PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : AKN RNS 510'a Kavuştu:)



BeratYILDIZ
21 12 2012, 18:02
Herkese merhabalar.Forumdaki çoğu kişinin bildiği üzere 1.5 ay önce Dursun abim sayesinde RNS 510 almaya karar verdim.Sağolsun Dursun abim(Y_o_L_c_U_38 (http://www.passatturkiye.com/members/y_o_l_c_u_38.html)) ve Serdar kardeşim(serow)'un yardımlarıyla 3 hafta önce F versiyon RNS 510'u aldık.Yaza kadar nasıl bekleyeceğim diye düşünürken sağolsun Dursun abim bir arkadaşıyla RNS 510'u Türkiye'ye gönderdi ve dün Dursun abimin babasından cihazı teslim aldım.Bugün öğlene kadar zor dayandım ve cihazı en sonunda taktırdım.Cihazı arkadaşım Yavuz ile kodladık ona da çok çok teşekkür ediyorum.Fakat mfa'da navigasyonun gözükmesini bir türlü sağlayamadık ve işin ustası Ender Elekronik Metin abimizi aradık pc'ye bağlanıp 1 dk sürmedi:).Ve hazır elime vag geçmişken aklımızda olan şeylerden bir ortaya karışık yaptık.Amerikan parklar aktif edildi,dönüş farı sisler üzerinden kodlanlandı,arka stoplar skyline kodlandı.Dursun abime tekrar tekrar teşekkür ediyorum cihazın geliş sürecinde devamlı konuştuk yardımcı oldu sağolsun Hakkını Ödeyemem gerçekten.Çok uzatmadan resimlere geçmek istiyorum:)
http://img17.imageshack.us/img17/7430/img0796xi.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/17/img0796xi.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Dursun abime gelsin:)
http://img69.imageshack.us/img69/8516/img0798sg.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/69/img0798sg.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img849.imageshack.us/img849/9998/img0802bv.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/849/img0802bv.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img820.imageshack.us/img820/8555/img0804pj.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/820/img0804pj.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img402.imageshack.us/img402/3248/img0805zv.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/402/img0805zv.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img268.imageshack.us/img268/9422/img0807ew.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/268/img0807ew.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img708.imageshack.us/img708/7773/img0797k.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/708/img0797k.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

http://img4.imageshack.us/img4/7125/img0808wq.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/4/img0808wq.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

Emre_4758
21 12 2012, 18:03
Abi hayırlı uğurlu olsun,"Giderli şarkılar" kısmında kahkaha attım :)))

akorkmaz11
21 12 2012, 18:11
berat, iyi günlerde kullan. yakışmış rns510...:)

ATT-SUKRU
21 12 2012, 18:15
güle güle kullanın acaba maliyet ne tuttu

AhmetLP
21 12 2012, 18:37
Hayırlı olsun :) Son versiyon mu bu? Ve evet, makiyet nasıl? Ben de araç sipariş edicem de çok fazla liste fiyatı tereddütteyim. Böyle dışardan getirince hiçbir sıkıntı olmuyor dimi?
( Hırsız eli değmesin inşallah :) )

eren
21 12 2012, 18:41
Evet Şükrü abime katılıyorum.Maliyeti ne kadar tuttu?:utan

BeratYILDIZ
21 12 2012, 18:52
güle güle kullanın acaba maliyet ne tuttu

Şükrü abim 600 euroya aldım RNS'yi 80 lira da ender elekronikten kufatec gps anten aldım o kadar :)

BeratYILDIZ
21 12 2012, 18:54
Hayırlı olsun :) Son versiyon mu bu? Ve evet, makiyet nasıl? Ben de araç sipariş edicem de çok fazla liste fiyatı tereddütteyim. Böyle dışardan getirince hiçbir sıkıntı olmuyor dimi?
( Hırsız eli değmesin inşallah :) )
Çok teşekkür ederim.Son versiyon H olması lazım aslında biz H diye bulduk bu cihazı fakat Dursun abi gidince cihazın F olduğunu görmüş sorun olmadı sadece üretimi daha yeni onun özellik farkı yok ikisi arasında.

