PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : [Foto] Temiz hava bol günes ve Mangal keyfi



Sayfa : 1 [2] 3

Y_o_L_c_U_38
26 02 2012, 20:34
Mangalda en sevdiğim şeylerden biri çıtır çıtır kızarmış kanattır. Böyle kemiğinden ayırdığın zaman içersinden buhar çıkacak
Ağzına attığın zaman yanacaksın. hemen ateşi söndürmek için artık su niyetine aslan sütümü içersin, sütmü içersin orasını bilmem. :)


aynen mert abi birde biraz sulu olucak tam pisirmeyeceksin off tekrar aciktim gibi sanki,:))

drozia
26 02 2012, 20:38
Mangalda en sevdiğim şeylerden biri çıtır çıtır kızarmış kanattır. Böyle kemiğinden ayırdığın zaman içersinden buhar çıkacak
Ağzına attığın zaman yanacaksın. hemen ateşi söndürmek için artık su niyetine aslan sütümü içersin, sütmü içersin orasını bilmem. :)
soğuk bira da iyi gider daha çabuk tesir eder yanık damağa iyi gelir:)) o kanatlar da çok yağlı olur mübarek ama çok SIKI (Yasinden korkarak) dırlar:))

drozia
26 02 2012, 20:39
Yaz lastikleri ile sen buralara çıkabiliyorsan Ismail, kış lastiği alsan demek ki kimse tutamaz seni.
Sen bu işin Duayenisin hocam. Biz arkandan ancak gelebilirsek artık:))

mert
26 02 2012, 20:46
Maşallah arabayı kirletmeden çıkmışsın buralara.
Zannedersem kardan adamda yapılmış... :)

drozia
26 02 2012, 21:03
Maşallah arabayı kirletmeden çıkmışsın buralara.
Zannedersem kardan adamda yapılmış... :)
Üstat seneye Kar palet almayı düşünüyorum. Böyle bir ürünü tavsiye edermisin?
http://www.video-izlesen.com/vidimg/69649v201201111725270831763.flv.jpg

Y_o_L_c_U_38
26 02 2012, 21:28
Üstat seneye Kar palet almayı düşünüyorum. Böyle bir ürünü tavsiye edermisin?
http://www.video-izlesen.com/vidimg/69649v201201111725270831763.flv.jpg

abi ne ugrasinyon bunlarla al 4 tane kis lastigi yazdan koy kenara kis gelince takarsin:))

drozia
26 02 2012, 21:33
abi ne ugrasinyon bunlarla al 4 tane kis lastigi yazdan koy kenara kis gelince takarsin:))
Kış lastiği de olsa onun da çıkamayacağı yerler var o zaman bu işi kökten bitiriyor:)

HeRo_57
26 02 2012, 21:38
caglar kislik lastikler icin aldim onlari ucuz olunca audisine vw bakmadim:)):)) 2 hafta sonra frover fontana diyorum:))

valla ucuz Fln Bilmem Ama Kış İçin Gerçekten Oldukça Şık :) :alk

Y_o_L_c_U_38
26 02 2012, 21:42
valla ucuz Fln Bilmem Ama Kış İçin Gerçekten Oldukça Şık :) :alk


eyvallah kardesim zaten fazla secenegimde yoktu tek secenek buydu:))

benim jantlarin kis lastiklerinin fiyati 1200-1300€ tutuyordu bnede bunlari jantlariyla birlikte 800€ ya aldim:))

VW_Passat
26 02 2012, 21:44
eyvallah kardesim zaten fazla secenegimde yoktu tek secenek buydu:))

benim jantlarin kis lastiklerinin fiyati 1200-1300€ tutuyordu bnede bunlari jantlariyla birlikte 800€ ya aldim:))

iyi Fiyat a almisin ama o Audi kapak i olmamis orada aracin güzel görüntüsüne gölge düsürüyor :)))

mert
26 02 2012, 21:48
Üstat seneye Kar palet almayı düşünüyorum. Böyle bir ürünü tavsiye edermisin?


Daha önceki senelerde şirket arabalarından bazılarına bunlardan aldık İsmail.
Hiç tavsiye etmem, son derece konforsuz, lastikler bi paletlerin üzerine çıkıyor bir yola düşüyor sonra tekrar paletin üzerine çıkıyor.
İçerdekiler yarım saatte ayrana dönüyor. Hele önden çekişli araba için daha da konfrosuz oluyor ağırlık önde olduğu için sarsıntıyı çok daha fazla hissediyorsun.

