PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kodlama Listesi (Passat B7)



Sayfa : [1] 2

VW_Passat
11 06 2012, 15:48
Passat B7 olan özellikler i tek bir Sayfada topluyorum, tabiki olan ve calisan Kodlamalar

kodlama özellikleri.


- ComingHome fonksiyonunu Otomatik e cevirmek
Link: http://www.passatturkiye.com/vag-com-kodlamalar/3788-cominghome-u-otomatik-e-cevirmek-volkswagen-passat-b7-cc.html#post127383

- Easy Entry Giris yardimi
Link: http://www.passatturkiye.com/vag-com-kodlamalar/3792-easy-entry-fonksiyonu-volkswagen-passat-b7.html#post127400

- Sis + Dönüs Fari kullanimi
Link: http://www.passatturkiye.com/vag-com-kodlamalar/3791-sis-donus-fari-kullanimi-volkswagen-passat-b7.html#post127403

- Sinyal verildiginde LED Gündüz farlarin sönmesi (sadece Bi-Xenon Farlar da denenmistir)
Link: http://www.passatturkiye.com/vag-com-kodlamalar/3790-sinyal-verildiginde-led-in-sonmesi-volkswagen-volkswagen-passat-b7.html#post127387

- CH & LH Sis Farlari üzerine
Link: http://www.passatturkiye.com/vag-com-kodlamalar/3789-ch-and-lh-sis-farlari-uzeri-volkswagen-volkswagen-passat-b7-volkswagen-cc.html#post127385

- Ek yakit alma gösterimi
Link: http://www.passatturkiye.com/vag-com-kodlamalar/2534-ek-yakit-alma-gosterim-ozelligi-volkswagen-passat-b7-volkswagen-passat-cc-cc.html

- DWA Kapi kilidini acip kapama onaylama sesi (sadece DWA Alarmsistemi olan araclar icin gecerli)
Link: http://www.passatturkiye.com/vag-com-kodlamalar/46-dwa-kapi-kilidini-acip-kapama-onaylama-sesi-volkswagen-passat-3c-cc.html

- Ön Cam aglama silecegi
Link: http://www.passatturkiye.com/vag-com-kodlamalar/84-cam-aglama-sliecegi-volkswagen-passat-3c-cc.html

- Camlarin Otomatik kapanmasi
Link: http://www.passatturkiye.com/vag-com-kodlamalar/75-camlarin-otomatik-kapanmasi-volkswagen-passat-3c-cc.html

- Rain Closing / Yagmur yardimcsi
Link: http://www.passatturkiye.com/vag-com-kodlamalar/730-regenschliessen-rain-closing-kodlama-volkswagen-passat-3c-volkswagen-passat-cc.html

- RNS510 Skin degistirme
Link: http://www.passatturkiye.com/vag-com-kodlamalar/87-rns510-radyo-navigasyon-sistemi-rns510-arka-tema-skin-degistirme.html

- RNS510 "Secret Menü" gizli menüyü acmak
Link: http://www.passatturkiye.com/vag-com-kodlamalar/25-rns510-secret-menu-gizli-menuyu-acmak-volkswagen-passat-3c-cc.html

- Parksensörlerin sesini degistirmek
Link: http://www.passatturkiye.com/vag-com-kodlamalar/3137-parksensorlerin-seslerini-degistirme-volkswagen-passat-3c-cc.html

srcn09
11 06 2012, 16:08
Bende notlarıma ekledim Yasin B7 çıkarsa karşımıza kodlarız ellerine sağlık ;)

VW_Passat
11 06 2012, 16:37
Bende notlarıma ekledim Yasin B7 çıkarsa karşımıza kodlarız ellerine sağlık ;)

Tabiki elinin altinda bulunsun Sercanim bunlar her zaman. Bunlardan fazla kodlama yok zaten :). Cogu özellikler B6 ile ayni gördügün gibi, B7 de bir kac fazlalik daha var ek olarak.

srcn09
11 06 2012, 16:44
Tabiki elinin altinda bulunsun Sercanim bunlar her zaman. Bunlardan fazla kodlama yok zaten :). Cogu özellikler B6 ile ayni gördügün gibi, B7 de bir kac fazlalik daha var ek olarak.

Otomatik cam kapama özelliği aynı mı Yasin ?

VW_Passat
11 06 2012, 16:45
Otomatik cam kapama özelliği aynı mı Yasin ?

Listede yer aliyor aynidir Sercan, Dursun abime de yaptim cünkü.

Y_o_L_c_U_38
11 06 2012, 16:50
Listede yer aliyor aynidir Sercan, Dursun abime de yaptim cünkü.
yasin yaptikta dun siz gittiktne sonra yagmur bsladi bnede deneyim dedim ic aydinlatmalarla ugrasirken bi cami actim kapilari kilitledim 5 dk bekledim kapamadi:)):)):sor1

VW_Passat
11 06 2012, 16:52
yasin yaptikta dun siz gittiktne sonra yagmur bsladi bnede deneyim dedim ic aydinlatmalarla ugrasirken bi cami actim kapilari kilitledim 5 dk bekledim kapamadi:)):)):sor1

Sen Rain Closing den yani Yagmur Sensörü olayindan bahsediyorsun Dursun abim :). Niye kapanmadi ??? MFA+ da durumu ne idi aktif mi degilmi ???

Birde Camlari Uzaktan Kumando ile acitysan kapanmiyor onuda yazayim, illaki kontak i acacan camlari indiricen ögle kapatacan kapilari :)

Y_o_L_c_U_38
11 06 2012, 16:56
Sen Rain Closing den yani Yagmur Sensörü olayindan bahsediyorsun Dursun abim :). Niye kapanmadi ??? MFA+ da durumu ne idi aktif mi degilmi ???

Birde Camlari Uzaktan Kumando ile acitysan kapanmiyor onuda yazayim, illaki kontak i acacan camlari indiricen ögle kapatacan kapilari :)

tamda dedigin gibi yaptim yasin:)) arabayi garaja aldim camin tekini biraz indirdim arabayi stop ettim kapilari kilitledim ledleri takmaya basladim arkalari taktim hatta birazda oturdum icinde 5 dk oldu kapamadi:))

VW_Passat
11 06 2012, 16:58
tamda dedigin gibi yaptim yasin:)) arabayi garaja aldim camin tekini biraz indirdim arabayi stop ettim kapilari kilitledim ledleri takmaya basladim arkalari taktim hatta birazda oturdum icinde 5 dk oldu kapamadi:))

o zaman sistem hala Manuel calisiyor yani aktif etmen gerekiyor MFA+ dan ! Bak onuda bir Test etseydik keske dün.

srcn09
11 06 2012, 17:08
Listede yer aliyor aynidir Sercan, Dursun abime de yaptim cünkü.

