PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Ankara Buluşması (08-2012)



ekonomistt
20 08 2012, 22:00
Ankaralı forumdaşlarım ( siyasetci gibi oldu:) )
Bu haftasonu yani 25-26 Ağustos icin bir bulusma tertip ediyoruz. Tarih katılıma gore belirlenmekle beraber yer olarak ben Eskişehir yolundaki Tepe Prime'ı oneriyorum. Katilacak arkadaslarimizinda yer ve tarih hususunda onerilerini bekliyoruz.

Saygılarımla.

Not: Buluşmayı haftaicide yapabiliriz ben musaitim ,


TARİH: 24/08/2012
YER: Eskişehir Yolu Tepe Prime
SAAT: 16:00

Katılanlar;
1-ekonomistt
2-ahm02
3-hasanankara
4-HeRo_57
5-dirlik
6-Thorpill

hasanankara
21 08 2012, 10:47
iyi bayramlar
hafta içi olursa her turlu gelirim. haftasonu ankarada olmama ihtimalim var ama zorlarım gelirim ne de olsa ilk katılımım olacak.

ahm02
21 08 2012, 23:24
Valla kimse gelmesede biz yapiyoruz :) böle diyince en son 11 araba toplamistik ama hakkaten kimse olmasa bile blusuyoruz

HeRo_57
21 08 2012, 23:27
OOOO Abilerim :) BU İşe el Atmanıza Çok Sevindim Hafta içi Yapın Bende Geleyim Hafta Sonu Eskişehire Gidiyorum 25-26

ahm02
21 08 2012, 23:33
Valla ben geldim ankaradayim kim ne derse uyar. Kesin gelicem ben hafta ici-sonu sizlerin karari

okan992
21 08 2012, 23:39
Ben gelirim, pazar günü gayet iyi olur bence.

HeRo_57
21 08 2012, 23:51
Ersin Abi :) Hafta içi Olursa çok iyi olur yada Önümüzdeki Hafta olsun ?? Ayın 27si mesela :)

ekonomistt
22 08 2012, 00:33
Vallahi Caglarcim birtek bana gore olmuyor maalesef su an icin cogunluk haftaici diyor gibi gorunuyor cuma gunu olsa mesela sanirim cogu kisi gelebiliyor. Yasin abide sehirdisindaymis ama gelirim dedi, Abdullah ve Mehmetlede bir konusayim yarin ona gore buraya yazarim. Uygun olan herkesle toplaniriz :)

noxthron
22 08 2012, 10:13
Vallahi Caglarcim birtek bana gore olmuyor maalesef su an icin cogunluk haftaici diyor gibi gorunuyor cuma gunu olsa mesela sanirim cogu kisi gelebiliyor. Yasin abide sehirdisindaymis ama gelirim dedi, Abdullah ve Mehmetlede bir konusayim yarin ona gore buraya yazarim. Uygun olan herkesle toplaniriz :)

Ersin ben de sehir disindayim abicim. Pazar gunu gelip ayni gun yurt disina cikicam bir hafta daha yokum.
Bu sefer ben katilamicam gibi gorunuyor, size iyi eglenceler...

ahm02
22 08 2012, 10:14
İsa abiyede haber edelim gun saat belli olunca .

HeRo_57
22 08 2012, 11:58
Vallahi Caglarcim birtek bana gore olmuyor maalesef su an icin cogunluk haftaici diyor gibi gorunuyor cuma gunu olsa mesela sanirim cogu kisi gelebiliyor. Yasin abide sehirdisindaymis ama gelirim dedi, Abdullah ve Mehmetlede bir konusayim yarin ona gore buraya yazarim. Uygun olan herkesle toplaniriz :)