HeRo_57
26 02 2012, 21:50
iyi Fiyat a almisin ama o Audi kapak i olmamis orada aracin güzel görüntüsüne gölge düsürüyor :)))

Bencede O Audi Kapağı Yerine VW Kapagı Takılırsa Hiç bir Sıkıntı Yok :)

drozia
26 02 2012, 21:51
Daha önceki senelerde şirket arabalarından bazılarına bunlardan aldık İsmail.
Hiç tavsiye etmem, son derece konforsuz, lastikler bi paletlerin üzerine çıkıyor bir yola düşüyor sonra tekrar paletin üzerine çıkıyor.
İçerdekiler yarım saatte ayrana dönüyor. Hele önden çekişli araba için daha da konfrosuz oluyor ağırlık önde olduğu için sarsıntıyı çok daha fazla hissediyorsun.
Çok önemli açıklamalar bunlar. Teşekkür ederim. O zaman zincire devam:) zaten arkada duruyor.

mert
26 02 2012, 21:52
Kış lastiği de olsa onun da çıkamayacağı yerler var o zaman bu işi kökten bitiriyor:)

Abant, Uludağ, Kartepe, Aytepe, Kartalkaya,Topuk Yaylası ....... daha hiç zincir ihtiyacı omadı İsmail.
Bence kış lastiği yeterli .....

Y_o_L_c_U_38
26 02 2012, 21:52
iyi Fiyat a almisin ama o Audi kapak i olmamis orada aracin güzel görüntüsüne gölge düsürüyor :)))


yasin benim jantin kapaklarini taktim ama 2 mm kadar kucuk geldi dusmesin diyede geri cikardim bunlari taktim aliyim aliyim diyorum oyle kaldi zaten 2 hafta sonra degisirim buyuk ihtimalle seneye artik:))

mert
26 02 2012, 21:53
Çok önemli açıklamalar bunlar. Teşekkür ederim. O zaman zincire devam:) zaten arkada duruyor.

Bencede,
Eğer kış lastiği planın yoksa kırkyılın başında lazım oluyorsa zincire devam...

Y_o_L_c_U_38
26 02 2012, 21:54
Abant, Uludağ, Kartepe, Aytepe, Kartalkaya,Topuk Yaylası ....... daha hiç zincir ihtiyacı omadı İsmail.
Bence kış lastiği yeterli .....


yarim metre kar buzun uzerinde drift yapicak galiba ismail abi:)))

VW_Passat
26 02 2012, 21:55
yasin benim jantin kapaklarini taktim ama 2 mm kadar kucuk geldi dusmesin diyede geri cikardim bunlari taktim aliyim aliyim diyorum oyle kaldi zaten 2 hafta sonra degisirim buyuk ihtimalle seneye artik:))

Bence bunlar icin ekstra al ve yapiskan ile icinden yapistir. Nasil olsa o parcayi ikide birde söküp durmuyorsun :))

drozia
26 02 2012, 21:58
Abant, Uludağ, Kartepe, Aytepe, Kartalkaya,Topuk Yaylası ....... daha hiç zincir ihtiyacı omadı İsmail.
Bence kış lastiği yeterli .....
kesinlikle katılıyorum ama onun da kifayet edemediği durumlar olabilir yumuşak zeminli karlı yolda palet ve zincir işi bitirir çünkü bizim arabalar alçak yere kara oturdu mu istediği kadar kış lastiği olsun..bi cırmalamaya başladımı iş kötü:)) Senin gittiğin bütün yerlerin videolarını seyrettim. zemini sert asvalt gibi oturmuş karlı yollar oralarda sıkıntı yaşamadığın görülüyor zaten. Ama bu palet konusunu söylediğin çok iyi oldu.

drozia
26 02 2012, 22:00
yarim metre kar buzun uzerinde drift yapicak galiba ismail abi:)))
hee evet 2 çekerle hem de:)) :))) :))):)))

