PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yeni yılın ilk detailingi benden



sivil
01 01 2013, 16:10
Tarafımdan silinmiştir.

Arguss
01 01 2013, 16:33
Guzel olmus Turhan abi bende bugun dukkani actim 1 - 1,5 saat ortaligi falan toparladim tam arabaya geceyim diyordumki isim cikti kapadim adet yerini buldu Allah herkese yeni yilda bol kazanclar, hayirli isler nasip etsin :)

VW_Passat
01 01 2013, 16:48
Ya bu ne hazim böyle, ne güzel tertemiz olmus Passat TuRhanline ;).

Ahhh ahhh yaz gelsede bizde Wax yapsak böyle parlatsak 17" Jantlari taksak :))

mert
01 01 2013, 16:49
Eline sağlık Turhan, pek güzel olmuş

solarapex
01 01 2013, 16:57
Turhan abi güle güle kirlet

acı
01 01 2013, 17:03
Eline sağlık abi tertemiz olmuş darısı bize :)

atitrend
01 01 2013, 17:08
misler gibi tertemiz. bende en azından aracı bir yıkayayım demiştim ama baktım işler yoğun vaz caydım. kısmet artık pazara.
kısmet olursa uçakla da olsa cuma sabahı istanbul semalarında olacağım. merter ve bayrampaşada. akşamada allah büyük.

kuscugokhan
01 01 2013, 17:13
Valla on numara olmus Turhan abi..(Masallah)

estelya
01 01 2013, 17:18
Turhan Abi'm dünde ben yaptım o ısı yazdan kalma güzel bir hava vardı

sivil
01 01 2013, 17:27
Sağolun arkadaşlar...Bir efsaneye göre yılın ilk günü araba yıkanırsa bütün yıl temiz dururmuş :))

Sent from my GT-I8160 using Tapatalk 2

sivil
01 01 2013, 17:29
Yarında Sabah 10 da 120 bin randevumuz var yetkili serviste.Bakalım ne kadar göçürecek bizi ihtiyar :)

Sent from my GT-I8160 using Tapatalk 2

sivil
01 01 2013, 17:30
Ya bu ne hazim böyle, ne güzel tertemiz olmus Passat TuRhanline ;).

Ahhh ahhh yaz gelsede bizde Wax yapsak böyle parlatsak 17" Jantlari taksak :))

Yazı beklemeyecen Yasinim hep 17 takılıcan misler gibi :)

Sent from my GT-I8160 using Tapatalk 2

Arguss
01 01 2013, 17:35
Hangi servise bırakıyorsun Turhan abi ?

Y_o_L_c_U_38
01 01 2013, 17:40
eline saglik turhan abi mis gibi olmus.. Bugun bi ara benimde aklima geldi ama baktim cocuklarin saci uzamis onlari tras ettim:))

mgalip
01 01 2013, 17:46
ÖNCELİKLE HERKESE YILLAR ALLAH HER ŞEYİN HAYIRLISINI VERSİN KARDEŞLERİM .TURHAN maşallah kardeşim eline sağlık iyi olmuş bu arada ben görmüyeli bir hayli değişiklikler var arabanda .hayırlı akşamlar allaha emanet..

sivil
01 01 2013, 18:16
Hangi servise bırakıyorsun Turhan abi ?

Ben sürekli Altura götürüyorum Emre.

Sent from my GT-I8160 using Tapatalk 2

sivil
01 01 2013, 18:19
eline saglik turhan abi mis gibi olmus.. Bugun bi ara benimde aklima geldi ama baktim cocuklarin saci uzamis onlari tras ettim:))

Berberlikte mi var sende Dursun :)

Sent from my GT-I8160 using Tapatalk 2

sivil
01 01 2013, 18:20
ÖNCELİKLE HERKESE YILLAR ALLAH HER ŞEYİN HAYIRLISINI VERSİN KARDEŞLERİM .TURHAN maşallah kardeşim eline sağlık iyi olmuş bu arada ben görmüyeli bir hayli değişiklikler var arabanda .hayırlı akşamlar allaha emanet..

Murat nerelerdesin sen kardeş gorunmez oldun?

