PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Istanbul ayaklarımın altındayken Çağ kebap yemek..



mert
14 10 2012, 19:35
Istanbul'un en çok gidilen gezi mekanlarından Yakacık'ta Erzurum'lu ünlü bir ustanım "Cağ Kebap " yaptığını duymuştum.
Gitmek bir türlü kısmet olmamıştı. Sabah mükemmel bir havaya merhaba derken, yaptık planı.

Istanbul'lular Yakacık tepesini iyi bilir. Tüm Istanbul'u ayaklarınızın altında hissedersiniz. Hele kışın bulutlar üzerine çökmüşken, bulutların üzerinden bakabilirsiniz Güzel Istanbul'a.
İşte manzara ;

http://i.imgur.com/6SeDp.jpg

http://i.imgur.com/YwS5P.jpg

Tabi Passat'ı manzaradan mahrum etmek olmaz...

http://i.imgur.com/KyWWY.jpg

http://i.imgur.com/qGxr4.jpg

http://i.imgur.com/3megz.jpg


İşte yaklaşık 12 kişilik aç insanı doyurduktan sonra koca kebaptan kalan :)

http://i.imgur.com/kVX2y.jpg

Ustandan öğrendiğimize göre tesisdeki domates'ten soğana, yoğurttan bibere kadar herşey Erzurum'dan geliyormuş.

Bu da çay içmeye gittiğimiz yerde ufak bir cilalama sonrası.

http://i.imgur.com/XNoQU.jpg

Detayling buluşması vardı ama bizde boş durmadık yani :)

drozia
14 10 2012, 20:24
Hocam döktürmüşsün yine:) ve Afiyet olsun

dirlik
14 10 2012, 22:03
mert kardeşim afiyet olsun, süper...
de, çağ kebabın kokusu buraya kadar geldi, ne olacak şimdi bi tarafımız şişmesin.

ecorotti
14 10 2012, 22:14
Yakacıkta nerede? Koordinat paylaşırsanız sevinirim. Fiyatlar ne alemde?

oziie
14 10 2012, 22:33
Evet - tam olarak yakacığın neresinde - adres/tarif verebilirmisiniz - yolumuz düşerse uğrarız.

Caddy_Cik
14 10 2012, 22:42
Abi afiyet olsun, yerin adını ver de biz de tadına bakalım manzara eşliğinde cağ kebebının.



Bu arada pek detaylı bi detayling yapmadım diyorsun da maşallahı var pek güzel duruyor aracınız.
Bir de çok merak ettim benim jantlarım sizinkiler kadar parlamıyor ne kullanıyorsunuz jantları temizlemek ve parlatmak için?
Özellikle son resimde metal rengi acaip parlak duruyor.







Istanbul'un en çok gidilen gezi mekanlarından Yakacık'ta Erzurum'lu ünlü bir ustanım "Çağ Kebap " yaptığını duymuştum.
Gitmek bir türlü kısmet olmamıştı. Sabah mükemmel bir havaya merhaba derken, yaptık planı.

Istanbul'lular Yakacık tepesini iyi bilir. Tüm Istanbul'u ayaklarınızın altında hissedersiniz. Hele kışın bulutlar üzerine çökmüşken, bulutların üzerinden bakabilirsiniz Güzel Istanbul'a.
İşte manzara ;

http://i.imgur.com/6SeDp.jpg

http://i.imgur.com/YwS5P.jpg

Tabi Passat'ı manzaradan mahrum etmek olmaz...

http://i.imgur.com/KyWWY.jpg

http://i.imgur.com/qGxr4.jpg

http://i.imgur.com/3megz.jpg


İşte yaklaşık 12 kişilik aç insanı doyurduktan sonra koca kebaptan kalan :)

http://i.imgur.com/kVX2y.jpg

Ustandan öğrendiğimize göre tesisdeki domates'ten soğana, yoğurttan bibere kadar herşey Erzurum'dan geliyormuş.

