PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 2013 Seat leon



Sayfa : [1] 2 3

drozia
13 07 2012, 21:56
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/557176_10151059837411066_1341052038_n.jpghttps://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/3084_10151059836571066_1413777511_n.jpg

drozia
13 07 2012, 21:58
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/165975_10151059843266066_468365643_n.jpghttps://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/553125_10151059842221066_2098274519_n.jpghttps://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/552353_10151059841376066_1950105339_n.jpghttps://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/314057_10151059844366066_758120141_n.jpghttps://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/375768_10151059847276066_1349829682_n.jpg

Can
13 07 2012, 22:00
Bu araba yıkar geçer ortalığı. Müthiş !

drozia
13 07 2012, 22:00
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/403861_10151059839056066_130956577_n.jpghttps://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/482068_10151059840581066_958714041_n.jpghttps://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/599679_10151059838186066_509583389_n.jpghttps://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/599695_10151059839791066_1953337990_n.jpg

srcn09
13 07 2012, 22:00
Farlara bak VW ise merceksiz far üretsin :alk

drozia
13 07 2012, 22:01
Şunun içine baksa resmen araç audi a4 olmuş harika ya..

srcn09
13 07 2012, 22:01
Harika olmuş valla çok beğendim ;) Göstergeler ise B8 de kullanılabilir o tarz olucak bence ;)

drozia
13 07 2012, 22:02
Farlara bak VW ise merceksiz far üretsin :alk
Gerçekten işte kuzen böyle sollar geçer bravo diyorum Seata..

drozia
13 07 2012, 22:03
Harika olmuş valla çok beğendim ;) Göstergeler ise B8 de kullanılabilir o tarz olucak bence ;)
ben toledodan daha çok beğendim ve güncel kasası bu kadar çok satarken bu kasa kesinlikle öttürür ortalığı

drozia
13 07 2012, 22:05
Çağlar bunu görmesin:))
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/482068_10151059840581066_958714041_n.jpg

srcn09
13 07 2012, 22:06
ben toledodan daha çok beğendim ve güncel kasası bu kadar çok satarken bu kasa kesinlikle öttürür ortalığı

Bunu alıyorum kendime ilerde :))

drozia
13 07 2012, 22:12
Bunu alıyorum kendime ilerde :))
Cordobadan vazgeçemiyorum. Amaaa bu çok harika yani kendime bunu alarak bir gençlik aşısı yaptırmayı düşünebilirim. Tabiki TDI olması kaydıyla:)

VW_Passat
13 07 2012, 22:15
SEAT son noktayi koymus Golf 7 adina tebrik ederim, Farlar Audi A6/A8 i animasatiyor, Renkli MFA+ a da gecis yapilmis alinasi bir aractir. Simdi EXEO modelinide böyle güzel yapsinlar birazda genis olsun yemede yaninda yat :))

Can
13 07 2012, 22:15
1 yıl içinde Allah nasip ederse C sınıfı bir araç düşünüyorum,Leon ilk sıralarda :)

drozia
13 07 2012, 22:20
SEAT son noktayi koymus Golf 7 adina tebrik ederim, Farlar Audi A6/A8 i animasatiyor, Renkli MFA+ a da gecis yapilmis alinasi bir aractir. Simdi EXEO modelinide böyle güzel yapsinlar birazda genis olsun yemede yaninda yat :))
Bak güzel bir aydınlatma yarattın Yasin:)) Eğer EXEO şu gerizekalı eski A4 kasasını terk edip özgün bir kasayla buna benzer bir aile dizaynıyla bırak onu Toledonun biraz daha büyüğü olarak karşımıza çıkarsa ben bu "toz tutan MFA lı Passat" almaktan vazgeçeceğim öyle görünüyor.. Belki sen de öyle yaparsın ne dersin:)) B8 çıkacağı vakit karşısına Yeni EXEO dikilecek bak gör

