yerde kullanırım....

tpower
08 07 2011, 13:46
ya bu 122 liklerle bu 230 lu süratlere nasıl çıkılıyor... sanırım rampa aşağı... yoksa yollarda 122 lik rocco golf vs dahil bir sürü araca denk geliyorum tamam 200 e kadar yürüyorlar ama ondan sonra aynada kayboluyorlar... ya benim tako yanlış yada bu forumdaki 122 lik passatlarda tuning var... :)

PassatComfortline
08 07 2011, 14:02
Babamin son hizi 120 km/h dayim hizi sever o kullanirken 220 km/h yapti sonra gecmedi

Pritt31
08 07 2011, 14:47
ya bu 122 liklerle bu 230 lu süratlere nasıl çıkılıyor... sanırım rampa aşağı... yoksa yollarda 122 lik rocco golf vs dahil bir sürü araca denk geliyorum tamam 200 e kadar yürüyorlar ama ondan sonra aynada kayboluyorlar... ya benim tako yanlış yada bu forumdaki 122 lik passatlarda tuning var... :)
Valla yapıyor bilader, 200'e kadar motor ben burdayım diyor 200'den sonra ivme düşüyor. Düz yolda en son 220-225 yapıyor.

Pritt31
08 07 2011, 14:49
1.6 TDİ 105 bg b7 Kırklareli -İstanbul oto yolda düz yolda 205 km/h yapıyor . yokus asagı 210-215 bile yapar diye tahmin ediyorum bide sedan ve variant taki kasa farkından dolyı az da olsa sürat etkileniyor variant daha ağır kalıyor diyelim sedan 220 km/h yapıyorsa variant 215 km/h ola bilr düşüncelerinizi bekliyorum.
1.6 TDI 105 HP motorlarda 200 civarı bir hızda adaptasyon yapılmıştır. (Hız Limitörü)

Ne 215'i 220'sinden bahsediyorsunuz. 2.0 TDI'ın son hızı o.

typhoon
08 07 2011, 15:18
Ben Ankara Istanbul yolunda 180 i gordum 1.6 TDI ile yol kalabaliklastigi icin yavaslamasam sanirim 190 civarinida gorurdu. Ama benim icin en buyuk keyif Ankaraya bir depo benzin ile gidip gelmek ayni benzin ile Istanbulda bir 30 40 km daha gezmekti.

SELÇUK
08 07 2011, 15:46
Ben Ankara Istanbul yolunda 180 i gordum 1.6 TDI ile yol kalabaliklastigi icin yavaslamasam sanirim 190 civarinida gorurdu. Ama benim icin en buyuk keyif Ankaraya bir depo benzin ile gidip gelmek ayni benzin ile Istanbulda bir 30 40 km daha gezmekti.


senınkısı kebap olmus resmen :)

tpower
08 07 2011, 22:51
hadi bakalım öyle olsun bilader :) satacaz artık 200 hp lik arabları alacağız 122 liklerden... :)

Valla yapıyor bilader, 200'e kadar motor ben burdayım diyor 200'den sonra ivme düşüyor. Düz yolda en son 220-225 yapıyor.

Pritt31
11 07 2011, 23:30
hadi bakalım öyle olsun bilader :) satacaz artık 200 hp lik arabları alacağız 122 liklerden... :)
Biz yavaş adamlarız, millet Civic 1.6 125 hp ile 245 yapıyor. :)

cumhur.bahar
12 07 2011, 08:40
ya bu 122 liklerle bu 230 lu süratlere nasıl çıkılıyor... sanırım rampa aşağı... yoksa yollarda 122 lik rocco golf vs dahil bir sürü araca denk geliyorum tamam 200 e kadar yürüyorlar ama ondan sonra aynada kayboluyorlar... ya benim tako yanlış yada bu forumdaki 122 lik passatlarda tuning var... :)
BEn 122 lik golf 6 kullanıcısıyım ve 220 çok rahat goruyorum.
Dahada deneyemedim ama bence bu hız bu sartlarda zaten kullanılamaz. tabi birde diğer tarafı var araç 100 ile giderken gps 91 gösteriyor ortalama %10 gps hızı daha az gösteriyor bunada bir anlam verebilmiş değilim.

