PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 1. MOTOR-TALK Passatcilar bulusmasi



VW_Passat
04 02 2012, 13:08
Tüm herkezi Haziran sonunda olacak olan MOTOR-TALK Passatcilar bulusmasina davet ediyorum :).

Bulusma Almanya nin ortasinda olacak (Homberg / Hessen Eyaleti) yani bizim Hanau a 160km. Konrad3c organizatörümüz olacaktir ve bizde destekcisiyiz. Su anda sayimiz 10 kisiyi buldu ama Haziran a kadar sayimiz daha da artacaktir. Listeye kesin gelecek olanlar katiliyor ben dahil. Bulusma da ayni zamanda Bayan Passatcilarda katilacak su anda 1 tane Bayan Passat ci var ama bu sayi kesinlikle bulusmaya kadar artacaktir.

Mangal yakilacak (Domuz eti), bolca Alkol (icmiyorum), ve konumuz sirf Passat olacak, Byte Bit meselesi, parca takma sökme vs. gibi konular olacaktir. Bu isin uzmanlarida gelecek bulusmaya misal kirmizi Passat Variant B6 sina B7 ye ceviren Ünitelerin yazilimlarini ezbere bilen üye :). Hos sohbet bol muhabbet kisacasi :)

Bulusma bos bir büyük alanda yapilacak sayiya göre eski bir Askeri Havalimaninda yapilma ihtimali var. Onun icin simdilik kimler katilacak kesin olarak liste yapiyoruz.

Bu bulusmaya katilmak isteyenler benimle birlikte gidebilirler, Avrupa daki Passat cilar gelecekse mutlaka Motor-Talk da isimlerini yazdirsinlar Listeye.

Liste burada : Woher kommt ihr? : Seite 20 : Also ich sag mal unter Vorbehalt zu, aber denke schon das ich ... (http://www.motor-talk.de/forum/woher-kommt-ihr-t3712784.html?page=19)

drkayzer
04 02 2012, 13:15
Domuzun mangalı nasıl olur hep merak etmişimdir :))):))):)))

VW_Passat
04 02 2012, 13:19
Domuzun mangalı nasıl olur hep merak etmişimdir :))):))):)))

bildigin Et abicim, onlarda köfte felan yapiyorlar ayni bizim gibi tek farki onlari malzemesi ve eti farkli oluyor iste :))).

drkayzer
04 02 2012, 13:23
bildigin Et abicim, onlarda köfte felan yapiyorlar ayni bizim gibi tek farki onlari malzemesi ve eti farkli oluyor iste :))).
Yasin alkol yazmışsın parantez içinde içmiyorum demişsin de domuz etinin yanında parantez yok :))):)))

VW_Passat
04 02 2012, 13:28
Yasin alkol yazmışsın parantez içinde içmiyorum demişsin de domuz etinin yanında parantez yok :))):)))

Ben Döner yedirecem onlara, en saglik li Fast Food yiyecegi "Döner" dir :)). Bu defalarca ispatlanmistir üstelik :).

Ben gideyim tüm herkeze Dönerler benden, Domuz yemenin ne alemi var dimi orada :)).

Yok sagol Domuz eti Dinimize ve Kitabimiza aykiri, arada bilmeden yediysek allah affetsin :(.

gokbrk
04 02 2012, 15:05
valla Yasin bende ilkin parantezi görmeyince dedim herhalde köfteden takılacak :)))

VW_Passat
04 02 2012, 15:15
valla Yasin bende ilkin parantezi görmeyince dedim herhalde köfteden takılacak :)))

Frikadelle den takilmam korkma :))).

Simdi Frikadelle ne diye soracaksiniz, Köftenin almancasi :).

gokbrk
04 02 2012, 15:53
Frikadelle den takilmam korkma :))).

Simdi Frikadelle ne diye soracaksiniz, Köftenin almancasi :).

dönerin almancasına baktım öde "Döner" yazıyor :)))

VW_Passat
04 02 2012, 15:56
dönerin almancasına baktım öde "Döner" yazıyor :)))

aynen Döner e Döner deniliyor yani Almanlar cok güzel diyor hatta bunu :)).

