PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Ankara Gurubu Buluşma Yapalım Diyoruz



HeRo_57
18 04 2012, 17:49
Evet Arkadaşlar Ankara Grubuyla bir Buluşmaya Daha İmza Atalım diyorum :) buluşma Yerini Ve Tarihini burada Kararlaştırdıktan Sonra Buluşmalar Bölümünde Bir Konu açıp Oradan İlerletiriz...

Şuan İçin Sorulması Gereken 3 Soru var

1- Ne Tarz Bir Organizasyon Olsun ? ( Mangal, Karting, Otopark Buluşması vs. )
2- Hangi Tarihte Olsun ?
3- Buluşma Yeri Olarak Nereyi Öneriyorsunuz ?

bu 3 Soruyu Ankaradan Buluşmaya gelmek İsteyen Arkadaşlar Yanıtlarsa Güzel Bir Buluşma Organize Etmeye Çalışırız :)

HeRo_57
18 04 2012, 18:49
Abilerim Neredesiniz :) Özlemedikmi birbirimizi :) buluşmuyormuyuz :)

HeRo_57
18 04 2012, 20:10
Ankara Grubundan Foruma Giren Yokmudur Ne Oldu Bize :) En azından Eski Buluşmamızdaki Kadar Kalabalık Olmalıyız Hatta Üstüne sayımızda artmalı :) http://i.imgur.com/507NR.jpg

srcn09
18 04 2012, 20:12
Ankaralılara nazar değdi sanırım :)

HeRo_57
18 04 2012, 20:13
Ankaralılara nazar değdi sanırım :)

Valla İstanbullular Toplanamayınca Bizim Guruba Nazar Değirdi :D :)):)))

srcn09
18 04 2012, 20:30
Valla İstanbullular Toplanamayınca Bizim Guruba Nazar Değirdi :D :)):)))

3 hafta içinde İstanbul buluşması olucak Çağlar hadi bakalım topladın topladın :)

HeRo_57
18 04 2012, 20:35
3 hafta içinde İstanbul buluşması olucak Çağlar hadi bakalım topladın topladın :)

Bakalım Bende o Aralarda bir buluşma İstiyorum :) Ankaradan Abilerimi Toplayabilirsem Yine bir Buluşma Organize Etmeye Çalışacam :)

srcn09
18 04 2012, 20:35
Bakalım Bende o Aralarda bir buluşma İstiyorum :) Ankaradan Abilerimi Toplayabilirsem Yine bir Buluşma Organize Etmeye Çalışacam :)

Aslında aynı anda bir buluşma düzenlenebilir ;)

Ben hep Abant buluşması yapalım istiyorum ama katılım olmuyor bir türlü , Abant buluşması olursa çevre illerden de katılım olur güzel olur onu bir konuşucam Organizasyon sorumlumuz ile bakalım ne diycek

HeRo_57
18 04 2012, 20:38
Aslında aynı anda bir buluşma düzenlenebilir ;)

Ben hep Abant buluşması yapalım istiyorum ama katılım olmuyor bir türlü , Abant buluşması olursa çevre illerden de katılım olur güzel olur onu bir konuşucam Organizasyon sorumlumuz ile bakalım ne diycek


O abant Buluşmasını Yazın Yapalım :) Şuan hiç İyi Bir Zaman Değil İl Dışına Çıkmak Benim İçin İmkansız

HeRo_57
18 04 2012, 21:10
Ankaralı Arkadaşlar uyuyormu ???

dirlik
18 04 2012, 22:58
Çağlar mangal yakalım derim. Yer ve zamanı ayarlayın. Bir pazar günü olabilir.

dirlik
18 04 2012, 22:59
Çağlar mangal yakalım derim. Yer ve zamanı ayarlayın. Bir pazar günü olabilir.

estelya
18 04 2012, 23:04
selam çağlar kardeşim ben aranızda yeni sayılırım ve buluşmak sizlerle yüz yüze tanışmak isterim eğer buluşma tarihi ayarlanırsa o günde nöbetim olmazsa
yukarıdaki fotoğraf karesinde bende olmak isterim konuyu buradan takip ediyorum saygı ve sevgilerimle.:alk

dirlik
18 04 2012, 23:08
çağlar 1 mayıs ta olabilir, tabi herkese uyarsa.