VW_Passat
13 07 2012, 22:22
Bak güzel bir aydınlatma yarattın Yasin:)) Eğer EXEO şu gerizekalı eski A4 kasasını terk edip özgün bir kasayla buna benzer bir aile dizaynıyla bırak onu Toledonun biraz daha büyüğü olarak karşımıza çıkarsa ben bu "toz tutan MFA lı Passat" almaktan vazgeçeceğim öyle görünüyor.. Belki sen de öyle yaparsın ne dersin:)) B8 çıkacağı vakit karşısına Yeni EXEO dikilecek bak gör

Yok abicim ben VW ciyim VW de kalayim ama SEAT tasarim harikasi yapmis. Bu tasarimciyi VW ye transfer etmek lazim ve Walteri de SEAT a :))

drozia
13 07 2012, 22:23
Yok abicim ben VW ciyim VW de kalayim ama SEAT tasarim harikasi yapmis. Bu tasarimciyi VW ye transfer etmek lazim ve Walteri de SEAT a :))
O tasarımcı VW e gelemez getirtmezler neticede dengeler öyle kuruluyor. Seatın hırçın çizgileri olmalı ama vw nin öyle olamaz olmamalı da bence

VW_Passat
13 07 2012, 22:32
O tasarımcı VW e gelemez getirtmezler neticede dengeler öyle kuruluyor. Seatın hırçın çizgileri olmalı ama vw nin öyle olamaz olmamalı da bence

Ben gidegim getirtecem :))

http://www.passatturkiye.com/havadan-sudan/4016-meslek-degisimi-volkswagen-hakkinda.html#post138447

drozia
13 07 2012, 22:34
Ben gidegim getirtecem :))

http://www.passatturkiye.com/havadan-sudan/4016-meslek-degisimi-volkswagen-hakkinda.html#post138447
neden olmasın kardeşim olabilir yani yakışır sana:)

VW_Passat
13 07 2012, 22:35
neden olmasın kardeşim olabilir yani yakışır sana:)

konu actik yorum istedik yazan olmadi daha düsünüyorum internet sayfasi acik :)

sivil
13 07 2012, 22:39
Valla güzel olmuş.

VW_Passat
13 07 2012, 22:41
Buyrun sizeyeni Harman Navigasyon Sistemi :). SEAT VW nin sürprizini bozmus ayip ayip :)).

Yeni RNS Sistemi güzel duruyor fark varmi ilk bakista var :))

Gösterge Panelide yeni GOLF 7 ye ait :)). Dikkat edin, Yakit ibresi ve Derece ibresi yok LED var !

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/557176_10151059837411066_1341052038_n.jpg

drozia
13 07 2012, 22:43
Buyrun sizeyeni Harman Navigasyon Sistemi :). SEAT VW nin sürprizini bozmus ayip ayip :)).

Yeni RNS Sistemi güzel duruyor fark varmi ilk bakista var :))

Gösterge Panelide yeni GOLF 7 ye ait :)). Dikkat edin, Yakit ibresi ve Derece ibresi yok LED var !

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/557176_10151059837411066_1341052038_n.jpg
b8 in içini görüyor gibi oluyorum sanki..

VW_Passat
13 07 2012, 22:45
b8 in içini görüyor gibi oluyorum sanki..

Vallahi cok ilginc kesinlikle Gösterge Paneli Golf 7 ye ait (kamuflajli Resimde siritan Gösterge Paneli !), RNS Sistemide Harman Sistemi, Klima Paneli VW zaten degistirdi bunu 1:1 Golf 7 hatta Passat B8 e de alacak = Yeni Passat asagi yukari ici belli neler takilacak amaa Kokpit tasarimi nasil olacak ???

drozia
13 07 2012, 22:48
Vallahi cok ilginc kesinlikle Gösterge Paneli Golf 7 ye ait (kamuflajli Resimde siritan Gösterge Paneli !), RNS Sistemide Harman Sistemi, Klima Paneli VW zaten degistirdi bunu 1:1 Golf 7 hatta Passat B8 e de alacak = Yeni Passat asagi yukari ici belli neler takilacak amaa Kokpit tasarimi nasil olacak ???
SeAT Audinin çizgisini izliyor hatta çıktı ayrı bir marka oldu herşey ortada bravo.
b8 Passat DA a4 gibi eğimli kokpit olacağını sanmıyorum çok kopyacılık yapmış gibi gözükür