Arguss
21 12 2012, 18:54
Gule gule kullan Berat :) bu arada benim Rns'tede yeni suprizler var :) Tv Tuner aktif edildi artik tv var :) media in aktif edilecek aracta interface oldugu icin bir kablo ve sarj aletine bakiyor sadece vede aux cikisi yapildi bu hafta Ender'de :)

BeratYILDIZ
21 12 2012, 18:55
berat, iyi günlerde kullan. yakışmış rns510...:)

Teşekkür ederim Ahmet abi daha iyileri sizlerin olur inşallah:)

BeratYILDIZ
21 12 2012, 18:56
Gule gule kullan Berat :) bu arada benim Rns'tede yeni suprizler var :) Tv Tuner aktif edildi artik tv var :) media in aktif edilecek aracta interface oldugu icin bir kablo ve sarj aletine bakiyor sadece vede aux cikisi yapildi bu hafta Ender'de :)

Teşekkürler Emre abi.Abi ufaktan bende yapacağım artık zoru bitti:)Abi bi dahaki aya İstanbul yakınlarında olabilirim.Aklımdaki Ender'de amblem kamera taktırmak ama nasip kısmet :)

97has
21 12 2012, 19:33
Hayırlı olsun Berat abi, güle güle kullan. :) Kırmızı kırmızı çok hoş olmuş. :)

Giderli Parçalar. :))

acı
21 12 2012, 19:46
hayırlı uğurlu olsun, bizim 310lar ne işe yarıyor anlamadım bunda büyüklüğüne değiyor gerçekten :)

selseli
21 12 2012, 19:49
Hayırlı olsun, güle güle kullanın. Hangi özelliklere sahip cihaz? TV, arka kamera falan var mı?

solarapex
21 12 2012, 19:55
Dursun seneye ekimde belçikaya geldiğimde bende isterim :)

erhaneda2
21 12 2012, 19:55
hayırlı olsun berat bey güle güle kullanın.bu F versiyonun biraz özelliklerinden bahsedermisin mesela bluetut varmı.

solarapex
21 12 2012, 19:55
Berat hayırlı olsun

BeratYILDIZ
21 12 2012, 20:19
Herkese tesekkur ediyorum.RNS 510 da tv de kamera da bluetooth da oluyor fakat parcalarini almaniz gerekiyor.Cunku tek duze degil parcalari hepsi harkulade oluyor fakat biraz tuzlu mesela kameraniz amblem oluyor.Blutooth da rehbere girebiliyorsunuz mesaj yazabiliyorsunuz rns uzerinden bunlari henuz yaptirmadim ama yaza kadar bluetooth ve kamera yaptirma dusuncesindeyim:) Ama cihaz cok kaliteli sesi herseyi mukemmel.

estelya
21 12 2012, 20:44
Berat Allah hayırlı uğurlu etsin kötü niyetli insanlardan saklasın kardeşim nasipse pazartesi bende taktırcam GPS antenini nereye taktınız yeri neresi

estelya
21 12 2012, 20:47
Herkese tesekkur ediyorum.RNS 510 da tv de kamera da bluetooth da oluyor fakat parcalarini almaniz gerekiyor.Cunku tek duze degil parcalari hepsi harkulade oluyor fakat biraz tuzlu mesela kameraniz amblem oluyor.Blutooth da rehbere girebiliyorsunuz mesaj yazabiliyorsunuz rns uzerinden bunlari henuz yaptirmadim ama yaza kadar bluetooth ve kamera yaptirma dusuncesindeyim:) Ama cihaz cok kaliteli sesi herseyi mukemmel.

Berat kamera tv ve bluetooth bende düşünüyorum ben bu arabaya binicem ve yaptırcam ama yavaş yavaş yaptırmayı düşünürsen bir tanede bana getirtebilirsen iyi olur Ebay da vardır belki ama dilinden anlamıyorum :)

ATT-SUKRU
21 12 2012, 20:55
Şükrü abim 600 euroya aldım RNS'yi 80 lira da ender elekronikten kufatec gps anten aldım o kadar :)

rakam çok iyiymiş gerçekten

BeratYILDIZ
21 12 2012, 21:19
Amin abim cumlemizi korusun tesekkur ederim:)Lütfü abim sanada hayirli olsun sen hangi versiyon aldin:) abim sol direge on camin oraya valla cok kisa surede montaji yapildi tikir tikir calisiyor abim orasi yer olarak cok iyi.

TorukMacto
21 12 2012, 22:08
Hayırlı uğurlu olsun gerçekten çok yakışmış.

estelya
21 12 2012, 22:16
Amin abim cumlemizi korusun tesekkur ederim:)Lütfü abim sanada hayirli olsun sen hangi versiyon aldin:) abim sol direge on camin oraya valla cok kisa surede montaji yapildi tikir tikir calisiyor abim orasi yer olarak cok iyi.


Amin abim cumlemizi korusun tesekkur ederim:)Lütfü abim sanada hayirli olsun sen hangi versiyon aldin:) abim sol direge on camin oraya valla cok kisa surede montaji yapildi tikir tikir calisiyor abim orasi yer olarak cok iyi.

