PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Araçta ne tarz müzikten hoşlanırsınız?



Sayfa : 1 [2]

Y_o_L_c_U_38
27 11 2011, 16:16
ben her tur muzik dinliyorum ama genelde rap tarzi seyler dinlerim ve sagopa kajmeri tavsiye ederim:))


http://www.youtube.com/watch?v=MS2Ux1Jog0Q

sivil
27 11 2011, 16:41
ben her tur muzik dinliyorum ama genelde rap tarzi seyler dinlerim ve sagopa kajmeri tavsiye ederim:))


http://www.youtube.com/watch?v=MS2Ux1Jog0Q
Çocukların favorisi... onların sayesinde bizde sagocu oluyoruz haliyle :)

Y_o_L_c_U_38
27 11 2011, 18:32
Çocukların favorisi... onların sayesinde bizde sagocu oluyoruz haliyle :)benim buyuk oglumda buyuk dediysem 3.5 yasinda:)) oda her sarkisina eslik ediyor:)) hele golge haramilerini cok seviyor:)
http://www.youtube.com/watch?v=PG1ScZlhyYA

Burak®
04 03 2012, 23:16
http://www.youtube.com/watch?v=6nG_URWEJ9Q

srcn09
05 03 2012, 16:44
91.0 Alaturka FM yağmurlu akşamda çok güzel gidiyor :)

VW_Passat
05 03 2012, 16:46
Alman Klasik dinlerim arada,

bunun icin Bayern 4 ü acarim ve HR 1 Radyosunu ve klasik Alman Halk müzikleri dinlerim.

Diger türlü Is yerinde bütün gün Günümüzden Yabanci Müzik dinledigim icin arada kafa dagitmak icin TRT-FM i acar yol maceralarini ve Haberleri dinlerim Online Radyo üzeri :))

mgalip
05 03 2012, 19:20
2PAC , RUN DMC, EMİNEM kısaca eski ve yeni nesil R.B ve HİPHOP dinlerim ama bunun yanında mesala ney .taksim, cihan radyo, roman havası,müzik evrensel dir benim için kürtçe ,boşnakça da dinlerim.yeter of.:))

ferit
07 03 2012, 15:43
IBO IBO IBO dinlemek kiroluksa kiroyum ulaaaaaaaaaaaannnn:anormal
Ama Dursun Ali Erzincanli baska

mega1961
07 03 2012, 23:31
Türkçe ve yabancı Pop.

academian97
08 03 2012, 00:20
Ne bulursam dinlerim, saatim saatimi tutmaz genelde.



Ama özellikle yurtdışındakiler için linkteki radyo programını tavsiye ederim; memleketin radyolarını bu ufak ve kullanışlı program sayesinde dinleyebiliyorum.

EXARadyo : Radyo Dinleme Program (http://www.exaradyo.com/)

idurmaz
08 03 2012, 01:47
O günkü ruh halime göre , her telden dinlerim...

MerceniesPassat
11 04 2012, 18:05
Evet arkadaşlar bu kız Türk Jennifer lopez şarkı da biraz değil baya bir çeviri ama güzel olmuş dinleyin hoşunuza gider kesinlikle

http://www.youtube.com/watch?v=_VMAPHtSK_A
Diğer bir şarkısı

http://www.youtube.com/watch?feature=fvwp&NR=1&v=l6vca6CHHtc
bu da güzel

http://www.youtube.com/watch?v=ddKUzvtyVS4

Siyahi gırtlağı var biraz:)

Logicalless
11 04 2012, 18:22
Öncelikle Teoman .. :) sonra Türkçe Yabancı Pop.

devran82
11 04 2012, 19:00
şimdi bir cd hazırladım ... çok çeşitli mp3ler var
-kahtalı mıçı :damımıza kar yağdı :) (burnu kalkık entel kızların yanında kıro işi bazen dalga geçmek için güzel olur :D:kahkaha)
-demet akalın sabıka
-metallica unforgiven 2
-çağrı film metni
-müslüm gürses : hasret rüzgarları (kafam bozuk oldugunda aracı uçuruma atarken çalarım belki :D)
-Ziynet sali : hava hoş
-tarkan : istanbul ağlıyor (romantik takılmak da lazım )
-fatih erkoç : gitme (eski kulağı kesiktir kraldır)
-inna : dejavu (şiddetle tavsiye ederim )
-hozan beşir : elfida (dehşet güzel bir ses )
-jennifer lopez : on the floor
-yankı alper : ben bir kere sevmişim seni (dinlemediyseniz çok şey kaybettiniz)
-hande yener : hayrola
vs vs vs ...
İKİ SEÇME MP3 KOYAYIM BUYURUN :)))



http://www.youtube.com/watch?v=HoRK1LkVH5I


http://www.youtube.com/watch?v=12hMr0sBhoA

VW_Passat
12 04 2012, 00:43
Bugün Michael Jackson dinledim eve gelirken gercekten harika müzikler yapmis adam zamaninda. Michael Jackson suz hayatin anlami yok :)