Abicim Ayarlayalım Bir Şekilde :) Hafta içi Olursa DEdiğim Gibi Mutlaka Katılırım :) Bu Cumartesi Pazar Eskişehirde Olacağım :/ Ayrıyetten Benim Okuluda KutLArız Kaptan Oluyorum Kısmetse :))

hasanankara
22 08 2012, 14:46
Abicim Ayarlayalım Bir Şekilde :) Hafta içi Olursa DEdiğim Gibi Mutlaka Katılırım :) Bu Cumartesi Pazar Eskişehirde Olacağım :/ Ayrıyetten Benim Okuluda KutLArız Kaptan Oluyorum Kısmetse :))
Tebrikler
ben de su an arac bakıyorum her konusmada karar değiştiriyorum TSI, TDI arasında karar değiştirip duruyorum. bu buluşma benim için cok faydalı olacak inşallah. sizlerden haber bekliyorum.

ekonomistt
22 08 2012, 22:32
Mehmetcigim hayirli yolculuklar sana simdiden. Bugun bekledigimden daha yogun gecti ne Abdullahla nede Yasin abiyle konusamadim maalesef. Biz simdilik cuma gunu saat 4 te tepe primeda diyelim madem ismi konmus olsun. Eksik arkadaslarla haberlesince bi ayarlama daha yapariz

dirlik
22 08 2012, 22:47
hani yasin(vw_passat) de katılacaktı, ayrıca bizim thorpill yasin e de haber verelim. Zamanı mekanı ayarlayın her türlü bana uyar...

HeRo_57
22 08 2012, 23:04
Mehmetcigim hayirli yolculuklar sana simdiden. Bugun bekledigimden daha yogun gecti ne Abdullahla nede Yasin abiyle konusamadim maalesef. Biz simdilik cuma gunu saat 4 te tepe primeda diyelim madem ismi konmus olsun. Eksik arkadaslarla haberlesince bi ayarlama daha yapariz

Abicim bu Tepe Prime Neresi ??? Nasıl Gelecem ?

ekonomistt
22 08 2012, 23:22
Caglarcim Eskisehir yolunda Bilkent koprusunu gecince sagdan yol ayriliyor, altinda Hasmer Mercedes bayi var gorursun. Yer baska bir yerde olabilir, ben oyle bi yer belli olsun diye soyledim.

ahm02
23 08 2012, 00:21
Ben abdullahla konustum cuma pazar arasi yokmus ankarada

dirlik
23 08 2012, 01:09
Ahmet sen ne aldın şimdi kardeşim...

okan992
23 08 2012, 01:25
Ahmet neden bizi merakta bırakıyorsun, artık söyle ne aldığını:))

okan992
23 08 2012, 04:36
Bu arada haftaiçi denmiş, gelmeyi çok istiyorum ancak cuma günü ancak geç saatlerde müsait olabiliyorum. Haftasonu olursa yüzde 100 ordayım

hasanankara
23 08 2012, 08:38
tepe prime olmus cok da iyi olmus irtibat telefon varmı arkadaslar bizim gibi yeniler için bir irtibat no lazım ... inşallah gorusmek uzere.

ekonomistt
23 08 2012, 14:59
Arkadaşlar Yasin Abi içinde bir problem yokmuş, ilk mesajıda güncelleyeceğim evde bilgisayar yok telefondan takip etmem zor oluyor, yarın (cuma) saat: 16:00 Tepe Prime.
Hasan Bey, Passatları görünce anlarsınız :)

solarapex
23 08 2012, 17:44
Yarın işte ilk günüm.Benim gelmem muhtemelen saat 8'i bulur.Daha erken gelebileceğimi pek sanmıyorum ama bişeyler ayarlamaya çalışacağım.Saat kaç'a kadar oturursunuz?

ak6828
23 08 2012, 18:41
Ersin benim yarin sabah sehirdisina cikma durumum var ahmetle gorusmustuk ama eger ourda ertelenirse ordayim insallah:)ahmet yarin yeni arabasiyla supriz yapmayi planliyo galiba merak edenler resimlerden gorucek artik:)

Y_o_L_c_U_38
23 08 2012, 20:09
şeytan diyor...:))

VW_Passat
23 08 2012, 20:10
şeytan diyor...:))

Abi Seytan a uy uy uy :)))

Y_o_L_c_U_38
23 08 2012, 20:11
Abi Seytan a uy uy uy :)))


sen???

