PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Passerati ile ufak bir kaza :(



VW_Passat
12 03 2012, 13:45
Bugün biraz önce ise gelirken B43a Devlet yolunda 120 ile Soldan 2 aksli römork lu kamyonun yanindan geciyordum. Gecerken kamyon sarsilmaya sag sol yapmaya basladi bende kacamadim ve kamyonun üzerin kücük tas taneciyi kadar parcalar düstü. Ilk basta birsey olmamistir dedim ve sonunda yolda günes vurunca ön camin tas tanecikleri izini gördüm :(. Kamyonun Plakasini da almadim :(. Ise geldim ve ön sag kaportada tas izleri oldugunu gördüm :(. Moral sifir isin yoksa 10 a kadar calis simdi :(

gokbrk
12 03 2012, 13:46
hadi yaaa, geçmiş olsun Yasin. Küçük müdahale ile giderilecek gibi değil mi?

drozia
12 03 2012, 13:47
Yasin canını hiç sıkma inan yolda bütür şeyler hepimizin başına gelebilir bu nedenle rötüşlarsın olur biter ama cam için zaten değiştirmeyi düşünüyordun aha sana fırsat:)

gokbrk
12 03 2012, 13:53
bu arada hafta sonu tamponu sürtmüşler. artık dert etmiyorum bende...

Erdinc
12 03 2012, 13:54
Yasin geçmiş olsun, rötüş yapsan kurtarmaz mı ?

sivil
12 03 2012, 14:04
Geçmiş olsun Yasin.Üzücü tabi ama yinede sıkma canını.Daha kötüsüde olabilirdi.

solarapex
12 03 2012, 14:15
Boşver Yasin sıkma canını.

typhoon
12 03 2012, 14:18
Yasincim çok geçmiş olsun Allah daha beterlerinden korusun. Bu aralar bir uğursuzluk var nedense forumdaki arakadaşların üzerinde Allahtan çok ciddi şeyler değil. Benimde sözde kaputta film var ama geçen parlak ışıkta logonun üst orta kısmında bir taş izi farkettim. Bu aralar internetten boyasız göçük düzeltme yapan yerleri araştırıyorum. Sanıyorum sende o taş izlerini ufak rutuş la kapatabilirsin. Hatta geçenlerde Şükrü ağbinin aracındada taş izleri vardı rutuşladıktan sonra çok ta belli olmıyordu.

errddm
12 03 2012, 14:28
Yasin'im geçmiş olsun..

Başlığa ilk girdiğimde ciddi birşey sandım..Tabi sizin yollarınızda taş yok :) böle birşey olunca kaza kategorisine giriyor :) Bizim çıktıgımız her uzun yolda cama , ön tampona taş mutlaka gelir..sanki çekiyoruz yoldaki taşları :) Ön tamponda bir sürü taş izi var :)

akorkmaz11
12 03 2012, 15:09
yasin, geçmiş olsun. benim de kaputta taş izi dolu. sol arka çamurluğa da karşıdan geçen bir kamyonun attığı taş isabet etti, nohut kadar yerde boya kalktı. rotuş yaptırdım serviste. bu tip olaylar maalesef oluyor, onlarla yaşamak zorundayız.

Y_o_L_c_U_38
12 03 2012, 15:13
gecmis olsun yasin allah beterinden korusun kardesim..

Arguss
12 03 2012, 15:15
Yasin geçmiş olsun takma kafana onların olmadığı araç yok burada :) Allah beterinden saklasın hallolur bir şekilde

mert
12 03 2012, 15:15
Yasin'im
sıkma canını.
Bi şekilde halledersin sen..

mgalip
12 03 2012, 16:08
geçmiş olsun kardeşim benim allah beterinden saklasın canını sıkma kardeşim benim benim arabadaki izleri görsen kafayı bozarsın valla .hem PASSARATİ YE bişey olmaz aslan o.:melek

ATT-SUKRU
12 03 2012, 16:12
yasinim moralini bozacak bişey yok sıkma canını rutuşla halloluyor üzüldüğüne değmez geçmiş olsun

srcn09
12 03 2012, 16:20
Yasin geçmiş olsun ama sakın sıkma canını allah daha büyüklerinden saklasın bunlar hiç birşey değil , ben bu tarz ufak tefek şeyleri hiç kafama takmıyorum bizim araçta neler var neler kafaya takarsam ohooo kanser olurum bu tarz ufak tefek taş çarpmaları , araç sürtmelerine hiç kafanı takma