Bir defa Pazar a gitmistim adamin biri seyyar Döner satiyor ve Türk Dönercinin biri aynen su sekilde bagiriyordur "Döner macht schöner" diye :))), tercümesi Döner güzellestiriyor diyor :))

VW_Passat
05 02 2012, 14:51
Arkadaslar güncel 14 kisi olduk sayimiz cogaliyor :). Berlinden Michael (Passat 3C den sonra Touran sahibi arkadasim) ve Boris (3BG Passatci) katiliyorlar, süper ve bir o kadar da büyük bulusma olacak.

Passattürkiye.com olarak beni orada yanliz birakmayin :).

Dursun abi, Ercüment abim sizden hareket yokmu ??

Bu arada bulusma 16.06.2012 tarihinde Kassel e 30km mesafede olan Schwalm Eder Kreis da bulusacaz Eder Gölünün oldugu yer bana 180km uzak mesafede Kölne de hemen hemen ayni olmasi lazim :).

drozia
05 02 2012, 15:25
Arkadaslar güncel 14 kisi olduk sayimiz cogaliyor :). Berlinden Michael (Passat 3C den sonra Touran sahibi arkadasim) ve Boris (3BG Passatci) katiliyorlar, süper ve bir o kadar da büyük bulusma olacak.

Passattürkiye.com olarak beni orada yanliz birakmayin :).

Dursun abi, Ercüment abim sizden hareket yokmu ??

Bu arada bulusma 16.06.2012 tarihinde Kassel e 30km mesafede olan Schwalm Eder Kreis da bulusacaz Eder Gölünün oldugu yer bana 180km uzak mesafede Kölne de hemen hemen ayni olmasi lazim :).
biz dijital olarak arkandayız:)) bravo Yasin.:fir

VW_Passat
05 02 2012, 15:44
biz dijital olarak arkandayız:)) bravo Yasin.:fir

Ya dijital olarak arkamda olmayin gelin beraber gidelim :))

drozia
05 02 2012, 15:47
Ya dijital olarak arkamda olmayin gelin beraber gidelim :))
Yasin inan eğer Almanyada Yaşasaydım seninle böyle buluşmaları bırak hafta sonları bile buluşurduk Donsuz Dursunun yanına giderdik bi de herhalde VW üretim tesislerinin etrafında gezinir dururduk:))

VW_Passat
05 02 2012, 15:50
Yasin inan eğer Almanyada Yaşasaydım seninle böyle buluşmaları bırak hafta sonları bile buluşurduk Donsuz Dursunun yanına giderdik bi de herhalde VW üretim tesislerinin etrafında gezinir dururduk:))

Abicim vallahi süpersin :)).

Ercüment abide böyle yani 200km ile gidip gelir ama 2. Bebek geldi malum hafta sonlarida calisiyor zamanlarimiz uyusmuyor :(. Ancak iste böyle bulusma yapip görüsebiliyoruz :).

gokbrk
05 02 2012, 16:39
aynen Döner e Döner deniliyor yani Almanlar cok güzel diyor hatta bunu :)).

Bir defa Pazar a gitmistim adamin biri seyyar Döner satiyor ve Türk Dönercinin biri aynen su sekilde bagiriyordur "Döner macht schöner" diye :))), tercümesi Döner güzellestiriyor diyor :))

Ama doğru söylemiş Yasin. Döner ye göbek olsun güzelleş :))):))):)))

VW_Passat
11 05 2012, 10:43
Konuyu güncel tutalim :)).

Evet bu bulusmaya da 1 ay kaldi :). Özel baskili Motor-Talk T-Shirt üm arkada Nick adimiz ve ismimiz Motor-Talk tarafindan basildi bulusmada teslim edilecek, cogu arkadaslarim samimi oldugum katiliyorlar taaa Berlinden gelecek olanlar bile var. Su anda sayimiz 33 kisi olmusuz. Bu arada bulusmaya evli olanlar esleri ve Cocuklari ile gelecekler !!!