Sent from my GT-I8160 using Tapatalk 2

Emre_4758
01 01 2013, 18:23
Eline sağlık abi,maşallah :)

Y_o_L_c_U_38
01 01 2013, 18:24
Berberlikte mi var sende Dursun :)Sent from my GT-I8160 using Tapatalk 2berber degilim turhan abi, iyi kotu kesiyorum iste:))

kuscugokhan
01 01 2013, 18:29
eline saglik turhan abi mis gibi olmus.. Bugun bi ara benimde aklima geldi ama baktim cocuklarin saci uzamis onlari tras ettim:))
Gotursene adam gibi bir berbere yegenlerimi.Belki baska bir model kestirmek isteyecekler :)

sivil
01 01 2013, 18:35
berber degilim turhan abi, iyi kotu kesiyorum iste:))

Eskiden bir iki yegeninkini kesmistim ama biraz eşek traşı tabir edilen türden olmuştu :)

Sent from my GT-I8160 using Tapatalk 2

Y_o_L_c_U_38
01 01 2013, 18:51
Gotursene adam gibi bir berbere yegenlerimi.Belki baska bir model kestirmek isteyecekler :)1 kez goturdum berber benim gibi tras edemedi abi:))) ben keserken kimilda(ya)miyorlar:)) cok kimildadiklarindan berberin ettigi tras benimkinden kotu oldu, verdigim parada cabasi olunca simdilik ben tras ediyorum, birazdaha laftan anladiklari zaman tabiki berbere goturecegim:))

Y_o_L_c_U_38
01 01 2013, 18:53
Eskiden bir iki yegeninkini kesmistim ama biraz eşek traşı tabir edilen türden olmuştu :)Sent from my GT-I8160 using Tapatalk 2yok canim benimki o kadar degil:))

Y_o_L_c_U_38
01 01 2013, 18:59
:)):))

http://i.imgur.com/OK8o4.jpg

kuscugokhan
01 01 2013, 19:01
1 kez goturdum berber benim gibi tras edemedi abi:))) ben keserken kimilda(ya)miyorlar:)) cok kimildadiklarindan berberin ettigi tras benimkinden kotu oldu, verdigim parada cabasi olunca simdilik ben tras ediyorum, birazdaha laftan anladiklari zaman tabiki berbere goturecegim:))
Tamam inandim :)

sivil
01 01 2013, 19:12
:)):))

http://i.imgur.com/OK8o4.jpg

Çocukların kendi güzel zaten maşallah.:)

Sent from my GT-I8160 using Tapatalk 2

ahm02
01 01 2013, 19:27
Turhan abicim çok alakasız ama merak ettim sadece ne işle meşguldün sen abicim ?

sivil
01 01 2013, 19:40
Kısaca link vereyim daha iyi www.erisdokum.com

Sent from my GT-I8160 using Tapatalk 2

Y_o_L_c_U_38
01 01 2013, 19:42
Çocukların kendi güzel zaten maşallah.:)Sent from my GT-I8160 using Tapatalk 2tesekkurler turhan abi..

Y_o_L_c_U_38
01 01 2013, 19:43
modelci lazimmi turhan abi:))

Lukunku
01 01 2013, 19:48
Ben de kusur aramaya başlamıştım, ikinci fotoğrafı ince ince incelerken "ahanda buldum" diye yakınlaştım, sol ön çamurlukta bir iz vardı, sonra sayfayı aşağı yukarı indirince anladım ki benim ekran kirlenmiş, onu sildim, arabanın kiri de gitti. :)) :)) :))

Maşallah, ellerinize sağlık. İnsan arabayı temiz görünce daha bir seviyor değil mi, hani "aşık olmak" diyeceğim ağır kaçacak belki ama, o kadar yani... :kahkaha

sivil
01 01 2013, 19:55
modelci lazimmi turhan abi:))

Modelci olmadan olurmu Dursunum :)

Sent from my GT-I8160 using Tapatalk 2

sivil
01 01 2013, 19:56
Ben de kusur aramaya başlamıştım, ikinci fotoğrafı ince ince incelerken "ahanda buldum" diye yakınlaştım, sol ön çamurlukta bir iz vardı, sonra sayfayı aşağı yukarı indirince anladım ki benim ekran kirlenmiş, onu sildim, arabanın kiri de gitti. :)) :)) :))

