PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Çevreyolu artık ücretli oluyor!!!



drkayzer
14 05 2012, 19:35
.............

drozia
14 05 2012, 19:40
Çok tebrik ederim...

drkayzer
14 05 2012, 19:42
Çok tebrik ederim...
haberi sizlere ulaştırdığım için mi? :))):))):)))

drozia
14 05 2012, 19:49
haberi sizlere ulaştırdığım için mi? :))):))):)))
:))) uygulayıcıları tebrik ediyorum. Adana içinden geçen otoyol Ceyhana kadar ücretsizdi bakalım nolacak şimdi otoyol dan şehire 10 larca bağlantı noktaları var napacaklar her mahalleye giriş için ogs kgs mi koyacaklar:)))

Can
14 05 2012, 20:01
Hahahaha Yasin abi ÖTV ye indirim geliyordu değil mi? :))) :))) Ne demiştim sana,ordan kısar başka yerden geçirirler,hemde kat kat fazlasıyla :))) :)))
Hükümetimizden Allah razı olsun,Allah başımızdan eksik etmesin :)))

VW_Passat
14 05 2012, 20:22
Ya bana niye top geldi simdi, begenmiyorsaniz daha iyisi varsa baskasina verin, darbecilere verin oyunuzu :).

Ah Yilmaz abi ah, nereden buluyorsun bu Haberleri :)).

Seni Baltaci Dursun abiye emanet ediyorum :))

Can
14 05 2012, 20:26
Darbeciler ? Abi yapma gözünü seveyim hiç bir şey tvlerde gözüktüğü gibi değil,her söylenene inanmayın gözünüzü seveyim :)
Bu hüküümet esnafın,çiftçinin,ticaretle uğraşan insanların anasını ağlattı yıllardır bunu kimsenin inkar etmeye hakkı yok. Biz bu adamların yüzünden gidebileceğimiz çok uzun yollar,gelebileceğimiz çok büyük yerler varken yerimizde sayıyoruz yıllardır aile olarak,işimizi büyütemiyoruz :)
Davulun sesi uzaktan hoş gelir,birde burda yaşamak lazım :)

VW_Passat
14 05 2012, 20:34
Darbeciler ? Abi yapma gözünü seveyim hiç bir şey tvlerde gözüktüğü gibi değil,her söylenene inanmayın gözünüzü seveyim :)
Bu hüküümet esnafın,çiftçinin,ticaretle uğraşan insanların anasını ağlattı yıllardır bunu kimsenin inkar etmeye hakkı yok. Biz bu adamların yüzünden gidebileceğimiz çok uzun yollar,gelebileceğimiz çok büyük yerler varken yerimizde sayıyoruz yıllardır aile olarak,işimizi büyütemiyoruz :)
Davulun sesi uzaktan hoş gelir,birde burda yaşamak lazım :)

Simdi bunlari Babam yalanmi söylüyor 1945 Yilinda dogan, Sag Sol catismalarini Darbe olaylarini yasayan, Benzin bile satilmadigini anlatan, Yugoslavya savasinda Türkiyeye yolculuk yapan ? Ben kimin ne oldugunu cok iyi biliyorum. Zamaninda neler yasanmis ve kimler isin icinde varmis Türkiye uyudumu yoksa kiytirik medya ya karsi Babam yalan söylüyor mu diyeyim Can ;) (Can arkadasim sitemim sana veya baskasina degil sadece gercekleri unutmamak lazim. Sizleri kiracagima kafami kirayim :) )

Arguss
14 05 2012, 20:39
Ssssstt :))

Can
14 05 2012, 21:08
Abi benim dedem 1924 doğumlu,adam oturup destan gibi anlatıyor her fırsatta :)

drozia
14 05 2012, 21:16
İstanbulun hertarafı çevre yolu.. otoyol geçiyor heryerinden hiç trafik sorunu yoktu zaten bi de bu eklensin bakalım neler olacak

VW_Passat
14 05 2012, 22:22
Abi benim dedem 1924 doğumlu,adam oturup destan gibi anlatıyor her fırsatta :)

Vallahi benim Babamda Kibris harekatina gitmis 2 gün sonra onun birligi geri dönmüs :).

Deden cok iyi bilir ayni Babam gibi o zamanlari :). Babami Köy yolunda bile önünü kesmisler Sag Sol catismasi zamaninda :)

drkayzer
14 05 2012, 22:50
konuyu saptırmayalım lütfen :)):))

VW_Passat
14 05 2012, 22:51
konuyu saptırmayalım lütfen :)):))

Dursun abi gelmedi daha 30 dakika ya kadar gelir, nefesini duyuyorum :)))

drkayzer
14 05 2012, 22:55
hele Dursun gelirse o zaman hapı yuttuk demektir:))):)))

VW_Passat
14 05 2012, 22:58
hele Dursun gelirse o zaman hapı yuttuk demektir:))):)))

Abicim adamin icinde var Baltacilik, tüh simdi o gelecek benim cikmam gerekecek :sor1:sor1:sor1

Y_o_L_c_U_38
15 05 2012, 00:02
ya adam felaket tellali diyorumda inanmiyorsunuz illaki tum kotu haberleri yilmaz abiden duyacaz, evet arkadaslat drkayzer nicli arkadasimizi yani yilmaz abinin forumdan ihracini istiyorum kabul edenler etmeyenler EDiLMiSTiRRRRR..

:))):))):)))):)))

Y_o_L_c_U_38
15 05 2012, 00:06
artik arginciktan oteye gecmem yilmaz abi:))):))) mim-sin'e gidecem hop karayollari parasi bu ne sacmalik bu ne lahana tursusu yaa:)

bu hukumete iyi diyoruz ama bunlarda abarttikca abartiyor:) ne yapmaya calisiyorlar anlamiyorum krallik sistemi getirsinler bari, herkesin kazancinin 4/3'u nu aliyorlar zaten:)

drozia
15 05 2012, 07:25
artik arginciktan oteye gecmem yilmaz abi:))):))) mim-sin'e gidecem hop karayollari parasi bu ne sacmalik bu ne lahana tursusu yaa:)

bu hukumete iyi diyoruz ama bunlarda abarttikca abartiyor:) ne yapmaya calisiyorlar anlamiyorum krallik sistemi getirsinler bari, herkesin kazancinin 4/3'u nu aliyorlar zaten:)
olum şu krallıktan bahsetme zaten kraldık geri aldılar unvanımızı:)))

drkayzer
15 05 2012, 22:22
ya adam felaket tellali diyorumda inanmiyorsunuz illaki tum kotu haberleri yilmaz abiden duyacaz, evet arkadaslat drkayzer nicli arkadasimizi yani yilmaz abinin forumdan ihracini istiyorum kabul edenler etmeyenler EDiLMiSTiRRRRR..

:))):))):)))):)))
:))):))):))) benim ne suçum var şimdi, adamlar zam yapıyorsa ben napıym :)):))

Y_o_L_c_U_38
16 05 2012, 00:03
:))):))):))) benim ne suçum var şimdi, adamlar zam yapıyorsa ben napıym :)):))
nedense bu zamlardan ilk snein haberin oluyor yilmaz abi, senin rutbenin degisimini talep edecegim yonetimden ''FELAKET TELLALI'' olmasini talep edecegim:))):)))

SELÇUK
16 05 2012, 00:23
nedense bu zamlardan ilk snein haberin oluyor yilmaz abi, senin rutbenin degisimini talep edecegim yonetimden ''FELAKET TELLALI'' olmasini talep edecegim:))):)))


:))