Y_o_L_c_U_38
26 02 2012, 22:01
hee evet 2 çekerle hem de:)) :))) :))):)))
alti degerdedigine gore abi X6 gibi kara saplanman lazim:))

drozia
26 02 2012, 22:04
alti degerdedigine gore abi X6 gibi kara saplanman lazim:))
valla bizim buraların dağlarında karlar gündüz çok çabuk yumuşuyor o kadar gidiyorsun abuk sabuk br virajda yüksek bir kar öbeğine geliyorsun cırmalamaya başlıyor x6 gibi oralara bu arabalarla girmek ahmaklık zaten:)))

sivil
26 02 2012, 22:08
kesinlikle katılıyorum ama onun da kifayet edemediği durumlar olabilir yumuşak zeminli karlı yolda palet ve zincir işi bitirir çünkü bizim arabalar alçak yere kara oturdu mu istediği kadar kış lastiği olsun..bi cırmalamaya başladımı iş kötü:)) Senin gittiğin bütün yerlerin videolarını seyrettim. zemini sert asvalt gibi oturmuş karlı yollar oralarda sıkıntı yaşamadığın görülüyor zaten. Ama bu palet konusunu söylediğin çok iyi oldu.Arabanın altı kara oturduğunda zaten zincirde para etmiyor yerinde sayıyorsun.

drozia
26 02 2012, 22:16
Arabanın altı kara oturduğunda zaten zincirde para etmiyor yerinde sayıyorsun.
Vallahi zincir yol mol dinlemiyor işi bitiriyor şuna bir baksana:)))
http://www.video-izlesen.com/kar-paleti-test-izle.html

akorkmaz11
26 02 2012, 23:01
Ahmet abim, harika ve leziz görünüyor herseyi. Özellikle o Pideye bittim yaw :)).

Ellerinize kollariniza saglik yemis kadar oldum :). Keske yakin olsa bende katilsaydim :o

Bu arada manzara cok güzel, o Dag neresi ögle ???
yasin,
pideyi pikniğe gelirken fırına uğrayıp özel olarak yaptırdım.. mangalda da yemeden önce ısıttım.:)
bu arada o dağ, eteklerinde kahramanmaraş merkezinin yayıldığı torosların bir parçası olan Ahir dağı..2-3 güne kadar önce komple kar kaplıydı, ama şimdi kar epey çekildi..
merak etme senin için de yedim bir köfte fazladan..:)))

VW_Passat
26 02 2012, 23:03
yasin,
pideyi pikniğe gelirken fırına uğrayıp özel olarak yaptırdım.. mangalda da yemeden önce ısıttım.:)
bu arada o dağ, eteklerinde kahramanmaraş merkezinin yayıldığı torosların bir parçası olan Ahir dağı..2-3 güne kadar önce komple kar kaplıydı, ama şimdi kar epey çekildi..
merak etme senin için de yedim bir köfte fazladan..:)))

Tesekkür ederim, offf canim cekti vallahi. Necatinin orada ne güzel yapiyorlardi bu Köfteleri :)))

akorkmaz11
26 02 2012, 23:03
5166
dursun, şimdi gördüm şu etleri karnım acıktı valla.. gündüz yediğim köfteler beni anca bu zamana kadar tuttu:))

Y_o_L_c_U_38
26 02 2012, 23:05
dursun, şimdi gördüm şu etleri karnım acıktı valla.. gündüz yediğim köfteler beni anca bu zamana kadar tuttu:))

abi saat 4 te tika basa yedim ben acikali 2 saat oluyor:))):)))

SELÇUK
26 02 2012, 23:32
Milletin mangalı gelmiş bugün belli :) hepinize afiyet olsun

VW_Passat
26 02 2012, 23:33
Milletin mangalı gelmiş bugün belli :) hepinize afiyet olsun

Haftaya buyur gel Selcuk abim beraber yapalim :o

SELÇUK
26 02 2012, 23:41
Ok..Frankfurt da karşıla beni :))

VW_Passat
26 02 2012, 23:42
Ok..Frankfurt da karşıla beni :))

ne zaman, abi tarihi söyle alirim Havalimanindan ne olacak 30km alt tarafi bana :))

Y_o_L_c_U_38
26 02 2012, 23:45
Milletin mangalı gelmiş bugün belli :) hepinize afiyet olsun


tesekkurler selcuk :))

bu arada avrupa bulusmasi mekaninida gormus oldunuz arkadaslar haziran ayina yemyesil olur her taraf bahcede daha bisey olmaz ama idare edicez artik temmuz olsaydi taze taze salatalik yerdik:))

Y_o_L_c_U_38
26 02 2012, 23:46
ne zaman, abi tarihi söyle alirim Havalimanindan ne olacak 30km alt tarafi bana :))

amowww 30 km mi?