VW_Passat
23 08 2012, 20:14
sen???

Abi gelmem mümkün degil, bu sene gelecektik nasip olmadi tanidik öldü biliyorsun :). YOksa seve seve gelirdim hatta planlarda o vardi Almanya da :).

Simdi o kadar uzun yolu asip gelemem ;)

Y_o_L_c_U_38
23 08 2012, 20:19
Abi gelmem mümkün degil, bu sene gelecektik nasip olmadi tanidik öldü biliyorsun :). YOksa seve seve gelirdim hatta planlarda o vardi Almanya da :).

Simdi o kadar uzun yolu asip gelemem ;)

şeytana uyalımmı?? ne dersin?? 6 tane tanıdık var zaten yasinim şu anda buluşmaya katılan:))

VW_Passat
23 08 2012, 20:22
şeytana uyalımmı?? ne dersin?? 6 tane tanıdık var zaten yasinim şu anda buluşmaya katılan:))

Kayseriden mi ????

Masallah sen Kayseriyi toplayip gelecen ne güzel :)).

Iclerinde Yilmaz abi de varmi hani daha yazisi sökülmeyen, sökülmeye aday olan sevdigimiz bir abimizin :))

Y_o_L_c_U_38
23 08 2012, 20:40
Kayseriden mi ????

Masallah sen Kayseriyi toplayip gelecen ne güzel :)).

Iclerinde Yilmaz abi de varmi hani daha yazisi sökülmeyen, sökülmeye aday olan sevdigimiz bir abimizin :))

eger müsayit olan varsa olabilir ama beni yıldıran yolda çok inşaat var kırıkkale kayseri arası tamamen inşaat o yüzden düşündürüyor beni..

okan992
23 08 2012, 20:43
Lütfennn CMTS yapalım ne olur:)) Açıköğretim bütünleme kursuna gidiyorum 10.30 da bitiyor. Yarında gitmek zorundayım kaçıramam. Ama bu buluşmayıda kaçıramam :)

solarapex
23 08 2012, 21:16
Cumartesi benim için de daha uygun ancak çoğunluğa cuma günü uyuyor.

HeRo_57
23 08 2012, 23:07
Ersin Abi Ben Yolları Çok iyi Bilmiyorum :) Sen En Güzeli Bana Cep Numaranı Ver Ben Bulamazsam Seni ORadan Rahatsız Ederim :) Yada Etlik aşşağı eğlence Dolaylarından Geçecek Varsa Arkalı Önlü Gidelim :))

ahm02
23 08 2012, 23:15
Armadayi eskisehiryolunu biliyorsan kolay çağlar tepe yide bulursun

Dursun abi anladigim seyse uyşeytana atla gel

ahm02
23 08 2012, 23:16
Bana hergun uyar amma cmrtesi olursa daha uygun. Bide cmrtesimi bulussak ozledik

dirlik
23 08 2012, 23:34
Arkadaşlar neden cumartesi olmuyor, kimler geliyor, hangi gün saat kaçta, ben bir şey anlamadım bir moderatör arkadaş el atsın şu konuya... bu ne ya...
herkesin kafası karıştı, hangi gün, nerede, saat kaçta, katılanlar kimler?

HeRo_57
23 08 2012, 23:36
Kazım Abi Tepe Prime diye biryerde olacak YArın saat 16:00da :) Gelenler flnda ilk mesajda yazıyor :)

dirlik
23 08 2012, 23:46
yapıştırıyorum son mesaja...