VW_Passat
13 07 2012, 22:51
SeAT Audinin çizgisini izliyor hatta çıktı ayrı bir marka oldu herşey ortada bravo.
b8 Passat DA a4 gibi eğimli kokpit olacağını sanmıyorum çok kopyacılık yapmış gibi gözükür

Aslinda SEAT calmis cirpmis ! VW nin fikirlerini almis. Tamam Direksyon dügmeleri, Vites topuzu gibi parcalar AUDI den alinti ama Gösterge Paneli, Radyo ve Klima Paneli 1:1 VW den calmis SEAT. Yani yinede kendine özgün bir tasarim yapamiyor malesef.

Ilginc olan VW nin herseyini meydana cikarmis sakli gizli kalmamis :)))

VW_Passat
13 07 2012, 22:53
Golf 7 ile birlikte Kamuflajli olarak gezen modeller ve ayni Golf 7 Platformundan gidecek olan modeller;

Yeni Skoda Octavia, Yeni Seat Leon ve Golf 7 :). AUDI A3 zaten cikti oda Golf 7 Platformunda :)

drozia
13 07 2012, 22:54
Aslinda SEAT calmis cirpmis ! VW nin fikirlerini almis. Tamam Direksyon dügmeleri, Vites topuzu gibi parcalar AUDI den alinti ama Gösterge Paneli, Radyo ve Klima Paneli 1:1 VW den calmis SEAT. Yani yinede kendine özgün bir tasarim yapamiyor malesef.

Ilginc olan VW nin herseyini meydana cikarmis sakli gizli kalmamis :)))
Sanki özgün tasarımı vw çok iyi yapıyor da Allah aşkına hepsinde aynı malzemeleri kullanıyorlar yani bu Seata veya başka markaya özgü bir şey değil. Bunlar aynı ailenin çocukları illaki genetik benzerlikler olacak. ama leon kesinlikle tasarım olarak özgünlüğü yakalamış durumda bu tartışmasız bir şekilde ortada gözüküyor

Y_o_L_c_U_38
13 07 2012, 22:55
bekar olmak vardi:)

VW_Passat
13 07 2012, 22:56
Sanki özgün tasarımı vw çok iyi yapıyor da Allah aşkına hepsinde aynı malzemeleri kullanıyorlar yani bu Seata veya başka markaya özgü bir şey değil. Bunlar aynı ailenin çocukları illaki genetik benzerlikler olacak. ama leon kesinlikle tasarım olarak özgünlüğü yakalamış durumda bu tartışmasız bir şekilde ortada gözüküyor

Dis tasarimina lafim yok zaten, dis tasarimini ayni zamanda icinide cok begendim. Özellikle Farlar Audi A8 havasi katmis ve FULL LED !!!

Ama tek demek istedigim, SEAT bu Resimleri arac cikmadan önce yayinlayarak VW Golf 7 yi desifre etmis adeta :))

VW_Passat
13 07 2012, 22:58
http://files.vau-max.de/images/2010/09/009-seat-leon-2012-test-erlkoenig-spyshot-golf-7-vw-golf-vii-erprobung.jpg

drozia
13 07 2012, 22:58
Dis tasarimina lafim yok zaten, dis tasarimini ayni zamanda icinide cok begendim. Özellikle Farlar Audi A8 havasi katmis ve FULL LED !!!

Ama tek demek istedigim, SEAT bu Resimleri arac cikmadan önce yayinlayarak VW Golf 7 yi desifre etmis adeta :))
danışıklı dövüş bu Yasin. Yani Golf müşterisine bir hazırlık sunumu da olabilir. Neyle karşılasacaklarını bilsinler diye

ATT-SUKRU
13 07 2012, 22:59
bende beğendim normalde ben hb araba sevmem sedancıyım ama bunu beğendim fiyatı nedir acaba

VW_Passat
13 07 2012, 23:01
danışıklı dövüş bu Yasin. Yani Golf müşterisine bir hazırlık sunumu da olabilir. Neyle karşılasacaklarını bilsinler diye

Ben begendim ve SEAT gibi olacaksa simdiden GOLF 7 ye "Welcome" diyorum :))

Simdi VW iscisi olsak yeni Passat tasarimini felan görmüs olurduk aslinda :)).

