PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Gazi Tıp otoparkında Bubi tuzağı..



Cornelius
02 02 2012, 01:56
Dostlar malumunuz benim bebe geçen haftadan beri hasta,bu akşam yine acile gitmek zorunda kaldık,konya yolundan düzayak olduğu için gazi tıp ın aciline gittim
hanımla çocuğu acilin önünde indirdim,heyhat sende kural tanımazlar gibi koysana ortalık yere arabanıiyok efendi adamız ya otoparka koyayım dedim..
http://img.tapatalk.com/5e7b66a9-dc50-b57a.jpg

Acilin devamındaki otoparka yöneldim,karlar donmuş zaten araba -7 yi gösteriyordu, fotodaki bir arabalık boşluğu gördüm kayarmı kaymazmı çocuk ne yapıyor hemen yanına gideyim deyip daldım oraya...gece flaşla ayakta çektiğim fotoda bile hayal meyal görünüyor,arabanın içinden görüş sfır
http://img.tapatalk.com/5e7b66a9-dc62-8130.jpg

Ön sol teker baya bi aşağı düştü durdum,anlamadım ne olduğunu..Dedim var bi acaiplik ger geri aynen çıktım,sol teker bir daha gir çık yaptı..Arabayı biraz daha ileri koydum..ve gelip ilk park yerine baktım..ve gözlerime inanamadım.Bir çukur gibi bir şey öyle bir derin.Akıllının bii kova gibi bir şey koymuş benim tekerde onun üzerine denk geldi sanırım.derin bir çukur hissi oluştu..ama ya o kova olamasaydı...sol teker motorun ağırlığı ile birlikte hars diye içeri girerdi,aks da kırılırdı muhtemelen..Araba kaskolu hadi neyse -8 derece bebiş hasta onlamı ilgileneyim arabaylamı ilgileneyim..Bebişi hasta etmeen eve nasıl götüreyim..Ucuz kurtardım vesselam..ama O kvayı oraya koyanı övsemmi,o açıklığı görüpde kapattırmadığı için sövsemmi bilemedim..(kovay koyan olmasada Üniversite bilimum park bahçe yetkilisi nasibini aldı zaten orası ayrı :)) )
http://img.tapatalk.com/5e7b66a9-dc81-1c38.jpg
http://img.tapatalk.com/5e7b66a9-dc95-6ef2.jpg

VW_Passat
02 02 2012, 02:05
Dostlar malumunuz benim bebe geçen haftadan beri hasta,bu akşam yine acile gitmek zorunda kaldık,konya yolundan düzayak olduğu için gazi tıp ın aciline gittim
hanımla çocuğu acilin önünde indirdim,heyhat sende kural tanımazlar gibi koysana ortalık yere arabanıiyok efendi adamız ya otoparka koyayım dedim..
http://img.tapatalk.com/5e7b66a9-dc50-b57a.jpg

Acilin devamındaki otoparka yöneldim,karlar donmuş zaten araba -7 yi gösteriyordu, fotodaki bir arabalık boşluğu gördüm kayarmı kaymazmı çocuk ne yapıyor hemen yanına gideyim deyip daldım oraya...gece flaşla ayakta çektiğim fotoda bile hayal meyal görünüyor,arabanın içinden görüş sfır
http://img.tapatalk.com/5e7b66a9-dc62-8130.jpg

Ön sol teker baya bi aşağı düştü durdum,anlamadım ne olduğunu..Dedim var bi acaiplik ger geri aynen çıktım,sol teker bir daha gir çık yaptı..Arabayı biraz daha ileri koydum..ve gelip ilk park yerine baktım..ve gözlerime inanamadım.Bir çukur gibi bir şey öyle bir derin.Akıllının bii kova gibi bir şey koymuş benim tekerde onun üzerine denk geldi sanırım.derin bir çukur hissi oluştu..ama ya o kova olamasaydı...sol teker motorun ağırlığı ile birlikte hars diye içeri girerdi,aks da kırılırdı muhtemelen..Araba kaskolu hadi neyse -8 derece bebiş hasta onlamı ilgileneyim arabaylamı ilgileneyim..Bebişi hasta etmeen eve nasıl götüreyim..Ucuz kurtardım vesselam..ama O kvayı oraya koyanı övsemmi,o açıklığı görüpde kapattırmadığı için sövsemmi bilemedim..(kovay koyan olmasada Üniversite bilimum park bahçe yetkilisi nasibini aldı zaten orası ayrı :)) )
http://img.tapatalk.com/5e7b66a9-dc81-1c38.jpg
http://img.tapatalk.com/5e7b66a9-dc95-6ef2.jpg

Murat abim,

gercekten gece gece cok üzüldüm :(. Iki kere gecmis olsun diyorum, insallah Bebegin sagligi ve sihati yerindedir ve önemli birsey yoktur insallah gerisi kolay önemli olan saglik.