Pritt31
12 07 2011, 09:34
BEn 122 lik golf 6 kullanıcısıyım ve 220 çok rahat goruyorum.
Dahada deneyemedim ama bence bu hız bu sartlarda zaten kullanılamaz. tabi birde diğer tarafı var araç 100 ile giderken gps 91 gösteriyor ortalama %10 gps hızı daha az gösteriyor bunada bir anlam verebilmiş değilim.
Kadran'da sapma olayı Passat'ta da var, yalnız bu kadar fazla mı pek bilmiyorum.

Dediğimiz gibi 1.4 TSI 122 HP motorlu bir araç düz yolda rahatlıkla 220 görüyor.

srcn09
12 07 2011, 09:37
%10 Kadran hatası bana çok fazla geldi :S

Pritt31
12 07 2011, 09:40
%10 Kadran hatası bana çok fazla geldi :S
Bana da, arkadaşın bir yanlışı var heralde. 220 ile giderken %10 sapma dese tamam da 100 ile giderken 91 gösteriyor diyor.

srcn09
12 07 2011, 09:41
Bana da, arkadaşın bir yanlışı var heralde. 220 ile giderken %10 sapma dese tamam da 100 ile giderken 91 gösteriyor diyor.

Lastiklerden kaynaklanıyor olabilir mesela 205 taban lastik kullanınca bu hata %6 ya çıkıyor bizim araçta

Pritt31
12 07 2011, 09:43
Lastiklerden kaynaklanıyor olabilir mesela 205 taban lastik kullanınca bu hata %6 ya çıkıyor bizim araçta
Ama böyle birşey olamaz ya, ne yani ibre 220 gösterirken gerçekte 200 ile mi gidiyorum. Çok saçma birşey.

srcn09
12 07 2011, 09:46
Ama böyle birşey olamaz ya, ne yani ibre 220 gösterirken gerçekte 200 ile mi gidiyorum. Çok saçma birşey.

Olamaz diye birşey yok var İzzet :) 215 taban lastikten 205 taban lastiğe geçince %6 hata oluyor , 200 km hızda %12 hata demek...

drozia
12 07 2011, 09:47
BEn 122 lik golf 6 kullanıcısıyım ve 220 çok rahat goruyorum.
Dahada deneyemedim ama bence bu hız bu sartlarda zaten kullanılamaz. tabi birde diğer tarafı var araç 100 ile giderken gps 91 gösteriyor ortalama %10 gps hızı daha az gösteriyor bunada bir anlam verebilmiş değilim.
Naptın bu çok büyük bir fark iyice saçmalıyor artık vw...
Golfun fabrikasyon lastikleri zaten 205 başka bir lastik mi kullanıyosun?

Pritt31
12 07 2011, 09:48
Olamaz diye birşey yok var İzzet :) 215 taban lastikten 205 taban lastiğe geçince %6 hata oluyor , 200 km hızda %12 hata demek...
Kanka dediklerine eyvallah ta 100 ile giderken GPS'nin 90 göstermesi ne demektir ya, çin malı motosiklete mi biniyoruz.

srcn09
12 07 2011, 09:48
Kanka dediklerine eyvallah ta 100 ile giderken GPS'nin 90 göstermesi ne demektir ya, çin malı motosiklete mi biniyoruz.

O biraz fazla bir yerlerde bir sorun var gibi görünüyor...NOrmal şartlarda 96 göstermesi lazım

srcn09
12 07 2011, 09:50
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQF5JCPEGAR5MqfJ44SjUnTVtVXEc468 Nn3buxucx48uaJ-3xip&t=1

Pritt31
12 07 2011, 09:50
Galiba biz son hızımız 1.4 TSI ile 225-230 sanarken gerçekte katalog verisinde ki hıza ulaşıyoruz 205.

srcn09
12 07 2011, 09:55
Galiba biz son hızımız 1.4 TSI ile 225-230 sanarken gerçekte katalog verisinde ki hıza ulaşıyoruz 205.

230 km hızda 9.2 km 'lik hata oluyor , gerçek hız 220,8 ;)

drozia
12 07 2011, 09:57
230 km hızda 9.2 km 'lik hata oluyor , gerçek hız 220,8 ;)

Sercan 220 de 216 gösteriyor benimki..