Jettada farklı sanırım yerini bulamadım :)

Y_o_L_c_U_38
11 06 2012, 17:10
o zaman sistem hala Manuel calisiyor yani aktif etmen gerekiyor MFA+ dan ! Bak onuda bir Test etseydik keske dün.


menude aktif yasin:))

VW_Passat
11 06 2012, 17:19
menude aktif yasin:))

Ilginc bir konu bunu bakmak lazim tekrar Dursun abim.

drozia
11 06 2012, 18:47
Sen Rain Closing den yani Yagmur Sensörü olayindan bahsediyorsun Dursun abim :). Niye kapanmadi ??? MFA+ da durumu ne idi aktif mi degilmi ???

Birde Camlari Uzaktan Kumando ile acitysan kapanmiyor onuda yazayim, illaki kontak i acacan camlari indiricen ögle kapatacan kapilari :)
Yasin ben Rain closingi menüden manüle yaptım denemesi de yapıldı öyle senin dediğin gibi olmadı uzaktan kumanda ile açtım kapıları klitledim camlar kapandı yaklaşık 1 dk sonra

Jungle
11 06 2012, 19:18
süpersin Yasin Sercan B7 higline 2012 sapancada bol vakit geciricez ona göre istersen kalcak yer ayarlıyim sana :)

srcn09
11 06 2012, 19:20
süpersin Yasin Sercan B7 higline 2012 sapancada bol vakit geciricez ona göre istersen kalcak yer ayarlıyim sana :)

İnşallah sorunsuz bir şekilde kodlarız Metehan abim ;) 11.11 sürümü yükledim hazır herşey :)

Gelenlere 5 LT mazot karşılığı açıcam kodları :) 19 araba olduğumuzu düşünsek yolu çıkarır herhalde :)))

VW_Passat
11 06 2012, 19:23
Yasin ben Rain closingi menüden manüle yaptım denemesi de yapıldı öyle senin dediğin gibi olmadı uzaktan kumanda ile açtım kapıları klitledim camlar kapandı yaklaşık 1 dk sonra

ya sizde sorun var yapamiyorsunuz yada benim aracim kusursuz :)). BEnde sip diye kapaniyor CAmlar :))

VW_Passat
11 06 2012, 19:26
İnşallah sorunsuz bir şekilde kodlarız Metehan abim ;) 11.11 sürümü yükledim hazır herşey :)

Gelenlere 5 LT mazot karşılığı açıcam kodları :) 19 araba olduğumuzu düşünsek yolu çıkarır herhalde :)))

amma gözü ac insansin Sercan sen :)). Ben ücretsiz yapiyorum maksat hayir duasi alalim iste :)

Jungle
11 06 2012, 19:33
amma gözü ac insansin Sercan sen :)). Ben ücretsiz yapiyorum maksat hayir duasi alalim iste :)

Yasin Sendende Allah razı olsun kardeşim ya bu siteye verdiğin hayrın hesabı yok sende gel sapancaya yemeğin benden :) Utan sercan Utan :)

srcn09
11 06 2012, 19:37
Yasin Sendende Allah razı olsun kardeşim ya bu siteye verdiğin hayrın hesabı yok sende gel sapancaya yemeğin benden :) Utan sercan Utan :)

Valla hava hoş o zaman Yasin'in Almanya'dan gelmesini beklersiniz :)))

VW_Passat
11 06 2012, 19:41
Yasin Sendende Allah razı olsun kardeşim ya bu siteye verdiğin hayrın hesabı yok sende gel sapancaya yemeğin benden :) Utan sercan Utan :)

Allah senden de razi olsun Metehan. Insallah görüsürüz buradakiler icin kodlamalar her zaman ücretsizdir :))

gokbrk
12 06 2012, 12:07
İnşallah sorunsuz bir şekilde kodlarız Metehan abim ;) 11.11 sürümü yükledim hazır herşey :)

Gelenlere 5 LT mazot karşılığı açıcam kodları :) 19 araba olduğumuzu düşünsek yolu çıkarır herhalde :)))
Full'den indirimde iken alayım bari. En azından 40-50 kuruş kar ederiz :)))

SELÇUK
12 06 2012, 12:20
tamda dedigin gibi yaptim yasin:)) arabayi garaja aldim camin tekini biraz indirdim arabayi stop ettim kapilari kilitledim ledleri takmaya basladim arkalari taktim hatta birazda oturdum icinde 5 dk oldu kapamadi:))


bilerek bozmuştur. sökülen yazıların intikamını almış :))

VW_Passat
12 06 2012, 14:50
bilerek bozmuştur. sökülen yazıların intikamını almış :))

bu süper di iste cuk diye oturdu bana bile :))) :)))

Y_o_L_c_U_38
12 06 2012, 16:35
bilerek bozmuştur. sökülen yazıların intikamını almış :))
aynen, selcuk manuelkende kapatmiyordu camlari simdi otomatik yapti gene kapamiyor gerci benim camlar acilmiyor ac(tir)miyorum sadece sunroof acik olursa onuda anahtarla kapatirim artik:))

Y_o_L_c_U_38
12 06 2012, 16:37
bu süper di iste cuk diye oturdu bana bile :))) :)))

bidahaki sefere amblemi sökmezsem yasin, gorursun sen:))):)))

VW_Passat
12 06 2012, 16:45
bidahaki sefere amblemi sökmezsem yasin, gorursun sen:))):)))

saka felan yazilar cikti amblemde bir degisiklik istiyor acikcasi :)). Carbon yaptirsak olurmu :sor1

Y_o_L_c_U_38
12 06 2012, 16:47
saka felan yazilar cikti amblemde bir degisiklik istiyor acikcasi :)). Carbon yaptirsak olurmu :sor1
arabayida kaplatacaksan neden olmasin yasin:))

VW_Passat
12 06 2012, 17:09
arabayida kaplatacaksan neden olmasin yasin:))

yani matt siyahmi yap diyorsun :)) ???