PassatComfortline
12 03 2012, 17:08
Yasın abı gecmıs olsun canını sıkma sen halledersın :)

97has
12 03 2012, 17:12
Geçmiş olsun Yasin abi. Zaten aklında Camı değiştirmek vardı. Onu da yaparsın.Taş izi biz de de var. Zaten ne zaman yola çıksak mutlaka 1-2 tane gelir. Çok kafaya takma bunları bence.

orko13
12 03 2012, 17:55
geçmiş olsun yasin kardeşim..

theapocalypse
12 03 2012, 18:34
Geçmiş olsun Yasin Bey

academian97
12 03 2012, 19:29
Geçmiş olsun Yasin, bizde olsa kamyonları brandasız otoyola falan sokmazlar, kamyonda branda yok muydu acaba?
Üzülme, canını sıkma, cana gelecek olam mala gelsin. Anlattığına göre ufak bişeydir umarım.

clz
12 03 2012, 20:03
Gecmis olsun. Bir sekilde eski haline getirilir.

@KlavYE@
12 03 2012, 20:05
cam cilaları işe yarar bence.

ajanx
12 03 2012, 21:08
Geçmiş olsun Yasin. Buna da şükür. Allah beterinden saklasın

VW_Passat
12 03 2012, 23:09
Tüm herkeze tesekkür ederim,

kendime kiziyorum salakligima geldi Kamyonun Plakasini almadim cünkü Kamyon sürücüsü serefsiz herif kesin o an Kamyonda birseyler yaptiki beni bile korkuluklara sikistirdi yaninda, korna bastim ama nafile :(. Sonra birde Saga cekince üzerindeki bicimler (neydi tam o refleks anda dikkat etmedim) benim aracin üzerine döküldü yani önümde döküldü :(. Ben birsey olmamistir dedim ama Günes vurunca karsidan Sag tarafta ön camda tas carpinti izleri vardi. Cam suyunu siktim Silgec gectikten sonra farkina vardim olayin ama is isten gecmisti malesef :(. Plakasini alamadim eve geldim birde evde salaksin degip kizildim ki Ailemde cok üzüldü olaya :agla1.

Insallah o Kamyon soförü baskasinin canini yakmadan kisa yoldan kendi canini yakar, tüm küfürleri sayiyorum kendisine :(.

Simdi bu Cam in tamiri olmazmi ???? Yani catlak yok ama tas carpmasi olmus belli oluyor.

Peki Tas atiklarini ne yapacaz ? Vernik boya görünüyor iste bu cok canimi sikti, hepside önemli yerler ve parcalar hala sinirim tepemde. Birde bunlari Kasko ödemez ise o Kamyon soförü ile karsilastigim an önüne kirip kazaya sebebiyet verecek sekildeyim su moral ile gercek diyorum :sinir.

Hadi ön Cami öder ama Kaporta ne olacak onu bilmiyorum. Iste plakasi olsaydi Polise bildirip tüm masraflarini ödetirdim burada cok hata yaptim cok :(.

Birde VW nin 550 €uro luk SEDEF Boyasi cok adi gercekten, yani kücücük bir tastan boyanin atmamasi gerekirdi :(

VW_Passat
12 03 2012, 23:10
Yarin gereken yerlerin Fotografini cekip ekleyecegim siz karar verin.

VW_Passat
12 03 2012, 23:11
yasinim moralini bozacak bişey yok sıkma canını rutuşla halloluyor üzüldüğüne değmez geçmiş olsun

Rötus olmuyor iste abicim :(. Bunu bir defa Servisime yaptirdim Rötüsu ya güzel yapmadilar yada Rötüs yapilinca o yer görünüyor :(

VW_Passat
12 03 2012, 23:13
Yasin'im geçmiş olsun..