Bu arada bu araclari bugün yarin bizim evin önünden kamuflajli olarak gecerken görecegim kesin, kamerayi hazir tutayim aracta yine :)))

ATT-SUKRU
13 07 2012, 23:01
bu seatı hangi firma satıyordu ya skodamıydı

Y_o_L_c_U_38
13 07 2012, 23:03
Ben begendim ve SEAT gibi olacaksa simdiden GOLF 7 ye "Welcome" diyorum :))

Simdi VW iscisi olsak yeni Passat tasarimini felan görmüs olurduk aslinda :)).

Bu arada bu araclari bugün yarin bizim evin önünden kamuflajli olarak gecerken görecegim kesin, kamerayi hazir tutayim aracta yine :)))

bize gelmez yasin golf7 seat leon ha 14 sene sonra allah (c.c.) kismet ederde gorursem oglanlar ehliyet alirlarsa onlara alirim artik:)) bahaneyle bende binerim:))):)))

Y_o_L_c_U_38
13 07 2012, 23:03
bu seatı hangi firma satıyordu ya skodamıydı

SEAT:)):))

VW_Passat
13 07 2012, 23:05
bu seatı hangi firma satıyordu ya skodamıydı

VW / SKODA / SEAT / AUDI = VAG Grubu

VW -> SKODA = Skoda VW yi takib ediyor
AUDI -> SEAT = Seat Audi yi takib ediyor ve VW yi bazi yerlerinde.

Parca olarak hepsi ayni !

SEAT Ispanyol mali, MADE IN ESPANA :).

Ispanyollarda batiyor bu arada :)))

VW_Passat
13 07 2012, 23:06
bize gelmez yasin golf7 seat leon ha 14 sene sonra allah (c.c.) kismet ederde gorursem oglanlar ehliyet alirlarsa onlara alirim artik:)) bahaneyle bende binerim:))):)))

Bu Leon cok satacak gibi görünüyor. Golf 7 ile ayni zamanda cikacak (VW Stratejisi :) ) yani o zaman belli olur zaten.

a_akarsu
13 07 2012, 23:33
Elestiremedim neredeyse, gercekten cok begendim. Golf 7 yi bayagi terletecek gibi duruyor, helede ucuk bir fiyat farki olursa hic sansi yok vw in:)

gokbrk
13 07 2012, 23:42
Farlar müthiş olmuş. VW utanmasa mum koyacak far yerine...

VW_Passat
13 07 2012, 23:56
Farlar müthiş olmuş. VW utanmasa mum koyacak far yerine...

VW nin FIyati Seat a göre pahali oldugunu düsünürsek düsündürücü bir sey bu yazdigin Gökay abim ;)

gokbrk
14 07 2012, 00:01
VW nin FIyati Seat a göre pahali oldugunu düsünürsek düsündürücü bir sey bu yazdigin Gökay abim ;)
Yani anlayamıyorum bu durumu Yasin. Tamam isim yaparsın, bu ismi satarsın ama bu kadar da olmaz ki... Utanmasalar üzerinde VW amblemi var diye dört teker, iki koltuk bir direksiyon verecekler. Bu gidişle başka markalara kayacağım zaten. B8'de ilk bakacağım şey bu tarz durumları diğer markalar ile karşılaştırmak olacak. Kalite vs tabiki farklı olur ama enayi yerine de konmanın bir anlamı yok.

VW_Passat
14 07 2012, 00:03
Yani anlayamıyorum bu durumu Yasin. Tamam isim yaparsın, bu ismi satarsın ama bu kadar da olmaz ki... Utanmasalar üzerinde VW amblemi var diye dört teker, iki koltuk bir direksiyon verecekler. Bu gidişle başka markalara kayacağım zaten. B8'de ilk bakacağım şey bu tarz durumları diğer markalar ile karşılaştırmak olacak. Kalite vs tabiki farklı olur ama enayi yerine de konmanın bir anlamı yok.