Olaya gelince burasi Türkiye abicim hersey her an olabilir hazirlikli olacan :). Insallah aracta fazla birsey yoktur, Servise gösterdinmi bizi haberdar etmeyi unutma.

Cornelius
02 02 2012, 02:12
Yasinim valla gece 10 da geldik acilden yani bir yere görtürmedim aracı.. ..gelirken 100 le geldim..direksiyonu yokladım bir sıkıntı yok..derin bir çukura girmişim gibi oldu..tekerleklerde sıfır michlein a4 olunca yumuşak karşıladı darbeyi sanırım..ama ya o kova olmasaydı onu düşünemiyorum işte..

dirlik
02 02 2012, 02:16
Geçmiş olsun kardeşim. Ankara'da alıştık artık. Ankara'da sıfır yol yapılır yolun ortasına hemen bir rögar kapağı konur. Bu kapak ya 30-40 cm yoldan yüksek yada 30-40 cm yol seviyesinden alçak olur. Yurdum insanı da bu girinti ve çıkıntılardan kaçayım derken kaza yapar. Anlayış bu işte. Zeka geri olunca yapılan yol da bu kadar olur.

HGYAYLA
02 02 2012, 03:34
Çok Büyük Geçmiş Olsun, Allah Daha Büyük Görünmeyen Kazalardan Sakınsın...

Ben Sizin Yerinizde Olsam Resimleri Çekmişim ve Uyarı Koyulmadı Diye Dava Açarım, Açmasam Bile Hastanenin Baş Hekimine Çıkar Aracımın Masrafımın Karşılanmasını Yoksa Dava Yoluna Gideceğimi Belirtirim; Neden, Çünkü Her Ne Kadar Uyarı Koysalarda Bu Tür Bir Havada Direk Onun Üzerine Tabela veya Koruyucu Bir Şey Koymaları Gerekiyor Uyarı İçin...

Gerçekten Çok Üzüldüm Umarım Tahmin Edilenden Fazla Bir Şey Yoktur ve Çocuğunuz İnşallah Biran Önce Sağlığına Kavuşur. Allah Hepinize Sorunsuz, Sağlıklı ve Bol Kazançlı Yaşam Nasip Etsin...

gokbrk
02 02 2012, 07:32
merhabalar,

öncelikle bebişe çok geçmiş olsun, umarım bir an önce iyileşir.

araca birşey olmaması inanın büyük bir şans. o büyüklükte bir çukura girip kovaya denk gelmek... verilmiş sadakanız varmış. artık aracın altına da sensör takılması lazım. yol hizasından aşağıda birşey varsa uyarsın.. her iki durum için tekrar geçmiş olsun.

mgalip
02 02 2012, 08:32
Yasinim valla gece 10 da geldik acilden yani bir yere görtürmedim aracı.. ..gelirken 100 le geldim..direksiyonu yokladım bir sıkıntı yok..derin bir çukura girmişim gibi oldu..tekerleklerde sıfır michlein a4 olunca yumuşak karşıladı darbeyi sanırım..ama ya o kova olmasaydı onu düşünemiyorum işte..
çok geçmiş olsun adaş ım diyelim aman allah başka sıkıntı vermesin önemli olan bebeğin sağlığı çok geçmiş olsun allah acil şifalar versin .delik te tam bizim memlekete uygun yani normal canınızı sıkmayın size ve ailenize birşey olmasın yeter önce sağlık gerisi teferruattır .saygılarımla MURAT GALİP.:o

SELÇUK
02 02 2012, 09:15
hem bebege hem araca geçmiş olsun...bebege acil sıfalar dilerim

solarapex
02 02 2012, 09:17
Geçmiş olsun

ekonomistt
02 02 2012, 09:18
Çok geçmiş olsun, bizim ufaklığıda birkaç kez götürmüştüm Gazi Acile, girişte sağda otopark var, orayı kullanabilirsiniz.

97has
02 02 2012, 10:08
Geçmiş olsun. Allah kazalardan sakındırsın...

srcn09
02 02 2012, 10:16
Murat Abim çok geçmiş olsun bebeğe acil şifalar diliyorum umarım büyük birşey yoktur

ATT-SUKRU
02 02 2012, 10:56
murat bey gecmiş olsun
işte bizim insanımız çok sorumsuz o çukurun nelere sebebiyet vereceğini anlamıyor neyseki şansınıza araça bişey olmamış

sivil
02 02 2012, 12:39
Geçmiş olsun Murat bey.işte sorumsuzluk ve vurdumduymazlığımızdan bir örnek daha... söyleyecek söz bulamıyorum...