Benim cihaz C versiyon led ekran 2011 üretim continental Türkçe ikinci el ama çok temiz telefoncu bir arkadas satıyor son harita yüklenecek DVD free aktif olacak insallah sorun yasamam Buda fotografı
9198
9199

BeratYILDIZ
21 12 2012, 22:23
Hayırlı olsun abim cihaz temiz görünüyor.Araca gerçekten ayrı hava katıyor RNS 510 memnun kalacağından eminim:)

sedat27
21 12 2012, 22:40
berat hayırlı olsun.
pusulanı 3d yap:))

BeratYILDIZ
21 12 2012, 22:43
Teşekkür ederim abi 3D nasıl yapıyoruz pek bilmiyorum aldığım gibi kullanıyorum öyle haritayı yükledim öyleydi ellemedim :)

mega1961
21 12 2012, 22:50
Güle güle kullanın RNS 510'nuzu mükemmel bir cihaz bende kullanıyorum.:):):):alk:alk:alk

estelya
21 12 2012, 22:50
Hayırlı olsun abim cihaz temiz görünüyor.Araca gerçekten ayrı hava katıyor RNS 510 memnun kalacağından eminim:)

İnşallah berat yarın çalışıyorum pazar tatil Pazartesi nasipse 12 gibi degisim başlıyor sütundaki kaplama nasıl zor sökülüyormu?

Y_o_L_c_U_38
21 12 2012, 22:51
hayirlli ugurlu olsun tekrardan kardesim,

coook yakismis;)

Y_o_L_c_U_38
21 12 2012, 22:52
Dursun seneye ekimde belçikaya geldiğimde bende isterim :)


tamam abi sen gelecegin tarihten once haber verirsin, sen gelene kadar hazir ederim en temizinden;)

BeratYILDIZ
21 12 2012, 22:52
Abi takacak kişi işini biliyorsa ben serviste taktırdım takan kişi gerçekten işinin ehliydi o konuda 15 dk sürdü anten dahil takılması.Hiç bir zorluğu yok abim o kadar hızlı takıldıki fotoğraf bile çekemedim :)

BeratYILDIZ
21 12 2012, 22:53
hayirlli ugurlu olsun tekrardan kardesim,

coook yakismis;)

Teşekkür ederim abim sayende :)

Y_o_L_c_U_38
21 12 2012, 22:58
Teşekkür ederim abim sayende :)


maksat gonuller bir olsun kardesim, yaptigimda abartilacak bisey yok:utan

BeratYILDIZ
21 12 2012, 23:13
maksat gonuller bir olsun kardesim, yaptigimda abartilacak bisey yok:utan

:melek:melek

VW_Passat
21 12 2012, 23:36
Berat RNS510 un hayirli olsun. Cihaz "D" cihazidir LED Ekran Aydinlatmali "H" sadece Haritayi söylüyor.

Sportline Skin i de secmisin hemen :). Bu arada sana tavsiyelerim olsun;

1. artik CD kullanma sana tavsiyem, zaten CD artik mazilerde kaldi :kahkaha
2. bir tane 16GByte veya 32Gbyte lik SD-HC Karti al en iyisinden tüm Müzikleri oraya yükle7
3. Sistemin hizli calismasini istiyorsan HDD ye fazla mp3 yükleme
4. Pusulani 3 Boyutlu yap, Ayarlarda Navigasyon bölümünde olmali :)

Simdi neler kaldi :)). Kamera ve Bluetooth Telefonsistemi:)

dirlik
22 12 2012, 00:26
Benim cihaz C versiyon led ekran 2011 üretim continental Türkçe ikinci el ama çok temiz telefoncu bir arkadas satıyor son harita yüklenecek DVD free aktif olacak insallah sorun yasamam Buda fotografı
9198
9199
Lütfü ben yarın öğleden sonra takıvereyim istersen cihazı, anteni var mı?

dirlik
22 12 2012, 00:27
Berat kardeşim sana da hayırlı olsun, güle güle kullan, amblem kamera, BT modül ve TV modül ile manyak oluyor...

Okyanus
22 12 2012, 00:30
Hayirli olsun darisi basimiza artik :)

gokbrk
22 12 2012, 01:26
Hayırlısı olsun Berat, sonunda muradına erdin. Güle güle kullan. :)

estelya
22 12 2012, 07:41
Lütfü ben yarın öğleden sonra takıvereyim istersen cihazı, anteni var mı?