Pritt31
12 07 2011, 09:59
Ben hiç denemedim bunu ya, motosiklette denedim. Gidip Corsa'da deneyeyim birasdan onda sonuçlar nasıl olacak bakalım.

srcn09
12 07 2011, 10:03
Sercan 220 de 216 gösteriyor benimki..

Ben o hızda GPS e hiç bakmadım Pazartesi günü bakarım İsmail abi ancak %4 lük bir hata varsa bu 200 km de %8 e çıkar :S

Sen GPS 'den mi baktın abi ?

drozia
12 07 2011, 10:08
Ben o hızda GPS e hiç bakmadım Pazartesi günü bakarım İsmail abi ancak %4 lük bir hata varsa bu 200 km de %8 e çıkar :S

Sen GPS 'den mi baktın abi ?

canbustan baktım canbus radyo verileri birebir gps ile aynı..
bi de hata payı matematiksel olarak aynı olmalı yani hıza göre değişmemeli
gps takıp ben de senin dediğine bakacağım ve fotolayacağım

srcn09
12 07 2011, 10:13
O zaman yüzde 4 diye bir hata payı var diyemeyiz yanlış kullanıyoruz kelimeyi İsmail abim , 100 de 4 - 200 de 8 yapar çok mera ettim pazartesi günü Balıkesir'e gidicez Bursa ÇEvreyolunda bakıcam GPS 'e ;)

vestel1900
12 07 2011, 17:47
her arabada kadran hatası vardır

tpower
12 07 2011, 19:12
122 lik alacam :)

Pritt31
12 07 2011, 19:15
122 lik alacam :)
Al al düz yolda 220 garantisi veriyoruz. :D

tpower
12 07 2011, 19:28
yollarda dolu 122 lik araç var, golf var jetta var rocco var passat var... otoyolda, bölünmüş yolda maşallah hepsi tam gaz gidiyor .... istanbulpark ta da tam gaz gidiyor... hemde devamlı 220 ile... 160 lik twincharger rocco yada golf ve jettalar boşuna gaz basıyor yollarda... :) yada istanbulparkta :) 122 lik lere yetişme şansları yokk... demek ki benim gaz bastığım 122 lik roccolar yürümeyen cinstenmiş... :) garantide olunca artık kesin aldım gitti... :)


Al al düz yolda 220 garantisi veriyoruz. :D

Pritt31
12 07 2011, 19:39
yollarda dolu 122 lik araç var, golf var jetta var rocco var passat var... otoyolda, bölünmüş yolda maşallah hepsi tam gaz gidiyor .... istanbulpark ta da tam gaz gidiyor... hemde devamlı 220 ile... 160 lik twincharger rocco yada golf ve jettalar boşuna gaz basıyor yollarda... :) yada istanbulparkta :) 122 lik lere yetişme şansları yokk... demek ki benim gaz bastığım 122 lik roccolar yürümeyen cinstenmiş... :) garantide olunca artık kesin aldım gitti... :)
Siz dalganızı geçin, Passat 1.4 TSI gerçekten 220 yapıyor düz yolda hatta benim B6 225 yapıyordu... 1.8 TSI 160 HP 250-255 vurabiliyor.

drozia
12 07 2011, 20:29
O zaman yüzde 4 diye bir hata payı var diyemeyiz yanlış kullanıyoruz kelimeyi İsmail abim , 100 de 4 - 200 de 8 yapar çok merak ettim pazartesi günü Balıkesir'e gidicez Bursa ÇEvreyolunda bakıcam GPS 'e ;)

