PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Passat severler hangi SAATİ kullanıyorlar.



@KlavYE@
03 01 2012, 22:30
kolumuzdaki yada sahip olduğumuz saatleri yazalım

mega1961
03 01 2012, 22:49
Mega1961(Orhan) OMEGA

srcn09
03 01 2012, 22:52
Casio Edifice kullanıyorum bende :)

ekonomistt
03 01 2012, 22:54
Seiko, Cerrutti, Philip Maurice, Diesel, Tomy Hilfiger, Essence, Edox

mgalip
03 01 2012, 22:55
M.GALİP [ AdımMURAT]Daniel klein ama tabiki orjinal değil çakma saygılar iyi akşamlar:))

Y_o_L_c_U_38
03 01 2012, 23:08
Rodania.. :))

sampionibo
03 01 2012, 23:11
swatch ...

austun1975
03 01 2012, 23:19
Hamilton Jazzmaster Chrono kullanıyorum.

sivil
03 01 2012, 23:24
casio 60 TL civarı :)

mgalip
03 01 2012, 23:27
valla en kötü saat benim napalım neyse o yapcak bir şey yok 20 tl civarı :agla1

VW_Passat
03 01 2012, 23:29
Vallahi cocuklugumdan beri takmamisimdir saati, cep telefonu sagolsun :))

sivil
03 01 2012, 23:37
Ben oldum olası saatlere daha doğrusu pahalı saatlere hiç ama hiç ilgi duymamışımdır.Benim için saat sadece zamanı gösteren bir alet olmaktan öteye gitmemiştir ve bundan sonrada gideceğini sanmam. :)

mgalip
03 01 2012, 23:50
yani hocam haklısınız saygı duyuyorum hayatımızda çok daha değerli harcamalar yapacağımız şeyler illaki var.birde şu HZ.MEVLANA .nın sözü harika TEBRİZLİ ŞEMŞİ okumuştum AŞKIN GÖZYAŞLARI.

solarapex
03 01 2012, 23:54
Citizen .8 yıldır beraberiz kendileriyle

Cornelius
04 01 2012, 00:46
tissot(pilli) ve orient(kurmalı)

ayrıca Nacar,atomik,serkisof,ve hislondan oluşan eski saatlerimde bir tür koleksiyondu bir zamanlar...

sedat27
04 01 2012, 00:46
saatmi dedi biri.biraz hastaığımdırda:))

kullandığım ve çok beğendiğim bazı markalar

Tag Heuer
Hublot
Ulysse Nardin
Chopard
Bvlgari
Porsche Design Limited Edition
Jacques Lemans
Gucci
Armani
Breitling
Oylesine taktıklarım
Swatch
Tissot

Y_o_L_c_U_38
04 01 2012, 01:03
saatmi dedi biri.biraz hastaığımdırda:))

kullandığım ve çok beğendiğim bazı markalar

Tag Heuer
Hublot
Ulysse Nardin
Chopard
Bvlgari
Porsche Design Limited Edition
Jacques Lemans
Gucci
Armani
Breitling
Oylesine taktıklarım
Swatch
Tissot

sedat abi maasallah koleksiyonun bayagi zenginmis hani su dedelerin taktigi yeleklerinin dugme deligine zincirle tutturup yelek cebine koduklari saattende vardir kesin sende:))):))

sedat27
04 01 2012, 01:05
yok yok eskiyi,nostaljiyi fazla fazla sevmem...ne saatte ne arabada:)


sedat abi maasallah koleksiyonun bayagi zenginmis hani su dedelerin taktigi yeleklerinin dugme deligine zincirle tutturup yelek cebine koduklari saattende vardir kesin sende:))):))

Y_o_L_c_U_38
04 01 2012, 01:14
yok yok eskiyi,nostaljiyi fazla fazla sevmem...ne saatte ne arabada:)


demi abi heleki arabada mesela bagaj kilidini kurtardiginda bagaj kapagi kendi kendine acilacak eski arabalarda imkansiz bu:)):))