Maşallah, ellerinize sağlık. İnsan arabayı temiz görünce daha bir seviyor değil mi, hani "aşık olmak" diyeceğim ağır kaçacak belki ama, o kadar yani... :kahkaha

Eyvallah Mehmet bey..:)

Sent from my GT-I8160 using Tapatalk 2

Caddy_Cik
01 01 2013, 19:59
Turhan abi;

Bütün gün beyaz balinamı parlattım ama maalesef foto yok:( Güzel bi makina almam lazım :.(
Diteylink yaptığını bilseydim gelirdim yardıma mini buluşma olurdu hem senin makina güzel iyi fotoğraflar çekebiliyorsun abi:)

VW_Passat
01 01 2013, 20:19
:)):))

http://i.imgur.com/OK8o4.jpg

Yaaa abi senin elinden gelmeyen is varmi :))). Tamam artik Dursun Berber diyecem sana :))

opel33
01 01 2013, 20:19
Abi bak söylüyorum maşallah da desem totomuda kaşıcam bu araca nazar değecek diye korkuyorum!!!

Şu asilliğe bakın hele...:alk:alk:alk:alk:alk:alk

http://i.imgur.com/2QwfK.jpg

sivil
01 01 2013, 21:16
Turhan abi;

Bütün gün beyaz balinamı parlattım ama maalesef foto yok:( Güzel bi makina almam lazım :.(
Diteylink yaptığını bilseydim gelirdim yardıma mini buluşma olurdu hem senin makina güzel iyi fotoğraflar çekebiliyorsun abi:)

Valla kimsede yoktu rahatsız eden iyi olurdu Cem gelseydin.

Sent from my GT-I8160 using Tapatalk 2

sivil
01 01 2013, 21:17
Abi bak söylüyorum maşallah da desem totomuda kaşıcam bu araca nazar değecek diye korkuyorum!!!

Şu asilliğe bakın hele...:alk:alk:alk:alk:alk:alk

http://i.imgur.com/2QwfK.jpg

Torpidolara senin o mat spreyden sürdüm Berkay.Fena bir ürün degil gercekten mat gorunum veriyor.

Sent from my GT-I8160 using Tapatalk 2

Risk
01 01 2013, 21:20
41 X Maşallah...

Jantlarının hastasıyım Turhan. Yazlık lastiklere geçiş zamanı yanına geleceğim. Benim arabayada alacağız bilesin.

Y_o_L_c_U_38
01 01 2013, 21:20
Abi bak söylüyorum maşallah da desem totomuda kaşıcam bu araca nazar değecek diye korkuyorum!!!

Şu asilliğe bakın hele...:alk:alk:alk:alk:alk:alk

http://i.imgur.com/2QwfK.jpg


tek eksigi karartilmis stoplarla skyline:utan

degilmi berkay??

bu arada turhan abi izine 7 ay kaldi temmuz sonuna alacagim insallah iznimi, rabbim kismet ederse temmuz sonu gelecegim;)

Y_o_L_c_U_38
01 01 2013, 21:24
Yaaa abi senin elinden gelmeyen is varmi :))). Tamam artik Dursun Berber diyecem sana :))
olmazmi tabiki var yasincigim:o

opel33
01 01 2013, 21:43
Torpidolara senin o mat spreyden sürdüm Berkay.Fena bir ürün degil gercekten mat gorunum veriyor.

Sent from my GT-I8160 using Tapatalk 2

Abi U.V. koruması olduğundan özellikle Torpido da çok güzel bir nano ürün Gtechniq C6 ürünü :fir

Onun dışında kapı içleri, eşikler, paspas için 2.5lt civarı Plak 2 almayı düşünüyorum :kahkaha

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


tek eksigi karartilmis stoplarla skyline:utan

degilmi berkay??

bu arada turhan abi izine 7 ay kaldi temmuz sonuna alacagim insallah iznimi, rabbim kismet ederse temmuz sonu gelecegim;)

Aslında hiç fena olmaz ama Turhan Abiye artık şunu veya bunu al demek içimden gelmiyor geçen bi yaptıklarının listesini çıkardı hala şok içindeyim :D
Fakat testip on numara beş yıldız :D

Karartılmış Stop + Skyline + 34 ZK 8793 = :melek

Y_o_L_c_U_38
01 01 2013, 21:45
yay yaza yaza klavye tuslarimin yayi esnekligini kaybetti berkay ama turhan abi haala yay takmadi,

karartilmis stopta takmazsa sirf ben diyorum diye takmaz:))):)))

sivil
01 01 2013, 22:09
41 X Maşallah...