Y_o_L_c_U_38
12 06 2012, 17:21
yani matt siyahmi yap diyorsun :)) ???


hic fena durmuyor, neden olmasin??:))

VW_Passat
12 06 2012, 17:27
hic fena durmuyor, neden olmasin??:))

Matt Siyah degilde Beyaz a kaplatabilirim araci komple olarak Beyaz, alt tampon siyah parcalar dahil olarak iste kirmizi kaliper ile yemede yaninda yat.

Bu arada saka felan KAliperler harika oldu :). Gözlerim artik hep kaliperlerde ilk farkedenler bile oldu hatta :))

Y_o_L_c_U_38
12 06 2012, 17:33
Matt Siyah degilde Beyaz a kaplatabilirim araci komple olarak Beyaz, alt tampon siyah parcalar dahil olarak iste kirmizi kaliper ile yemede yaninda yat.

Bu arada saka felan KAliperler harika oldu :). Gözlerim artik hep kaliperlerde ilk farkedenler bile oldu hatta :))


yasin koraya ver anahtari o surerken bide disardan bak, o gun siz giderken ben baktim araba hareket edip jant kollari gorunmez olunca kaliper cok daha guzel duruyor:))

SELÇUK
12 06 2012, 23:42
en güzel fark lastikler dönerken belli oluyor zaten

G-Force
15 07 2012, 11:46
Aracımı yeni aldım. B7 1.4 TSI 160BG. Bu araç için bazı kodlamaları yaptırmak istiyorum. Mesala Coming home selektor kolu ile değil, otomatik olsun. Araç kilitlenince otomatik canları kapatsın v.s. Bunlar için yardımcı olabilir misiniz?

VW_Passat
15 07 2012, 12:40
Aracımı yeni aldım. B7 1.4 TSI 160BG. Bu araç için bazı kodlamaları yaptırmak istiyorum. Mesala Coming home selektor kolu ile değil, otomatik olsun. Araç kilitlenince otomatik canları kapatsın v.s. Bunlar için yardımcı olabilir misiniz?

Bu tür kodlamalar icin VCDS VAG COM lazim yada Ender Elektronik te yapiyor bunlari :)

G-Force
15 07 2012, 16:23
Bu tür kodlamalar icin VCDS VAG COM lazim yada Ender Elektronik te yapiyor bunlari :)

Siz bilgili ve yetenekli arkadaşlar bunu yapabiliyor diye düşünmüştüm. Ender Elektronik muhtemel olarak ciddi bir ücret ister.

Diğer bir soru da, yazılım upgrade olursa, yeniden mi kodlamak gerekiyor?

Jungle
15 07 2012, 17:50
yasin selamlama b7 de olabiliyormu ??

VW_Passat
15 07 2012, 18:26
yasin selamlama b7 de olabiliyormu ??

malesef hayir olmuyor :)

G-Force
15 07 2012, 19:23
Selamlama dediğiniz kontak açınca göstergelerin sona kadar gidip geri gelmesi ise, ben de orjinal olarak var. Araç daha iki günlük, yani yani. 160BG olduğu için özel olarak mı yapmışlar, bilmiyorum.

G-Force
15 07 2012, 19:33
Selamlama dediğiniz kontak açınca göstergelerin sona kadar gidip geri gelmesi ise, ben de orjinal olarak var. Araç daha iki günlük, yani yani. 160BG olduğu için özel olarak mı yapmışlar, bilmiyorum.

Bu arada dönüşlerde sisler de direksiyona bağlı olarak eğer farlar açıksa tek taraflı otomatik yanıyor. Bunun için de kodlama yapmaya gerek yok, menüden opsiyonı açtım.

Jungle
15 07 2012, 21:39
Yasin bu Buraktata var video koymuş ???

VW_Passat
15 07 2012, 21:46
Yasin bu Buraktata var video koymuş ???

Abicim, selamlama sadece Passat CC / CC Gösterge Panellerinde oluyor :). Bende de oluyor ama ben de sonradan CC taktirdim ondan :)

G-Force
15 07 2012, 22:10
Abicim, selamlama sadece Passat CC / CC Gösterge Panellerinde oluyor :). Bende de oluyor ama ben de sonradan CC taktirdim ondan :)

Arkadaşlar, benimki sedan Passat, CC değil. 1.4 TSI 160 BG. Selamlama var.

srcn09
15 07 2012, 22:34
Abicim, selamlama sadece Passat CC / CC Gösterge Panellerinde oluyor :). Bende de oluyor ama ben de sonradan CC taktirdim ondan :)

Yasin artık yeni gelen araçlarda standart ;)

VW_Passat
15 07 2012, 23:14
Yasin artık yeni gelen araçlarda standart ;)

ne Standart Sercan ?

srcn09
15 07 2012, 23:14
ne Standart Sercan ?

Selamlama :)

VW_Passat
15 07 2012, 23:17
Selamlama :)

Hangi modeller de Standart :sor1. Sanmam standart olacagini, Scirocco larda bile cogunda standart degil olmuyor :)

srcn09
15 07 2012, 23:19
Hangi modeller de Standart :sor1. Sanmam standart olacagini, Scirocco larda bile cogunda standart degil olmuyor :)

Orayla burası farklı Yasin , :)

Karşımızda 2 örnek Burak abi ve yukarda Göksun abinin araçları ;)

VW_Passat
15 07 2012, 23:33
Arkadaşlar, benimki sedan Passat, CC değil. 1.4 TSI 160 BG. Selamlama var.

:sor1:sor1:sor1

Nasil yani 2012 Model araciniz ve Selamlama var :sor1

O zaman 2012 Modellerde Gösterge Paneline integre edildi bu Selamlama modu ! Dursun abimizin 2012 Model aracinda olmuyordu ama !

HGYAYLA
15 07 2012, 23:49
Türkiye'ye 6.Aydan Sonra Giren 2.Parti Araçların Üniteleri Destekliyor Diye Biliyorum...

VW_Passat
15 07 2012, 23:51
Türkiye'ye 6.Aydan Sonra Giren 2.Parti Araçların Üniteleri Destekliyor Diye Biliyorum...

