PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Passatimi sattim :( yeni ALLTRACK haftaya ins...



plovdiv
28 10 2012, 21:01
Uzun zamandir is yogunlugum nedeni ile foruma giremiyordum. Gecen hafta itibari ile passatimi satmis bulunuyorum. 85000 km olunca 100000 olmadan elden cikarmak istedim ayrica uzun zamandir kafamda 4motion vardi bu sebeple sattim. Simdi bir ALLTRACK almayi dusunuyorum. Bundan 6 ay once bir arkadasima alltrack siparis etmistik arabayi beraber ama tabi onun istekleri dogrultusunda olusturmustuk ancak VW soz verdigi zamandan 3 ay gecikince oda siparisini iptal edip Q5 aldi. Simdi o ALLTRACK bayiye gelmis durumda. Bende almayi dusunuyorum ama tabii son karardan once sizlerede sormak istedim. Arabada one cikan ekstralar Cam tavan, aktif klimali ve masajli vienna deri koltuklar, DCC adaptif sase, elektrikli bagaj kapagi,isitmali on cam ve tabi 2.0TDI 170 beygir 4motion. Sizce asistanlar icin yeni bir araba siparis etmeye degermi?

Arguss
28 10 2012, 21:10
Gayet guzel opsiyonlara sahip bir arac ama arkadasiniz icin bence daha hayirlisi olmus bende olsam Q5 alirdim :))

Tarık Metehan Bayram
28 10 2012, 21:10
Asistanlar için sizin orda 4motion passat varmı bilmiyorum da o uygun olmaz mı ? yani fiyatlar ne durumda? çünkü asistanlar için bu özelliklere ne gerek var. Masraf maliyet :)

plovdiv
28 10 2012, 21:14
Aslinda benim icinde Q5 secenegi var ama biraz ekstra isteyince fiyat fena ucuyor. Eli yuzu duzgun bir Q5 55-60 bin eruodan asagi alamiyorsun ama eger bu araci alirsam yaklasik 35bin euro olacak.

plovdiv
28 10 2012, 21:16
evet 4motion passat var ama her halukarda bu opsiyonlar zaten istedigim opsiyonlar eger yeni siparis edersem bunlara +asistanlar gelecek.

kubi
28 10 2012, 21:17
Bekleme süresi tahminen ne kadar olacak?
Ben sizin yerinizde olsam 2 aydan fazla sürecek bir sipariş olayına girmezdim.
Selamlar.

Tarık Metehan Bayram
28 10 2012, 21:18
Anladım şimdi . Yani çok uzun bi süre beklicekseniz 2 ay kadar veya 3 ay pek tavsiye etmem

plovdiv
28 10 2012, 21:20
Bekleme süresi tahminen ne kadar olacak?
Ben sizin yerinizde olsam 2 aydan fazla sürecek bir sipariş olayına girmezdim.
Selamlar.

Maalesef siparis icin min 4 ay diyorlar ve garantisi yok, yani daha uzun surebilir. gerci bu sure icinde arabasiz kalmayacagim ama genede beklemek gercekten can sIkIcI.

kubi
28 10 2012, 21:23
O zaman hazırda olan alltrack'i alın derim.
Bu kadar beklemeye değmez...

plovdiv
28 10 2012, 21:30
O zaman hazırda olan alltrack'i alın derim.
Bu kadar beklemeye değmez...
Evet cok haklisin ama iste o bi kere aliyoruz dusuncesi varya :sor3

Y_o_L_c_U_38
28 10 2012, 21:40
suheyl abi, bayagi ozlettin kendini:P

abi hayirli olsun bne olsam 6 ay beklemem alirim hazirdaki alltrack'i ayrica siparis versemde ayni opsiyonlu verecegim diyorsun asistana hic gerek yok bnece, gerci sen uzun yol yapiyorsun lena assist, ve side assist olsa fena olmaz ama ben olsam sirf bunlar icin 6 ay beklermiyim hayir beklemem haziri varken:)):))

kubi
28 10 2012, 21:46
Allah sağlık verdikçe sorun yok; arabalar alınır, satılır.
Hazırı alın keyfini sürün....

plovdiv
28 10 2012, 21:54
Yani sonucta sattigim arabayida 20 ay kullandim .. :)
Buda onun gibi olur herhalde... Fazlada dusunmemek lazim hazir kis geliyor ise yarar bari. Yazin ALLTRACK i ne yapalim dimi

Y_o_L_c_U_38
28 10 2012, 21:57
aynen abi, zaten 20 ay sonrada B8 cikar onu alirsin:)):))

plovdiv
28 10 2012, 22:02
[QUOTE=Y_o_L_c_U_38;171839]suheyl abi, bayagi ozlettin kendini:P

hem ozlettim hemde ozledim kardesim

plovdiv
28 10 2012, 22:03
Bu arada forumda ALLTRACK alan oldumu?

