PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : marştan sonra çıkan STOP yazısı?acil yardım lütfen



Murat 81
12 01 2013, 20:30
iyi akşamlar arkadaşlar. bir sorunum var. bugün 2000 model 1.8 T comfotline aracımın marşına bastıktan sonra ekranda STOP yazısı çıktı, ben de hemen motoru durdurdum ve sonra tekrar marşa bastım bu kez yazı çıkmadı. ben de yol çıktım. eve dönüş için tekrar arabayı çalıştırdığımda iki kez aynı şey tekrarladı. aracı üçüncü kez çalıştırdığımda bu yazı çıkmadı. ama aklıma takıldı neden böyle bir uyarı vermiş olabilir. ekranda ya da göstergelerde başka bir uyarı yok. daha önce bu sıkıntıyı yaşayan arkadaşımız var mı? sorun ne olabilir acaba? şimdiden tşkler.

ede030
12 01 2013, 23:38
murat bey yol bilgisayarında çıktı ise stop yağ-su-hidrolik- cam suyuna falan bakınız eksik varmı öncelikle seviye düştü ise ondan dolayı yakıyor bakın kontrol edin seviyeler düşükse tamamlayın max seviye ye kontoğı açın kapatın aracı kitleyin 10 sn sonra tekrar açın kullanın bakalım takip edin yapacakmı aynı uyarı!!

Murat 81
13 01 2013, 16:19
tavsiyeniz için tşk ederim Ali Bey, dedikleriniz yaptım ve sanırım fren hidrolik yağı eksik. tavsiye edebileceğiniz bir hidrolik yağı var mı acaba?

ede030
13 01 2013, 22:18
Hidrolik yağını bilmiyorum hiç bakmadım hangi marka arabaya uygun sanayide veya servise sorun öğrenin onlar daha çok yardımcı olur:)

Murat 81
13 01 2013, 23:17
anladım tşk ederim öyleyse ben servise bir uğrasam iyi olacak. :)

ede030
13 01 2013, 23:18
anladım tşk ederim öyleyse ben servise bir uğrasam iyi olacak. :)
:+1

VW_Passat
14 01 2013, 00:09
Sorunu gec gördüm, cözüldügüne sevindim.

Murat 81
14 01 2013, 20:20
tşk ederim Yasin Bey