selcuk sen bruksele gel kardesim yasin yorulmasin 30 km ben 4 km ucaktan indim diye msj atiyorsun sen valizini almadan ben kapidayim:))

gokbrk
27 02 2012, 00:17
tüm bunları bu saatte okuduğum iyi oldu. kahvaltılık niyetine :)))

SELÇUK
27 02 2012, 00:37
Avrupa'da iki kapımız hazır desenize..sagolsun gencler aklımdan geçmiyor degil :)

Y_o_L_c_U_38
27 02 2012, 08:57
Avrupa'da iki kapımız hazır desenize..sagolsun gencler aklımdan geçmiyor degil :)
bas tacisin kardesim buyur gel:))

VW_Passat
27 02 2012, 09:50
amowww 30 km mi?

selcuk sen bruksele gel kardesim yasin yorulmasin 30 km ben 4 km ucaktan indim diye msj atiyorsun sen valizini almadan ben kapidayim:))

Abi ayip ediyorsun, benim misafirlerimi benden caliyorsun yakismadi simdi :))).

30km 200km/h ile gittinmi 15 dakikada varirsin. Selcuk abi indim desin cikana kadar ben oradayim :))

Y_o_L_c_U_38
27 02 2012, 14:18
Abi ayip ediyorsun, benim misafirlerimi benden caliyorsun yakismadi simdi :))).

30km 200km/h ile gittinmi 15 dakikada varirsin. Selcuk abi indim desin cikana kadar ben oradayim :))


yasin sen 200km/h a cikana kadar:))

ben oyle asiriya cikmama gerek yok devlet yolundan gidersem 2 dk sehir icinden gidersem 5 dk surer:))

SELÇUK
27 02 2012, 22:33
İki ulke de görülecekler arasında telaşa kapılmayın gencler :)

Y_o_L_c_U_38
27 02 2012, 23:09
İki ulke de görülecekler arasında telaşa kapılmayın gencler :)


tamam haci nasil istersen,:))

VW_Passat
27 02 2012, 23:18
yasin sen 200km/h a cikana kadar:))

ben oyle asiriya cikmama gerek yok devlet yolundan gidersem 2 dk sehir icinden gidersem 5 dk surer:))

Abi gerek yok yaw, sen fazla benzin yakarsin 2 dakikalik yol icin, ben ne güzel 4.1 Litre yakit ile gidip gelirim Frankfurt Havalimanina :)))

Y_o_L_c_U_38
27 02 2012, 23:25
Abi gerek yok yaw, sen fazla benzin yakarsin 2 dakikalik yol icin, ben ne güzel 4.1 Litre yakit ile gidip gelirim Frankfurt Havalimanina :)))


ful depo feda olsun yasin:))) hic onemli degil aslan besliyoruz demi:)))

VW_Passat
27 02 2012, 23:40
ful depo feda olsun yasin:))) hic onemli degil aslan besliyoruz demi:)))

Ben o zaman üstüne koyup Selcuk abime Passerati feda olsun yaw, Havalimanina gelsin Passerati yi ona verecem al sür diye. Alaman Otoyollarinda söyle basiversin 210km/h yi :)))

Y_o_L_c_U_38
27 02 2012, 23:50
Ben o zaman üstüne koyup Selcuk abime Passerati feda olsun yaw, Havalimanina gelsin Passerati yi ona verecem al sür diye. Alaman Otoyollarinda söyle basiversin 210km/h yi :)))


benim passat senin passati dover yasin:))):)))

VW_Passat
27 02 2012, 23:54
benim passat senin passati dover yasin:))):)))

Abi yapma simdi, araclari düsman ettirme, onlar bir kardestir onlar bir melektir :melek :))).

Y_o_L_c_U_38
27 02 2012, 23:56
Abi yapma simdi, araclari düsman ettirme, onlar bir kardestir onlar bir melektir :melek :))).

kardesler dusman olmaz yasin dovusur barisir onlar karisma sen:)))

VW_Passat
27 02 2012, 23:57
kardesler dusman olmaz yasin dovusur barisir onlar karisma sen:)))

aynen haklisin abi tamam o zaman seninki benim araci döverken nasil olsa yakitin bitecek, sen yakit alirken bende seni gecmis olacagim cünkü daha cok menzil yapiyorum :))):)))

Tek rakibim Türk Hava Yollaridir, oda daha uzun mesafe yapabildigi icin diyorum Jet yakiti ile :))

Y_o_L_c_U_38
28 02 2012, 00:02
aynen haklisin abi tamam o zaman seninki benim araci döverken nasil olsa yakitin bitecek, sen yakit alirken bende seni gecmis olacagim cünkü daha cok menzil yapiyorum :))):)))