Y_o_L_c_U_38
28 10 2012, 22:05
Bu arada forumda ALLTRACK alan oldumu?
istanbuldan bi arkadasimiz tesebbuste bulundu ama turkiyeye getirmiyormus dogus:)

plovdiv
28 10 2012, 22:10
Nedir bu Turkiyedeki passatcilarin cektigi arkadas. Ayni arabaya iki kat para veiriler, istedikleri arabayi birilerinin keyfi tutmaz getirmez alamazsin. vs.. vs.. Allah sabir ve cok para versin turkiyedeki passatcilara.. :)

Caddy_Cik
28 10 2012, 22:27
Amiiiiiiiiin . . .



Nedir bu Turkiyedeki passatcilarin cektigi arkadas. Ayni arabaya iki kat para veiriler, istedikleri arabayi birilerinin keyfi tutmaz getirmez alamazsin. vs.. vs.. Allah sabir ve cok para versin turkiyedeki passatcilara.. :)

dirlik
28 10 2012, 22:35
Beni dinlersen ne yapacan 35.000 avro verip Altrack alacaksın derim. git 2. el az km yapmış A6 al, bak keyfine.

SELÇUK
29 10 2012, 02:48
20 ayda 85.000 km yaptıysan zaten düsünecek birsey yok
ömrü fazla olmayacak gibi
b8 e kadar buda min 100.000 km olur bu gidişle.
elden çıkartır b8 alırsın :)

VW_Passat
29 10 2012, 11:09
Süheyl abim o opsiyonlara ve hazirda olani gözüm kapali alirim süphesiz. Kacirna bu firsati cünkü Passat bekleme süresi coktur 4-8 Ay beklemen gerekiyor.

gokbrk
29 10 2012, 14:26
Opsiyonlar güzel Süheyl Bey. Niyetiniz varsa düşünmeyin alın bence...

VW_Passat
29 10 2012, 15:29
Bu arada Renk nedir ??? Alltrack a Kirmizi cok güzel gidiyor ;)

Ya simdi Süheyl abiye al diyoruzda aldimi ben kiskanirim yaw :o. Süheyl abi, sen bunu alma B8 i bekle beraber B8 Alltrack alalim olmazmi abicim :o ???

drozia
29 10 2012, 18:36
evet Yasine katılıyorum bu olmalı
http://img.auto.cz/news/img/galleries/2012-09/vwpaal103_4f4f3e13ed2dd.jpghttp://img.auto.cz/news/img/galleries/2012-09/vwpaal401_4f4f3e1529df0.jpghttp://img.auto.cz/news/img/galleries/2012-09/vwpaal500_4f4f3e156d7fc.jpghttp://img.auto.cz/news/img/galleries/2012-09/vwpaal501_4f4f3e158d3d7.jpghttp://img.auto.cz/news/img/galleries/2012-09/vwpaal809_4f4f3e1744fa2.jpghttp://img.auto.cz/news/img/galleries/2012-09/vwpaal903_4f4f3e1814e25.jpghttp://img.auto.cz/news/img/galleries/2012-09/vwpaal302_4f4f3e14dfc15.jpg

VW_Passat
29 10 2012, 18:39
Siyah ve Kirmizi Renk ayri Kontrast sagliyor araca, yada o VW nin Reklamlik resimindeki Renk diyorum :)

http://img.auto.cz/news/img/galleries/2012-09/vwpaal302_4f4f3e14dfc15.jpg

solarapex
29 10 2012, 18:50
O kadar beklemeye gerek yok bence.Aracın donanımı yeterli.

solarapex
29 10 2012, 18:51
Kırmızı olsun beşyüz milyon fazla olsun :)

VW_Passat
29 10 2012, 18:53
O kadar beklemeye gerek yok bence.Aracın donanımı yeterli.