Haziran ayi benim acimdan cok hareketli gececek gibi görünüyor, toplam kat edecegim yol 800km Belcika + 320km bu bulusma (gisi-gelis) yani 1120km yol yapmis olacam 2 hafta icinde :))

01 Kusser77
02 Funzel
03 vwpassat1994
04 ralfs1969
05 VW_Passat
06 hellracers666
07 3B3C
08 Medusa852
09 juenseier
10 didarenni
11 Konrad3C
12 Janara8P
13 Dieselflinck
14 Naeramarth
15 Micha1103
16 Marki_M.
17 Chumbaba
18 Kuesschen76
19 j.bonham
20 passatsucher
21 cebion32
22 Lackieone
23 Esi1984
24 gelacc
25 ronney10
26 m-g-k
27 Henne1001
28 Pierni1983
29 telco
30 Semmel1981
31 akc-copkille
32 Chris.E
33 avuklis

SELÇUK
11 05 2012, 13:41
34 Selçuk (hem 34 istanbul, denk geldi bak)

:)))

Y_o_L_c_U_38
11 05 2012, 17:59
nerde bu bulusma yasin kac km bana:)) seni yalniz birakmayim orda:)))

srcn09
11 05 2012, 18:17
Bende gidicektim bu buluşmaya ah ah yaktın beni yeşil pasaport :)

gokbrk
11 05 2012, 19:08
Henrik ile Larsen yok mu Yasin?

drozia
11 05 2012, 19:21
Konuyu güncel tutalim :)).

Evet bu bulusmaya da 1 ay kaldi :). Özel baskili Motor-Talk T-Shirt üm arkada Nick adimiz ve ismimiz Motor-Talk tarafindan basildi bulusmada teslim edilecek, cogu arkadaslarim samimi oldugum katiliyorlar taaa Berlinden gelecek olanlar bile var. Su anda sayimiz 33 kisi olmusuz. Bu arada bulusmaya evli olanlar esleri ve Cocuklari ile gelecekler !!!

Haziran ayi benim acimdan cok hareketli gececek gibi görünüyor, toplam kat edecegim yol 800km Belcika + 320km bu bulusma (gisi-gelis) yani 1120km yol yapmis olacam 2 hafta icinde :))

01 Kusser77
02 Funzel
03 vwpassat1994
04 ralfs1969
05 VW_Passat
06 hellracers666
07 3B3C
08 Medusa852
09 juenseier
10 didarenni
11 Konrad3C
12 Janara8P
13 Dieselflinck
14 Naeramarth
15 Micha1103
16 Marki_M.
17 Chumbaba
18 Kuesschen76
19 j.bonham
20 passatsucher
21 cebion32
22 Lackieone
23 Esi1984
24 gelacc
25 ronney10
26 m-g-k
27 Henne1001
28 Pierni1983
29 telco
30 Semmel1981
31 akc-copkille
32 Chris.E
33 avuklis
abi süper bir etkinlik o yolu yapmaya değer:)

VW_Passat
11 05 2012, 19:43
nerde bu bulusma yasin kac km bana:)) seni yalniz birakmayim orda:)))

Abi ciddimisin ???

Bulusma Kassel tarafinda olacak yani bana 160km uzak sanada bilmiyorukbeve gidince bakayim :)).

Gelirsen süper olur, gerci Türk olmayacak bir tane hepimiz Almaniz :))

VW_Passat
11 05 2012, 19:44
Bende gidicektim bu buluşmaya ah ah yaktın beni yeşil pasaport :)

Aynen sercan beraber gidecektik, kismet degilmis arkadasim :(

VW_Passat
11 05 2012, 19:46
34 Selçuk (hem 34 istanbul, denk geldi bak)

:)))

Gel Selcuk abim misafirim ol :))

drozia
11 05 2012, 20:23
34 Selçuk (hem 34 istanbul, denk geldi bak)

:)))
bak sen gitmezsen 34 lü çok sitede:))

drozia
11 05 2012, 20:24
Abi ciddimisin ???

Bulusma Kassel tarafinda olacak yani bana 160km uzak sanada bilmiyorukbeve gidince bakayim :)).