Bu da çay içmeye gittiğimiz yerde ufak bir cilalama sonrası.

http://i.imgur.com/XNoQU.jpg

Detayling buluşması vardı ama bizde boş durmadık yani :)

HGYAYLA
14 10 2012, 22:59
Mert Ustam Afiyet Olsunda Evimin Dibine Kadar Gelip Bana Haber Vermemekte Bir Başka Güzellik Olmuş :)

VW_Passat
14 10 2012, 23:08
Masallah ya nediyeyim abicim ellerine saglik yine döktürmüsün. Orada havaya bakilirsa cok sicak sanirim ;)

http://i.imgur.com/KyWWY.jpg

srcn09
15 10 2012, 01:10
Mert Abim harika bir yer harika fotoğraflar vallahi yine dötürmüşsün en kısa zamanda bende gidicem daha önce gitmedim merak ettim orayı :)

mert
15 10 2012, 08:41
İşletmenin Adı " Paşa Konağı Cağ Kebap "

İşletmenin sahibi "Cağ kebap yemek ayrı bir zevktir, kimi 2 tane, kimi 10 tane kimi 25 tane yer" diyor
Hatta bir keresinde 48 tane yemiş bir müşteri . Ben hazırlamaktan yoruldum beyefendi yemekten yorulmadı " diye bastı kahkahayı
Bu yüzden dur deyinceye kadar getiriyorlar kebabı. Hatta 1 kere dur demekte yetmiyor :) Bir kaç kere hatırlatmak gerekiyor.
Yanında mükemmel yoğurt , ezme salata , közde biber ve dövülmüş soğan eşliğinde hazırlıyorsun Cağ kebabı.

Yoğurt , keserek yenecek kadar katı ve bir o kadarda lezzetli. "Size peynir getirdim " diye sofraya koyuyor yoğurtdu.

Fiatlar uygun, alkolsuz bir işletme , ne varsa yedik içtik adam başı 28 TL gibi birşey ödedik. Ben zannedersem 10-12 tane yedim Cağ kebaptan.


İşte bilgiler;

8030

Paşa Konağı Restaurant ve Cafe (http://www.pasakonagicagkebap.com/#/ANASAYFA-01-00/)

Bir düzeltme yapak istiyorum affınıza sığınarak. Kebabın ismi "Çağ" değil "Cağ " Kebabıymış.
Bende siteye girdikten sonra öğrendim.

http://i.imgur.com/7nh6d.jpg

oziie
15 10 2012, 08:52
12 Tane cağ kebap için 28 tl bedava sayılır.. Fiyat uygunmuş gerçekten

HGYAYLA
15 10 2012, 09:11
Sercan Onumuzde Ki Hafta Sonu Beni Kasintilar Basti Gel Kanka Nasil Olsa Evin Dibinde, Bende Kalirsin ;) Bu Hafta Sonu Sileye Gelebilirim... Ama Konusuruz...

MHMTPKZ
15 10 2012, 09:20
afiyet olsun cağ ayrı bir lezzet...benim de bir kaç rekor denemem oldu kaç şiş yenebilir diyerek ama 48 çok iddialı bir rakam :)

sivil
15 10 2012, 09:30
Harika..süper...müthiş..
Zevkine hayranım Mert.. Yine harika görüntüler ve yerler sunmuşsun bizlere.Ellerine sağlık. Hepsi güzel ama Şu resim bir harika..

http://i.imgur.com/KyWWY.jpg

akorkmaz11
15 10 2012, 09:49
mert bey afiyet olsun. hem passat hem de kebap süper görünüyor.:) 28 tl fiyat bedavadan azıcık pahalı bence yani çok çok iyi. burada tek şişçiler var dur diyene kadar şişi tek tek pişirip koyuyorlar önüne fiyatları 3.5 ile 5 tl arasında.
bu arada benim de bir rekor denemem olmuştu birkaç sene evvel. 4 kişi 6 kilo eti (kemiksiz) bir pazar günü yiyivermiştik mangalda. mangalı kuşluk vakti yaktık kahvaltı için taa akşamüstü söndürdük. o günün ertesi akşama kadar acıkmamıştım ama:))

mert
15 10 2012, 09:51
Mert Ustam Afiyet Olsunda Evimin Dibine Kadar Gelip Bana Haber Vermemekte Bir Başka Güzellik Olmuş :)

Harun'cum buralara yakın oturduğunu bilmiyordum valla.
Benim Hanım'ın ablası Uğur Mumcu'da oturur. Yemekten sonra çay içmeye gittik oraya.
Bende yediklerimi yakmak için arabaya giriştim. Ufak çaplı bir detayling yaptım. Bilseydim kapını çalardım.

demirceylan
15 10 2012, 09:59
Afiyet olsun kardeşim..

ben de bütün forum üyelerini hem bir passat buluşması bahanesi olur hem de yerinde Cağ Kebabı yemeye Erzuruma davet ettiğimi burada duyurmak isterim.. Bir de uzun yolda deneyin bakalım passatlarınızı :cool: İstanbul-Erzurum 1250km :)

srcn09
15 10 2012, 10:01
Sercan Onumuzde Ki Hafta Sonu Beni Kasintilar Basti Gel Kanka Nasil Olsa Evin Dibinde, Bende Kalirsin ;) Bu Hafta Sonu Sileye Gelebilirim... Ama Konusuruz...