Jantlarının hastasıyım Turhan. Yazlık lastiklere geçiş zamanı yanına geleceğim. Benim arabayada alacağız bilesin.

Tamam Recep yazın halledelim.

Sent from my GT-I8160 using Tapatalk 2

sivil
01 01 2013, 22:12
tek eksigi karartilmis stoplarla skyline:utan

degilmi berkay??

bu arada turhan abi izine 7 ay kaldi temmuz sonuna alacagim insallah iznimi, rabbim kismet ederse temmuz sonu gelecegim;)

Bakalım yaza dogru bi düşünelim bunu :)

Sent from my GT-I8160 using Tapatalk 2

Cgry
01 01 2013, 22:26
maşallah baya parlamış :))

srcn09
01 01 2013, 22:27
Turhan abim ellerine sağlık süper olmuş vallahi Maşallah ;)

TorukMacto
01 01 2013, 22:51
Turhan abi eline sağlık çekimlerin ve araban muazzam :)

Babanın araba ne abi bu arada beyaz küheylan falan deyince merak ettim yahu ;)

Y_o_L_c_U_38
01 01 2013, 22:56
Turhan abi eline sağlık çekimlerin ve araban muazzam :)

Babanın araba ne abi bu arada beyaz küheylan falan deyince merak ettim yahu ;)


B7 passat 1.4 TSI:))

Can
01 01 2013, 22:59
41 X Maşallah...

Jantlarının hastasıyım Turhan. Yazlık lastiklere geçiş zamanı yanına geleceğim. Benim arabayada alacağız bilesin.

Sağlam jantçınız varsa bende geliyorum 17 jant + lastik için,hem fiyatıda düşürtürüz bu şekilde :)

gokbrk
01 01 2013, 23:16
Abicim yine döktürmüşsün. Eline sağlık, süper olmuş. Skyline istiyorsan ben beş dakikada halledivereyim :)))

Caddy_Cik
01 01 2013, 23:23
Aman emşo aman :))):))):))):)))



Abicim yine döktürmüşsün. Eline sağlık, süper olmuş. Skyline istiyorsan ben beş dakikada halledivereyim :)))

Y_o_L_c_U_38
01 01 2013, 23:25
Abicim yine döktürmüşsün. Eline sağlık, süper olmuş. Skyline istiyorsan ben beş dakikada halledivereyim :)))
karartilmis stopta lazim:))):)))

TorukMacto
01 01 2013, 23:25
B7 passat 1.4 TSI:))

Turhan abi seninde 2013 model bir b7 alma vaktin gelmedimi ;)

sivil
01 01 2013, 23:45
Abicim yine döktürmüşsün. Eline sağlık, süper olmuş. Skyline istiyorsan ben beş dakikada halledivereyim :)))
Eminim halledersin Gökay..artık 6 ay tam karartılmış (siyah bantla) stoplarla gezerim :)))


http://www.passatturkiye.com/attachments/dis-aydinlatma-spor-aksesuar-abt-xenon-vb-modifikasyonlar/8496-skyline-halka-stoplar-cift-geri-cift-arka-sis-image-jpg

sivil
01 01 2013, 23:49
Turhan abi seninde 2013 model bir b7 alma vaktin gelmedimi ;)
Yok ben B7 almam zaten var..Babamınkinide kullanıyorum zaten zaman zaman.B8 e niyetim var ama nasip kısmet bakarsın babaya daha iyi bir şey alırım ve bir müddet babadaki B7 ile takılır bu seferde ona kafama göre modlar uygularım tıpkı benimkinde olduğu gibi.Sıfır araba beni kısıtlar bir şey yapamam ona fazla ama şöyle 2-3 yaşında oldumu gelsin modlar gelsin chip tuningler :)