TARİH: 24/08/2012
YER: Eskişehir Yolu Tepe Prime
SAAT: 16:00

Katılanlar;
1-ekonomistt
2-ahm02
3-hasanankara
4-HeRo_57
5-dirlik
6-Thorpill

srcn09
23 08 2012, 23:51
Hadi bakalım güzel bir buluşma olucak gibi bol bol fotoğraf bekliyoruz ;)

hasanankara
24 08 2012, 00:49
arkadaslar merhaba google mapsten birşeyler karaladım :D umarım yardımcı olur. en onemlisi soyle cepayı gecince bilkent koprusunu gecer gecmez hemen altından sağa giriyorsun sonra ilk kavşaktan sol duz devam et zaten tepe prime i gorursunuz. umarım yardımcı olur. iyi gecler
73947395

VW_Passat
24 08 2012, 07:28
eger müsayit olan varsa olabilir ama beni yıldıran yolda çok inşaat var kırıkkale kayseri arası tamamen inşaat o yüzden düşündürüyor beni..

Abi aslinda bu bulusmaya ben 100% katilacaktim, iste Amcamiz rahmetli olunca kimsemiz kalmadi orada :(.

Abi bir insaat yildirmasin seni, Ankara - Kayseri kac km bilmiyorum ama 300km lik bir yolum olsa ucardim oraya 3 saat de varirdim ama mesafe cok daha uzak ve malesef Yollar Belcika - Almanya yollari gibi degil burada :)

solarapex
24 08 2012, 09:55
Arkadaşlar benim saat 4 de gelemeyeceğim kesinleşti.Tepe prime a varmam 8 -8:30 arası olur.O saatte de gelmemin pek bir anlamı olmayacak. Bu seferlik kusuruma bakmayın. Katılacak arkadaşlara şimdiden iyi eğlenceler.

HGYAYLA
24 08 2012, 10:45
Hadi Bakalim Ankara Goster Kendini, Baskent'imiz, Buyuk Sehirlerden Birimiz, Toplanalim Birlik Olalim Arkadaslar :)

uygarguzel
24 08 2012, 10:52
Merhabalar, bende bugun buluşmaya katılıp tanışmak istiyordum. Ancak forumda da paylaştığım gibi 500 km de aracım servise gitmek zorunda kaldı. Artık bir daha ki sefere diyorum...

HeRo_57
24 08 2012, 11:59
Merhabalar, bende bugun buluşmaya katılıp tanışmak istiyordum. Ancak forumda da paylaştığım gibi 500 km de aracım servise gitmek zorunda kaldı. Artık bir daha ki sefere diyorum...

İllaki Aracanızla GEleceksiniz Diye Birşey Yok Gelme Şansınız VArsa Buyrun Bekleriz :)

dirlik
24 08 2012, 12:51
iyi valla bu ne ya...
herkesin bir bahanesi var.
benim de ebem 2. defa öldü o zaman.

uygarguzel
24 08 2012, 12:59
İş çıkışı gelirim büyük bir olasılıkla, bir daha ki buluşmaya passatla katılırım artık.

Bundan sonra ki buluşmalarda isterseniz bizim şirketin lokalinde de yapabiliriz. Park sıkıntısı yok, uygun fiyatlı yemek mevcut ve merkezi bir yerde...

HeRo_57
24 08 2012, 13:04
iyi valla bu ne ya...
herkesin bir bahanesi var.
benim de ebem 2. defa öldü o zaman.

KAzım Abi SAkin Ol Oluyor Böyle Aksilikler DAha Önce Ben Buluşma düzenlemeye Kalktığımda Her Kafadan Bir Ses Çıktı Sonunda Buluşma Yapılamadı EN Güzeli Böylesi :) Gelmek İSteyenler Buyursun Gelsin :) bizler Orada Olacaz :)

hasanankara
24 08 2012, 13:29
Merhabalar, bende bugun buluşmaya katılıp tanışmak istiyordum. Ancak forumda da paylaştığım gibi 500 km de aracım servise gitmek zorunda kaldı. Artık bir daha ki sefere diyorum...
Uygar Bey merhabalar
benim daha passatım bilem yok :D kısmetse amacım sizleri gorup canlı canlı tavsiyelerinizi almak ve passat alma yoluna oyle cıkmak. hemde tanışmış oluruz bir nebze... bekleriz inşallah.