Tek rakibim Türk Hava Yollaridir, oda daha uzun mesafe yapabildigi icin diyorum Jet yakiti ile :))

bak bu olabilir, yakit alirken iki pompa ile dolduruyum bari depoyu daha cabuk dolar:))):)))

VW_Passat
28 02 2012, 00:08
bak bu olabilir, yakit alirken iki pompa ile dolduruyum bari depoyu daha cabuk dolar:))):)))

Ögle yapacagina benden tavsiye Kamyonlarin doldurdugu Pompaya git orada daha cabuk doluyor, nedeni ise Kamyonlarin deposu büyük ya tabanca daha cabuk dolduruyor depoyu :))).

Y_o_L_c_U_38
28 02 2012, 00:13
Ögle yapacagina benden tavsiye Kamyonlarin doldurdugu Pompaya git orada daha cabuk doluyor, nedeni ise Kamyonlarin deposu büyük ya tabanca daha cabuk dolduruyor depoyu :))).
tamam oyle yaparim:)):))

VW_Passat
28 02 2012, 00:22
tamam oyle yaparim:)):))

Ama dikkat et sakin Kamyon Dizellerinden alma :)))

Y_o_L_c_U_38
28 02 2012, 00:25
Ama dikkat et sakin Kamyon Dizellerinden alma :)))


dizel dizeldir yasin ayirt etmem :))

VW_Passat
28 02 2012, 00:31
dizel dizeldir yasin ayirt etmem :))

ögle deme Dizel GTL var, Dizel V-Power var, Kamyon Dizeli var (ki Türkiye gibi kalitesiz degildir karisimi mutlaka) vs. ben sana bir cok cesit göstereyim.

Ibrahim abim Dizel GTL kullaniyor aracina masallah, kulaklarini su anda insallah cinlar :))

SELÇUK
28 02 2012, 10:27
Ben o zaman üstüne koyup Selcuk abime Passerati feda olsun yaw, Havalimanina gelsin Passerati yi ona verecem al sür diye. Alaman Otoyollarinda söyle basiversin 210km/h yi :)))

Bu iyi fikir bakalım sen mı 210 da kaliyosun...acayım senin motoru :)))

VW_Passat
28 02 2012, 11:37
Bu iyi fikir bakalım sen mı 210 da kaliyosun...acayım senin motoru :)))

Abi gel ac yaw, sen gel arac senin olsun cidden yani senden kiymetlimi Esya ????

Bu arada 10 Haziranda atla gel Sercanla beklerim ciddiyim :))

drozia
28 02 2012, 11:46
Olum konuyu gene baltalamışsınız bol temiz hava ve mangal keyfi 210 km /h ye nasıl çıkmış:)))

Y_o_L_c_U_38
29 02 2012, 00:57
Bu iyi fikir bakalım sen mı 210 da kaliyosun...acayım senin motoru :)))


hele birde hiz siniri yokki almanyada offf, bu arada selcuk gozun dikiz aynasinda olsun 210 la giderken birde bakmissin arka tamponunda baska bi vatandas yol istiyor:)))

Y_o_L_c_U_38
29 02 2012, 00:58
Abi gel ac yaw, sen gel arac senin olsun cidden yani senden kiymetlimi Esya ????

Bu arada 10 Haziranda atla gel Sercanla beklerim ciddiyim :))
+1907

imkanin varsa gelsene selcuk sende:))

SELÇUK
29 02 2012, 00:58
Kara duman atarım valla egzosttan :)))

Y_o_L_c_U_38
29 02 2012, 00:58
Olum konuyu gene baltalamışsınız bol temiz hava ve mangal keyfi 210 km /h ye nasıl çıkmış:)))
cok hizli mangal yakiyoruz demi abi:)))
210km/h da bile mangal yakariz abi biz:))):)))

VW_Passat
29 02 2012, 00:59
+1907

imkanin varsa gelsene selcuk sende:))

Vallahi Selcuk abiyide bekliyoruz ciddi ciddi ciddiyim :))).