Bencede Masajli Koltuklara deger, Bagaj da Otomatikmi, Cam tavanda var, 100% BI-Xenon da vardir gerisi yalan komforlu bir arac ve o kadar muhtesem bir arac alacaksin :)

plovdiv
08 11 2012, 20:29
Evet Yasin aracin rengi siyah maalesef ama genede guzel duruyor. Bu arada Allah kismet ederse aracimi sali gunu teslim aliyorum. Resimlerini forumda paylasacagim ins. Formumuzun ilk ALLTRACK i hayirli olsun :)

VW_Passat
08 11 2012, 20:32
Evet Yasin aracin rengi siyah maalesef ama genede guzel duruyor. Bu arada Allah kismet ederse aracimi sali gunu teslim aliyorum. Resimlerini forumda paylasacagim ins. Formumuzun ilk ALLTRACK i hayirli olsun :)

Wooowww bekliyoruz abicim, Siyah olsun, siyahta o aluminyum parcalari görünüyor oda sik duruyor :))

Simdiden tebrik ederim, bekliyoruz :alk

plovdiv
08 11 2012, 20:36
Wooowww bekliyoruz abicim, Siyah olsun, siyahta o aluminyum parcalari görünüyor oda sik duruyor :))

Simdiden tebrik ederim, bekliyoruz :alk

Tesekkurler Yasinim. Darisi basina ..... Ilk bulusmaya ALLTRACK ile gelecegim ins.

VW_Passat
08 11 2012, 20:38
Tesekkurler Yasinim. Darisi basina ..... Ilk bulusmaya ALLTRACK ile gelecegim ins.

Bak bekliyorum / bekliyoruz ! Sayende Alltrack 2.0 TDI 170HP 4Motion DSG ye binecez insallah :))

plovdiv
19 11 2012, 19:58
Selam millet... Gecen haftadan beri forma girmek icin bir firsat bulamadim ama bu arada yeni ALLTRACK`i bol bol deneme firsatim oldu. Sadece sunu soglemek isterimki Allah tum forumcu kardeslerime bogle bir ALLTRACK nasip etsin gercekten guzel araba. 170 beygir farkini hissettiriyor. 4motion farkini kullanan biliyor zaten bide ustune DSG keyfi gelince tadindan yenmiyor :))) . Ama kesinlikle SUV ahavasi yok bildigin variant. Sadece 3 santim yuksekki bu sadece cok dikkatli gozlerin gorebildigi bir fark. Farki yukseklikten ziyade camurluklardaki plastik citalar ve bol bol kullanilan krom detaylar olusturuyor.Bi turlu resim cekmeye firsat bulamadim ama ilk firsatta buraya ekleyecegim.

kosovali016
19 11 2012, 20:00
hayırlı ugurlu olsun hz allah kaza bela vermesin

sivil
19 11 2012, 20:08
Hayırlı olsun,güle güle kullanın inşallah.

plovdiv
19 11 2012, 20:26
hayırlı ugurlu olsun hz allah kaza bela vermesin

tesekkur ederim.. Sizlerde daha guzellerini gormek temennisi ile

plovdiv
19 11 2012, 20:26
Hayırlı olsun,güle güle kullanın inşallah.

tesekkur ederim.. Sizlerde daha guzellerini gormek temennisi ile

dirlik
19 11 2012, 20:40
hayırlı olsun kardeşim.

Taner Göde
19 11 2012, 21:03
VOLKSWAGEN olması yeter
B7 PASSAT " "
VARIANT " "
ALLTRACK " "
2.0 TDI " "
170 HP " "
6-DSG " "
4-MOTION " "
EKSTRALAR " "

Allah nazardan, kem gözden ve kötü nfesten saklasın, HAYIRLI ve UĞURLU olsun.

