PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Park lambaları üzerinden DRL yapmak



drozia
07 10 2012, 13:30
Yasin ve Sercan'a sözüm vardı. İşte aradığınız kodlama:)http://i.imgur.com/gNoMC.jpg (http://imgur.com/gNoMC) Byte 22 de bit 5 yapacaksınız.Yalnız öncesinde sisler üzerinden DRL tanımlatmanız lazım.

srcn09
07 10 2012, 14:25
Akşam hemen deniycem eğer olursa turuncu park ampülü alıcam :)

EDIT: Akşam deneyemem laptop okulda haftaya kaldı :(

drozia
07 10 2012, 14:27
Akşam hemen deniycem eğer olursa turuncu park ampülü alıcam :)

EDIT: Akşam deneyemem laptop okulda haftaya kaldı :(
Kardeş turuncu niye alıcan ışık daha az verir bence

srcn09
07 10 2012, 14:29
Kardeş turuncu niye alıcan ışık daha az verir bence

gündüz turuncu görünür ki abi , bende beyaz var gundüz hiç gözükmüyor orjinal sarı da öyle renk sıcaklaştıkça gündüz görünümü artar ;)

drozia
07 10 2012, 14:33
gündüz turuncu görünür ki abi , bende beyaz var gundüz hiç gözükmüyor orjinal sarı da öyle renk sıcaklaştıkça gündüz görünümü artar ;)
olabilir denemen lazım ama yağmurlu kapalı havalarda süper olur:)

srcn09
07 10 2012, 14:34
olabilir denemen lazım ama yağmurlu kapalı havalarda süper olur:)

Aynen senin o ana sayfada ki fotoğraftan sonra karar verdim sürekli orda turuncu yanması hoş olur gibi ;)

drozia
07 10 2012, 14:34
Bu kodlama ile iç ve gösterge ışıkları ve arka parklar yanmıyor bilmeyenler için. Yani tam bir DRL oluyor:)

errddm
07 10 2012, 17:54
Bixenon larda durum nedir ismail abi? Bizde de ayni sey mumkun mu?


Sent from my iPhone using Tapatalk

srcn09
07 10 2012, 17:57
Bixenon larda durum nedir ismail abi? Bizde de ayni sey mumkun mu?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Yasin onun konusunu acmisti :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

drozia
07 10 2012, 18:31
Bixenon larda durum nedir ismail abi? Bizde de ayni sey mumkun mu?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sende sis lambası yok çok önemli değil. DRL yi kısa farlar(xenon) üzerinden seçip sonra dediğim kodlamayı yaptığında senin de parkların daimi yanacaktır DRL olarak

errddm
07 10 2012, 18:38
Sende sis lambası yok çok önemli değil. DRL yi kısa farlar(xenon) üzerinden seçip sonra dediğim kodlamayı yaptığında senin de parkların daimi yanacaktır DRL olarak

Bende sis lambası var İsmail abi..Uygun bir zamanda deneyim şu işi..

drozia
07 10 2012, 19:39
Bende sis lambası var İsmail abi..Uygun bir zamanda deneyim şu işi..
iyi o zaman daha iyi mesele yok:)

srcn09
07 10 2012, 20:21
Bende sis lambası var İsmail abi..Uygun bir zamanda deneyim şu işi..

http://www.passatturkiye.com/vag-com-kodlamalar/3140-gunduz-farlarini-pozisyon-parklar-uzeri-kodlamak-passat-3c-b6.html

VW_Passat
07 10 2012, 20:23
Bixenon larda durum nedir ismail abi? Bizde de ayni sey mumkun mu?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ben yaptim oluyor Erdem :). Ama Bi-Xenon Farlar calisincada Pozisoyn isiklari yanmiyor bu sefer de :)

VW_Passat
07 10 2012, 20:24
Sende arka Farlar yaniyormu Ismail abi ???

drozia
07 10 2012, 20:26
Sende arka Farlar yaniyormu Ismail abi ???
Hayır dostum ne arkalar ne de içler

drozia
07 10 2012, 20:27
Ben yaptim oluyor Erdem :). Ama Bi-Xenon Farlar calisincada Pozisoyn isiklari yanmiyor bu sefer de :)
olmaması lazım farları yakınca parklar yanmaya devam ediyor

Cornelius
15 01 2013, 20:06
Sis farı olmayan trendline larda da kodlama bu şekilde mi acaba?