Başlığa ilk girdiğimde ciddi birşey sandım..Tabi sizin yollarınızda taş yok :) böle birşey olunca kaza kategorisine giriyor :) Bizim çıktıgımız her uzun yolda cama , ön tampona taş mutlaka gelir..sanki çekiyoruz yoldaki taşları :) Ön tamponda bir sürü taş izi var :)

Kazaya sebebiyet verici vaka idi bu Erdemim :). Sonucta aracim hasar gördü :(

VW_Passat
12 03 2012, 23:15
hadi yaaa, geçmiş olsun Yasin. Küçük müdahale ile giderilecek gibi değil mi?

Bilmiyorum, yarin Resim ekliyeyim siz karar verin :(


Yasin canını hiç sıkma inan yolda bütür şeyler hepimizin başına gelebilir bu nedenle rötüşlarsın olur biter ama cam için zaten değiştirmeyi düşünüyordun aha sana fırsat:)

Ismail abim, Cam degistirmek istemiyor canim cünkü Cam taktiktan sonra Rüzgar sesi vs. girdimi kafayi yerim artik :(


Yasin geçmiş olsun, rötüş yapsan kurtarmaz mı ?

Rötüs yaptirmak istemiyorum, Polisaj ile cikmazmi ??? Tam göze batacak yerlerde var bunlar :(

kaan_61
12 03 2012, 23:19
Geçmiş olsun...

academian97
12 03 2012, 23:26
Yasin, bu kamyonu görsen tanırsın sanırım, o yoldan her gün geçen, sefer yapan kamyonlardan biriyse tekrar rastgelme olasılığın da var değil mi?

VW_Passat
12 03 2012, 23:36
Yasin, bu kamyonu görsen tanırsın sanırım, o yoldan her gün geçen, sefer yapan kamyonlardan biriyse tekrar rastgelme olasılığın da var değil mi?

Abi Yesil Römorklu kac tane ögle acik kamyon geciyor günde :). Yani treni kacirdim.

VW_Passat
12 03 2012, 23:48
Simdi Kontratimi okudum, cok sükür Camlar sigortanin icindeymis yani Sigorta ödeyecek amaaaa 150 €uro kendi payim var :(. Yani 1000 € bile tutsa 150 € benden kesilecek :(. Cam tamir olursa hic bir pay ödemiyorum :). Insallah Tamir olur, söyle Polisajj vs. birseyler oluyordur :)

srcn09
12 03 2012, 23:48
Yasin , tekrar geçmiş olsun

Rötüş boyası al servisten veya sanayi gibi bir yer var mı oralarda ordan al :) Kendin rötüşü yap bizim aracın tamponlarında hep rötüşlar var ama hiç belli olmuyor :) üstüne polisajda geçtin mi iş biter

Geçen buluşmada kadir arka tampon ile bayağı uğraşmıştı ve benim 3 ayda çıkaramadığım vuruğu halletmişti

VW_Passat
12 03 2012, 23:52
Yasin , tekrar geçmiş olsun

Rötüş boyası al servisten veya sanayi gibi bir yer var mı oralarda ordan al :) Kendin rötüşü yap bizim aracın tamponlarında hep rötüşlar var ama hiç belli olmuyor :) üstüne polisajda geçtin mi iş biter

Geçen buluşmada kadir arka tampon ile bayağı uğraşmıştı ve benim 3 ayda çıkaramadığım vuruğu halletmişti

Sercan benim Servis Rötüs yapmisti benim araca ve kabak gibi siritiyor yaptigi yer :(.

mika
13 03 2012, 00:02
Gecmis olsun yasin.. Sana birsey olmamis ya kotusude olabilirdi..Allah kaza bela vermesin.gerisi hallolur.bi ara zamanim olunca seni ararim hepsini hallederiz resimlerini boya kodunu bana sms atarsan yarin friedbergde lackierecentrumdayim eger isin yoksa adresi vereyim yanima gel.

srcn09
13 03 2012, 00:09
Sercan benim Servis Rötüs yapmisti benim araca ve kabak gibi siritiyor yaptigi yer :(.

Tümsekli yapmışlar oysa incecik yapmaları lazım , tümsekli ne zaman yapılır ?