VW_Passat
29 02 2012, 01:01
Kara duman atarım valla egzosttan :)))

Tek problem Audi ve Mercedes sürücüleri, bunlar canavar gibi gidiyor yolda. Ama ben kendimi altta birakmiyorum. Bir defa CLS AMG nin arkasindan takildim adamlari deli ettim :))). Ama sonra bir gaza dokundular vallahi o sesi unutamiyorum bana sadece Plakalarini okumak kaldi :))

Y_o_L_c_U_38
29 02 2012, 01:03
Kara duman atarım valla egzosttan :)))


:))):))):)))):)))
varol kardesim ama dikkat et passarati aliskin degil boyle SIKISTIRMALARA:)):))

VW_Passat
29 02 2012, 01:06
:))):))):)))):)))
varol kardesim ama dikkat et passarati aliskin degil boyle SIKISTIRMALARA:)):))

Aynen katiliyorum :))). Passeratinin sucu yok abicim, su Petrol krallarinda, SHELL, ARAL /BP, TOTAL ve ESSO Sirketlerinde ve Merkel yönetimindedir malesef :(. Yoksa eskiden hep basarak gidiyorduk simdi yakit yakma diye gidiyoruz :)).

Y_o_L_c_U_38
29 02 2012, 01:11
Aynen katiliyorum :))). Passeratinin sucu yok abicim, su Petrol krallarinda, SHELL, ARAL /BP, TOTAL ve ESSO Sirketlerinde ve Merkel yönetimindedir malesef :(. Yoksa eskiden hep basarak gidiyorduk simdi yakit yakma diye gidiyoruz :)).

yasin sen birazda depoya su ekle o kadar mozotun icerisinde kaybolur gider yakar passaratti:)))

VW_Passat
29 02 2012, 12:14
yasin sen birazda depoya su ekle o kadar mozotun icerisinde kaybolur gider yakar passaratti:)))

Oldu sonra Motor u indirteyim asagiya :)))

Y_o_L_c_U_38
29 02 2012, 13:58
Oldu sonra Motor u indirteyim asagiya :)))


bisey olmaz bizim traktorler yakar:)))

drozia
29 02 2012, 14:18
bisey olmaz bizim traktorler yakar:)))
çok çok biraz hapşırır:))) :)))

Y_o_L_c_U_38
29 02 2012, 14:23
çok çok biraz hapşırır:))) :)))


yasinde cok yasa deyip gaza yuklenir:))):)))

drozia
29 02 2012, 14:26
yasinde cok yasa deyip gaza yuklenir:))):)))Habire opetten sulu mazot alıyor Türkiyeye geldiğinde ondan sonra diyor ki aracım 201 i geçmiyor:)))

Y_o_L_c_U_38
29 02 2012, 14:38
Habire opetten sulu mazot alıyor Türkiyeye geldiğinde ondan sonra diyor ki aracım 201 i geçmiyor:)))
ben BP den aliyorum ama bilmiyorum neden turkiyedeki mazotlarla 100km daha assagi yapiyor benim araba bi depoyla:))

drozia
29 02 2012, 14:53
ben BP den aliyorum ama bilmiyorum neden turkiyedeki mazotlarla 100km daha assagi yapiyor benim araba bi depoyla:))
Mazot kalitesiz demek ki...:((

Y_o_L_c_U_38
29 02 2012, 15:18
Mazot kalitesiz demek ki...:((
µ

bilmem artik dahami kalitesiz dahami ince cunku araba daha bi atiklesiyor gaz tepkimeleri daha guzel oluyor bence daha ince oldugundan cok yakiyor:))

drkayzer
29 02 2012, 18:30
µ

bilmem artik dahami kalitesiz dahami ince cunku araba daha bi atiklesiyor gaz tepkimeleri daha guzel oluyor bence daha ince oldugundan cok yakiyor:))
aynen Dursun gerçekten ince:))

drozia
29 02 2012, 18:40
µ

bilmem artik dahami kalitesiz dahami ince cunku araba daha bi atiklesiyor gaz tepkimeleri daha guzel oluyor bence daha ince oldugundan cok yakiyor:))
olum siktın şimdi dur"SIKTIN" DİYİM:))) mazot mazottur her yerde kalınlığı aynı:))) "kil" ile karıştırdın:)))

Y_o_L_c_U_38
29 02 2012, 19:59
olum siktın şimdi dur"SIKTIN" DİYİM:))) mazot mazottur her yerde kalınlığı aynı:))) "kil" ile karıştırdın:)))

ismail abi senin bi sirbistandan mazot alman lazim kalitesiz mazot gormen icin:))

VW_Passat
29 02 2012, 23:28
Habire opetten sulu mazot alıyor Türkiyeye geldiğinde ondan sonra diyor ki aracım 201 i geçmiyor:)))