>>>>>T@p@t@lk<<<<<

suayb_a
16 01 2013, 10:52
Bugun aracima aldigim sis ve almanyadan gelen gunduz farlarimi bagladim cokda hosuma gitti kontagi acinca devrede farlari yakarsak devre disi kaliyor sistem cok hosuma gitti buyrun...
7558
7559
7560
7561


••• İphone TapaTalk •••

bence böyle daha güzel hemde orgin :))

beyaz güvercin
16 01 2013, 11:22
Merhaba arkadaşlar,benim otomobilimde kontağı açtığınızda hemen DRL yanıyor...Moldova,da ekim ayı itibarıyla bu lambaların kış bitene kadar yanması zorunlu,aksi taktirde trafik polisleri ceza yazıyor...otomatik yanmayan otomobiller ise kısa farlarını açmak zorunda mart ayı sonuna kadar...Bende yalnız ön kısa farlar yanıyor,arkalar yanmıyor.Acaba bu arka farlarda kodlanabilirmi?Ama olmuyorsada sorun değil...Herkese sevgiler...

srcn09
16 01 2013, 12:18
Merhaba arkadaşlar,benim otomobilimde kontağı açtığınızda hemen DRL yanıyor...Moldova,da ekim ayı itibarıyla bu lambaların kış bitene kadar yanması zorunlu,aksi taktirde trafik polisleri ceza yazıyor...otomatik yanmayan otomobiller ise kısa farlarını açmak zorunda mart ayı sonuna kadar...Bende yalnız ön kısa farlar yanıyor,arkalar yanmıyor.Acaba bu arka farlarda kodlanabilirmi?Ama olmuyorsada sorun değil...Herkese sevgiler...

Bildigim kadariyla gunduz farlari ile arka stoplarin yanmasi saglaniyor ama nasil yapiliyordu bilmiyoru Yasin yardimci olur mutlaka ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

beyaz güvercin
16 01 2013, 12:26
Çok teşekkürler Sercan kardeş nasıl olsa servise bir gidicam orada sorar,yaptırabilirimde..Kimse bunun için yorulmasın..Sevgilerimle...

srcn09
16 01 2013, 13:15
Çok teşekkürler Sercan kardeş nasıl olsa servise bir gidicam orada sorar,yaptırabilirimde..Kimse bunun için yorulmasın..Sevgilerimle...

Jetta da kodu olduğunu görmüştüm ancak passatta nasıl açıkcası hiç hatırlamıyorum Yasin in arşiv sağlamdır ;)

drozia
18 01 2013, 11:21
B6 Comfortlinelarda kenarlardaki Park lambaları aslında bunun gibi DRL olarak dizayn edilmeliydi
http://tapatalk.com/mu/5284f977-7fdd-7fd4.jpghttp://i.imgur.com/xcW8x.jpg
http://static.cargurus.com/images/site/2008/09/04/14/23/2009_volkswagen_passat-pic-3048.jpeg

VW_Passat
18 01 2013, 11:23
B6 Comfortlinelarda kenarlardaki Park lambaları aslında bunun gibi DRL olarak dizayn edilmeliydi
http://tapatalk.com/mu/5284f977-7fdd-7fd4.jpghttp://i.imgur.com/xcW8x.jpg

B6 da DRL sadece Farlar üzerinden düsündügü icin adamlar fazla bir degisim yapmamislar :)

drozia
18 01 2013, 11:30
B6 da DRL sadece Farlar üzerinden düsündügü icin adamlar fazla bir degisim yapmamislar :)
2005 de bu far çıktığında DRL kavramı yoktu da ondan..

Cornelius
26 01 2013, 22:28
Bugün ço arzuladığımı bu kodlamayı yapmaya çalıştık ama olmadı,araç treandline olduğu için sis farı ve far sensörü yok sanırım ondan değilmi..

serow
26 01 2013, 22:45
yanliz bu her B6 da uygulanmiyor diye okumustum egerki yanilmiyorsam!