HeRo_57
24 08 2012, 14:51
Tepe prime dayım hiç.kimseyi.bulamadım 05455105471 bana ulasirsaniz sevinirim

derin siyah passat b7
24 08 2012, 16:57
Tepe prime dayım hiç.kimseyi.bulamadım 05455105471 bana ulasirsaniz sevinirim

Siz kendi araçınız ın fotoğraflarını bayi foruma koyun.Bu akşam fotoğrafsız kalmayalım:)

ekonomistt
24 08 2012, 19:56
Arkadaşlar gelen herkese çok teşekkür ediyorum, çok güzel bir muhabbet oldu. Buyrun bunlarda resimler;

http://img707.imageshack.us/img707/1227/img0500fs.jpghttp://img838.imageshack.us/img838/8804/img0494jv.jpghttp://img194.imageshack.us/img194/4273/img0492bn.jpghttp://img833.imageshack.us/img833/581/img0491hc.jpghttp://img692.imageshack.us/img692/2803/img0490nb.jpghttp://img7.imageshack.us/img7/2940/img0477zd.jpghttp://img255.imageshack.us/img255/4654/img0476un.jpghttp://img13.imageshack.us/img13/7389/img0475uf.jpghttp://img687.imageshack.us/img687/5523/img0474kz.jpghttp://img829.imageshack.us/img829/872/img0473nr.jpghttp://img211.imageshack.us/img211/8159/img0472i.jpghttp://img585.imageshack.us/img585/8730/img0471wl.jpghttp://img515.imageshack.us/img515/6412/img0470bh.jpghttp://img256.imageshack.us/img256/4804/img0468cx.jpg

srcn09
24 08 2012, 20:00
Süper olmuş ;)

Son fotoğrafta bagaj açık Sedat Abi devrede :)

BeratYILDIZ
24 08 2012, 20:18
Guzel bir bulusma olmus.Sercan diye diye Sedat abiye arabayı degistirttiniz hala bagaj efsanesi devam ediyor:))

hasanankara
24 08 2012, 22:32
evet cok guzel bir bulusma idi, yeni katılmama ve cok kısa sure birlikte olmama ragmen cok faydalandım... herkese teşekkürler

dirlik
24 08 2012, 22:39
Abi aslinda bu bulusmaya ben 100% katilacaktim, iste Amcamiz rahmetli olunca kimsemiz kalmadi orada :(.

Abi bir insaat yildirmasin seni, Ankara - Kayseri kac km bilmiyorum ama 300km lik bir yolum olsa ucardim oraya 3 saat de varirdim ama mesafe cok daha uzak ve malesef Yollar Belcika - Almanya yollari gibi degil burada :)
Yasin sana teessüf ederim, ne demek amcam vefat edince kimsemiz kalmadı orada. Biz neciyiz? Bostan korkuluğu muyuz? Fasülye direği miyiz? Demek ki bizim yolumuz da Denizliye veya Hanau ya düşse sen yüzümüze bakmıyacaksın... Anlaşıldı yasin, sorun yakıt masrafı falansa yakıtını ben alıverirdim keşke geleydin.

dirlik
24 08 2012, 22:52
Hızlı ve ani gelişen bir buluşma oldu.
Zaman ayırıp, katılan tüm kardeşlerime teşekkür ederim.
İnsana dost lazım yalan dünyada gerisi boş.
İnsanların birbirinin dilinden anlayıp ortak bir paydada bütünleşebilmesi kadar güzel bir şey yok.
Buluşmaya katılan ve katılamayan tüm PassatTürkiye dostlarıma esenlikler diliyorum.
Kazım DİRLİK

ahm02
24 08 2012, 23:22
Bulusmaya katilanlara bir ozur borcluyum sanirim cok muhim bir isim cikti zaten telefonla haber verdim kusuruma bakmayin . Bi dahaki bulusma yemekler benden bgn beni bekleyen abilerime :)....