OPET ile alakasi yok Ismail abim, bu arada 206km/h yapiyor yani VW nin verilerine ulasiyor gerisi hikaye zaten :))

VW_Passat
29 02 2012, 23:35
ben BP den aliyorum ama bilmiyorum neden turkiyedeki mazotlarla 100km daha assagi yapiyor benim araba bi depoyla:))

Türkiye de British Petrol (BP) den alirsan olacagi budur :)). Ben OPET Full Force Euro Dizel veya PO Euro Dizel aliyorum tamam kaliteli degil o bir kesin ama yinede icim rahat ediyor :)) (Psikolojik bir durum). Zaten Türkiye Trafikinde özellikle Sehir icinde tassaruflu gidemiyorsun, Trafik müsait degil bunun icin. Bizim millet 2 Seritlik yolu 4 yapar, Lambalarda herkez isteyine göre seritte kaliyor 5 serit olusuyor, Kirmizi yaninca Türkiye dekiler ne anlasin bunu Kirmizi yaniyor Gazi birakip aracin itis gücüyle gideyim dersin arkadan Dattt diye korna calinir. Kirmizida beklersin Lamba sariya yanmadan inanki mili saniye icinde arkadan biri kornaya basar git diye (Istanbul / Esenler Taksi sürücüsü) daha cok örnekler yüzünden mümkün degil kisacasi. Hizli gitmek bile tehlikeli, gecen sene Cocuk firladi önüme tamda dönmeden 1 gün önce idi buraya da yazmistim hatta vallahi ani fren yaptim yolu kazidim ki cocuk allahtan oradaki Bisiklete carpip geriye kacmis ben o sok saniyesinde kafam baska yerde oldugu icin olayi takip bile edemedim elim ayagimdan can gitti :sor1. Onun icin her zaman "Yavas" ve "Güvenli" gitmek en iyisidir Türkiye de. Unutmayalimki Yaya gecidini kullanmayan, Kirmizi Lambada yürüyüp giden Yayalar var cahil insanlar var her zaman.

Y_o_L_c_U_38
01 03 2012, 23:02
evet arkadaslar bahar yeni yuzunu gostermeye basladigi su gunlerde bende bugun bahceyi bellemek icin kollari sivadim:))
5293529252855284

bu islerde bana kostek olan kucuk ogluma tesekkurler:)) pardon destek diyecektim:))
5294
eee haliyle cok is yaptik aciktik bahcede mangalsiz olurmu:))

5291528852895290

3.passat turkiye bulusmasi mekani:)) yazin yem yesil olucak insallah:))



52875286

VW_Passat
01 03 2012, 23:18
Dursun abim Bahceye neler dikiyorsun ????

Bu arada gercekten pes Babasini bak oglunu al yani Babasina benziyor masallah, huyu Babasina cekmez insallah :)).

Ohh biz Öglen calisirken Mangal keyfi yapilmis, adil mi bu simdi :)))

mgalip
01 03 2012, 23:25
abii yiyenimin maşallahi var allah nazardan saklasin:o

VW_Passat
01 03 2012, 23:27
abii yiyenimin maşallahi var allah nazardan saklasin:o

Babasindan daha yakisikli ve daha becerikli masallah :)). Yazin yakindan görecez insallah :)

mgalip
01 03 2012, 23:30
Babasindan daha yakisikli ve daha becerikli masallah :)). Yazin yakindan görecez insallah :)

demi yasin aslan parçasi maşallah:o

VW_Passat
01 03 2012, 23:34
demi yasin aslan parçasi maşallah:o

:+1 ben Detayli Fotolari cekerim artik hemde PASSAT larin arasinda süper bir Foto yaparim :))

mgalip
01 03 2012, 23:38
:+1 ben Detayli Fotolari cekerim artik hemde PASSAT larin arasinda süper bir Foto yaparim :))

inşallah kardeşim kendine iyi bak iyi geceler babaya anneye selamlar kardeşim allaha emanet.;)

Y_o_L_c_U_38
01 03 2012, 23:40
Dursun abim Bahceye neler dikiyorsun ????

Bu arada gercekten pes Babasini bak oglunu al yani Babasina benziyor masallah, huyu Babasina cekmez insallah :)).