Ben neden bilmiyorum bunu ??? Gercekten ilginc bir teori. Bana 2013 Model Passat lazim sart oldu. Hic bir Passat müsterim yok ki dogru dürüst, yine biri yazmis Audi A6 ya kodlattirmak istiyormus. Sansa bak :)

HGYAYLA
15 07 2012, 23:57
Ben neden bilmiyorum bunu ??? Gercekten ilginc bir teori. Bana 2013 Model Passat lazim sart oldu. Hic bir Passat müsterim yok ki dogru dürüst, yine biri yazmis Audi A6 ya kodlattirmak istiyormus. Sansa bak :)

Tamam İşte Harika, Elinde Yeni Audi A6 :)

Cidden Yasinim Sana Yeni Araç Şart Gibi Ama Boşu Boşuna Kendini Kasıp Arabayı Değiştirip Tekrar Borca Girme Derim, Bende Senin Gibi Hastalık Var, 3 Aydır Arabayı Satsam Mı Satmasam Mı Düşüncesindeyim, Peder Artık Lanet Etti, Ne Yaparsan Yap Dedi, Kafamda Rocco Var ve Vazgeçemiyorum Ama Yakıt Olarak Baktığımda, Donanıma Baktığımda ve Bazı Şeyleri Karşılaştırdığımda Tabi Ki Passat Bu Yüzden Bu Araçla Borcum Bitene Kadar Devam Edip Ya Üstüne Para Ekleyip A5 Coupe Yada Rocco Yeni Kasa Alıp Kendimede Para Ayıracağım...

Bu Arada Yasinim, Selamlama Sadece High Modellerde Geliyor Diye Biliyorum, Onların Ünitelerinde Oynama Yapılmış Sanırım Direk Fabrika Çıkışlı Selamlama Modu Açık Geliyor...

VW_Passat
16 07 2012, 00:02
Tamam İşte Harika, Elinde Yeni Audi A6 :)

Cidden Yasinim Sana Yeni Araç Şart Gibi Ama Boşu Boşuna Kendini Kasıp Arabayı Değiştirip Tekrar Borca Girme Derim, Bende Senin Gibi Hastalık Var, 3 Aydır Arabayı Satsam Mı Satmasam Mı Düşüncesindeyim, Peder Artık Lanet Etti, Ne Yaparsan Yap Dedi, Kafamda Rocco Var ve Vazgeçemiyorum Ama Yakıt Olarak Baktığımda, Donanıma Baktığımda ve Bazı Şeyleri Karşılaştırdığımda Tabi Ki Passat Bu Yüzden Bu Araçla Borcum Bitene Kadar Devam Edip Ya Üstüne Para Ekleyip A5 Coupe Yada Rocco Yeni Kasa Alıp Kendimede Para Ayıracağım...

Bu Arada Yasinim, Selamlama Sadece High Modellerde Geliyor Diye Biliyorum, Onların Ünitelerinde Oynama Yapılmış Sanırım Direk Fabrika Çıkışlı Selamlama Modu Açık Geliyor...

Audi A6 bir önceki kasa Harun 4F Kasa :). Adama daha yazmadim, istedigi seyler cok arastiriyorum ona göre yazacagim ve Audi cilerden 20 € aliyorum 10 € yerine. Nedeni ise Audi cok karisik beni cok ugrastiriyor Yarim saat ugrasiyorum VW/Skoda ve Seat da 5 dakikada yaptigim isi :).

Harun ben yeni araba almayacam su 4-5 sene icinde :). Heleki yeniden Meslek yaparsam 6-7 sene araba alamayacagim :). Ama alirsam B8 i bekleyecegim. Kafam da yeni Audi A4 Avant var, araca hasta oldum. Yeni Passat B8 al beni al beni demezse bakmam bile Passat B8 in yüzüne :)).

Selamlama modu ilginc gercekten.

G-Force
16 07 2012, 07:22
:sor1:sor1:sor1

Nasil yani 2012 Model araciniz ve Selamlama var :sor1

O zaman 2012 Modellerde Gösterge Paneline integre edildi bu Selamlama modu ! Dursun abimizin 2012 Model aracinda olmuyordu ama !

Yeriniz Nazilli'ymiş. Bana çok uzak, yakın olsa getirirdim. Hem de tanışırdık.

mhmtbhcc
07 09 2012, 21:01
Yasin bey kısmet olur birgün vag com alırsam bu kodları aracımda kullanabilirmiyim?
Araç: Jetta 1.4 TSI comfortline 2012

VW_Passat
07 09 2012, 22:08
Yasin bey kısmet olur birgün vag com alırsam bu kodları aracımda kullanabilirmiyim?
Araç: Jetta 1.4 TSI comfortline 2012

bir cogunu evet, B7 de olanlar in cogu Yeni Kasa JETTA larda da oluyor (eski kasa B6 ile uyumlu).

srcn09
07 09 2012, 22:12
bir cogunu evet, B7 de olanlar in cogu Yeni Kasa JETTA larda da oluyor (eski kasa B6 ile uyumlu).

B6 ile yeni jettanın ünitesi tamamen farklı Yasin nerdeyse hiç bir kod uyumlu değil yerleri hep farklı ama B7 bakmadım :)

VW_Passat
07 09 2012, 22:14
B6 ile yeni jettanın ünitesi tamamen farklı Yasin nerdeyse hiç bir kod uyumlu değil yerleri hep farklı ama B7 bakmadım :)

Sercan,

yazimi dikkatli okumadin sanirim. Yeni JETTA cogu kodlari B7 ile uyumludur, B6 kodlari ise eski kasa JETTA ile uyumlu ;)

srcn09
07 09 2012, 22:20
Sercan,

yazimi dikkatli okumadin sanirim. Yeni JETTA cogu kodlari B7 ile uyumludur, B6 kodlari ise eski kasa JETTA ile uyumlu ;)

Ben eski kasa B6 'yı bütün olarak okudum şimdi oldu :))

mhmtbhcc
07 09 2012, 23:05
Bu nasıl bir forumdur insan lar yardımseverlikte bile hatayı kabul etmiyor. :):):):) Yani alsam işima yararmı. Sevgili VAG COM uzmanlarım. Aracım yeni gelenek türlerden

HGYAYLA
07 09 2012, 23:48
İşinize Tabi Ki Yarar Kodlamalar Dışında Aracınızda Olası Problemde Sorun Var Mı Diye Bakabilirsiniz, En Güzel Taraflarından Biriside Bu Oluyor :)

mhmtbhcc
08 09 2012, 07:27
lgiler için çok teşekkürler VAG COM Uzmanlarım

HGYAYLA
08 09 2012, 12:20
lgiler için çok teşekkürler VAG COM Uzmanlarım

Ne Demek Rica Ederiz :)

Emre_4758
04 11 2012, 12:33
Arkadaşlar comfortline aracımda selamlama modu açılmış olarak geldi bilginize.Ama ben bunu kaldırmak istiyorum fakat çok fonksiyonlu göstergede aradım bulamadım.VAG.Com dışında kapatmanın bir yolu yok mu ?