Haklisin sana nediyeyim simdi Gökay abim :). Yani AUDI olmasa kesinlikle Mercedes e rakip cikardi VW :))

gokbrk
14 07 2012, 00:17
Bu kafayla Opel'e rakip olur yakında...

akorkmaz11
14 07 2012, 01:03
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/599679_10151059838186066_509583389_n.jpg


jazzı yenileme saati geldiğinde ve dsg problemi çözülürse böyle bir leonu tdi+dsg kombinasyonunda düşüneceğim ciddi olarak.. çok beğendim bu tasarımı.:alk

alisahin
14 07 2012, 10:08
Bu araba passat sattırır :) fiyatı 70 80bin olur gibi ??

drozia
14 07 2012, 10:27
VW / SKODA / SEAT / AUDI = VAG Grubu

VW -> SKODA = Skoda VW yi takib ediyor
AUDI -> SEAT = Seat Audi yi takib ediyor ve VW yi bazi yerlerinde.

Parca olarak hepsi ayni !

SEAT Ispanyol mali, MADE IN ESPANA :).

Ispanyollarda batiyor bu arada :)))

ürettiklari arabaya bakarsan pek de batıyomuş gibi değiller:))

VW_Passat
14 07 2012, 11:56
ürettiklari arabaya bakarsan pek de batıyomuş gibi değiller:))

Kapi gibi Almanya var, Merkel var yardim ederiz abicm 112 Acil yardimiz biz ya :))

VW_Passat
14 07 2012, 11:56
jazzı yenileme saati geldiğinde ve dsg problemi çözülürse böyle bir leonu tdi+dsg kombinasyonunda düşüneceğim ciddi olarak.. çok beğendim bu tasarımı.:alk

Kesinlikle al benisi cok aracin ! Yani ben bekar olacam su Renk + Jant Kombinasyonuna bittim !

bjk
14 07 2012, 12:44
kesinlikle bu defa alınacak bir araç yapmışlar

sryrcngz
14 07 2012, 13:42
Şuan ki de güzeldi zaten bu da güzel olmuş.Volkswagen'in tahtı sallanmaya başlıyor yavaş yavaş.

akorkmaz11
14 07 2012, 14:14
Kesinlikle al benisi cok aracin ! Yani ben bekar olacam su Renk + Jant Kombinasyonuna bittim !

bizim haberimiz olmadan ne zaman evlendin yasin??:)))

VW_Passat
14 07 2012, 14:15
bizim haberimiz olmadan ne zaman evlendin yasin??:)))

Pardon yaw, yani bekarlar icin yazdim :)). Ben Türkiye ye gelip gidiyorum Variant lazim bana :))

akorkmaz11
14 07 2012, 14:26
Pardon yaw, yani bekarlar icin yazdim :)). Ben Türkiye ye gelip gidiyorum Variant lazim bana :))

oh, ok! ben de yasin çaktırmadan evlenmiş haberimiz yok diye düşünmüştüm.:))

arabaya gelince, 2. araba için de çok güzel bir seçenek.. hatta türkiyede millet çok daha küçük araçları aile arabası olarak kullanıyor, bu araç fazlasıyla yeter birçok kişiye (eğer fiyat-donanım uygun olursa tabi ki)

VW_Passat
14 07 2012, 14:29
oh, ok! ben de yasin çaktırmadan evlenmiş haberimiz yok diye düşünmüştüm.:))

arabaya gelince, 2. araba için de çok güzel bir seçenek.. hatta türkiyede millet çok daha küçük araçları aile arabası olarak kullanıyor, bu araç fazlasıyla yeter birçok kişiye (eğer fiyat-donanım uygun olursa tabi ki)

Abi ben evlenirsem hepiniz dügüne en yakin dostlarim, arkadaslarim ve ailemin bir parcasi olarak davet edileceksiniz zaten süphen olmasin yani ayip ettin :))

srcn09
14 07 2012, 14:32
Şuan ki de güzeldi zaten bu da güzel olmuş.Volkswagen'in tahtı sallanmaya başlıyor yavaş yavaş.