Abi alacağımız yer montajını yapacak anteni var VAG ilede araca adaptasyonunu gerçekleştircek bugün çalışıyorum abi o yuzden pazartesiye kaldi ismail beyde gelecek benimle nasip olursa ılerde bütün parçalarını bulup araca montajını gerçekleştircem Allah herkesin gönlüne göre versin.

suayb_a
22 12 2012, 08:06
berat hayırlı olsun dostum çok ciks duruyor :)

HeRo_57
22 12 2012, 08:34
Hayırlı Olsun :) İyi Günlerde Kullanın :)

srcn09
22 12 2012, 08:56
Kardeşim hadi hayırlı uğurlu olsun çok sevindim gerçekten harika olmuş ;)

Thief
22 12 2012, 08:57
Hayırlı olsun Kardeş

PaP
22 12 2012, 09:43
Hayırlı olsun :)

BeratYILDIZ
22 12 2012, 10:04
Kardeşim hadi hayırlı uğurlu olsun çok sevindim gerçekten harika olmuş ;)

Teşekkür ederim kardeşim darısı senin başına:)

BeratYILDIZ
22 12 2012, 10:05
berat hayırlı olsun dostum çok ciks duruyor :)

Sağol Şuayip senden de bir atak bekliyorum :)

suayb_a
22 12 2012, 11:06
Sağol Şuayip senden de bir atak bekliyorum :)

düşünüyorum bakalım serdarın az basını ağrıtacam :))

BeratYILDIZ
22 12 2012, 11:27
Hadi bakalım hayırlısı Şuayip :) Gateway'ını kontrol et ona göre al serisini kardeşim bi de Gateway parası çıkmasın başına:)

BeratYILDIZ
22 12 2012, 12:17
Berat RNS510 un hayirli olsun. Cihaz "D" cihazidir LED Ekran Aydinlatmali "H" sadece Haritayi söylüyor.

Sportline Skin i de secmisin hemen :). Bu arada sana tavsiyelerim olsun;

1. artik CD kullanma sana tavsiyem, zaten CD artik mazilerde kaldi :kahkaha
2. bir tane 16GByte veya 32Gbyte lik SD-HC Karti al en iyisinden tüm Müzikleri oraya yükle7
3. Sistemin hizli calismasini istiyorsan HDD ye fazla mp3 yükleme
4. Pusulani 3 Boyutlu yap, Ayarlarda Navigasyon bölümünde olmali :)

Simdi neler kaldi :)). Kamera ve Bluetooth Telefonsistemi:)
Aynen aldım Yasin hafıza kartını fakat daha dolduracak zamanım olmadı o yüzden cd takmıştım :).Yaza kadar bluetooth ve kamerayı halletme dusuncesindeyim bakalım:)

Thunderbold35
22 12 2012, 12:34
Selamlar saygılar.Berat kardeşim Çok güzel yakışmış.Allah güle güle sağlıkla kullanmak nasip etsin.Gayet şık olmuş.:)

Logicalless
22 12 2012, 13:22
Hayırlı olsun,güle güle kullanın :))

Demetçiyiz galiba :)

BeratYILDIZ
22 12 2012, 14:44
Saygı bizden yıldırım abi tesekkur ediyorum daha iyileri sizin olsun abim:)

VW_Passat
22 12 2012, 14:45
Selamlar saygılar.Berat kardeşim Çok güzel yakışmış.Allah güle güle sağlıkla kullanmak nasip etsin.Gayet şık olmuş.:)

Darisi senin basina Yildirim abi :))

BeratYILDIZ
22 12 2012, 16:59
Hayırlı olsun,güle güle kullanın :))

Demetçiyiz galiba :)
Teşekkür ediyorum evet Demet dinlerim resmi çekerken o açıkmış hiç dikkat etmedim:o

Logicalless
22 12 2012, 18:01
Teşekkür ediyorum evet Demet dinlerim resmi çekerken o açıkmış hiç dikkat etmedim:o
herkes sizin klasörünüz zannetti galiba :))

BeratYILDIZ
22 12 2012, 23:32
RNS 510'da klip film izlemek istiyorum fakat cd'ye bunları hangi formatta yazmalıyım onu bilmiyorum :)

suayb_a
24 12 2012, 13:36
Hadi bakalım hayırlısı Şuayip :) Gateway'ını kontrol et ona göre al serisini kardeşim bi de Gateway parası çıkmasın başına:)

gateway kontrol altında E sınıfı benimki sağolsun vw beni uğraşmasın diye E koymuş :))

benim gateway bilgisi =

Address 19: CAN Gateway Labels: 3C0-907-530.lbl
Part No SW: 3C0 907 530 E HW: 3C0 907 951
Component: J533__Gateway H10 0080
Revision: H10 Serial number: 1200P07A04035D
Coding: FD81FF0E0002021002
Shop #: WSC 00028 028 00001
VCID: 234FF155E2CED91

atitrend
24 12 2012, 14:21
vw anlamakta güçlük çekiyorum. 5000 tl civarında para istiyor rns510 a ama içinde ne bluetoode nede tv var. rcd 510 gibi 6 cd alıyormu onuda bilmiyorum. en güzeli çıkma bulup 1500 tl civarına bu işi halletmek oluyor.

serow
24 12 2012, 16:12
Berat abi, ancak goruyorum,

güle güle kullan abim, yakismis,
Herzaman elimden gelen yardimi yaparim.

renkleride hemen kirmizi yapmissin yakismis.