VW_Passat
04 01 2012, 01:30
demi abi heleki arabada mesela bagaj kilidini kurtardiginda bagaj kapagi kendi kendine acilacak eski arabalarda imkansiz bu:)):))

konuyu bagaja getirdin ya nediyeyim artik :))). Senin kaninda Benzin var sanirim :)))

mert
04 01 2012, 07:40
demi abi heleki arabada mesela bagaj kilidini kurtardiginda bagaj kapagi kendi kendine acilacak eski arabalarda imkansiz bu:)):))

he :))) he :)))

Arguss
04 01 2012, 07:51
Saat bendede hastalik, hele Ulysse Nardin, Hublot ozellikle F1 modeli, Breitling markalari beni benden alir :) gecen Saatci bir arkadasim hublot'un 1. Kalite emitasyonunu getirmis eta makina var icinde ona bile 1090€ diyor :) ama saat kimine gore hastaliktir gercekten simdi bana ulysse nardin El toro modelini verseler A5'i elimin tersiyle iterim bunlar cok ucurum saatler oldugu icin bize uzak oylesine bende nautica, seiko, tommy gibi markalar kullaniyorum


Sent from my iPhone

Risk
04 01 2012, 08:03
Tissot

akorkmaz11
04 01 2012, 08:34
fossil (yazlık evde unuttum, seneye göreceğim kendilerini:))
tommy hilfiger ve swatch şu anda günlük kullanımda..
Aklımda olan ise movado..

Risk
04 01 2012, 08:56
Stempo ... Bakalım kimler hatırlayacak.. Yok böyle bir saat :)

Y_o_L_c_U_38
04 01 2012, 09:02
konuyu bagaja getirdin ya nediyeyim artik :))). Senin kaninda Benzin var sanirim :)))

sedat abi konuyu arabaya getirdi yasin, konu arabaya gelmisken bagaja ne kaldiki:))):)))

MHMTPKZ
04 01 2012, 09:12
birisi saat mi dedi ??? iste tam benim konum.saat ben de bir hastalik.bir saati eger begendiysem o an alamasam bile bir gun mutlaka alirim.bunu cevremdeki insanlar da bilir.
en son diesel in DZ7126 modelini aldim. seiko,gc,nautica,cerutti,diesel ve fossil in farkli modellerinden olusan bir koleksiyona sahibim...

emreefe
04 01 2012, 10:34
Puma marka bir saatim var ayrıca, swatch ve seiko

errddm
04 01 2012, 10:38
saatmi dedi biri.biraz hastaığımdırda:))

kullandığım ve çok beğendiğim bazı markalar

Tag Heuer
Hublot
Ulysse Nardin
Chopard
Bvlgari
Porsche Design Limited Edition
Jacques Lemans
Gucci
Armani
Breitling
Oylesine taktıklarım
Swatch
Tissot

Tam dicekim sedat abinin konusu diye ama ztn yazmis :)


2 adet saatim var DKNY ve Swatch :)

drozia
04 01 2012, 10:44
tabiki diesel marka:))

ibrahimtopaktas
04 01 2012, 10:55
Casio Edifice EF-550D-1AVDF :)

srcn09
04 01 2012, 12:05
Casio Edifice EF-550D-1AVDF :)

Edifice kullanıcı 2 oldu :) Beni modelle aynı sanırım :)

ibrahimtopaktas
04 01 2012, 12:47
Edifice kullanıcı 2 oldu :) Beni modelle aynı sanırım :)

3948 ...

ibrahimtopaktas
04 01 2012, 12:48
Şimdi millet bu kol ters diyecek :) Ben sağ koluma takarım saati hep. Öyle alışmışım :)

Y_o_L_c_U_38
04 01 2012, 12:50
Şimdi millet bu kol ters diyecek :) Ben sağ koluma takarım saati hep. Öyle alışmışım :)


:)):)):)))

MHMTPKZ
04 01 2012, 14:32
solaksan sikinti yok :)

MerceniesPassat
04 01 2012, 15:28
Çakma Rolex alacağım rolex kullanmaya devam :)

srcn09
04 01 2012, 15:48
Benim babam bir ara Rolex kullanıyordu hep o saati yürütmek istemiştim son zamanlarda göremiyorum babamın kolunda da gidince bir sorayım :)

orko13
04 01 2012, 16:58
saate bende çok meraklıyım ve bu konuda kendime göre çok zevkli olduğunu düşündüğüm küçük bir koleksiyonum mevcut..