VW_Passat
04 11 2012, 12:49
Arkadaşlar comfortline aracımda selamlama modu açılmış olarak geldi bilginize.Ama ben bunu kaldırmak istiyorum fakat çok fonksiyonlu göstergede aradım bulamadım.VAG.Com dışında kapatmanın bir yolu yok mu ?

Malesef yoktur. VAG COM ile kapaniyor sadece.

GnomonHelios
04 11 2012, 18:44
Yasin bey elinize sağlık VAG kodları için. İki sorum olacak benim. Birincisi araçlardaki tüm kodlama listesini bulabilme imkanı var mı? İkinci sorum ise değişiklikler yapmadan önce araçta fabrikadan geldiği şekilde yedekleme yapılabiliyor mu veya bir terslik durumunda fabrika ayarlarına dönme imkanı var mı? Teşekkürler....

HGYAYLA
04 11 2012, 18:53
Yasin bey elinize sağlık VAG kodları için. İki sorum olacak benim. Birincisi araçlardaki tüm kodlama listesini bulabilme imkanı var mı? İkinci sorum ise değişiklikler yapmadan önce araçta fabrikadan geldiği şekilde yedekleme yapılabiliyor mu veya bir terslik durumunda fabrika ayarlarına dönme imkanı var mı? Teşekkürler....

Tum kodlama listesini bulabilme sansiniz biraz az fakat ilk orjinal kodlari vcds yani vagla scan yapip tarati o belgeyi bir koseye kaydedebilirsiniz, bu sizin yedeginiz olur ancak yedek yukle gibi bir fonksiyon yoktur bu belgede bulunan kodlamalari cozumleyem programlar veya formuller mevcuttur ancak bu sekilde gecmiste ki durumunuza donebilirsiniz, telefon yedek al ve yedek yukle gibi dusunmeyin yani, ki benim onerim yaptiginiz kodlamalar hangileri ise onlari kendiniz not alip bir sey olma durumunda tekrar o kod ticklerini kaldirmaniz cunku diger turlu is cok uzuyor emin olun...

SAMSUNG GALAXY S3 - TAPATALK 2

Emre_4758
04 11 2012, 19:11
Malesef yoktur. VAG COM ile kapaniyor sadece.
Teşekkür ederim.

academian97
04 11 2012, 20:04
Kendi aracım için;

Yapılanlar; (Yasin'e teşekkürler)
- ComingHome fonksiyonunu Otomatike cevirmek
- Sis + Dönüs Fari kullanimi- CH & LH Sis Farlari üzerine - Ek yakit alma gösterimi
- DWA Kapi kilidini acip kapama onaylama sesi (sadece DWA Alarmsistemi olan araclar icin gecerli)
- Camlarin Otomatik kapanmasi
- Rain Closing / Yagmur yardimcsi


Yapılacak olanlar;
- Sinyal verildiginde LED Gündüz farlarin sönmesi (sadece Bi-Xenon Farlar için)
- Parksensörlerin sesini degistirmek
- Ön Cam aglama silecegi


Şimdilik yapılması mümkün olmayanlar (n/a);
- RNS510 "Secret Menü" gizli menüyü acmak
- RNS510 Skin degistirme
- Easy Entry Giris yardimi.

drozia
05 11 2012, 19:12
Kendi aracım için;

Yapılanlar; (Yasin'e teşekkürler)
- ComingHome fonksiyonunu Otomatike cevirmek
- Sis + Dönüs Fari kullanimi- CH & LH Sis Farlari üzerine - Ek yakit alma gösterimi
- DWA Kapi kilidini acip kapama onaylama sesi (sadece DWA Alarmsistemi olan araclar icin gecerli)
- Camlarin Otomatik kapanmasi
- Rain Closing / Yagmur yardimcsi


Yapılacak olanlar;
- Sinyal verildiginde LED Gündüz farlarin sönmesi (sadece Bi-Xenon Farlar için)
- Parksensörlerin sesini degistirmek
- Ön Cam aglama silecegi


Şimdilik yapılması mümkün olmayanlar (n/a);
- RNS510 "Secret Menü" gizli menüyü acmak
- RNS510 Skin degistirme
- Easy Entry Giris yardimi.
Benim arabada yaptım kodu kabul ediyor ana hareket yok:( demek ki gerçekten bixenon+led için geçerli

VW_Passat
05 11 2012, 19:16
Benim arabada yaptım kodu kabul ediyor ana hareket yok:( demek ki gerçekten bixenon+led için geçerli

Sende LED mi var önde Ismail abi :))). Ama Passat larda da oluyor, misal Gündüz Fari kisiliyor bir nevi :). Sol Sinyali verdin dimi sol taraftaki Day Run Light kisiliyor. Siddeti VAG COM dan ayarlaniyor. Nasil oluyor cözemedim ama biri yapmis Bi-Xenon Farda Pozisyon fari sefaf oluyordu cok güzel di :)). Ben yapamadim daha :)

drozia
05 11 2012, 19:35
Sende LED mi var önde Ismail abi :))). Ama Passat larda da oluyor, misal Gündüz Fari kisiliyor bir nevi :). Sol Sinyali verdin dimi sol taraftaki Day Run Light kisiliyor. Siddeti VAG COM dan ayarlaniyor. Nasil oluyor cözemedim ama biri yapmis Bi-Xenon Farda Pozisyon fari sefaf oluyordu cok güzel di :)). Ben yapamadim daha :)
yaptım sinyal verdim DRL de hiçbirşey değişmedi:) sende değil ama belki de b7 lerde oluyordur

VW_Passat
05 11 2012, 19:39
yaptım sinyal verdim DRL de hiçbirşey değişmedi:) sende değil ama belki de b7 lerde oluyordur

Abi B6 da da oluyor, kendi gözlerimle adamin ekledigi Video da gördüm ama Video yu bulamiyorum iyimi :sor1. Ama 100% oluyor gördüm. Adam Passat B6 Bi-Xenon Farlarinda Pozisyon Farlari üzeri Gündüz Farlari yapmis her sinyal verisinde Siddeti kisiliyordu Ampüllerin :)). Bak kisiliyor diyorum sönüyor yazmiyorum !