Kadran sapması diyelim veya hata payı olarak da nasıl bir şey diyelim artık bilemiyorum ben de merak ettim 1-2 hafta sonra İstanbula gideceğim bakacağım neymiş bu hata ama tüm hızlarda(200 lü değil) canbus radyo verisi ile birebir örtüşüyor gps

drozia
12 07 2011, 20:30
yollarda dolu 122 lik araç var, golf var jetta var rocco var passat var... otoyolda, bölünmüş yolda maşallah hepsi tam gaz gidiyor .... istanbulpark ta da tam gaz gidiyor... hemde devamlı 220 ile... 160 lik twincharger rocco yada golf ve jettalar boşuna gaz basıyor yollarda... :) yada istanbulparkta :) 122 lik lere yetişme şansları yokk... demek ki benim gaz bastığım 122 lik roccolar yürümeyen cinstenmiş... :) garantide olunca artık kesin aldım gitti... :)
:+1

srcn09
12 07 2011, 20:51
her arabada kadran hatası vardır

Evet abi biz yok demedik ki zaten :)

cumhur.bahar
12 07 2011, 21:24
şöyle söyleyebilirim igo ortalama %10 sapma veriyor lastiklerim orj ebadında ancak.
İgo mu dogru arabamı dogru bilemiyorum. KAradeniz gezisine giderken rns510 ve igo(htc ss3) kullanıyorum,
bu sefer aynı anda ipad 2 de ekledim sygic navigasyon ile üçünü bir arada kullandım ve ortalama %10 sapma var.
Daha önce kullandıgım aracımdada %3-4 lük bir fark yasıyordum ve normal geliyordu, deneyebilecek arkadaslarım var ise bu konuyu cok merak ediyorum.
MEsleğim gereği bu cihazlarla ilgiliyim ve sürekli test ederim,kabaca bilmediğim pek elektronik cihaz yoktur, ancak bu kadar fark çok rahatsız ediyor.
DEdiğim gibi hatırladıgım değerler cruise control ile 100 iken igo-sygic-91---- 123 iken igo-sygic 114 değerleride cok kullandıklarım hız degerleri aklımda kalanlar.
Lütfen kullandıgınız cihazları ve biliyorsanız üzerindeki chipleride yazın,bir eyrde hata var denemek isterim

srcn09
12 07 2011, 21:31
Bizim navigasyonda İGO yüklü iki cihaz var bizde biri İGO-8 yüklü ( Necvox 939 HD )diğerinde İgo-Amigo( Piranha Leon) her ikisinde de %4 lük hata var 100 ken hızım 96 görünüyor , sizde ki sorunu çok merak ettim ya neden bu kadar fark olabilir ki

erharp32
10 06 2012, 20:21
yollarda dolu 122 lik araç var, golf var jetta var rocco var passat var... otoyolda, bölünmüş yolda maşallah hepsi tam gaz gidiyor .... istanbulpark ta da tam gaz gidiyor... hemde devamlı 220 ile... 160 lik twincharger rocco yada golf ve jettalar boşuna gaz basıyor yollarda... :) yada istanbulparkta :) 122 lik lere yetişme şansları yokk... demek ki benim gaz bastığım 122 lik roccolar yürümeyen cinstenmiş... :) garantide olunca artık kesin aldım gitti... :)


ben2005 hyundai 1.5 crdi ile 190 gördüm. 122 passat ile de 230 gördüm. abartı değil 1.5 crdi ile 190 gidebiliyorsak 122 lik passti ile 230 normal.

Risk
10 06 2012, 20:29
Çok çekemeyen var bu 122 likleri .... Haksızda değiller. 2.0 'a biniyorum diye at tut gelsin 122 TSI tokatlasın seni ..

sivil
10 06 2012, 20:35
Çok çekemeyen var bu 122 likleri .... Haksızda değiller. 2.0 'a biniyorum diye at tut gelsin 122 TSI tokatlasın seni ..
Recep kızıştırma ortalığı :)

srcn09
10 06 2012, 20:59
Çok çekemeyen var bu 122 likleri .... Haksızda değiller. 2.0 'a biniyorum diye at tut gelsin 122 TSI tokatlasın seni ..