Benim merakım 7-DSG 'ler 4-5 sene sonra VW 'nin adını çok fena karalıycak bir an önce yeni sisteme geçmeliler veya eski sisteme geri dönüş yapmalılar 7-DSG için gelecek hiç parlak değil bence

VW_Passat
14 07 2012, 14:35
Benim merakım 7-DSG 'ler 4-5 sene sonra VW 'nin adını çok fena karalıycak bir an önce yeni sisteme geçmeliler veya eski sisteme geri dönüş yapmalılar 7-DSG için gelecek hiç parlak değil bence

7-Vites DSG Seat da da var :))

srcn09
14 07 2012, 14:36
7-Vites DSG Seat da da var :))

VAG Grubunun bu işe çözüm bulması lazım Yasin , daha 5 bin 10 bin km arıza çıkarıyorsa 150-200 bin lerde ne olcak bunu düşündünüz mü veya 4-5 sene sonra ne çıkıcak açıkcası ben çok merak ediyorum örnek Ali abi 3.kavramayı değiştircek

errddm
14 07 2012, 16:23
Tek kelimeyle şahane bir araç olmuş :) C segmetinde full LED Aydınlatma olacak daha ne olsun :)

drozia
15 07 2012, 14:04
VAG Grubunun bu işe çözüm bulması lazım Yasin , daha 5 bin 10 bin km arıza çıkarıyorsa 150-200 bin lerde ne olcak bunu düşündünüz mü veya 4-5 sene sonra ne çıkıcak açıkcası ben çok merak ediyorum örnek Ali abi 3.kavramayı değiştircek
İşin tuhaf tarafı skoda ve seatta ki dsglerde arıza duymadım veya oluyor da biz mi bilmiyoruz..

srcn09
15 07 2012, 14:22
İşin tuhaf tarafı skoda ve seatta ki dsglerde arıza duymadım veya oluyor da biz mi bilmiyoruz..

Skodalarda da var abi kavramalar değişiyor titreme yapıyor onlarında değişti hep seat forumunu takip etmediğim için bilmiyorum

MerceniesPassat
15 07 2012, 14:32
Passat cc b6 nın daha teknolojik hali değilmi arkadaşlar ben çok benzetiyorum.
Bu arada bu tasarım harika olmuş vw hakkında bütün yorumlara katılıyorum :)
Bir de Passat cc mi?
Yoksa Seat leon yeni tasarım mı ?
(Konuyu baltalayım :))

alisahin
15 07 2012, 16:24
Passat cc b6 nın daha teknolojik hali değilmi arkadaşlar ben çok benzetiyorum.
Bu arada bu tasarım harika olmuş vw hakkında bütün yorumlara katılıyorum :)
Bir de Passat cc mi?
Yoksa Seat leon yeni tasarım mı ?
(Konuyu baltalayım :))


Tabiki cc ;)


tapatalk 2 ile gönderildi, yazım hatası olabilir.

drozia
25 07 2012, 10:43
çok özgün..
http://www.youtube.com/watch?v=cDrgIq8PbNI

VW_Passat
25 07 2012, 15:34
çok özgün..
http://www.youtube.com/watch?v=cDrgIq8PbNI

Saka gibi, bu FULL LED leri Audi A6, A7 ve A8 de görürken SEAT tamami ile dengesinden cikip en düsük Segment araca LED leri takmis ya gercekten helal olsun diyorum :alk. Bu arac gelmis gecmis Seat Leonlarin hepsinden daha fazla satacaktir süphesiz. VW Golf 7 Full LED olmayacaktir, VW Teknolojinin 6 sene gerisinden geliyor. Bu konuda AUDI tasarimcisina tebrik ediyorum ilk Lexus cikardi ardindan AUDI sonra kiytirik benim hoslanmadigim SEAT atak yapti ya utandirdi beni :alk

drozia
20 09 2012, 21:00
http://images.caricos.com/s/seat/2013_seat_leon/images/1024x768/2013_seat_leon_5_1024x768.jpg
Alın size Audi A4 içi neredeyse