ahm02
18 04 2012, 23:43
otopark buluşmalarından sıkıldım yine olursa katılırım ama planlı rezervasyonlu bi organize olmalı diye düşünüyorum son olarak da 1-2 hafta ıcınde hmn buluşalım olduğu kadar değilde önceden haber verilmiş ,iyi duyurulmuş bir organizasyonu tercih ederim çekirdek ekip zaten çok rahaT VE SIKLIKLA GÖRÜŞMEKTE ANKARALI AİLEMİZİ genişletmek önemli bence

HeRo_57
19 04 2012, 09:38
Çağlar mangal yakalım derim. Yer ve zamanı ayarlayın. Bir pazar günü olabilir.

abi bende mangal diye düşünüyorum yer ve zaman tavsiyem varmı

HeRo_57
19 04 2012, 09:43
selam çağlar kardeşim ben aranızda yeni sayılırım ve buluşmak sizlerle yüz yüze tanışmak isterim eğer buluşma tarihi ayarlanırsa o günde nöbetim olmazsa
yukarıdaki fotoğraf karesinde bende olmak isterim konuyu buradan takip ediyorum saygı ve sevgilerimle.:alk

bizde sizi aramızda görmek isteriz umarım nobetiniz vs olmazsa gelirsiniz

HeRo_57
19 04 2012, 11:14
otopark buluşmalarından sıkıldım yine olursa katılırım ama planlı rezervasyonlu bi organize olmalı diye düşünüyorum son olarak da 1-2 hafta ıcınde hmn buluşalım olduğu kadar değilde önceden haber verilmiş ,iyi duyurulmuş bir organizasyonu tercih ederim çekirdek ekip zaten çok rahaT VE SIKLIKLA GÖRÜŞMEKTE ANKARALI AİLEMİZİ genişletmek önemli bence

abi bence mangal yada brunch güzel olur yer zaman tavsiyem varmı

HeRo_57
19 04 2012, 14:38
çağlar 1 mayıs ta olabilir, tabi herkese uyarsa.

Abi 1 MAyıs Çok Güzel Bir TArih O Olmazsa 6 Mayıs Pazar Günüde Olabilir :) Hem Bu Süre İçerisinde Yer Beğeniriz Plan YAparız Daha Çok Arkadaşımıza Ulaşırız :)

HeRo_57
19 04 2012, 14:46
Arkadaşlar Grupanyada Geziyorken bir Fırsat gördüm ATV Safari Varmış İsterseniz Sabahtan ATV Safariye Katılıp Safariden Sonrada ÇEvrede Bir Yere MAngal Yapmaya Gidebiliriz :)

srcn09
19 04 2012, 16:11
İstanbul Park etkinliği olursa ankaran katılcak olanlar var mı acaba ?

HeRo_57
19 04 2012, 16:15
İstanbul Park etkinliği olursa ankaran katılcak olanlar var mı acaba ?

İbizamla KAtılabiliyorsam Ben GElirim TAbi Tarihte Uygun Olursa :)

srcn09
19 04 2012, 16:16
İbizamla KAtılabiliyorsam Ben GElirim TAbi Tarihte Uygun Olursa :)

İbiza ile katılamazsın ama passatçıların yanına atlarsın :)) Aslında ordan toplaşıp beraber gelebilirsiniz bunuda düşünün ;)

HeRo_57
19 04 2012, 16:30
İbiza ile katılamazsın ama passatçıların yanına atlarsın :)) Aslında ordan toplaşıp beraber gelebilirsiniz bunuda düşünün ;)
İbiza Yoksa Bende Yokum :D Şaka bir Yana Olabilir Gelebilirim :) Ama Pistte ARtık senin Arabayla Bir Turda Ben Atarım :D

HeRo_57
19 04 2012, 16:30
NEyse Konu dağılıyor Arkadaşlar 1. Sayfanın Sonunda Sizlere Bir Fikrimi Sundum Görüşlerinizi Bekliyorum YEni YEr VE Aktivite Önerilerinizide Bekliyorum :)

estelya
19 04 2012, 16:58
Abi 1 MAyıs Çok Güzel Bir TArih O Olmazsa 6 Mayıs Pazar Günüde Olabilir :) Hem Bu Süre İçerisinde Yer Beğeniriz Plan YAparız Daha Çok Arkadaşımıza Ulaşırız :)

1 ve 6 Mayıs benim istirahat günüm yer ve mekan açık adres 1 Mayıs salı aksam gidicem gündüz boş ama Ogün işçi bayramı trafiğe kapanırsa yollar kalabalık olabilir 6 Mayıs pazar oda uyar :) hadi hayırlısı.