1.2 ile hepsini tokatlarım adam olun :))

Babamla bir kere denemiştik bildiğin fark aça aça gidiyor 2.0 TDI :) O günden sonra jetta ile sol şeride geçmeye korktum :D

BeratYILDIZ
10 06 2012, 21:03
2.0 tdi ile değil de sercan atmosferik 2.0 benzinli motorlara göre kıyaslarsak 1.4 122 ps performans olarak tatmin edici geliyor.2.0 TDİ ile kıyaslamak saçma olur zaten:)

srcn09
10 06 2012, 21:05
2.0 tdi ile değil de sercan atmosferik 2.0 benzinli motorlara göre kıyaslarsak 1.4 122 ps performans olarak tatmin edici geliyor.2.0 TDİ ile kıyaslamak saçma olur zaten:)

Burak hiç bir zaman bitmiycek bir olay 1.4 TSI ile 2.0 TDI hep kıyaslandı kıyaslanıyor hep kıyaslancak her ikisi de ayrı kulvarda neden kıyaslanıyor anlamıyorum :) 2.0 TDI ya zevk keyif için alınmıştır ya da senede çok yüksek km yapılmak için alınmıştır bunun başka bir amacı yok 1.4 biraz daha uygun fiyatlı vergisi düşük olduğu için birde senede 10-15 bin km yapılıyorsa alınabilmesi gereken en güzel motor millet daha ne kıyaslıyor anlamıyrum herşey ortada :)

erharp32
10 06 2012, 21:09
2.0 tdi keyif için 1.4 tsi vergisi için alınır. performası 2.0 tdi ile değil 2.0 benzinli ile kıyaslanmalı. 1.4 tsi 2.0 lt. motoru tokatlar

Risk
10 06 2012, 21:11
1.4 ile 2.0 kıyaslamaya konu oluyorsa vardır bir keramet. Ne zamanki 2.0 TDI ler stock >170 Hp olur o zaman bu konu biter :)

BeratYILDIZ
10 06 2012, 21:12
Burak hiç bir zaman bitmiycek bir olay 1.4 TSI ile 2.0 TDI hep kıyaslandı kıyaslanıyor hep kıyaslancak her ikisi de ayrı kulvarda neden kıyaslanıyor anlamıyorum :) 2.0 TDI ya zevk keyif için alınmıştır ya da senede çok yüksek km yapılmak için alınmıştır bunun başka bir amacı yok 1.4 biraz daha uygun fiyatlı vergisi düşük olduğu için birde senede 10-15 bin km yapılıyorsa alınabilmesi gereken en güzel motor millet daha ne kıyaslıyor anlamıyrum herşey ortada :)
Aynen öyle Sercan senede 10.000 km de biniyoruz.Tsi bizim için biçilmiş kaftan her yönüyle tatmin edici.Daha uzun yol yapamadım.Bir uzun yol yapsam daha iyi anlayacağım neyin ne olduğunu bakalım inşallah yaz tatiline giderken otobanda bi yoklayacağım:)

srcn09
10 06 2012, 21:13
1.4 ile 2.0 kıyaslamaya konu oluyorsa vardır bir keramet. Ne zamanki 2.0 TDI ler stock >170 Hp olur o zaman bu konu biter :)

170 HP başka bir dünya 140 HP ile arasında fazla fark yoktur diye düşünüyor insan ama görünce anlıyor herşeyi :)

srcn09
10 06 2012, 21:13
Aynen öyle Sercan senede 10.000 km de biniyoruz.Tsi bizim için biçilmiş kaftan her yönüyle tatmin edici.Daha uzun yol yapamadım.Bir uzun yol yapsam daha iyi anlayacağım neyin ne olduğunu bakalım inşallah yaz tatiline giderken otobanda bi yoklayacağım:)

Ben eğer şu anda kendime araba alıcak olsam 1.2 TSI alırım bana fazlasıyla yeten bir motor :)

errddm
10 06 2012, 21:18
Ben eğer şu anda kendime araba alıcak olsam 1.2 TSI alırım bana fazlasıyla yeten bir motor :)

Valla 1.2 tsi iyidir ama bir yere kadar..Suan kendime bir araç alıcak olsam 118i alırım :)

srcn09
10 06 2012, 21:24
Valla 1.2 tsi iyidir ama bir yere kadar..Suan kendime bir araç alıcak olsam 118i alırım :)