Zımpara yapılcağı zaman tümsekli rötüşlarız

sivil
13 03 2012, 00:11
Sıkma bu kadar canını Yasin.Resimleri bir koy bakalım.

sivil
13 03 2012, 00:12
Yasin , tekrar geçmiş olsun

Rötüş boyası al servisten veya sanayi gibi bir yer var mı oralarda ordan al :) Kendin rötüşü yap bizim aracın tamponlarında hep rötüşlar var ama hiç belli olmuyor :) üstüne polisajda geçtin mi iş biter

Geçen buluşmada kadir arka tampon ile bayağı uğraşmıştı ve benim 3 ayda çıkaramadığım vuruğu halletmişti
Sercan aslında benimde arka tamponda baya rötüş işi var.Şahkan yapmıyor değilmi rötüş vs.

VW_Passat
13 03 2012, 00:21
Gecmis olsun yasin.. Sana birsey olmamis ya kotusude olabilirdi..Allah kaza bela vermesin.gerisi hallolur.bi ara zamanim olunca seni ararim hepsini hallederiz resimlerini boya kodunu bana sms atarsan yarin friedbergde lackierecentrumdayim eger isin yoksa adresi vereyim yanima gel.

Cihan abim seve seve gelirdim Friedberg bana cok yakin ama Ögle vardiyesindeyim bu hafta gelemem :(. Hafta sonu Cumartesi gelebilirim anca.

VW_Passat
13 03 2012, 00:21
Sıkma bu kadar canını Yasin.Resimleri bir koy bakalım.

Tuhan abi yarin koyacam Resimleri.

mgalip
13 03 2012, 07:51
HADİ bakem yasin in kafayı dağıtıve gari bu ne bakam böyle aaa şindi kızıvecem gari o PASSARATİİİİİ:))):))) sana kızıyodur üzme bakam kendini diye . SANA VE SEVDİKLERİNE BİRŞEY OLMASIN ÖNEMLİ olan bu .sonuçta arabalarımız bir hacet tir her hacet yıpranır.kardeşim benim sıkma canını.bu taraftaki koltukta benim ufaklık leke yapmış ne döktüyse tamponda çizik . kaput u çizdiler daha yazayımmı.sana allah ne nasip ederse o olur bunu unutma.:o

bjk
13 03 2012, 07:56
Yasin geçmiş olsun buda nazarlığın olsun

kuscugokhan
13 03 2012, 09:42
Yasin kardesim gecmis olsun..Bunlar ufak seyler moralini bozma.

512M
13 03 2012, 10:09
Geçmiş olsun Yasin...

Arguss
13 03 2012, 10:53
Yasin , tekrar geçmiş olsun

Rötüş boyası al servisten veya sanayi gibi bir yer var mı oralarda ordan al :) Kendin rötüşü yap bizim aracın tamponlarında hep rötüşlar var ama hiç belli olmuyor :) üstüne polisajda geçtin mi iş biter

Geçen buluşmada kadir arka tampon ile bayağı uğraşmıştı ve benim 3 ayda çıkaramadığım vuruğu halletmişti

Sercan, izlanda sedefli renk, boyası su bazlı, rötüş olmuyor tutmuyor, ancak buralarda olursa belki özel boya yapan yerler var pahalı bir makine ile ben daha önce yaptırmıştım, su bazlı boya olan araca rötüş boyası diye numarasına göre istediğinde yine su bazlı boya veriyorlar ve bunlarla rötüş çok zor, işte bu benim dediğim makinası olan boya satan büyük firmalarda vardır, araca göre akrilik boya hazırlıyorlar ve sorun olmuyor birebir yakalıyorlar rengi..

VW_Passat
13 03 2012, 12:20
Resimleri ekliyorum;

Aracin sag ön kapisi

http://i.imgur.com/N7K8u.jpg


Aracin catisi;,

http://i.imgur.com/DXBus.jpg


Buda 2009 Yilinda Türkiye ye sifir 1 aylik bile olmamis aracla izine gidip geldikten sonra olmustu :). VW Servisim Rötüs yapti Rötüsmü yapti bende bilemedim siz karar verin :). Bunun üzerinde 3 tane ve Motor kaputun üzerinde 2 tane kücük tas carpmalari olusmus o kadar kücük ki DSLR Makina ile alamadim.

http://i.imgur.com/sfgvV.jpg


Ön Cam, 3 tane böyle boncuk kadar tas izleri var; Sürücü tarafinda, ortada ve Sag tarafta. Ve nokta nokta izler var ama cami temizledikten sonra görünmüyor.

http://i.imgur.com/HBRcT.jpg



Simdi bunlarin tamiri olurmu ??? Cam daki boncuk tanecikleri gidermi ? Tas cizikleri icin ne yapilacak ?