Aracın MOTOR ve ALT TARAFINDAN (ön ve arka YÜRÜR AKSAM ve EKSOZ SİSTEMİ) resim özellikle rica edebilir miyim? :hh


Uzun zamandir is yogunlugum nedeni ile foruma giremiyordum. Gecen hafta itibari ile passatimi satmis bulunuyorum. 85000 km olunca 100000 olmadan elden cikarmak istedim ayrica uzun zamandir kafamda 4motion vardi bu sebeple sattim. Simdi bir ALLTRACK almayi dusunuyorum. Bundan 6 ay once bir arkadasima alltrack siparis etmistik arabayi beraber ama tabi onun istekleri dogrultusunda olusturmustuk ancak VW soz verdigi zamandan 3 ay gecikince oda siparisini iptal edip Q5 aldi. Simdi o ALLTRACK bayiye gelmis durumda. Bende almayi dusunuyorum ama tabii son karardan once sizlerede sormak istedim. Arabada one cikan ekstralar Cam tavan, aktif klimali ve masajli vienna deri koltuklar, DCC adaptif sase, elektrikli bagaj kapagi,isitmali on cam ve tabi 2.0TDI 170 beygir 4motion. Sizce asistanlar icin yeni bir araba siparis etmeye degermi?

werttr
19 11 2012, 21:56
Aslinda benim icinde Q5 secenegi var ama biraz ekstra isteyince fiyat fena ucuyor. Eli yuzu duzgun bir Q5 55-60 bin eruodan asagi alamiyorsun ama eger bu araci alirsam yaklasik 35bin euro olacak.

Aracınız şimdiden hayırlı olsun, bence çok güzel opsiyonlar almışsınız başka asistanlar için beklemek yersiz olur. Bu arada fiyat ta çok iyi, "durmak yok yola devam" diye yola çıkanlar burada milletin anasını ağlatmaya devam ediyorlar. Sürekli artan ÖTV neticesinde bahsettiğiniz fiyata hiç ekstrası olmayan standard 1.4 TSI VW CC alabilirsiniz ve aracınızda elektrikli cam tavan, deri döşeme, ısıtmalı koltuklar ve asistanlar olmaz. Aracınızı kullanırken de dünyanın en pahalı benzinini almanın tadını çıkartırsınız.. Yukarda bahsettiğim zatlar durmadan vergi artışı ve zama devam ettiklerinden, yurdumda 2.0 TDI Comfortline Passat 42.000 Euro'ya satılıyor. Hem Alltrack değil, hem 170 değil 140 beygir, 4 motion değil, deri döşeme, ısıtmalı koltuklar ve aldığınız diğer opsiyonlar da yok!

VW_Passat
19 11 2012, 22:40
Süheyl abim,

Passat Alltrack in hayirli ugurlu olsun. Allah kazasiz belasiz kullanmayi nasip etsin.

Resim istersek cokmu sey istemis oluOruz ;)

Lukunku
19 11 2012, 23:14
:kahkaha

http://www.blogcdn.com/es.autoblog.com/media/2012/10/pruebaalltrack5.jpg




Devamı da burada: http://www.passatturkiye.com/fotograflar-fotografcilik/4114-lukunkunun-fotograflari-102.html#post178359


Oltrak'ınız hayırlı uğurlu, siz mutlu, oltrak mutlu olsun inşallah... :alk

Y_o_L_c_U_38
19 11 2012, 23:36
suheyl abi hayirli olsun rabbim kaza bela vermesin insallah..

detayli fotograflari bekliyoruz en kisa zamanda:))

acı
20 11 2012, 00:53
Kazasız belasız kullan inşallah abi hayırlı uğurlu olsun

plovdiv
19 12 2012, 21:40
Herkeze iyi dikekleri için teşekkürler. Bir ay oldu ama inş. En kısa zamanda koyacağım resimleri.

academian97
19 12 2012, 21:54
Yakışıııııııır. Fotoları sabırsızlıkla bekliyoruz :)

Fantastic Light
19 12 2012, 22:20
Allah hayırlı etsin.

TorukMacto
19 12 2012, 23:21
Allah kaza bela vermesin Güle güle kullanın inşallah.

-Bu arada araçı alalı tam 1 ay oluyorda niçin daha resimlerini biz göremiyoruz ;)

-En kısa zamanda resimleri masamda istiyorum :)

Not: Heycanla bekliyorum resimleri :up

TorukMacto
06 01 2013, 01:18
Ben burda saksı değilim yahu mesaj yazıyorum mesaj :)

Şu arabanın resimlerini niçin koymuyorsun neden paylaşmıyorsunuz üşenmeyin bir 30dk nızı ayrında koyun resimleri gözümüz bir ALLTRACK görsün be :)

acı
06 01 2013, 13:46
Ben burda saksı değilim yahu mesaj yazıyorum mesaj :)

Şu arabanın resimlerini niçin koymuyorsun neden paylaşmıyorsunuz üşenmeyin bir 30dk nızı ayrında koyun resimleri gözümüz bir ALLTRACK görsün be :)

http://www.youtube.com/watch?v=x9fxjKzCpME

Caddy_Cik
06 01 2013, 15:28
Forumda en çok merak eden 3 kişiden diğer ikisi de Mehmet bey (Lukunku) ve bendenizdir herhalde.