Ohh biz Öglen calisirken Mangal keyfi yapilmis, adil mi bu simdi :)))
ne ararsan var yasin hersey ekiyorum:))

VW_Passat
01 03 2012, 23:41
inşallah kardeşim kendine iyi bak iyi geceler babaya anneye selamlar kardeşim allaha emanet.;)

a.s. Murat abim, sizde kendinize iyi bakin iyi geceler :)

Y_o_L_c_U_38
01 03 2012, 23:42
abii yiyenimin maşallahi var allah nazardan saklasin:o


cumlemizinkini insallah galip abi:))

VW_Passat
01 03 2012, 23:43
ne ararsan var yasin hersey ekiyorum:))

Sagol bilgiler icin :))).

Abi bizim bahcede hersey oluyor, Topan Patlican, bol bol Yesil Biber (aci / tatli karisik), taze sogan, Yesil Fasülye, Roka, Patates, Karpuz / Kavun (gecen sene tam olmadi), Salatalik, Marul ve Cilek :)). Babam dikiyor bizde yiyoruz kisacasi :))

Y_o_L_c_U_38
01 03 2012, 23:43
:+1 ben Detayli Fotolari cekerim artik hemde PASSAT larin arasinda süper bir Foto yaparim :))
Canon fotograf makinam yokki guzel bi foto cekiyim yasin onuda sen cekersin artik:))

VW_Passat
01 03 2012, 23:44
Canon fotograf makinam yokki guzel bi foto cekiyim yasin onuda sen cekersin artik:))

Insallah abicim nasip olursa Haziranda bol bol cekeriz, mankenler hazir zaten masallah :)).

Y_o_L_c_U_38
01 03 2012, 23:47
Sagol bilgiler icin :))).

Abi bizim bahcede hersey oluyor, Topan Patlican, bol bol Yesil Biber (aci / tatli karisik), taze sogan, Yesil Fasülye, Roka, Patates, Karpuz / Kavun (gecen sene tam olmadi), Salatalik, Marul ve Cilek :)). Babam dikiyor bizde yiyoruz kisacasi :))
gecen yil bi salatalik ektim kasim ayinin sonuna kadar salatalik yedik maasallah:)) kimlerin kismeti varmis bne bile hayret ettim:))

gunes olmadigindan hep yagmur yagdigindan domatesler uldu patlicanlarda aci oldu yani ne patlican yedik nede domates,

salatalik ve biber cok guzel oldu ama, ha bide patates:))

VW_Passat
01 03 2012, 23:55
Abicim Domates icin gecen sene Enisteler ile Babama kapali üstü örtülü bir yer yaptik yani kurtardik :). Topan Patlicanlarida Mangalin üzerinde közlüyoruz sahane oluyor vallahi :)).

Salatalik, Biber ve Fasülye cidden cok oluyor biz dagitiyoruz Mahalledeki tanidiklara cünkü o kadar Salatalik ve Fasülye yi kimse telef olmadan yiyemez o kadar berektli toprak yani :).

Patatesi iyidir zaten oluyor :)). Kizartmanin yaninda iyi gidiyor :)

Y_o_L_c_U_38
01 03 2012, 23:57
yasin tam olarak benimde yapmak istedigim o aslinda fotoda gordugun bolunu yeri sera yapmayi dusunuyorum:))

5297

VW_Passat
02 03 2012, 00:12
yasin tam olarak benimde yapmak istedigim o aslinda fotoda gordugun bolunu yeri sera yapmayi dusunuyorum:))

5297

Tavsiye ederim :).

Passerati ile bir ara Fotograf cekip eklemistim Bauhaus tan Babam la istedigi boyda tahta almistik onlari iste Vidaladik felan Sera yaptik. Birde Bauhausdan gereken Naylonu aldik biraz hava alacak sekilde biraktik süper oldu :))

academian97
02 03 2012, 00:23
Vay hemşom bahçan gözelmiş, ben de olaydım beraber deperdik. Maşallah, Allah bağışlasın bebeni de ;)

drozia
02 03 2012, 07:20
yasin tam olarak benimde yapmak istedigim o aslinda fotoda gordugun bolunu yeri sera yapmayi dusunuyorum:))

5297
Ula Dursun Çay eksene oralara yetişir:)))

mert
02 03 2012, 09:21
Etlere, mangala bak....
Tutmayın beniiiii , geliyorum oraya Dursuuuuuun............

VW_Passat
02 03 2012, 10:16
Etlere, mangala bak....
Tutmayın beniiiii , geliyorum oraya Dursuuuuuun............

Mert abim yazin bekleriz senide Belcika bulusmasina :)