solarapex
24 08 2012, 23:37
Bugünkü buluşmaya izin dönüşü ilk iş günüm olmasından dolayı katılamadım.Kısa zamanda bir buluşma daha ayarlayalım.Mümkünse bu seferki hafta sonu olsun.1 Eylül veya 8 Eylül'ü öneriyorum.

dirlik
24 08 2012, 23:44
Bulusmaya katilanlara bir ozur borcluyum sanirim cok muhim bir isim cikti zaten telefonla haber verdim kusuruma bakmayin . Bi dahaki bulusma yemekler benden bgn beni bekleyen abilerime :)....

Evet Ahmet sana ceza, yemekler senden.
Bu arada kulağıma bazı haberler geldi, senin adına çok sevindim, hayırlı olsun.
Ama en kısa sürede bir test sürüşü yapmak isterim.

dirlik
24 08 2012, 23:47
Bugünkü buluşmaya izin dönüşü ilk iş günüm olmasından dolayı katılamadım.Kısa zamanda bir buluşma daha ayarlayalım.Mümkünse bu seferki hafta sonu olsun.1 Eylül veya 8 Eylül'ü öneriyorum.


Neden olmasın İsa Bey.
Bugün kulaklarınızı çınlattık, şu buluşmayı hafta sonu ya da akşam yapsaydık katılım fazla olurdu, İsa Bey de katılırdı dedik.

ahm02
24 08 2012, 23:49
Evet Ahmet sana ceza, yemekler senden.
Bu arada kulağıma bazı haberler geldi, senin adına çok sevindim, hayırlı olsun.
Ama en kısa sürede bir test sürüşü yapmak isterim.
Saol abicim tesekkur ederim sen kizarsin diye cekiniyordum ama iyi tepki vermissin icim rahatladi

HeRo_57
25 08 2012, 03:00
Abilerim Güzel Bir Gündü :) Katılım Bir Önceki Buluşmamıza Göre Düşüktü Ama Olsun :) Bu Seferlikte bu KAdar Hafta içi olmasının ve fikrin bir anda ceyran edip Kısa sürede Düzenlenmesinin bu konuda etkisi büyük olsa gerek :) Bendede bir kaç fotoğraf var buyrun :)
http://i.imgur.com/MbhcQ.jpg
http://i.imgur.com/OYtlm.jpg
http://i.imgur.com/Q3ZEY.jpg
http://i.imgur.com/Tllx6.jpg
http://i.imgur.com/VDTFd.jpg
http://i.imgur.com/g3lIb.jpg
http://i.imgur.com/YwHDG.jpg

Ozan Abicim Araban HAyırlı Olsun :)
Ersin Abicim Çakarlar Çok Fena Olmuş :)

derin siyah passat b7
25 08 2012, 08:29
Ben de arkadan hiç fotoğraf çekilmemiş yazacaktım ki yan yana iki passat ın geldi.En sevdiğim açılardan biri(arka-çarpraz)

Lukunku
25 08 2012, 11:15
Sadece arabalar mı buluştu, sahipleri buluşmadı mı? Onların fotoğrafı nerede?