VW_Passat
01 01 2013, 23:56
Eminim halledersin Gökay..artık 6 ay tam karartılmış (siyah bantla) stoplarla gezerim :)))

:hh:hh:hh:kahkaha

Y_o_L_c_U_38
02 01 2013, 00:59
Eminim halledersin Gökay..artık 6 ay tam karartılmış (siyah bantla) stoplarla gezerim :)))


http://www.passatturkiye.com/attachments/dis-aydinlatma-spor-aksesuar-abt-xenon-vb-modifikasyonlar/8496-skyline-halka-stoplar-cift-geri-cift-arka-sis-image-jpg
:))):))):)))):)))

sivil
02 01 2013, 17:19
Az önce 120 bin bakımdan aldım arabayı.Neyseki ihtiyar fazla üzmedi.577 TL.ye halloldu.120 bin bakım ve kayış,kasnak,makara vs. değişimi.



http://i.imgur.com/oa9r5.jpg

Caddy_Cik
02 01 2013, 17:23
Abi sudan ucuza çıkarmışsın arabayı :)

Bu arada bugünkü habersiz gelişim için tekrar özür diler, misafirperverliğin için ayrıca teşekkür ederim abim :)



Az önce 120 bin bakımdan aldım arabayı.Neyseki ihtiyar fazla üzmedi.577 TL.ye halloldu.120 bin bakım ve kayış,kasnak,makara vs. değişimi.



http://i.imgur.com/oa9r5.jpg

sivil
02 01 2013, 18:56
Abi sudan ucuza çıkarmışsın arabayı :)

Bu arada bugünkü habersiz gelişim için tekrar özür diler, misafirperverliğin için ayrıca teşekkür ederim abim :)
Ne demek kardeşim başım üstüne her zaman beklerim.
Dediğin gibi büyük bir şeyi yokmuş şükür ucuza hallettik :)

Lukunku
02 01 2013, 19:01
Abi sudan ucuza çıkarmışsın arabayı :)

Bu arada bugünkü habersiz gelişim için tekrar özür diler, misafirperverliğin için ayrıca teşekkür ederim abim :)




Ne demek kardeşim başım üstüne her zaman beklerim.
Dediğin gibi büyük bir şeyi yokmuş şükür ucuza hallettik :)




Ha bugün, siz ikiniz buluştunuz mu, mini bir buluşma gerçekleştirdiniz ama bizim haberimiz yok, öyle mi?

Yani bir fotoğraf bile mi çekmediniz, yoksa çektiniz de bizden mi esirgiyorsunuz?

sivil
02 01 2013, 20:04
Ha bugün, siz ikiniz buluştunuz mu, mini bir buluşma gerçekleştirdiniz ama bizim haberimiz yok, öyle mi?

Yani bir fotoğraf bile mi çekmediniz, yoksa çektiniz de bizden mi esirgiyorsunuz?

Valla hiç aklımıza gelmedi , gelseydi çekerdik.

Sent from my POLY PAD 9708HD using Tapatalk 2

Lukunku
02 01 2013, 20:07
Valla hiç aklımıza gelmedi , gelseydi çekerdik.

Sent from my POLY PAD 9708HD using Tapatalk 2



Ah sizin İstanbul'lular, her şey aklınıza gelir, bir tek o gelmez ne hikmetse... :hh

Caddy_Cik
02 01 2013, 20:13
Hem benim smart fortwo vardı hemde beyaz küheylan.

Abi hakikatten de neden 1-2 foto çekmedik:)



Valla hiç aklımıza gelmedi , gelseydi çekerdik.

Sent from my POLY PAD 9708HD using Tapatalk 2

sivil
02 01 2013, 20:21
Hem benim smart fortwo vardı hemde beyaz küheylan.

Abi hakikatten de neden 1-2 foto çekmedik:)
Senin fortwo yu incelemekten aklımıza gelmedi ki :)

Lukunku
02 01 2013, 20:26
Turhan-line orada, Smart orada, Beyaz Variant orada, iki forumdaş orada ama fotoğraf yok. Hay bin kunduz...

http://www.cosgan.de/images/smilie/boese/a025.gif

SELÇUK
07 01 2013, 14:59
eline sağlık.sen bu arabayı nasıl satacaksın bilmem :)