Lukunku
06 01 2013, 15:34
Forumda en çok merak eden 3 kişiden diğer ikisi de Mehmet bey (Lukunku) ve bendenizdir herhalde.

Evet, üçüncü kişi bendeniz.

de...

Böyle bekleten hem de aylarca bekleten insanlara yalvarmaktan da rahatsız oluyorum. O yüzden ben daha rahat buluyorum internetten...

http://www.auto-news.pl/foto/vw-passat-alltrack-20-tdi-dsg-4motion-highline-nietypowy-passat_9927,9927_6.jpg

http://www.auto-news.pl/foto/vw-passat-alltrack-20-tdi-dsg-4motion-highline-nietypowy-passat_9927,9927_7.jpg

TorukMacto
06 01 2013, 18:08
O forumu Şu foruma koymuştur resimleri kesin.
Ama bizim foruma resimleri koymuyor neden koymur resimleri bu forum gelmiş geçmiş en büyük forumlardan biri.
Forumumuz saksı değil arada buraya koycaksın resimleri yaptığın ayıp burda kac haftadır bekliyoruz ama sinir stires ve bir o kadarda merak ettik yahu.

O resimleri yarın masamda görmek istiyorum hadiii hadiiii çabuk ol ;)

Lukunku
06 01 2013, 19:20
O forumu Şu foruma koymuştur resimleri kesin.
Ama bizim foruma resimleri koymuyor neden koymur resimleri bu forum gelmiş geçmiş en büyük forumlardan biri.
Forumumuz saksı değil arada buraya koycaksın resimleri yaptığın ayıp burda kac haftadır bekliyoruz ama sinir stires ve bir o kadarda merak ettik yahu.

O resimleri yarın masamda görmek istiyorum hadiii hadiiii çabuk ol ;)


Berkay kardeşim, bu sana direk olarak yazdığım ilk ve son mesajım. Önce bunu belirteyim. Sonra şunu söyleyeyim, isminin altında yazan yaşın eğer doğruysa benim, senin yaşına yakın çocuğum var. Başlığı açan kişinin de ne kimliğini, ne yaşını, ne eğitim ve kültür durumunu, ne de karakterini biliyoruz. Bana da geçen gün Mercedes başlığında bir şeyler yazmıştım, dikkat ettiysen daha sonra bir daha sana hitaben bir şey yazmadım. Bu forumda 70 yaşın üzerinde olup da yazışan insanlar var.

Burası bir forum, yani herkesin, görüşünü fikrini genel kurallar dahilinde özgürce yazabildiği yerler, ama karşımızdakinin herhangi bir kimliğini yazmadan, senin, şu alıntıladığım mesajını birisine yazarsan, karşınızdaki kişinin size nasıl hitap edeceğini de kestiremezsin. Şaka yollu dahi yazacağın mesajlara dikkat etmen, benim değil kendi açından faydalı olacaktır. Hani fotoğraf istenir, ama kendi arkadaşından yüzyüze istediğin gibi de burada istenirse insanlar bunu şaka yollu olarak değerlendiremeyebilirler, zira yüzyüze olmadığımız için o sözün söylendiği andaki jest ve mimiği göremediğimizden meramımızı doğru olarak anlatamayabilir. O yüzden mesajlarımızı sadece muhatabının değil, şu an itibariyle kayıtlı 3700, kayıtlı olmayan 10.000'den daha fazla kişinin okuduğu mesajı yazarken biraz daha özenli kelimeler seçmeliyiz diye düşünüyorum.

Olabildiğince yumuşak yazmaya çalıştığım bu mesajı mucibince anlamanı rica ederim. Yarın bir başkası belki bu kadar yumuşak yazmayabilir, zira 3700 üyenin içinde ne karakterde insanların olduğunu ne sen ne de ben biliyoruz, öyle değil mi?