Bir yere kadar olduğu kesin ama tam bir öğrenci için ideal bence :)

metal45
10 06 2012, 22:03
bugün 210 u gördüm dijital göstergede

ogüst
10 06 2012, 22:47
1.4 ile 2.0 kıyaslamaya konu oluyorsa vardır bir keramet. Ne zamanki 2.0 TDI ler stock >170 Hp olur o zaman bu konu biter :)

ama 1.4 tsi de 160 oluyor chiplenerek o zaman nolacak:))

omer_yigit
10 06 2012, 22:52
Valla 2.0 tdi 100 kadar normal 100 den sonra panter gibi koltuga yapistiriyor torku hissettiriyor kickdown ile burada yollarda bozuk ziplaya ziplaya gidiyoruz :d:))) Aston martin ve ya bugatti cikmadikca kolay kolay tokat yemez kimsaden mercedes amgde olabilir :)))

sivil
10 06 2012, 23:35
Hakkı teslim etmek gerekirse benim içinde son sürat değil ara sürat önemlidir.10-15 km.eksik olsun son sürat ama istediğim anda köklediğimde gazı araba şahlansın isterim.Buda ancak ve ancak tork delisi bir TDI ile olur.Hangimiz devamlı 200-220 ile gidebiliyoruz ki? Benzinli ile 220 ye çıksanız bile yol durumuna göre sürati düşürmek durumunda kaldığınızda yeniden süratlenmesi için epey zaman geçiyor yada uygun düzlük bulmamız gerekiyor.Fakat dizel böyle değil gazı kesip yavaşlamasıyla gazı kökleyip eski süratini bulması çok daha çabuk oluyor kim ne derse desin.Biz arkadan yetişiyoruz ama neden sonra yani...İş o değil iş istediğin anda çabuk şekilde yüksek sürate çıkması.Yoksa artık neredeyse 200 lere çıkmayan araba kalmadı gibi..

aes08
10 06 2012, 23:39
1.6 mpi digital gösterge de 206 km/sa bırakında yapsın 122 likler 220-230

drozia
11 06 2012, 07:26
Valla 2.0 tdi 100 kadar normal 100 den sonra panter gibi koltuga yapistiriyor torku hissettiriyor kickdown ile burada yollarda bozuk ziplaya ziplaya gidiyoruz :d:))) Aston martin ve ya bugatti cikmadikca kolay kolay tokat yemez kimsaden mercedes amgde olabilir :)))
ben daha beni ara hızlanmalar da dahil geçebileni görmedim daha:))

ligarbaa
11 06 2012, 08:21
67741.6 TDi digital göstergede 219 km..

burakp
11 06 2012, 08:25
2.0TDI ile 1.4TSI 160BG kapışsa nasıl olur? Teknik değerlerde hem 0-100 de hemde max.hız da 1.4TSI 160 Bg önde

sivil
11 06 2012, 08:26
67741.6 TDi digital göstergede 219 km..

Beyler kim ilgileniyorsa forumun şu resim sorununu bi halledelim artık bir zahmet.Ya da madem hallolmuyor bu özelliği kaldıralım imgur, imageshack vs.sitelere yönlendirelim insanları.Millet çalışıyor diye resimleri foruma yüklüyor hiç bir şey göremiyoruz.

sivil
11 06 2012, 08:28
2.0TDI ile 1.4TSI 160BG kapışsa nasıl olur? Teknik değerlerde hem 0-100 de hemde max.hız da 1.4TSI 160 Bg önde


Yok zaten 2.0 140 lığı değil 2.0 170 liği kıyaslıyorlar 160 tsi ile.

derin siyah passat b7
11 06 2012, 08:36
Bir araçın katoloğun da yazan maksimum hız değeri, araçın zorlanmadan gittiği maksimum hızmıdır?.Bunun yukarısındaki hızlarda araç zorlanıp,motora zarar gelme ihtimali artıyor mudur?Bunu teknik olarak merak ettiğim için sormak istedim.

omer_yigit
11 06 2012, 09:00
ben daha beni ara hızlanmalar da dahil geçebileni görmedim daha:))


Yok zaten 2.0 140 lığı değil 2.0 170 liği kıyaslıyorlar 160 tsi ile.

benimde yanımdan kimse vınn diye gecemedi . :))) gecmeye calısınca direk kickdown :)))

160 tsi ile kapıstırmak lazım :D ben 100 den sonra tokadı yiyeceğine inanıyorum :D

srcn09
11 06 2012, 09:30
benimde yanımdan kimse vınn diye gecemedi . :))) gecmeye calısınca direk kickdown :)))