Gelirsen süper olur, gerci Türk olmayacak bir tane hepimiz Almaniz :))
Demek bu buluşmada Alman olacan öyle mi :)) gerçekten bilmiyorlar mı TÜRK olduğunu Yasin?

VW_Passat
11 05 2012, 22:50
Demek bu buluşmada Alman olacan öyle mi :)) gerçekten bilmiyorlar mı TÜRK olduğunu Yasin?

Abicim ben Alman Vatandasiyim bunu unutma, ich bin Deutsch :))). Bu arada samimi olduklarim biliyorlar, hem bilsinler bilmesinler orada hepsi yabanci zaten :)))

Y_o_L_c_U_38
11 05 2012, 23:34
Abi ciddimisin ???

Bulusma Kassel tarafinda olacak yani bana 160km uzak sanada bilmiyorukbeve gidince bakayim :)).

Gelirsen süper olur, gerci Türk olmayacak bir tane hepimiz Almaniz :))
bana dogru geleceksen 160km, bana 240 km uzakta oluyor:)) yok diger tarafa dogru gideceksen 560 km oluyor, bu demektirki vazgectim:))):)))

VW_Passat
11 05 2012, 23:40
bana dogru geleceksen 160km, bana 240 km uzakta oluyor:)) yok diger tarafa dogru gideceksen 560 km oluyor, bu demektirki vazgectim:))):)))

Köln den düz gec biraz daha Dogu tarafina gidecen = Brüssel - Schwalm Eder Kreis (Efze) tam 452 Kilometrecik abicim :))

VW_Passat
30 05 2012, 21:30
kaldi 15 gün :).

Heyecan artiyor, bu ilk defa Almanya da Almanlar ile girecegim büyük bulusma olacak hatta hayatimda ilk defa böyle bir büyük bulusmaya katiliyorum.

Sayimiz 35 Üye ama ailecek gelinecegi icin 70-80 diyelim sayimiza ;)

VW_Passat
02 06 2012, 20:50
Motor-Talk T-Shirtlerimiz hazirlanmis :).

T-Shirt üzerinde sol kolunda Nick adim ve gercek adim yaziyor arkada Bulusma yeri vs. bilgileri ve önde Motor-Talk.

Benimkinde yani VW_Passat altinda Yasin yazacak :))

Ready for Takeoff Motor-Talk :))

http://data.motor-talk.de/data/galleries/0/152/4755/48086467/vorschau-shirts-6032162728310604094.jpg

academian97
02 06 2012, 22:44
Adamlar bu işi biliyor ;)

VW_Passat
02 06 2012, 22:48
Adamlar bu işi biliyor ;)

bizim T-Shirt kadar kalitelik degil o bir kesin, yazilar yapiskan zamanla cikar :))

academian97
02 06 2012, 23:28
bizim T-Shirt kadar kalitelik degil o bir kesin, yazilar yapiskan zamanla cikar :))

Bizimki ömürlük zaten ;)

Kalitesi sadece bir buluşmaya yetecek kadardır zaten, ama önemli olan düşünüp yapmaktır. Fikir orjinalmiş.

VW_Passat
02 06 2012, 23:34
Bizimki ömürlük zaten ;)

Kalitesi sadece bir buluşmaya yetecek kadardır zaten, ama önemli olan düşünüp yapmaktır. Fikir orjinalmiş.

Zaten 7 €uro ödedik birsey degil sonucta. Ben bizim T-Shirt ü de giyecem ne olur olmaz :))

SELÇUK
03 06 2012, 19:07
Bizimki ömürlük zaten ;)

Kalitesi sadece bir buluşmaya yetecek kadardır zaten, ama önemli olan düşünüp yapmaktır. Fikir orjinalmiş.


iyi de enis seninki de bir buluşmalıkmış :))) bak şimdi biri yok :)

VW_Passat
15 06 2012, 20:36
Büyük gün yarin ama is yeri bugün voleyi vurdu. Yarin calisiyorum :(. Iyi olan yani bulusma Saat 14:00 da basliyor bende 12:00 da cikacam isten yani kil payi yetisecegim insallah bulusmaya :).