TorukMacto
06 01 2013, 19:59
Berkay kardeşim, bu sana direk olarak yazdığım ilk ve son mesajım. Önce bunu belirteyim. Sonra şunu söyleyeyim, isminin altında yazan yaşın eğer doğruysa benim, senin yaşına yakın çocuğum var. Başlığı açan kişinin de ne kimliğini, ne yaşını, ne eğitim ve kültür durumunu, ne de karakterini biliyoruz. Bana da geçen gün Mercedes başlığında bir şeyler yazmıştım, dikkat ettiysen daha sonra bir daha sana hitaben bir şey yazmadım. Bu forumda 70 yaşın üzerinde olup da yazışan insanlar var.

Burası bir forum, yani herkesin, görüşünü fikrini genel kurallar dahilinde özgürce yazabildiği yerler, ama karşımızdakinin herhangi bir kimliğini yazmadan, senin, şu alıntıladığım mesajını birisine yazarsan, karşınızdaki kişinin size nasıl hitap edeceğini de kestiremezsin. Şaka yollu dahi yazacağın mesajlara dikkat etmen, benim değil kendi açından faydalı olacaktır. Hani fotoğraf istenir, ama kendi arkadaşından yüzyüze istediğin gibi de burada istenirse insanlar bunu şaka yollu olarak değerlendiremeyebilirler, zira yüzyüze olmadığımız için o sözün söylendiği andaki jest ve mimiği göremediğimizden meramımızı doğru olarak anlatamayabilir. O yüzden mesajlarımızı sadece muhatabının değil, şu an itibariyle kayıtlı 3700, kayıtlı olmayan 10.000'den daha fazla kişinin okuduğu mesajı yazarken biraz daha özenli kelimeler seçmeliyiz diye düşünüyorum.

Olabildiğince yumuşak yazmaya çalıştığım bu mesajı mucibince anlamanı rica ederim. Yarın bir başkası belki bu kadar yumuşak yazmayabilir, zira 3700 üyenin içinde ne karakterde insanların olduğunu ne sen ne de ben biliyoruz, öyle değil mi?

Mehmet abi ilk önce tavsiyelerin için teşekkür ederim.
Buna sende emin ola bilirsinki benimde sana direk olarak yazdığım bu son mesaj.
Ben KİME NEYE NASIL bir şekilde konuşmam gerektiğini yeterince bilen birisiyim kendini yormana gerek yok .

Zira Mercedes konusunda ;

-Sen 50 bin tl fark olur eski kasa alman daha mantıklı dedin.

-Ben ise 50bin tl fark çok gaddarca olur en fazla 15-25bintl arası fark olur dedim ve Tabikide haklı çıktım bırakın 15 bin tl yi 10bintl fark olduğunu değerli arkadaşlarımız söyledi.

Benim bu konuda haklı çıkmış olmam sizi neden bu denli rahatsız etti tam anlayamadım ?

Daha sonra siz cümle içinde sallamadığım lafını kullanınca bende bu kafadan sallanmış bir rakam dedim ve siz bana darıldınız ardından özür diledim siz minnet edipte bir yorum dahi atmadınız.

Burda benim gerçektende adaplı edepli bir konuşta tarnıza sahip olduğum açık ve net.

Yukarı yazmış olduğum ve nedense RAHATSIZ OLDUĞUNUZ yorumu kim okursa okusun şaka mahiyetinde yazdığımı anlar.
Kötü niyetli yazılmış bir yorum olduğunu gösteren bir kanıt bile yok zaten adam resimleri yüklemiyorsa yüklemez kendi arabası.

Ben sadece şakayla karışık rica ettim .
Bırakında bu kararı kayıtlı 3.700bin kayıtsız 10.000 kişi karar versin.

Bir daha benim yazmış olduğum yorumlar hakkında kendi fikirlerinizi yazmaz iseniz SEVİNİRİM !

Olabildiğince yumuşak yazmaya gayret ettim.
Böyle devam ederseniz Yarın bir başkası belki bu kadar yumuşak yazmaya bilir.
Zira 3700 üyenin içinde ne karakterde insanların olduğunu ne sen nede ben bile bilirim öyle değilmi ?

Bu sizin için yeterince açıklayıcı olmuştur umarım !