HeRo_57
19 04 2012, 19:15
1 ve 6 Mayıs benim istirahat günüm yer ve mekan açık adres 1 Mayıs salı aksam gidicem gündüz boş ama Ogün işçi bayramı trafiğe kapanırsa yollar kalabalık olabilir 6 Mayıs pazar oda uyar :) hadi hayırlısı.

TAmam sizin İçin Uygun Bakalım Diğer Arkadaşlar Ne Düşünecek :)

HeRo_57
19 04 2012, 22:06
Arkadaşlar Buluşmaya Gelmek İsteyen Yokmu Başka Güzel Bir Organizasyon için Sizlere Fikirlerinize İhtiyacımız var :)

HeRo_57
20 04 2012, 13:35
Arkadaşlar Yokmu Yeni Önerileriniz :)

dirlik
20 04 2012, 13:49
6 mayıs pazar günü Hıdrellez olduğu için her yer tıklım tıklım dolu olur.
1 mayıs uygun olur.
YER: Yenimahalle Belediyesinin YAKACIK piknik alanı güzel olur.

Mysein
20 04 2012, 21:22
Çağlar iyi düşünmüşsün. Zaman tam olarak belli olduğunda ayarlamaya çalışacağım.

HeRo_57
20 04 2012, 23:09
Çağlar iyi düşünmüşsün. Zaman tam olarak belli olduğunda ayarlamaya çalışacağım.

Abi Çok Büyük İhtimalle 1 mayıs olacak Yer Tavsiyen Varmı :)

HeRo_57
21 04 2012, 14:54
Neden ilgilenen yok anlamıyorum :(

estelya
21 04 2012, 18:02
Neden ilgilenen yok anlamıyorum :(

Bende anlamadım valla DH otomobil genel bölümünde abant buluşması var 6 sı pazar istanbul ankara ortada buluşacaklar ailece katılım da var şimdiden 48 kişi olmuşlar.

HeRo_57
21 04 2012, 20:38
Geleceğini Söyleyen Sanırım 4-5 Kişiyiz :) ARtık Yapacak birşey Yok Hep BEraber Gider Mangalımızı Yapar Etler Kızarırken Çıkan Cızırtıyı Kaydeder ve Forumda Gelmeyen Arkadaşlara Nispet Yaparcasına Paylaşırız :D :))

Koray Okur
21 04 2012, 21:21
Jetta'yı dışlamazsa Passat'lar gelebiliriz :D

estelya
21 04 2012, 21:25
Çağlar ustam bir liste yap bakalım kaç kişi gelecek, bu piknik için malzeme alımı veya hazır kendin pişir kendin ye mi olacak ailemi olacak yoksa tekmi gidilecek ben bu konulara yabancıyim fazladan heyecan yaparım... :) ;)

dirlik
21 04 2012, 22:45
Niçin dışlayalım Koray kardeşim, başımız gözümüz üstüne, buyur gel de tanışalım...

HeRo_57
22 04 2012, 13:21
Piknik Yapılacak Yere Karar Verdikten sonra ŞArtları Konuşalım :) Siz Nasıl İsterseniz İSter Aile Olsun İster Biz bize Olalım :D Ben Yanlız Gelmeyi Düşünüyorum Baştan Söyleyeyim :) Yeme İçmeye Gelincede Kim Ne Yemek İStiyor Onu Konuşalım Alış Verişi 2-3 Kişi Toplanıp yapalım :) Toplam Harcamayıda Katılımcı Sayısına Böleriz Ona Göre Hesaplaşırız :)

solarapex
22 04 2012, 13:39
Çağlar ;

1 mayıs için ailecek planımız var.Büyük ihtimalle katılamam :(

HeRo_57
22 04 2012, 21:49
Çağlar ;

1 mayıs için ailecek planımız var.Büyük ihtimalle katılamam :(

İsa Abi Katılım Çok Az gözüküyor Yapmakla Yapmamak Arasında Hala Kararsızım Belki Daha İleri Tarihe alırız ...

dirlik
23 04 2012, 01:12
Ankara ses ver Ankara...

