PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : İkinci el araç satarken alıcının kredi alması



-globetrotter-
13 11 2012, 21:51
Selamlar arkadaşlar. Bilen olur diye umuyorum. İkinci el araç satarken kişinin kredi alabilmesi için devri karşı tarafa vermemiz mi gerekiyor?

aes08
13 11 2012, 21:57
ruhsat fotokopisiyle bankaya gidiyorsunuz işlmeleri yaptırıp krediyi alıyorsunuz. Daha sonra 15 gün içinde devir işlemleri bittikten sonra tekrar ruhsat fotokopisini emin değilim noter kağıdını bankaya veriyorsunuz.

-globetrotter-
13 11 2012, 22:04
ruhsat fotokopisiyle bankaya gidiyorsunuz işlmeleri yaptırıp krediyi alıyorsunuz. Daha sonra 15 gün içinde devir işlemleri bittikten sonra tekrar ruhsat fotokopisini emin değilim noter kağıdını bankaya veriyorsunuz. Dediğiniz gibiyse çok iyi olur. İnşallah öyledir

dirlik
13 11 2012, 22:38
Selamlar arkadaşlar. Bilen olur diye umuyorum. İkinci el araç satarken kişinin kredi alabilmesi için devri karşı tarafa vermemiz mi gerekiyor?

Birisi sizden "abi kredi alacağım ama önce arabanı bana devretmen lazım" falan derse bilin ki o kişi dolandırıcıdır, Aracın devrini verirseniz üstüne bir bardak su içersiniz.

-globetrotter-
13 11 2012, 22:42
Birisi sizden "abi kredi alacağım ama önce arabanı bana devretmen lazım" falan derse bilin ki o kişi dolandırıcıdır, Aracın devrini verirseniz üstüne bir bardak su içersiniz. Peki bu kredi meselesinin işleyişi nasıldır? Yani araç satarken nasıl bir yol izleyelim? Teşekkürler

acı
13 11 2012, 22:45
ben şirket için bu sene bi doblo alacaktım 2. el ve bankanın bana söylediği önce ruhsat fotokopisi ve krediye uygunluğuna bakacağız dedi daha sonra krediyi çekecek olan için bazı belgeler istedi ve herşey onaylandıktan sonra noterden satış sözlemesi gelecek bizde ona göre aracın ilk sahibine parayı elden veya hesabına teslim edecez dediler.:sor1


Birisi sizden "abi kredi alacağım ama önce arabanı bana devretmen lazım" falan derse bilin ki o kişi dolandırıcıdır, Aracın devrini verirseniz üstüne bir bardak su içersiniz.

ATT-SUKRU
13 11 2012, 23:03
bu kredili satışlar bana biraz riskli geliyor çünkü banka önce noterden satışı istiyor satış öncesi bankadan parayı ödeyeceğine dair yazılı imzalı kağıt almakta fayda var yeni sistem nasıl bilmiyorum 4 sene önce böyleydi

-globetrotter-
13 11 2012, 23:23
bu kredili satışlar bana biraz riskli geliyor çünkü banka önce noterden satışı istiyor satış öncesi bankadan parayı ödeyeceğine dair yazılı imzalı kağıt almakta fayda var yeni sistem nasıl bilmiyorum 4 sene önce böyleydi

İnşallah bu şekilde kalmamıştır. Çünkü büyük risk

suayb_a
14 11 2012, 11:15
arkadaslar önce aracın ruhsatı ile başvuruda bulunuyorsunuz onay gelmesi halinde banka noter satışını istiyor satışı alıyorsunuz ruhsatla birlikde bankaya gidiyorsunuz sonra para kişiye aktarılıyor o kadar

sivil
14 11 2012, 11:17
arkadaslar önce aracın ruhsatı ile başvuruda bulunuyorsunuz onay gelmesi halinde banka noter satışını istiyor satışı alıyorsunuz ruhsatla birlikde bankaya gidiyorsunuz sonra para kişiye aktarılıyor o kadar

Satışı verdikten sonra adam tüyerse nolacak ?

acı
14 11 2012, 13:08
Satışı verdikten sonra adam tüyerse nolacak ?

Satıcı belgeyle gider bankaya parasını alır heralde (en azından ben öyle düşünüyorum)
yok ama satıcı tüyerse yapacak bişi yok banka parayı kullanmaya devam eder:alk:alk

kuscugokhan
14 11 2012, 13:10
Satışı verdikten sonra adam tüyerse nolacak ?
Satici ile alici kelepce taksinlar abi o zaman..:))

sivil
14 11 2012, 13:34
Satici ile alici kelepce taksinlar abi o zaman..:))

Mantık böyle bir şey işte Gökhan,tebrik ederim :) :alk