VW_Passat
05 11 2012, 19:39
yaptım sinyal verdim DRL de hiçbirşey değişmedi:) sende değil ama belki de b7 lerde oluyordur

Abi B6 da da oluyor, kendi gözlerimle adamin ekledigi Video da gördüm ama Video yu bulamiyorum iyimi :sor1. Ama 100% oluyor gördüm. Adam Passat B6 Bi-Xenon Farlarinda Pozisyon Farlari üzeri Gündüz Farlari yapmis her sinyal verisinde Siddeti kisiliyordu Ampüllerin :)). Bak kisiliyor diyorum sönüyor yazmiyorum !

drozia
05 11 2012, 19:40
Abi B6 da da oluyor, kendi gözlerimle adamin ekledigi Video da gördüm ama Video yu bulamiyorum iyimi :sor1. Ama 100% oluyor gördüm. Adam Passat B6 Bi-Xenon Farlarinda Pozisyon Farlari üzeri Gündüz Farlari yapmis her sinyal verisinde Siddeti kisiliyordu Ampüllerin :)). Bak kisiliyor diyorum sönüyor yazmiyorum !
pozisyon farı ne yahu?

VW_Passat
05 11 2012, 19:42
pozisyon farı ne yahu?

Bi-Xenon Farlari yaninda Park Farlari yokmu, Almanyada ona Positionsleuchte yani Pozisyon isiklari diyorlar Park fari iste anla artik :))

drozia
05 11 2012, 19:43
Bi-Xenon Farlari yaninda Park Farlari yokmu, Almanyada ona Positionsleuchte yani Pozisyon isiklari diyorlar Park fari iste anla artik :))
onu ben de yaparım park lambaları üzerinden hafta sonu uğraşırım merak etme:))

VW_Passat
05 11 2012, 19:49
onu ben de yaparım park lambaları üzerinden hafta sonu uğraşırım merak etme:))

Vallahi ben yapamadim, o adamdan sonra bir ara cok ugrasmistim. Simdiye kadar sadece Parklarin sönmesini yapabildim burada Kodlari mevcut :). Ama onun tersini yapmak gerekiyor yani sönmeyecek Dimm olacak yani sefaf olacak. Sefaflik yeri var zaten Adres 09 Merkezi Elektrikte Byte ? da hangi Byte tam bilmiyorum ama gezince görürsün yaziyor :)

drozia
05 11 2012, 20:16
Vallahi ben yapamadim, o adamdan sonra bir ara cok ugrasmistim. Simdiye kadar sadece Parklarin sönmesini yapabildim burada Kodlari mevcut :). Ama onun tersini yapmak gerekiyor yani sönmeyecek Dimm olacak yani sefaf olacak. Sefaflik yeri var zaten Adres 09 Merkezi Elektrikte Byte ? da hangi Byte tam bilmiyorum ama gezince görürsün yaziyor :)
Tamam kardeş. buarada Bu 7 digit pin/skc işiyle de uğraşacağım sen bana vermedin kodları:((

HGYAYLA
05 11 2012, 20:26
Yasin Bizde Bu Ledleri Söndürüp Öndeki Sinyallere Verebiliyormuyuz Örneğin DRL of Not Led Via Turn Front Signals Active Falan

VW_Passat
05 11 2012, 20:28
Yasin Bizde Bu Ledleri Söndürüp Öndeki Sinyallere Verebiliyormuyuz Örneğin DRL of Not Led Via Turn Front Signals Active Falan

Harunum, B7 lazim bana söyle sakin kafa ile kurcalayabilecegim :). Yani simdiye kadar B7 ile fazla calisamadim. Calissam cözeriz ama yok iste :))

HGYAYLA
05 11 2012, 20:29
Harunum, B7 lazim bana söyle sakin kafa ile kurcalayabilecegim :). Yani simdiye kadar B7 ile fazla calisamadim. Calissam cözeriz ama yok iste :))
Sen Müsait Olduğun Bir Ara Söyle Uzak Bağlantı Kuralım ;)

Mesala Bazıları Ülke Formantasyonunu Değiştirip Ön Sinyalleri Ledlerle Aktif Edebileceğini Düşünüyor, Yani Şöyle Eğer Ülke Formunu Amerikaya Alırsak Ön Sinyallerin Yanması İçin Seçeneklerin Çıkacağını Düşünüyorlar veya İzin Ayarları Falan...

VW_Passat
05 11 2012, 20:31
Sen Müsait Olduğun Bir Ara Söyle Uzak Bağlantı Kuralım ;)

Mesala Bazıları Ülke Formantasyonunu Değiştirip Ön Sinyalleri Ledlerle Aktif Edebileceğini Düşünüyor, Yani Şöyle Eğer Ülke Formunu Amerikaya Alırsak Ön Sinyallerin Yanması İçin Seçeneklerin Çıkacağını Düşünüyorlar veya İzin Ayarları Falan...