Cevaplarsaniz sevinirim, 2-3 yeri Fotografladim daha olan yerler var :(

ATT-SUKRU
13 03 2012, 12:35
yasin pasta ile hiç bişey kalmaz merak etme derin değilmiş için rahat olsun




Resimleri ekliyorum;

Aracin sag ön kapisi

http://i.imgur.com/N7K8u.jpg


Aracin catisi;,

http://i.imgur.com/DXBus.jpg


Buda 2009 Yilinda Türkiye ye sifir 1 aylik bile olmamis aracla izine gidip geldikten sonra olmustu :). VW Servisim Rötüs yapti Rötüsmü yapti bende bilemedim siz karar verin :). Bunun üzerinde 3 tane ve Motor kaputun üzerinde 2 tane kücük tas carpmalari olusmus o kadar kücük ki DSLR Makina ile alamadim.

http://i.imgur.com/sfgvV.jpg


Ön Cam, 3 tane böyle boncuk kadar tas izleri var; Sürücü tarafinda, ortada ve Sag tarafta. Ve nokta nokta izler var ama cami temizledikten sonra görünmüyor.

http://i.imgur.com/HBRcT.jpg



Simdi bunlarin tamiri olurmu ??? Cam daki boncuk tanecikleri gidermi ? Tas cizikleri icin ne yapilacak ?

Cevaplarsaniz sevinirim, 2-3 yeri Fotografladim daha olan yerler var :(

VW_Passat
13 03 2012, 12:40
yasin pasta ile hiç bişey kalmaz merak etme derin değilmiş için rahat olsun

Sükrü abim, ciziklerin bazisi derin vernik görünüyor misal kapi ve catidaki ciziler derin aslinda :(. Kaputtaki ler bende Polisaj ile gidecegini düsünüyorum ve insallah da ögle olur. Vallahi buraya yazinca briaz rahatliyorum acikcasi iyiki varsiniz gercekten :)

Arguss
13 03 2012, 12:42
Yasin nasıl takılabiliyorsun böyle şeylere :) dediğim gibi akrilik boya ile rötüş yap zımpara, polish belli bile olmaz ben olsam uğraşmam bilede neyse :)

solarapex
13 03 2012, 12:45
otocam ,öncam Çatlak camlarınız için en pratik çözüm »»»:: OTOCAM TAMİRİ ,çatlak cam tamiri,Öncam tamiri ,otocam çatlak tamiri (http://www.satofix.com/teknik.htm)

Yasin yukarıdaki link e bir göz at.Senin camdakilerin tamiri sorun olmasa gerek.

drozia
13 03 2012, 12:46
Yasin bizim boyalar silikon bazlı ve rotüşü dikkatlice yapılması lazım rotüşlediğin yerlere bir iki defa daha gelmen lazım silikon emiliyor üzerine de vernik damlacığı koyman lazım cam için yapacağın bir şey yok kardeş diğer yerler önemsiz.

VW_Passat
13 03 2012, 12:47
Yasin nasıl takılabiliyorsun böyle şeylere :) dediğim gibi akrilik boya ile rötüş yap zımpara, polish belli bile olmaz ben olsam uğraşmam bilede neyse :)

Abi nasil takilmasin insan, arac Yesil Beyaz rengine dönüstü :(. 2 hafta önce yikadigimda birsey yoktu ayna gibiydi simdi onlari görünce kafam atiyor :(

VW_Passat
13 03 2012, 12:48
otocam ,öncam Çatlak camlarınız için en pratik çözüm »»»:: OTOCAM TAMİRİ ,çatlak cam tamiri,Öncam tamiri ,otocam çatlak tamiri (http://www.satofix.com/teknik.htm)

Yasin yukarıdaki link e bir göz at.Senin camdakilerin tamiri sorun olmasa gerek.


Yasin bizim boyalar silikon bazlı ve rotüşü dikkatlice yapılması lazım rotüşlediğin yerlere bir iki defa daha gelmen lazım silikon emiliyor üzerine de vernik damlacığı koyman lazım cam için yapacağın bir şey yok kardeş diğer yerler önemsiz.