VW_Passat
25 08 2012, 12:27
Ooooo Escort aracida var aramizda :))

http://i.imgur.com/Q3ZEY.jpg

HeRo_57
25 08 2012, 20:17
Sadece arabalar mı buluştu, sahipleri buluşmadı mı? Onların fotoğrafı nerede?
Biraz Aceleye geldi Fotoğraflarda buluşmada :) Bir Dahakine Çekeriz İnşallah :)

BeratYILDIZ
25 08 2012, 20:22
Valla en büyük eksik sahipleri bana göre araba değil sahipleri lazım bize:)

HeRo_57
25 08 2012, 20:37
Ooooo Escort aracida var aramizda :))

http://i.imgur.com/Q3ZEY.jpg

YAsin Ne Sandın :9 Ersin Abinin Arabası :))

ekonomistt
25 08 2012, 20:51
Gizli kimligim ortaya cikti arabayida ondan satiyorum aslinda :)

HeRo_57
25 08 2012, 21:01
Gizli kimligim ortaya cikti arabayida ondan satiyorum aslinda :)
Abicim Kusura Bakma FEna Pot Kırdım :D

dirlik
25 08 2012, 21:29
Alacağın olsun Yasin.... Anladın sen oniiiiiii....

Mysein
26 08 2012, 00:41
Abilerim Güzel Bir Gündü :) Katılım Bir Önceki Buluşmamıza Göre Düşüktü Ama Olsun :) Bu Seferlikte bu KAdar Hafta içi olmasının ve fikrin bir anda ceyran edip Kısa sürede Düzenlenmesinin bu konuda etkisi büyük olsa gerek :) Bendede bir kaç fotoğraf var buyrun :)
Ozan Abicim Araban HAyırlı Olsun :)
Ersin Abicim Çakarlar Çok Fena Olmuş :)

Teşekkür ederim Çağlarcım daha iyileri senin olsun.

echo_vw
28 09 2012, 18:45
Arkadaşlar. İstanbula buluşmaya gitmek isteyip de gidemeyenler, passatımızı aldık bir buluşmaya gidemedik diyenler (ben :D)kuçukte olsa buluşma yapsakta Ankarada ki forumdaşlarımla yüz yüze tanışsam dedim ve bu konuyu güncelleyim dedim. Talep olur ise çok memnun olurum :)
Saygılar...

hasanankara
28 09 2012, 22:20
ben yurtdısında olacagım ayın 15 inde geliyorum. 15-18i arası ankarada her turlu bulusmaya geliriz. hayırlı olsun aracınız. insallah goruşmek dilegiyle

ahm02
28 09 2012, 22:26
Geçen buluşmaya katılamamıştım bende tarih uyduğu sürece gelmek ve buluşmak istiyordum yani ben varım

hasanankara
28 09 2012, 22:38
aslında 14 ekim pazar ankaraya inmiş olacagım yani o pazar da gelmeye çalışırım tabi o tarihler dusunuluyorsa, gordugum kadarıyla 14 ekim avrupa buluşması olacak biz de ankara bulusması yaparız

logo
28 09 2012, 22:52
+1 Bende gelebilirşm hafta sonu olduğu sürece :)

echo_vw
28 09 2012, 23:05
Valla şu an yazdıklarınızı okudum ve sevindim :D O zaman değerli abilerimden rica ederek bu işi resmiyete bindirelim ve Avrupa buluşması tarihi ile aynı gün yapalım. Benim dicem şu ki organize isleri ile ilgilenen hevesli bir abim varsa hay hay ,işler nasıl yürür bilemiyorum o yüzden.

ahm02
28 09 2012, 23:22
Valla şu an yazdıklarınızı okudum ve sevindim :D O zaman değerli abilerimden rica ederek bu işi resmiyete bindirelim ve Avrupa buluşması tarihi ile aynı gün yapalım. Benim dicem şu ki organize isleri ile ilgilenen hevesli bir abim varsa hay hay ,işler nasıl yürür bilemiyorum o yüzden. yeni bir konu açarak organizeye başlayabiliriz

echo_vw
28 09 2012, 23:50
Konuyu buraya taşıyalım o zaman
http://www.passatturkiye.com/passat-turkiye-bulusmalari/4831-14-10-2012-passatturkiye-com-ankara-bulusmasi.html#post162440