Caddy_Cik
06 01 2013, 20:03
Beyler germeyelim ortamı gerek yok :)

plovdiv
12 01 2013, 01:59
Beyler öncelikle resimleri foruma yükleyemediğim için bu resimleri bekleyen tüm arkadaşlardan özür dilerim. Olay sadece bu aralar çok yoğun olmamdan kaynaklanmaktadır. Zaten forumada uzun süredir giremiyorum. Şu anda da saat gecenin bir yarısı. En kısa zamanda ( hatta yarın kirlide olsa olabilir) resimleri sizlerle paylaşacağım.

VWfromFL
12 01 2013, 06:00
Mehmet abi ilk önce tavsiyelerin için teşekkür ederim.
Buna sende emin ola bilirsinki benimde sana direk olarak yazdığım bu son mesaj.
Ben KİME NEYE NASIL bir şekilde konuşmam gerektiğini yeterince bilen birisiyim kendini yormana gerek yok .

Zira Mercedes konusunda ;

-Sen 50 bin tl fark olur eski kasa alman daha mantıklı dedin.

-Ben ise 50bin tl fark çok gaddarca olur en fazla 15-25bintl arası fark olur dedim ve Tabikide haklı çıktım bırakın 15 bin tl yi 10bintl fark olduğunu değerli arkadaşlarımız söyledi.

Benim bu konuda haklı çıkmış olmam sizi neden bu denli rahatsız etti tam anlayamadım ?

Daha sonra siz cümle içinde sallamadığım lafını kullanınca bende bu kafadan sallanmış bir rakam dedim ve siz bana darıldınız ardından özür diledim siz minnet edipte bir yorum dahi atmadınız.

Burda benim gerçektende adaplı edepli bir konuşta tarnıza sahip olduğum açık ve net.

Yukarı yazmış olduğum ve nedense RAHATSIZ OLDUĞUNUZ yorumu kim okursa okusun şaka mahiyetinde yazdığımı anlar.
Kötü niyetli yazılmış bir yorum olduğunu gösteren bir kanıt bile yok zaten adam resimleri yüklemiyorsa yüklemez kendi arabası.

Ben sadece şakayla karışık rica ettim .
Bırakında bu kararı kayıtlı 3.700bin kayıtsız 10.000 kişi karar versin.

Bir daha benim yazmış olduğum yorumlar hakkında kendi fikirlerinizi yazmaz iseniz SEVİNİRİM !

Olabildiğince yumuşak yazmaya gayret ettim.
Böyle devam ederseniz Yarın bir başkası belki bu kadar yumuşak yazmaya bilir.
Zira 3700 üyenin içinde ne karakterde insanların olduğunu ne sen nede ben bile bilirim öyle değilmi ?

Bu sizin için yeterince açıklayıcı olmuştur umarım !
Berkay gencligin verdigi heyecanla mesajlar yazma lutfen :) yarin obur gun donup baktiginda ne kadar fazla bir tepki vermisim diye dusunebilirsin hepimiz gectik o yollardan kirilmaya ve kirmaya luzum yok :)

suayb_a
12 01 2013, 07:35
ooo maşallah altrakk hayırlı olsun kazasız belasız gule gule kullanın ınsallah

muhsinakpek_27
12 01 2013, 09:42
hayırlı olsun en kısa zamanda fotoğrafalrı bekliyoruz :up

okan992
12 01 2013, 11:48
Merakla bekliyoruz...:alk

TorukMacto
12 01 2013, 14:57
Berkay gencligin verdigi heyecanla mesajlar yazma lutfen :) yarin obur gun donup baktiginda ne kadar fazla bir tepki vermisim diye dusunebilirsin hepimiz gectik o yollardan kirilmaya ve kirmaya luzum yok :)

Enis abi yazdığım kötü niyetli veya ahlak sınırlarını zorlayan bir şey olsa gelsin azarlasın kızsın sesim çıkmaz.