Bunu bilmek cok iyi oldu Solarapex ustamin verdigi Link dogru ise tamir ediliyormus :). Hafta sonu bizim burada bu isin uzmani Carglass a götürüp baktirayim. Nasil olsa Tamiri ücretsiz Kasko karsiliyor :)

SELÇUK
13 03 2012, 13:26
bırsey değil bunlar yasın takma kafanı
TR de yaşasan alısık olurdun bunlara uzulmene degmez

RadaR65
13 03 2012, 16:05
yasin abi öncelikle çok geçmiş olsun.. Kaza bela hepimiz için ona yapabileceğimiz hiç bir şey yok..

ama bu konuda ben aramızdaki kültür farkını çok iyi anladım.

resimleri görünceye kadar o taş iziklerini daha büyük hatta göçük şeklinde hayal ediyordum ama gerçekten hiç dikkat edilmeyecek şeylermiş (bizce)

ama böyle olaylar sizin başınıza fazla gelmediği için bu gibi küçük olaylara çok canınız sıkılıyor..

sen yine iyisin.. birde kendizi bizim yerimize koy, akşam arabayı koyduğun yerden sabah alırken hiç beklemediğin bir yerde farklı bir çizikle karşılaşabiliyorsun..
bazende iş yerinden eve gelene kadar seninki gibi çiziklerle karşılaşabiliyoruz.. belkide senin aracın türkiyede olsa bir kaç yerinde lokal boya bile olabilirdi..

valhasıl böyle şeylere canını sıkıpta bizide üzme.. daha beterlerinin olduğunu düşünsene abi? geçengünkü kamerayla çektiğin kaza gibi?

HGYAYLA
13 03 2012, 16:31
Yasin, gecmis olsun o hizla daha kotu seylerin olmadigina dua et, Allah daha buyuklerinden sakinsin, dun yetenek sizsiniz cekimlerindeydim gormedim bakamadimda zaten bugun gordum nedense yazamadim yani cevap ver bolumu calismiyordu unutmadim yani ;)

sivil
13 03 2012, 16:32
Yasin bu gösterdiğin yara berelerden bizim arabaların bir çok yerinde var inan.Bende çok büyük bişey sanmıştım ayrıca olmadığınada sevindim bir taraftan.Pastayla bile bir çoğu kaybolabilecek türden.Kaybolmayanıda madem iyi rötüşçü yok oralarda en azından bir çizik örtücü vs.gibi bir kalem ile maskelersin olur biter.

BlackBerry
13 03 2012, 17:03
Almanya da bu tür çizikler bu kadar önemsendiğine göre gerçekten aramızda dağlar kadar fark var. Aracımız daha 1000 km olmadan çıktığımız uzun yolda cama , kaputa ve tampona bu tür taşlar gelmişti. Camda belirgin bir iz olmuş kaputta ise kaput korumanın başladığı yerde bezelye kadar boya kalkmıştı. Tamponda ki minik minik taş izlerini saymıyorum bile. Adana - İstanbul arasında öyle pis yollar var ki kamyonu sollarken aynı zamanda taşlarla savaşmanız gerekebiliyor.

HeRo_57
13 03 2012, 17:44
Yasin Abi Çok Geçmiş Olsun NE Diyeceğimi Bilemiyorum :(

drkayzer
13 03 2012, 18:12
Yasin, çok geçmiş olsun cana gelmesin de önemli olan o bence :)

freeblood09
13 03 2012, 18:32
Geçmiş olsun hemşerim.insan sinir oluyor haklisin ama yinede can sağliğindan önemlisi varmi.sağlik olsun

dirlik
13 03 2012, 19:30
yasin kardeşim geçmiş olsun,olan ile ölene çare yok artık. Vah tüh edip kızıyoruz kendimize ama olan olmuş. Senin boya işi basit. Cam da tamir olur. Canını sıkma. Önemli olan can sağlığı.
Pazar günü de kırmızı ışıkta beklerken bir araç benim arabaya arkadan bindirdi. Arka pilakanın sağ alt kösesinde 5 Kr kadar küçük bir göçük var. Tutanak tutacaktım ama uğraşmak istemedim. Defol git dedim. 2 cm kadar da çizik var. o sinirle plakasını ben de almamışım. Çok canım sıkıldı ama ne yapayım oldu bir kere.