PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yakit gösterimi degerini düzeltmek



VW_Passat
27 05 2012, 21:41
VAG COM da bunu buldum bugün,

Yakit degerlerini düzeltebiliyoruz. 100% ayarlanmis bende simdi bu 1:1 yansimasi ve daha hasas olmasi icin ne yapmak gerektigini arastiriyorum :)

http://i.imgur.com/CC8ZO.png

Y_o_L_c_U_38
28 05 2012, 00:59
gene duramiyon yasin:)):))

VW_Passat
28 05 2012, 01:03
gene duramiyon yasin:)):))

abi ne yapayim bakmadan duramiyom hastalik + biraz da antiraman yapiyorum :). Motor-Talk bulusmasin da VCDS Yarismasi yapilacak. Yani aracin birine hata yapilacak o hatayi bulmaya calisacaz. Ilk bulan kazaniyor :))

Y_o_L_c_U_38
28 05 2012, 01:05
abi ne yapayim bakmadan duramiyom hastalik + biraz da antiraman yapiyorum :). Motor-Talk bulusmasin da VCDS Yarismasi yapilacak. Yani aracin birine hata yapilacak o hatayi bulmaya calisacaz. Ilk bulan kazaniyor :))


ne kazaniyor??:))

VW_Passat
28 05 2012, 01:07
ne kazaniyor??:))

1 Kasa bira :)). Alkol icmiyorum ama olsun kazandigim birayi arkadalar arasinda dagitirim. Siseler para ediyor önemli olan bos siseler :))

Y_o_L_c_U_38
28 05 2012, 01:12
1 Kasa bira :)). Alkol icmiyorum ama olsun kazandigim birayi arkadalar arasinda dagitirim. Siseler para ediyor önemli olan bos siseler :))
kos koca motor-talk 1 kasa biraami gucu yetmis:))):)))

VW_Passat
28 05 2012, 01:14
kos koca motor-talk 1 kasa biraami gucu yetmis:))):)))

eeee abicim Almanya da ekonomi yapma devri basladi ne yapalim idare edecez artik :)).

Yanliz T-Shirt verilecek herkeze :)

Y_o_L_c_U_38
28 05 2012, 01:16
eeee abicim Almanya da ekonomi yapma devri basladi ne yapalim idare edecez artik :)).

Yanliz T-Shirt verilecek herkeze :)


bana yakin olsa bende gelirdim yasin yalniz birakmazdim seni oralarda:)):))

VW_Passat
28 05 2012, 01:22
bana yakin olsa bende gelirdim yasin yalniz birakmazdim seni oralarda:)):))

süper olurdu gercekten ki B7 sayimiz cok az :). B6 Variant ve Passat CC cogunlukta olacak

Y_o_L_c_U_38
28 05 2012, 01:34
süper olurdu gercekten ki B7 sayimiz cok az :). B6 Variant ve Passat CC cogunlukta olacak


B6 variant cogunlukta olmasa sasardim zaten:))

gercekten yakin olsa gelirdim bende:))

drozia
28 05 2012, 07:08
Yasin bu düzenlemeyle daha az yaktırabilecekmisin:))

solarapex
28 05 2012, 07:51
Baktı arabaya daha az yaktıramıyor ,kafasını karıştırıp halledecek.Okeyde yaz-boz da işi bağlamak gibi.

VW_Passat
28 05 2012, 10:09
hani sapma varya bizlerde kiminde 1 litre az veya cok gö.steriyor bununla ayar yapabiliyoruz. Misal bende 1 litre az yakiyor gösteriyor gercekte 1 litre cok yakiyor !

srcn09
11 05 2013, 16:38
Yasin bu ayar şey olmasın hassasiyet ayarı gibi mesela range 0 km gösterdiği halde 20-30 km daha yol yapıyor araç belki onun ayarıdır

acı
11 05 2013, 17:02
Yasin bu düzenlemeyle daha az yaktırabilecekmisin:))

Neredeyse mesaj sayın yaptığın km'yi geçecek hala yakıt diyorsun ya :))) :)))

drozia
13 05 2013, 07:34
Neredeyse mesaj sayın yaptığın km'yi geçecek hala yakıt diyorsun ya :))) :)))
güzelll:))

suayb_a
13 05 2013, 08:58
Neredeyse mesaj sayın yaptığın km'yi geçecek hala yakıt diyorsun ya :))) :)))

başarılı tebrik ediyoruz gardaşımızı :)))

Arguss
13 05 2013, 08:59
Ben bu konuda cok sikayetciyim Yasin kafasina gore inip cikiyor bazen 100 den 150 ye ciktigi bile oluyor yolda giderken, tamam kullanima gore fark eder ama benimki normal degil

VW_Passat
13 05 2013, 10:42
Ben bu konuda cok sikayetciyim Yasin kafasina gore inip cikiyor bazen 100 den 150 ye ciktigi bile oluyor yolda giderken, tamam kullanima gore fark eder ama benimki normal degil

Abim ayarlayacaksin o zaman, VAG ile o bölümde biraz oynaman lazim. Ama oynamadan önce cokmu yakiyor az mi yakiyor yani Gösterge ki degeri gercek deger ile hesaplaman lazim 1 depo yakit doldurup bunu bitirip. Yoksa ayar yapmak kafadan biraz zor, ne kadar fazla veya az yakiyor ögrenmek lazim (MFA+ degerleri degil !). Ondan sonra degeri degistirebilirsin.

VW_Passat
13 05 2013, 10:53
Ben bu konuda cok sikayetciyim Yasin kafasina gore inip cikiyor bazen 100 den 150 ye ciktigi bile oluyor yolda giderken, tamam kullanima gore fark eder ama benimki normal degil

Abim ayarlayacaksin o zaman, VAG ile o bölümde biraz oynaman lazim. Ama oynamadan önce cokmu yakiyor az mi yakiyor yani Gösterge ki degeri gercek deger ile hesaplaman lazim 1 depo yakit doldurup bunu bitirip. Yoksa ayar yapmak kafadan biraz zor, ne kadar fazla veya az yakiyor ögrenmek lazim (MFA+ degerleri degil !). Ondan sonra degeri degistirebilirsin.