-seiko sportura kinetic
-seiko velatura kinetic
-seiko velatura yachting timer
- seiko chronograph
-diesel
-lacoste
-2 adet camel active
-adidas
-Jacques lemans
-orient
-pulsar otomatik

sivil
04 01 2012, 17:06
Benimkisi bu.

http://www.alisverissaati.com/bumego/urun_resim/L/TQ-141-2DF.jpg

sivil
04 01 2012, 17:08
Pardon ya çalar saatimi koymuşum,kol saatim bu
:)))

http://www.alisverissaati.com/bumego/urun_resim/L/MTP-1265D-7AVDF.jpg

Y_o_L_c_U_38
04 01 2012, 17:24
Pardon ya çalar saatimi koymuşum,kol saatim bu
:)))

[/URL][URL="http://www.alisverissaati.com/bumego/urun_resim/L/MTP-1265D-7AVDF.jpg"]http://www.alisverissaati.com/bumego/urun_resim/L/MTP-1265D-7AVDF.jpg (http://www.alisverissaati.com/bumego/urun_resim/L/MTP-1265D-7AVDF.jpg)bende diyorum boynunami asiyor bu saati:))):))) veya cekedinin cebinde o saati tasidigini dusunsene abi biri saat soruyo ve sonrasini dusunemiyorum:))):)))

sivil
04 01 2012, 17:49
bende diyorum boynunami asiyor bu saati:))):))) veya cekedinin cebinde o saati tasidigini dusunsene abi biri saat soruyo ve sonrasini dusunemiyorum:))):)))
Bide milletin içinde cepteyken alarmın çaldığını düşün.:)))

Y_o_L_c_U_38
04 01 2012, 17:50
Bide milletin içinde cepteyken alarmın çaldığını düşün.:)))
:))):))):)))

mgalip
04 01 2012, 18:02
hayırlı akşamlar sivil ne desem şaştım size sivil bey,sivil hocam, buarada adım MURATGALİP yüzümüze tebessüm yerleştirdin sağol :alk[saat süper bu arada]

sivil
04 01 2012, 18:09
hayırlı akşamlar sivil ne desem şaştım size sivil bey,sivil hocam, buarada adım MURATGALİP yüzümüze tebessüm yerleştirdin sağol :alk[saat süper bu arada]
Ara sıra muzip damarım tutuyor işte napalım,gençlere ayak uydurmaya çalışıyoruz.:))

bjk
04 01 2012, 18:48
casio

Can
04 01 2012, 19:05
2 saatim var

Swatch Irony
Movado K.Atatürk

opel33
04 01 2012, 19:48
CASİO EDIFICE 521: 3958
SWATCH YCS 531:3959

İkisindende çok memnunum ;) :fir
Edifice kullanıcısı 3 oldu ;)

@KlavYE@
04 01 2012, 20:34
tissot v8 kullanan vvarmı?

drkayzer
04 01 2012, 21:49
ibrahimin saatinin aynısı

MOZZ
04 01 2012, 21:51
omega

512M
05 01 2012, 00:04
Recep, bravo yahu tamamen hafızamdan silinmiş. Ben bu saati ortaokul yıllarında kullanıyordum. Zamanının efsanesidir.
Stempo ... Bakalım kimler hatırlayacak.. Yok böyle bir saat :)

academian97
05 01 2012, 00:21
Saat budur, gerisi yalan...

http://cdn.pclabs.com.tr/wp-content/uploads/2009/06/img_2295-550x366.jpg (http://cdn.pclabs.com.tr/wp-content/uploads/2009/06/img_2295-550x366.jpg)


Saatim Kolber ;)

CanTuran
05 01 2012, 01:28
[/URL]http://store.swatch.com/file/images/products/irony/FW1999/YCS410GX/YCS410GX_nvd.jpg (http://store.swatch.com/file/images/products/irony/FW1999/YCS410GX/YCS410GX_nvd.jpg)http://thegloss.com/files/2007/06/fossil_watch_blue.jpg (http://thegloss.com/files/2007/06/fossil_watch_blue.jpg)[URL="http://www.aktifsaatcilik.com/web/vitrin/jeep/JP.3257.1BB.jpg"]http://www.aktifsaatcilik.com/web/vitrin/jeep/JP.3257.1BB.jpg (http://www.aktifsaatcilik.com/web/vitrin/jeep/JP.3257.1BB.jpg)


bir de guess var da onun resmini bulamadım nette...