drozia
20 09 2012, 21:03
http://images.caricos.com/s/seat/2013_seat_leon/images/1024x768/2013_seat_leon_8_1024x768.jpghttp://images.caricos.com/s/seat/2013_seat_leon/images/1024x768/2013_seat_leon_9_1024x768.jpghttp://images.caricos.com/s/seat/2013_seat_leon/images/1024x768/2013_seat_leon_10_1024x768.jpghttp://images.caricos.com/s/seat/2013_seat_leon/images/1024x768/2013_seat_leon_11_1024x768.jpghttp://images.caricos.com/s/seat/2013_seat_leon/images/1024x768/2013_seat_leon_7_1024x768.jpghttp://images.caricos.com/s/seat/2013_seat_leon/images/1024x768/2013_seat_leon_6_1024x768.jpg

drozia
20 09 2012, 21:04
http://images.caricos.com/s/seat/2013_seat_leon/images/1024x768/2013_seat_leon_18_1024x768.jpghttp://images.caricos.com/s/seat/2013_seat_leon/images/1024x768/2013_seat_leon_17_1024x768.jpg

drozia
20 09 2012, 21:05
http://images.caricos.com/s/seat/2013_seat_leon/images/1024x768/2013_seat_leon_5_1024x768.jpghttp://images.caricos.com/s/seat/2013_seat_leon/images/1024x768/2013_seat_leon_2_1024x768.jpg

VW_Passat
20 09 2012, 21:14
Golf 7 ye yakisirdi bu ön Far tasarimi aslinda, simdi SEAT AUDI gibi FULL LED e sahip olunca VW Golf 7 biraz sönük kaldi sanki ;)

echo_vw
20 09 2012, 21:53
eee bu yeni ibiza olmuş :D

SELÇUK
21 09 2012, 00:06
ön kol dayama olsa süper olur.
tasarım zaten başarılı

RadaR65
21 09 2012, 08:31
Bu arabanın uzunları nerede? Ben göremedim :)))

drozia
21 09 2012, 11:13
Bu arabanın uzunları nerede? Ben göremedim :)))
Ziya led far var bunda:))

drozia
08 10 2012, 14:52
Paris OtoShow 2012
http://youtu.be/dBi-uixj3As

erhangul33
08 10 2012, 15:12
golf de yapamadıklarını leon da yapmışlar başarılı

drozia
08 10 2012, 15:13
golf de yapamadıklarını leon da yapmışlar başarılı
aynen..

erhangul33
08 10 2012, 15:17
seat a karşı önyargı biraz daha kırılırsa bu aracın golf kadar satması lazım.

drozia
08 10 2012, 15:20
seat a karşı önyargı biraz daha kırılırsa bu aracın golf kadar satması lazım.
ÖNYARGI DEĞİL para meselesi zaten LEON ESKİ KASASIYLA GOLFTEN çok sattı bunun da satacağından eminim

erhangul33
08 10 2012, 15:24
http://www.youtube.com/watch?v=AaJkjMxSe28&feature=relmfu bu arada yeni mondeo da geliyor. önden ilk bakışta maserati gran turismoyu andırmıyo mu

drozia
08 10 2012, 15:29
NEW Ford Mondeo 2013 - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=AaJkjMxSe28&feature=relmfu) bu arada yeni mondeo da geliyor. önden ilk bakışta maserati gran turismoyu andırmıyo mu
bu tasarım harika olmuş CC yi çok zorlar bu..

erhangul33
08 10 2012, 15:36
bu tasarım harika olmuş CC yi çok zorlar bu..

Ford illa bir şeyleri her modelin de eksik yapıyor. nası ifade edeceğimi bilemiyorum. az önce yeni seat leonu gördüğümde heyecanlandım ama mondeo yu gördüğüm de bir şey olmadı. Denetim firmasında çalışıyorum ve denetime gittiğimiz firmalardan biri de ford bayisi. sürekli yeni çıkan araçları detaylı bir şekilde inceleme fırsatım oluyor. ford un özellikle iç mekan kalitesi ve hissi benim hoşuma gitmiyor. bu konuda bir türlü vw ve opelin yanına yaklaşamadılar.