SELÇUK
12 04 2012, 03:34
Bugün Michael Jackson dinledim eve gelirken gercekten harika müzikler yapmis adam zamaninda. Michael Jackson suz hayatin anlami yok :)


harbiden yasin adam klipleri bile film gibi çekiyordu.






http://www.youtube.com/watch?v=sOnqjkJTMaA

VW_Passat
12 04 2012, 10:32
harbiden yasin adam klipleri bile film gibi çekiyordu.



http://www.youtube.com/watch?v=sOnqjkJTMaA

Bugün bile dinlesem hic SIKILMIYORUM dinlerken Selcuk abim :). Helal olsun adama nediyeyim ben daha :)

Arguss
12 04 2012, 10:54
Ben bu konuya hiçbirşey yazmamışım :))

Akşama kadar radyoda Joy Fm çalsa sıkılmam, Stevie Wonder, Leonard Cohen buraya sığmayacak bir dünya isim... Hastasıyım :))

VW_Passat
12 04 2012, 11:02
Ben bu konuya hiçbirşey yazmamışım :))

Akşama kadar radyoda Joy Fm çalsa sıkılmam, Stevie Wonder, Leonard Cohen buraya sığmayacak bir dünya isim... Hastasıyım :))

Abi ögle deme 24 saat sonra SIKILIRSIN :))

Arguss
12 04 2012, 11:08
Abi ögle deme 24 saat sonra SIKILIRSIN :))

Aynı şeyleri dinlemiyoruz sonuçta listenin sonu yok be Yasin'im :))

VW_Passat
12 04 2012, 11:09
Aynı şeyleri dinlemiyoruz sonuçta listenin sonu yok be Yasin'im :))

bak o iyimis :). Bizde Is yerinde FFH Radyosu dinliyoruz bir Vardiye de (8 Saat) ayni sarkiyi bazen 3 defa bile dinlemis oluyorum :). Arada Alphaville felan koyuyorlarda degisik oluyor biraz :))

Arguss
12 04 2012, 11:12
bak o iyimis :). Bizde Is yerinde FFH Radyosu dinliyoruz bir Vardiye de (8 Saat) ayni sarkiyi bazen 3 defa bile dinlemis oluyorum :). Arada Alphaville felan koyuyorlarda degisik oluyor biraz :))

Söyle onlara joyfm.karnaval.com 'u açsınlar sıkılmazsınız hiç garanti :))

VW_Passat
12 04 2012, 11:15
Söyle onlara joyfm.karnaval.com 'u açsınlar sıkılmazsınız hiç garanti :))

Joy FM ve Karnaval.com yok ki acsinlar :)))

Arguss
12 04 2012, 11:16
Joy FM ve Karnaval.com yok ki acsinlar :)))

Netten demiştim zaten :)

VW_Passat
12 04 2012, 11:17
Netten demiştim zaten :)

Abicim net ile degil, normal FM yayini aliyoruz biz :). Yani Merkezi sistem tüm bölüme dagitiyor :). Bizim Sirket Dünya ca büyük Sirket ama o kadar seye para veremezler kusura bakma abicim sende :))

Arguss
12 04 2012, 11:19
Abicim net ile degil, normal FM yayini aliyoruz biz :). Yani Merkezi sistem tüm bölüme dagitiyor :). Bizim Sirket Dünya ca büyük Sirket ama o kadar seye para veremezler kusura bakma abicim sende :))

Varlık içinde yokluk çekiyorsunuz sizde Yasin :))

VW_Passat
12 04 2012, 11:23
Varlık içinde yokluk çekiyorsunuz sizde Yasin :))

Yok abicim, durumu söyle özetleyeyim,

simdi Para ihtiyaci oldumu Patrona yani parasi azaldi dimi bizi eziyorlar daha cok is yapiyoruz + bedavaya mesayi yaptiriyorlar. Cok sayida mal yolluyoruz = Patron müsteriden Prämie yani ekstra cok is yaptik diye para kazaniyor. Biz ne kazaniyoruz ?? Hic :). Almanya böyle bir yer oldu iste, sendikamizda var sözde sendika ! Neyse ben yapmiyorum zaten mesayi felan, santaj yapiyor Patron yaparsa yapsin Adalet denen birsey var Almanya da bunun icin atarsa :))

baron
13 04 2012, 13:45
Trance, türkçe pop ve yabancı pop