VW_Passat
02 02 2012, 13:19
Çok Büyük Geçmiş Olsun, Allah Daha Büyük Görünmeyen Kazalardan Sakınsın...

Ben Sizin Yerinizde Olsam Resimleri Çekmişim ve Uyarı Koyulmadı Diye Dava Açarım, Açmasam Bile Hastanenin Baş Hekimine Çıkar Aracımın Masrafımın Karşılanmasını Yoksa Dava Yoluna Gideceğimi Belirtirim; Neden, Çünkü Her Ne Kadar Uyarı Koysalarda Bu Tür Bir Havada Direk Onun Üzerine Tabela veya Koruyucu Bir Şey Koymaları Gerekiyor Uyarı İçin...

Gerçekten Çok Üzüldüm Umarım Tahmin Edilenden Fazla Bir Şey Yoktur ve Çocuğunuz İnşallah Biran Önce Sağlığına Kavuşur. Allah Hepinize Sorunsuz, Sağlıklı ve Bol Kazançlı Yaşam Nasip Etsin...

katiliyorum Haruna, ya orda normal bir insan yürüyüp o karda o cukuru görmeseydi durum ne olacakti ? Iste o zaman Araba degil Insan canina olmus olacakti.

Almanya da bu tür durumlarda o cukuru orada acip ve ögle birakanlar sucludur ve hasar ve zarar da onlar suclu oldugu icin karsilamasi lazimdir :).

VW_Passat
02 02 2012, 13:20
Yasinim valla gece 10 da geldik acilden yani bir yere görtürmedim aracı.. ..gelirken 100 le geldim..direksiyonu yokladım bir sıkıntı yok..derin bir çukura girmişim gibi oldu..tekerleklerde sıfır michlein a4 olunca yumuşak karşıladı darbeyi sanırım..ama ya o kova olmasaydı onu düşünemiyorum işte..

insallah hic bir sorun yoktur Murat abim sorunsuzca devam binersin :). Bu arada Bebek insallah sagligi yerindedir bugün :)

Y_o_L_c_U_38
02 02 2012, 15:57
murat abi gecmis olsun umarim onemli biseyi yoktur cocugunuzun..

drkayzer
02 02 2012, 17:13
Geçmiş olsun Murat Bey, nedir çocuktaki problem?

Cornelius
02 02 2012, 21:31
Bizim insanımıızn temel problemi de bu bence sorumlu luk sahibi değiliz,yaptığımız işi kendi işimiz gibi benimsemeyip günü geçriyoruz,bu sadece hastane vs gibi yerlerde değil, kurumların her kesiminde toplumun her alanında görebiliyoruz bu sorumsuzluğu, mucur dökülen karayolarında, soğuk kış günlerindeki doğalgaz elektrik kesintilerinde, deprem yapı yönetmeliğinde vesair vs. Türkiyede yaşamak ayrı beceri istiyor vesselam,her yarın sürprizlere gebe, Geçmiş olsun ve iyi niyetli dilekleriniz için TÜM arkadaşlara teşekkür derim ..

Cornelius
02 02 2012, 21:34
Geçmiş olsun Murat Bey, nedir çocuktaki problem?

Bronşiolit teşhisi kondu ve ben nebülizatör almak istediğimi belirtmeme rağmen doktor ısrarla chamber ile tedavi verdi 5 aylık bebe chamberdan çekeiyor nefes sıkışması oluyor haydi acile,maskeyle ventolin nebül veriyorlar,dün artık özel doktorumuzun tavsiyesine uyup nebülizatör aldım,bu günde onu kullandık inşallah düzelicek ,ilginize teşekkür ederim.

bjk
02 02 2012, 21:37
geçmiş olsun ALLAH acil şifalar diliyorum

drkayzer
02 02 2012, 22:12
Bronşiolit teşhisi kondu ve ben nebülizatör almak istediğimi belirtmeme rağmen doktor ısrarla chamber ile tedavi verdi 5 aylık bebe chamberdan çekeiyor nefes sıkışması oluyor haydi acile,maskeyle ventolin nebül veriyorlar,dün artık özel doktorumuzun tavsiyesine uyup nebülizatör aldım,bu günde onu kullandık inşallah düzelicek ,ilginize teşekkür ederim.
geçmiş olsun inşallah tekrarlamaz, zira bronşiolit birden fazla geçirirse astım gelişme riski yüksektir.

gokbrk
03 02 2012, 03:25
tekrar geçmiş olsun Murat Bey, inşallah en kısa sürede iyileşir bebiş...