Harun bu olay denenmistir tarafimca, Kanada yaptik LED ler sönmedi :))

HGYAYLA
05 11 2012, 20:36
Harun bu olay denenmistir tarafimca, Kanada yaptik LED ler sönmedi :))

Olmamasını Geçtim ABS, ESR Ne Varsa Yanıyor Ne Alakaysa :D

Yasinim Senden Bir Şey Rica Edeceğim, 2 Hafta Sonra Bir Arkadaşla Arabaları 1 Haftalığına Değiştireceğiz, Araç Scirocco Tüm Kodlamaları Yaptım Fakat Araçta RLS Yok, Senin Vermiş Olduğun RLS Araçta Coming Home Bir Türlü Aktif Edemedim Uzak Bağlantı Kurabilir Miyiz O Gün Senle Delireceğim Çünkü Artık Olmuyor Yada Ben Artık Pes Ettim :)

09 Panelinde Boğuldum Kaldım, Birde Jettayla Güya Aynı Modül Kullanıyor Fakat Korna Aktif Olmadı :)

VW_Passat
05 11 2012, 20:40
Olmamasını Geçtim ABS, ESR Ne Varsa Yanıyor Ne Alakaysa :D

Yasinim Senden Bir Şey Rica Edeceğim, 2 Hafta Sonra Bir Arkadaşla Arabaları 1 Haftalığına Değiştireceğiz, Araç Scirocco Tüm Kodlamaları Yaptım Fakat Araçta RLS Yok, Senin Vermiş Olduğun RLS Araçta Coming Home Bir Türlü Aktif Edemedim Uzak Bağlantı Kurabilir Miyiz O Gün Senle Delireceğim Çünkü Artık Olmuyor Yada Ben Artık Pes Ettim :)

09 Panelinde Boğuldum Kaldım, Birde Jettayla Güya Aynı Modül Kullanıyor Fakat Korna Aktif Olmadı :)

Hafta sonuna denk gelirse yapabiliriz nedemek :))

HGYAYLA
05 11 2012, 20:42
Yasinim Bu Düzensiz Sinyal Hatasının Bir Önemi Var Mı DSR ve TSC Açıkken Bu Hata Çıkıyor Sadece

Thursday,27,September,2012,17:20:50:32264
VCDS Version: Release 11.11.3
Data version: 20120401






--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------




Address 03: ABS Brakes Labels: 3AA-614-109.clb
Control Module Part Number: 3AA 614 109 AG HW: 3AA 614 109 AC
Component and/or Version: J104 C2 450M VDC6 0023
Software Coding: 0003495
Work Shop Code: WSC 00701 389 103060
VCID: 72E1C4116DB4009
1 Fault Found:


01309 - Power Steering Control Module (J500)
008 - Implausible Signal
Freeze Frame:
Fault Status: 01101000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 2
Reset counter: 198
Mileage: 18814 km
Time Indication: 0
Date: 2013.14.25
Time: 17:02:53


Freeze Frame:
Speed: 0.0 km/h
Hex Value: 0x0000
Bin. Bits: 00000000 00000000
Voltage: 12.50 V
Bin. Bits: 00011111
Count: 281
Hex Value: 0x0000

VW_Passat
05 11 2012, 20:45
Yasinim Bu Düzensiz Sinyal Hatasının Bir Önemi Var Mı DSR ve TSC Açıkken Bu Hata Çıkıyor Sadece

Thursday,27,September,2012,17:20:50:32264
VCDS Version: Release 11.11.3
Data version: 20120401






--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------




Address 03: ABS Brakes Labels: 3AA-614-109.clb
Control Module Part Number: 3AA 614 109 AG HW: 3AA 614 109 AC
Component and/or Version: J104 C2 450M VDC6 0023
Software Coding: 0003495
Work Shop Code: WSC 00701 389 103060
VCID: 72E1C4116DB4009
1 Fault Found:


01309 - Power Steering Control Module (J500)
008 - Implausible Signal
Freeze Frame:
Fault Status: 01101000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 2
Reset counter: 198
Mileage: 18814 km
Time Indication: 0
Date: 2013.14.25
Time: 17:02:53


Freeze Frame:
Speed: 0.0 km/h
Hex Value: 0x0000
Bin. Bits: 00000000 00000000
Voltage: 12.50 V
Bin. Bits: 00011111
Count: 281
Hex Value: 0x0000

Harunum yanlis sinyal aldigini söylüyor hata, ben olsam elimi cekerim bu durumda. Ne ilgincse bende bu hata cikmiyor iste :))

VW_Passat
05 11 2012, 20:45
Yasinim Bu Düzensiz Sinyal Hatasının Bir Önemi Var Mı DSR ve TSC Açıkken Bu Hata Çıkıyor Sadece

Thursday,27,September,2012,17:20:50:32264
VCDS Version: Release 11.11.3
Data version: 20120401






--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------




Address 03: ABS Brakes Labels: 3AA-614-109.clb
Control Module Part Number: 3AA 614 109 AG HW: 3AA 614 109 AC
Component and/or Version: J104 C2 450M VDC6 0023
Software Coding: 0003495
Work Shop Code: WSC 00701 389 103060
VCID: 72E1C4116DB4009
1 Fault Found:


01309 - Power Steering Control Module (J500)
008 - Implausible Signal
Freeze Frame:
Fault Status: 01101000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 2
Reset counter: 198
Mileage: 18814 km
Time Indication: 0
Date: 2013.14.25
Time: 17:02:53


Freeze Frame:
Speed: 0.0 km/h
Hex Value: 0x0000
Bin. Bits: 00000000 00000000
Voltage: 12.50 V
Bin. Bits: 00011111
Count: 281
Hex Value: 0x0000

Harunum yanlis sinyal aldigini söylüyor hata, ben olsam elimi cekerim bu durumda. Ne ilgincse bende bu hata cikmiyor iste :))

VW_Passat
05 11 2012, 20:46
Bu arada Ismail abime gelsin ;)

Bak adam Parklara LED takmis, tek problem LED ler fazla düsük voltaji kabul etmiyor ondan biraz yanip sönüyor. Ama oluyor bu mümkün


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=esnDIuyancY

HGYAYLA
05 11 2012, 20:47
Kapatıyım Mı O Zaman Özellikleri, Zaten Pek İşe Yaradığını Görmedim...

VW_Passat
05 11 2012, 20:48
Kapatıyım Mı O Zaman Özellikleri, Zaten Pek İşe Yaradığını Görmedim...

Sen kapat ! Ben Rüzgarlarda araba daha az savruluyor sanki bunu diyebilirim :). Yani yandan sert Rüzgar verince arac yolda kaliyor biraz daha iyi :)

HGYAYLA
05 11 2012, 20:50
Yasinim Almancam Yetmedi :)

so da im Scirocco das gleiche Bordnetzsteuergerät zum Einsatz kommt wie im Golf V kann man sich eigentlich an die Codes halten.

zu 1) um Coming-Home auf Automatisch zu stellen, muss das Bit 4 in Byte 2 gesetzt werden im BNS
zu 2) funktioniert leider nicht, Leaving und Coming-Home leider nur über die Hauptscheinwerfer möglich
zu 3) TFL über die NSW -> Bit 4 in Byte 17 setzen im BNS. Setzt man im Byte 0 noch das Bit 4 und deaktiviert Bit 3 sind nur noch die NSW als TFL aktiv ( TFL Nordamerika ). Bei angezogener Handbremse wird das TFL dann ausgeschaltet.