Valla süper olur konuşuruz yine Abi olmadı ben Kadıköy'e gelirim beni ordan alırsın ;)

mert
15 10 2012, 10:03
Abi afiyet olsun, yerin adını ver de biz de tadına bakalım manzara eşliğinde cağ kebebının.



Bu arada pek detaylı bi detayling yapmadım diyorsun da maşallahı var pek güzel duruyor aracınız.
Bir de çok merak ettim benim jantlarım sizinkiler kadar parlamıyor ne kullanıyorsunuz jantları temizlemek ve parlatmak için?
Özellikle son resimde metal rengi acaip parlak duruyor.

Jantlar için ayrı bir parlatıcı kullanmıyorum o sıra arabayı neyle cilalamışsam aynısını jantlara da sürüyorum.
Hatta bazen cilalı bir bez ile silmek bile pırıl pırıl yapıyor jantları.

mert
15 10 2012, 10:07
12 Tane cağ kebap için 28 tl bedava sayılır.. Fiyat uygunmuş gerçekten

Belki tek başınıza gidip 12 tane yerseniz 28 TL'den daha fazla talep edebilirler.
Ben toplam hesabın kişi başı fiatını yazdım. Bizim grupta 2 tane yiyende oldu 5 tane yiyende.
Ama ben 12 tane götürdüm.

srcn09
15 10 2012, 10:08
Belki tek başınıza gidip 12 tane yerseniz 28 TL'den daha fazla talep edebilirler.
Ben toplam hesabın kişi başı fiatını yazdım. Bizim grupta 2 tane yiyende oldu 5 tane yiyende.
Ama ben 12 tane götürdüm.

Ortalama olarak yinede 28 TL çok uygun Mert abi biz okulda bir menü alıyoruz 15-18 TL verdiğmi düşünürsem varsın orası 30-35 TL olsun :)

mert
15 10 2012, 10:10
mert bey afiyet olsun. hem passat hem de kebap süper görünüyor.:) 28 tl fiyat bedavadan azıcık pahalı bence yani çok çok iyi. burada tek şişçiler var dur diyene kadar şişi tek tek pişirip koyuyorlar önüne fiyatları 3.5 ile 5 tl arasında.
bu arada benim de bir rekor denemem olmuştu birkaç sene evvel. 4 kişi 6 kilo eti (kemiksiz) bir pazar günü yiyivermiştik mangalda. mangalı kuşluk vakti yaktık kahvaltı için taa akşamüstü söndürdük. o günün ertesi akşama kadar acıkmamıştım ama:))

Ben ilk 4-5 tanesini dürümün içine , ezme salata, közde biber ile sarıp sarmalayıp yemiştim .
Daha sonra baktım et tek başına da çok lezzetli. Direk ete yumuldum

mert
15 10 2012, 10:11
Ortalama olarak yinede 28 TL çok uygun Mert abi biz okulda bir menü alıyoruz 15-18 TL verdiğmi düşünürsem varsın orası 30-35 TL olsun :)

Kesinlikle çok uygun Sercan.
Bir gün babayı alıp gel beraber kebablayalım bol bol.

mert
15 10 2012, 10:13
Afiyet olsun kardeşim..

ben de bütün forum üyelerini hem bir passat buluşması bahanesi olur hem de yerinde Cağ Kebabı yemeye Erzuruma davet ettiğimi burada duyurmak isterim.. Bir de uzun yolda deneyin bakalım passatlarınızı :cool: İstanbul-Erzurum 1250km :)

Eminim sizin oralarda daha başkadır Cağ kebabın lezzeti.
İnşallah birgün oralara gelip yemek kısmet olur.

srcn09
15 10 2012, 10:21
Kesinlikle çok uygun Sercan.
Bir gün babayı alıp gel beraber kebablayalım bol bol.