Lukunku
05 01 2012, 01:55
İlk kazandığım parayla aldığım Seiko 5'i tam 20 sene aralıksız kullandım, hatta göstergesini değiştirdim bir kaç kez, fakat makine, kordon, ibreleri aynen duruyordu. Kendi başımıza kalsak bi 20 sene daha giderdi, bizim sıpaların zorlamasıyla gözyaşlarıyla (!) kolumuzdan çıkardık, yerine Hislon aldık.

3972

Bundan var şimdi, çok beğendiğimden değil, silah zoruyla aldığımdan dolayı. Yaşasın özgürlük, karışmayın bana, ben de gencim, ben de özgür olmak istiyorum. :agla1

yesilyurt
05 01 2012, 09:01
Rado ceramic

ibrahimtopaktas
05 01 2012, 09:08
ibrahimin saatinin aynısı

:))) Seninki benimkinden daha iyi abi. Seninki carbon :o

Y_o_L_c_U_38
05 01 2012, 10:04
İlk kazandığım parayla aldığım Seiko 5'i tam 20 sene aralıksız kullandım, hatta göstergesini değiştirdim bir kaç kez, fakat makine, kordon, ibreleri aynen duruyordu. Kendi başımıza kalsak bi 20 sene daha giderdi, bizim sıpaların zorlamasıyla gözyaşlarıyla (!) kolumuzdan çıkardık, yerine Hislon aldık.

3972

Bundan var şimdi, çok beğendiğimden değil, silah zoruyla aldığımdan dolayı. Yaşasın özgürlük, karışmayın bana, ben de gencim, ben de özgür olmak istiyorum. :agla1



babamda ayni abi kendimi bildim bileli bu saati kullanir ve degistirmez::))

http://i.imgur.com/h1YrS.png

srcn09
05 01 2012, 18:54
CASİO EDIFICE 521: 3958
SWATCH YCS 531:3959

İkisindende çok memnunum ;) :fir
Edifice kullanıcısı 3 oldu ;)


Benim saat seninkine daha çok benziyor tek içinde ki damalı şekil yok daha düz siyah :)

Metafor
05 01 2012, 20:29
kolumuzdaki yada sahip olduğumuz saatleri yazalım
40064007400840094010
Bunlar da benim saatimin görüntüleridir.:thanks

idurmaz
05 01 2012, 21:18
4011bu da benden..:))

opel33
05 01 2012, 23:24
Benim saat seninkine daha çok benziyor tek içinde ki damalı şekil yok daha düz siyah :)

O içi karbon gibi duruyor çok hoşuma gitmişti alırken o desen birde dün ve kronometre yarın çember araç göstergeleri gibi :))):)))

*karamurat*
05 01 2012, 23:32
Tissot,Swatch,Balmain,Citizen,Armani ve Nacar.

@KlavYE@
07 01 2012, 09:04
40064007400840094010
Bunlar da benim saatimin görüntüleridir.:thanks

makro foto konusunu forumda eğilmek lazım..süper.

dark lord
07 01 2012, 20:43
Seiko sporteach , breitling , timberland , casio edifice , tag haure carrera

Rottin
07 01 2012, 21:45
Seiko & fossil

tuhatenaro
07 01 2012, 22:38
Seiko pemier kinetic, Swatch

@KlavYE@
11 01 2012, 00:26
yeni saatim buyrun... hamilton H74592333
415941604161416241634164416541664167

@KlavYE@
14 01 2012, 22:52
güncel konuya devam

HGYAYLA
14 01 2012, 22:59
Swatch ve Adidas