Gruß

VW_Passat
05 11 2012, 22:22
Yasinim Almancam Yetmedi :)

so da im Scirocco das gleiche Bordnetzsteuergerät zum Einsatz kommt wie im Golf V kann man sich eigentlich an die Codes halten.

zu 1) um Coming-Home auf Automatisch zu stellen, muss das Bit 4 in Byte 2 gesetzt werden im BNS
zu 2) funktioniert leider nicht, Leaving und Coming-Home leider nur über die Hauptscheinwerfer möglich
zu 3) TFL über die NSW -> Bit 4 in Byte 17 setzen im BNS. Setzt man im Byte 0 noch das Bit 4 und deaktiviert Bit 3 sind nur noch die NSW als TFL aktiv ( TFL Nordamerika ). Bei angezogener Handbremse wird das TFL dann ausgeschaltet.

Gruß

Scirocco kac model ? Adam diyor ki Scirocco Golf V ile ünitesi ayniymis.

Ayni ise CH yi Otomatik e cevirmek icin Adres 09 da Byte 2 de Bit 4 yapacakmisiz...

nury961
05 11 2012, 23:33
Arkadaslar selam....

Auto hold icin frene basiyoruz fakat ayagimizi frenden cekmemize ragmen arkadan gelenleri uyarmak icin tekrar frene basip stoplar ile arkadan gelenleri uyarmaya calisiyorum. Sizce bmw ve mb de oldugu gibi ayagimizi frenden ceksek bile autoholdda stop isiklari yanik kalabilirmi???? Onerileriniz lutfen....

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

HARPAGON
06 11 2012, 09:24
Yasinim Almancam Yetmedi :)

so da im Scirocco das gleiche Bordnetzsteuergerät zum Einsatz kommt wie im Golf V kann man sich eigentlich an die Codes halten.
Rocco'daki ünite ile Golf5 teki unıte aynı oldugundan, aynı kodlar kullanılabilir.
zu 1) um Coming-Home auf Automatisch zu stellen, muss das Bit 4 in Byte 2 gesetzt werden im BNS
1e cavap: CH otomatik yapmak icin BNS de bit4 byte2 ye cevrilmesi gerekir.
zu 2) funktioniert leider nicht, Leaving und Coming-Home leider nur über die Hauptscheinwerfer möglich
2ye cevap: ne yazık kı olmuyor. CH/LH sadece asıl (ana) farlardan yapılabilmekte.
zu 3) TFL über die NSW -> Bit 4 in Byte 17 setzen im BNS. Setzt man im Byte 0 noch das Bit 4 und deaktiviert Bit 3 sind nur noch die NSW als TFL aktiv ( TFL Nordamerika ). Bei angezogener Handbremse wird das TFL dann ausgeschaltet.
3e cavap: NSW üzerinden TFL yapmak icin --> BNS'de bit4 byte14 cevrilmeli. Eger byte 0 da biti 4 cekip bit3 ü de kapatırsan nsw sadece tfl olarak aktif kalacaktır. el freni cekilince de tfl kapanacaktır.

ne demek istedi anlamadım 3 cevap kısmında :)

Gruß

drozia
06 11 2012, 10:12
Arkadaslar selam....

Auto hold icin frene basiyoruz fakat ayagimizi frenden cekmemize ragmen arkadan gelenleri uyarmak icin tekrar frene basip stoplar ile arkadan gelenleri uyarmaya calisiyorum. Sizce bmw ve mb de oldugu gibi ayagimizi frenden ceksek bile autoholdda stop isiklari yanik kalabilirmi???? Onerileriniz lutfen....

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildimalesef mümkün gözükmüyor böyle bir özelliği kodlamak..

muammer
16 02 2013, 21:42
Merhabalar;
Günlerdir aklıma takılan bir konu var ve cevabını bir türlü bulamadım
2005 model golf 1.6 primeline aracım var
Vagcom yardımıyla neler açabilirim mesela coming&leaving home varmıdır?
Eğer yoksa;
far sensörü ve coming&leaving home modülü taktırmak istiyorum araca elektrik konusunda bir zararı olurmu?

das auto
23 04 2013, 22:27
Harun arkadaşımdan aldığım kablo bugün elime ulaştı. öncelikle kendisine çok teşekkür ediyorum kabloyu ulaştırmadaki ve kurulumundaki katkılarından dolayı ayrıca sistemin kurulumundan ve çalışmasına kadar gösterdiği yoğun çabalardan dolayı mehmetmert arkadaşıma da çok teşekkür ederim. Yasinin vag konularındaki açıklamaları da kabloyu almamda ve anlamamda çok katkısı olmuştur. Geleleim kabloya; kodlama olayı çok güzel, araca hükmetmek çok keyifli, ilgilenen herkese tavsiye ederim. Forumda yazılan pek çok şeyi kodladık mehmetmertle. Bu siteden çok şey öğreneceğiz daha. herkese iyi geceler.

daywatcher35
20 01 2014, 12:37
Arkadaslar 2012 passat b7 trendline aracim war guzduz farlarini kodlama ile birlikte surekli yakma sansim varmi ? Aracda sis fari olmadigi icin en azindan gunduz farlarini farlar yandiginda yakabilirsem sis masrafindan kurtulmus olucam
Tskler...

yusuftuna
16 03 2014, 14:34
Camların otomatik kapanması nı da gösterirseniz sevinirim. Ellerinize sağlık...

GT-S7500 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

z4a6m5a2n8
30 07 2014, 20:25
Abiler bu kablo işimi görür mü,ya da başka tavsiyeleriniz var mı?

1pcs new arrival top quality diagnostic tool vag 12.12 vag com 12 12 vagcom 12.12 vag com-in Car Diagnostic Cables & Connectors from Automobiles & Motorcycles on Aliexpress.com (http://www.aliexpress.com/item/1pcs-new-arrival-top-quality-diagnostic-tool-vag-12-12-vag-com/1995161987.html?s=p)