Valla süper olur Mert abi çok sevinirim ayarlayalım en kısa zamanda :içki

demirceylan
15 10 2012, 10:22
Eminim sizin oralarda daha başkadır Cağ kebabın lezzeti.
İnşallah birgün oralara gelip yemek kısmet olur.

aynen mert, biz burada zaten şehir merkezindeki cağ kebapçılara çok nadir gideriz, genelde cağ kebabın doğduğu Tortum İlçesinin köylerine gideriz, salaşlıktan yıkılıyor, ama tam ortaçağ usülü ile yapılıp ve servis ediliyor :) o koyunun içtiği sudan ve yediği kekikten yiyorsunuz, tam kiraz ağacı odunu ateşinde pişen eti yiyorsunuz..

sonuç: yüzde yüz tatmin ve doygunluk..

sivil
15 10 2012, 10:37
Bu kadar çağ kebabını yedikten sonra kolestrol seviyeleri ne durumda acaba :)

mert
15 10 2012, 10:54
Bu kadar çağ kebabını yedikten sonra kolestrol seviyeleri ne durumda acaba :)

Yakmak için daha ne yapayim abi ? :)

http://i.imgur.com/4qRBC.jpg

http://i.imgur.com/au7j8.jpg

http://i.imgur.com/UXaEo.jpg

http://i.imgur.com/Yf7J6.jpg

http://i.imgur.com/qxxeR.jpg


Bi düz duvara tırmanmadım diyecektim onada tırmanmışım :)


http://i.imgur.com/CP8Hb.jpg

beyaz güvercin
15 10 2012, 11:14
Afiyet olsun Mert Kardeş,,,İstanbulda yaşamanın tadıda bu...otomobilinizde ortalığı yakmış kavurmuş yani...(beyazı çok severimde),,,moldova,dan sevgi ve saygılarımla...

drozia
15 10 2012, 11:16
Yakmak için daha ne yapayim abi ? :)

http://i.imgur.com/4qRBC.jpg

http://i.imgur.com/au7j8.jpg

http://i.imgur.com/UXaEo.jpg

http://i.imgur.com/Yf7J6.jpg

http://i.imgur.com/qxxeR.jpg


Bi düz duvara tırmanmadım diyecektim onada tırmanmışım :)


http://i.imgur.com/CP8Hb.jpg
Mert maşallah 204 hp 2000 cc modifiye PD TDI gibisin helal sana:)

HGYAYLA
15 10 2012, 11:51
Yaw Mert Abim İşte Bu;

Kaslı ve Öfkeli :D

Alır Altına Amiral Gemisini ( Passat )

Basar Zevkine Göre Gider,

Kafasının Uyumlu Olduğu Yeri,

Güzel Sohbetiyle Şenlendirir :D

suayb_a
15 10 2012, 11:58
oy oy oy oy mert abi afiyet olsun yarasın inşallah makinemizde yokki bizde ceksek gittigimiz yerleri

Y_o_L_c_U_38
15 10 2012, 12:07
mert abi gene yapmissin yapacagini:rolleyes:

afiyet seker olsun abi..

mert
15 10 2012, 12:14
mert kardeşim afiyet olsun, süper...
de, çağ kebabın kokusu buraya kadar geldi, ne olacak şimdi bi tarafımız şişmesin.

Dünkü Ankara buluşmasında tabaklarda olanları görmedik sanma... :)

mert
15 10 2012, 12:16
Masallah ya nediyeyim abicim ellerine saglik yine döktürmüsün. Orada havaya bakilirsa cok sicak sanirim ;)



Dün hava tam anlamı ile yaz gibiydi Yasin.
Tüm gün kısa kollularla dolaştık.

sivil
15 10 2012, 16:49
Yakmak için daha ne yapayim abi ? :)

http://i.imgur.com/4qRBC.jpg

http://i.imgur.com/au7j8.jpg

http://i.imgur.com/UXaEo.jpg

http://i.imgur.com/Yf7J6.jpg

http://i.imgur.com/qxxeR.jpg


Bi düz duvara tırmanmadım diyecektim onada tırmanmışım :)


http://i.imgur.com/CP8Hb.jpg

Öğrendikçe hayretim artıyor Mert bravo sana ne diyeyim,şapka çıkarıyorum :)

Allah bilir biraz daha karıştırsak Bungee Jumping,Rafting,Yamaç paraşütü,microlight vs.gibi şeylerde çıkacak sanki :)