HeRo_57
25 04 2012, 14:48
Arkadaşlar Ne Diyorsunuz Buluşmaya Nereye Gidelim :) Hadi Ama Zorla Buluşturuyoruz sanki :D

srcn09
25 04 2012, 16:04
Ankara ölmüş :)))

HeRo_57
25 04 2012, 18:34
Ankara ölmüş :)))

Sorma Sanki Zorla Buluşma Yapıyoruz :D Hiç Gelen Yok :D Böyle Olacaksa Kendim giderim Mangalımı Yapar Gelrim :D Baştan Söyleyeyim Sonra Yok Bizi Çağırmadın Haberimiz olsaydı Gelirdik Demeyin :D

mkoksalmd
25 04 2012, 18:35
Ankara buluşmasını Kırşehir'de yapın ben gelirim :))
Hem Kayseri'yle orta nokta olur, hem Ankaralılar hem Kayseri'liler hem de Kırşehir'liler gelir, Orta Anadolu Buluşması olur:cool:

HeRo_57
25 04 2012, 18:42
Ankara buluşmasını Kırşehir'de yapın ben gelirim :))
Hem Kayseri'yle orta nokta olur, hem Ankaralılar hem Kayseri'liler hem de Kırşehir'liler gelir, Orta Anadolu Buluşması olur:cool:

Ozaman Şöyle Yapalım Başkent Buluşması Olsun Çevre İllerdende Abilerimizi KArdeşlerimizi Bekleriz :)

SELÇUK
25 04 2012, 23:02
Ankara ölmüş :)))

bence de :)

VW_Passat
25 04 2012, 23:04
Ankara hazirlanin yaza, ben geliyorum ! 10 kisi toplanamazsa gelmeyecegim ciddiyim :). Yaza az kaldi :)

Metafor
25 04 2012, 23:54
1 Mayıs olursa ve mekân uygun olursa ben gelirim. :)

HeRo_57
26 04 2012, 13:30
1mayıs için ne yeterli katılım var nede Belirlenmiş biryer :( Ankara Ölmüş diye Boşa Demiyor Arkadaşlar :) Varsa TAvsiyeniz Şuraya Gidelim diye Ben Gelirim :)

dirlik
26 04 2012, 13:52
ya ben dedim işte 1 Mayısta Yenimahalle Belediyesinin YAKACIK taki piknik alanına gidelim. Çok güzel. Ulaşımı kolay.Çevre yolundan gelip İvedik girişinden girince Hurdacılara doğru ilerleyin ve sorun. Çok yakın zaten.

ekonomistt
26 04 2012, 14:10
Benide yazın arkadaşlar, bir aksilik olmazsa bende mutlaka katılrım :)

dirlik
26 04 2012, 21:23
1 Mayısta Yenimahalle Belediyesinin YAKACIK taki piknik alanına gidelim. Çok güzel. Ulaşımı kolay.Çevre yolundan gelip İvedik girişinden girince Hurdacılara doğru ilerleyin ve sorun. Çok yakın zaten.
Ben ailemle mangalımı yakacağım.İsteyen buyursun gelsin.

HeRo_57
26 04 2012, 22:23
Abi Biz Cumartesi Diyelim Ona :D Atlayıp Geleyim :) Tanrı Misafiri MOdunda :D

HeRo_57
26 04 2012, 22:23
Buluşmayı 6 MAyıs Yada Daha İleri Tarihe Alalım Çünkü Hiç KAtılım YOk :(

estelya
26 04 2012, 23:39
Bencede sağlık olsun ne yapalım :( belki İstanbul olabilir 6 mayıs benim için bakalım hayırlısı neyse o olsun

dirlik
26 04 2012, 23:58
cts çalışıyorum...o yüzden 1 mayıs...

HeRo_57
27 04 2012, 13:12
abi 6mayıs pazar olması lazım Yanlışmı biliyorum ???

dirlik
27 04 2012, 19:10
İstediğiniz zaman ve mekan neresi ise ben varım.

dirlik
27 04 2012, 19:10
ee daha ne diyeyim, istediğiniz zaman ve mekana varım diyorum...

HeRo_57
28 04 2012, 09:02
Abi Önümüzdeki Pazar Günü Yenimahalle Belediyesinin YAKACIK taki piknik alanına gidelim :) alışverişi Nasıl Yapacaz Fİkrin Varmı ??? Mangalları Kim Getirecek bir Organize Edelim Olayı biryerde Buluşupta gidelim :)