Ama yazdığım normal meşajlara gelip kendi fikirlerini yazması harbiden insanın canını sıkıyor ben orda şaka maytetinde 2 satır yazdım karşılığında 70 satır yazı yazılmış buda insanı çileden çıkarıyor aykırı bir şey varsa sol alt tarafta şikayet bölümü var ordan edelim şikayeti yetkililer karar versin :anormal

TorukMacto
12 01 2013, 14:58
Beyler öncelikle resimleri foruma yükleyemediğim için bu resimleri bekleyen tüm arkadaşlardan özür dilerim. Olay sadece bu aralar çok yoğun olmamdan kaynaklanmaktadır. Zaten forumada uzun süredir giremiyorum. Şu anda da saat gecenin bir yarısı. En kısa zamanda ( hatta yarın kirlide olsa olabilir) resimleri sizlerle paylaşacağım.

Tekrardan hayırlı olsun Heycanla bekliyoruz resimleri kardeşim :)

plovdiv
17 03 2013, 22:27
Evet biraz gecikmelidir olsa alltracktan bir kaç kareyi sizlerle paylaşıyorum. Resimler güzel olmadı idare edin artık

10648

10649

Cam tavanın keyifide başka oluyormuş ama şunuda söylemeliyim soğuk havalarda resmen kafam üşüyor :)
10650

10651

Buda güzel bir opsiyonmuş. Elektrikli bagaj kapağı

10652
10653

10654
10655
Bu jantlarda hoşuma gidiyor

1065610657
10658

10659

10660
Buda soğutmalı ve masajlı koltuk

10661

berkanbaris
18 03 2013, 12:27
Hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela vermesin :)

Y_o_L_c_U_38
18 03 2013, 13:42
Suheyl abi sonunda ekledin resimleri,

abi rabbim kaza bela vermesin cok guzel maasallah, gule gule kullan:içki

bk96
18 03 2013, 16:18
Evet Yasin aracin rengi siyah maalesef ama genede guzel duruyor. Bu arada Allah kismet ederse aracimi sali gunu teslim aliyorum. Resimlerini forumda paylasacagim ins. Formumuzun ilk ALLTRACK i hayirli olsun :)
hayırlı olsun gülegüle kazasız belasız kullanın

sofinsky
18 03 2013, 17:22
Hayirli ugurlu olsun. Kazasiz bellasiz keyifli saglikli surusler dilerim.
Haftasonu plovdive geliyorum Allah in izni ile. Vaktiniz olursa goruselim bi kac resminizi cekip sitemize ekleyelim:) lkw mercedes ten istanbula parca gonderecegiz de:)

Sofya ya gelirseniz ozelden yazin mutlaka.

plovdiv
18 03 2013, 20:51
hepinize ayrı ayrı bu iyi dilekleri için teşekkür ederim. Allah sizlere daha güzellerini nasip etsin inş

plovdiv
18 03 2013, 22:09
Hayirli ugurlu olsun. Kazasiz bellasiz keyifli saglikli surusler dilerim.
Haftasonu plovdive geliyorum Allah in izni ile. Vaktiniz olursa goruselim bi kac resminizi cekip sitemize ekleyelim:) lkw mercedes ten istanbula parca gonderecegiz de:)

Sofya ya gelirseniz ozelden yazin mutlaka.

merhaba
maalesef yarın Türkiye'ye gidiyorum. inşallah başka zamana diyelim

VW_Passat
20 03 2013, 23:06
Hayirli olsun Süheyl abim,

sonunda gördük ya Resimleri :)).

Süheyl abim, Alltrack 2.0 TDI 170PS 4Motion DSG cok yakiyor diyorlar Motor-Talk da bu araci kullananlar, nedeni ise arac yerden yüksek oldugu icin ve cw degerleri arttigi icin. Dogrumu bu ???

Alltrack 18" Jant ile zevki cikiyor amaaaa bu aracin hakki Camurdur, böyle tertemiz birseye benzemiyor sanki ya :o :hh

plovdiv
20 03 2013, 23:23
Ever Yasin motor talk dakiker cok dogru söylüyorlar kesinlikle cok yakiyorlar su anda 20000 km de ancak hala ortalama 7-8 litre civarinda sakin kullanimda. Eski passatimi bu noktada ariyorum. Ama diger yonlerden cok memnunum. Ozellikle DCC buyuk keyif.

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

TorukMacto
23 03 2013, 18:49
Abi araba her tarafından bir ayrı güzel kazasız belasız kullanmak nasip olur inşallah :)
Bu arada senin sayendede bir ALLTRACK görmüş olduk abi :))

plovdiv
23 03 2013, 19:38
Tsk. Ederim daha guzelleri sizlerin olsun.

cepten gonderildi