SELÇUK
08 10 2012, 17:40
jaguar, a5, aston hepsinden çalmış ve öndeki kelebek cam ile olayı bitirmiş

gokhansaler
17 10 2012, 18:43
İç tasarımına hiç özen gösterilmemiş bir araç..

drozia
17 10 2012, 20:03
İç tasarımına hiç özen gösterilmemiş bir araç..

Bu mu özen gösterilmemiş iç tasarım yapma.. senin kullandığın araçtan içi daha başarılı bunu kabul edelim artık.. SIKILDIK bu passatın göğüsünden..b6, b7, CC eski CC hepsinde aynı göğüs..A4 gibi havası var leonun
http://images.caricos.com/s/seat/2013_seat_leon/images/1024x768/2013_seat_leon_5_1024x768.jpg

lider75
18 10 2012, 18:00
Valla bu mondeo gecen sene çıkmış olsaydı belki de bugün mondeo forumundaydim.

tsport
18 10 2012, 22:40
Biraz fazla köşeli olmamışmı arabayı keskinleştiricem derken?Ibizanın büyük kardeşi..

gokbrk
20 10 2012, 23:56
Şirkette kime gösterdiysem çok beğendi. Ortalığı bayağı yakacak bu araç.

drozia
21 10 2012, 12:15
İnşallah B8in içi de buna benzer olur...
http://images.caricos.com/s/seat/2013_seat_leon/images/1024x768/2013_seat_leon_5_1024x768.jpg

gokbrk
21 10 2012, 13:30
İnşallah B8in içi de buna benzer olur...

İsmail Abi ben B8'de biraz daha gösterişli bir konsol olmasını bekliyorum (istiyorum diyelim, VW'den pek umudum yok). Yoksa çok düşer gözümden.

drozia
21 10 2012, 13:59
İsmail Abi ben B8'de biraz daha gösterişli bir konsol olmasını bekliyorum (istiyorum diyelim, VW'den pek umudum yok). Yoksa çok düşer gözümden.
Valla bu bile olsa yeter bence Kardeş:))

gokbrk
21 10 2012, 19:54
Valla bu bile olsa yeter bence Kardeş:))
Ya orası öyle ama Passat diyoruz, biraz ağırlığı olsun değil mi? :)

drozia
21 10 2012, 20:44
Ya orası öyle ama Passat diyoruz, biraz ağırlığı olsun değil mi? :)
dizaynı buna benzer olsun biraz da dekoru falan yeter işte:))

VW_Passat
21 10 2012, 21:17
İsmail Abi ben B8'de biraz daha gösterişli bir konsol olmasını bekliyorum (istiyorum diyelim, VW'den pek umudum yok). Yoksa çok düşer gözümden.

Golf 7 ye bakarsak fazla bir degisiklik olmamis icinde, bu Volkswagen Passat B8 e de yansiyacaktir :).

gokbrk
21 10 2012, 23:00
dizaynı buna benzer olsun biraz da dekoru falan yeter işte:))
Dekorda opsiyon olur, anca highline ile falan alınır...

gokbrk
21 10 2012, 23:01
Golf 7 ye bakarsak fazla bir degisiklik olmamis icinde, bu Volkswagen Passat B8 e de yansiyacaktir :).
Valla Yasin, böyle değişiklik olmazsa bozuşacağım B8 ile...

Y_o_L_c_U_38
21 10 2012, 23:51
yasin sirf variant'a gecmek adina olsa bile B8 alacagim:)

SELÇUK
22 10 2012, 02:23
İsmail Abi ben B8'de biraz daha gösterişli bir konsol olmasını bekliyorum (istiyorum diyelim, VW'den pek umudum yok). Yoksa çok düşer gözümden.


+ ön camlara kelebek olayı bitirir bendeki krediyi:)

gokbrk
22 10 2012, 11:18
+ ön camlara kelebek olayı bitirir bendeki krediyi:)
Aynen Selçuk, birde o var...