160 tsi ile kapıstırmak lazım :D ben 100 den sonra tokadı yiyeceğine inanıyorum :D

bu benden 2.0 TDI cılara gelsin :)Öyle beni geçen yok filan demeyin ansızın arkanızda beliriyor neye uğradığınızı şaşırıyorsunuz :))) 220 'yi geçip 1 ile 2.çizgi arasında kalıyor hep

Vw passat 2.0 tdı 140 hp cr 6-dsg | İzlesene.com Video (http://www.izlesene.com/video/vw-passat-20-tdi-140-hp-cr-6-dsg/2301027)

alisahin
11 06 2012, 11:30
1.4 ile 2.0 kıyaslamaya konu oluyorsa vardır bir keramet. Ne zamanki 2.0 TDI ler stock >170 Hp olur o zaman bu konu biter :)

şimdi ben amcaoğlumun 170 lik passatla yarıştım aramızda 1 metre yoktu , 0 - 160 a kadar desem kimse inanmaz, en iyisi demiyim :)

not : 170 lik önümdeydi 1 metre bende çok şaşırdım önümde kaybolması lazımdı.

selseli
11 06 2012, 11:43
1.8 TSI 160 HP ile İstanbul-Ankara arası 260 km/h yi yaptım ben.
Yüksek HP ve büyük motor hacmi her zaman avantajlıdır. Uzun mesafede düşük motor hacimli araç aynı stabilitede gitmez. Yokuş yukarı hızı daha kolay kaybeder. Ara hızlanmalarda daha geç tepki verir. Büyük motorun tek dezavantajı yüksek yakıt tüketimidir.

Ben aynada çok 122 vb kaybettim :)

Risk
11 06 2012, 11:49
1.8 TSI 160 HP ile İstanbul-Ankara arası 260 km/h yi yaptım ben.
Yüksek HP ve büyük motor hacmi her zaman avantajlıdır. Uzun mesafede düşük motor hacimli araç aynı stabilitede gitmez. Yokuş yukarı hızı daha kolay kaybeder. Ara hızlanmalarda daha geç tepki verir. Büyük motorun tek dezavantajı yüksek yakıt tüketimidir.

Ben aynada çok 122 vb kaybettim :)

Kaybetmetseniz bu daha vahim bir durum olurdu zaten. :)

alisahin
11 06 2012, 11:55
Kaybetmetseniz bu daha vahim bir durum olurdu zaten. :)

:)):))

argun
11 06 2012, 12:26
1.2tsi<1.6tdi<1.4tsi<2.0tdi<2.0tdi 170<1.8tsi<2.0tsi istisnai durumlar olabilir ben de topspeedde 2.0tdi gectim fakat bu her disiplinde 1.6tdi i tokatlayacagi gercegini degistirmez, ki zaten 2.0tdi 220 de limitor olmasa son suratte de fark yaratirdi, 1.4 tsi hicbir disiplinde 170lik dizelle yuruyemez bunu da denedik tdi cok bariz fark atarak ayiriyor,

alisahin
11 06 2012, 12:42
1.2tsi<1.6tdi<1.4tsi<2.0tdi<2.0tdi 170<1.8tsi<2.0tsi istisnai durumlar olabilir ben de topspeedde 2.0tdi gectim fakat bu her disiplinde 1.6tdi i tokatlayacagi gercegini degistirmez, ki zaten 2.0tdi 220 de limitor olmasa son suratte de fark yaratirdi, 1.4 tsi hicbir disiplinde 170lik dizelle yuruyemez bunu da denedik tdi cok bariz fark atarak ayiriyor,

benim arabaya bariz bir fark atamadı yanlız 1 metre :) ya bizim tsi anormal yada amcağlunun 170 lik

argun
11 06 2012, 12:45
Ozaman ya bizim cc chipli haberimiz yok, ya sizin amcaoglunu turbosu bozuk haberi yok, ya da sizin arac chipli sizin haberiniz yok:) şaka bir yana istisnai durumlar olabilir amcaoglunuz belki sizi kırmak istememistir:)