PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Merkezi Ünitelerin bilinmeyen özellikleri



VW_Passat
10 12 2011, 15:09
Gördügüm kadari ile bu Merkezi Ünite sistemlerinde cok bilinmeyen özellikler var VAG COM da göremedigimiz ama VAG COM ile degistirilebilen.

Misal 3c8 927 .... E ünitelerde LED Fonksiyonu aciliyor (bu ama en son sürüm VAG yaziliminda bile yok), veya Gündüz Farlari sinya yandiginda kararmasi gibi bir cok özelligi göremiyoruz.

Bunun icin aramizda VAG COM sahiplerinden destek istiyorum, eger bildiginiz ve VAG COM da yazili olmayan bir özellik varsa lütfen burada paylasalim.

Benim bildiklerim;

- 3C8 927 ... E Ünitelerde LED özelligi acmak
- Sinya verirken Gündüz Farlari kararmasi "Dimm Fonksiyonu"


Herkezden destek bekliyorum.

drozia
10 12 2011, 19:06
Gördügüm kadari ile bu Merkezi Ünite sistemlerinde cok bilinmeyen özellikler var VAG COM da göremedigimiz ama VAG COM ile degistirilebilen.

Misal 3c8 927 .... E ünitelerde LED Fonksiyonu aciliyor (bu ama en son sürüm VAG yaziliminda bile yok), veya Gündüz Farlari sinya yandiginda kararmasi gibi bir cok özelligi göremiyoruz.

Bunun icin aramizda VAG COM sahiplerinden destek istiyorum, eger bildiginiz ve VAG COM da yazili olmayan bir özellik varsa lütfen burada paylasalim.

Benim bildiklerim;

- 3C8 927 ... E Ünitelerde LED özelligi acmak
- Sinya verirken Gündüz Farlari kararmasi "Dimm Fonksiyonu"


Herkezden destek bekliyorum.
Yasin bizimkilerde bu özellikler var mı açılabilir mi nedir bunlar?

VW_Passat
10 12 2011, 19:12
Yasin bizimkilerde bu özellikler var mı açılabilir mi nedir bunlar?

Abi bunu LED e döndürdükmü LED ayak alti veya Plaka aydinlatma sorunsuz yaniyormus. Bunun icin 3C8 .... E Parca nolu üniten olmasi gerekiyor. Sendeki nedir ?

drozia
10 12 2011, 22:05
Abi bunu LED e döndürdükmü LED ayak alti veya Plaka aydinlatma sorunsuz yaniyormus. Bunun icin 3C8 .... E Parca nolu üniten olmasi gerekiyor. Sendeki nedir ?

Yasin bendeki bu:

Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-30-H.lbl
Part No SW: 3C8 937 049 E HW: 3C8 937 049 E
Component: Bordnetz-SG H54 2602

srcn09
10 12 2011, 22:22
Yasin kim bilir daha ne özellikler var ya Vag.Com u iyice çözmek lazım :)

Bizim arabaya da yenni özellikler istiyorum ben :))

srcn09
10 12 2011, 22:23
Yasin bendeki bu:

Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-30-H.lbl
Part No SW: 3C8 937 049 E HW: 3C8 937 049 E
Component: Bordnetz-SG H54 2602


Banada Vag.Com aldırcaksınız bu gidişle

Erden17
10 12 2011, 22:24
Üniteyi toptan mı değiştircez :))

drozia
10 12 2011, 22:44
Banada Vag.Com aldırcaksınız bu gidişle
benim arka bagajda yan gözde duruyor hep:)

srcn09
10 12 2011, 22:45
benim arka bagajda yan gözde duruyor hep:)

Nerden almıştın abi sen :)

drozia
10 12 2011, 22:49
Nerden almıştın abi sen :)
internetteki bi adamdan ismini ve kaydını kaybettim iyi mi:))

srcn09
10 12 2011, 22:52
internetteki bi adamdan ismini ve kaydını kaybettim iyi mi:))

Ayhan Fuat olabilir mi :)

drozia
10 12 2011, 22:54
Ayhan Fuat olabilir mi :)
Çok yaşa aynen:))

srcn09
10 12 2011, 23:07
Çok yaşa aynen:))

Bende bir ara alıcaktım vazgeçtim ordan biliyorum :)

VW_Passat
11 12 2011, 01:18
Yasin bendeki bu:

Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-30-H.lbl
Part No SW: 3C8 937 049 E HW: 3C8 937 049 E
Component: Bordnetz-SG H54 2602


Abi muhtesem sendede son Teknolojik 3C8 937 049 E Ünite var. Bununla LED de taniyor senin aracin :). Byte 25 de LED ögrenimini acabilirsin, ayrica arka plaka LED de takabilirsin sorunsuz :)

VW_Passat
11 12 2011, 01:19
Ismail abim, hatta bizim ünite ile senin ünitede ayni Yazilim durumu var,

buda benim Merkezi Ünitem

Adresse 09: Zentralelektrik Labeldatei: PCI\3C0-937-049-30-H.lbl
Teilenummer SW: 3C8 937 049 E HW: 3C8 937 049 E
Bauteil: Bordnetz-SG H54 2602
Revision: 00H54000 Seriennummer: 00000009693594
Codierung: E78A8F0700041A00470A00000F000000000B5D435C00012000 0000000000
Betriebsnr.: WSC 05124 000 00000

VW_Passat
11 12 2011, 01:32
Simdilik benim VCDS Programini 2 yeni özellik ile besledim bile :). LED olayini kodladim zaten, birde bu yeni ekledigimi deneyecegim buraya eklerim :)

Bu iki bilgileri ekledim :). VCDS olanlara bir Update yapacagim benden olacak bu :)

LC,25,5,Tagfahrlicht bei "0" nicht aktif (Gündüz Fari Far anahtari "0" konumunda kapali olacak)
LC,25,6,LED Licht anlernen (LED Lambalar takili / ögrenme fonksiyonu)

VW_Passat
11 12 2011, 01:47
Bomba gibi VAG COM daki Veri bilgilerini degistirdim, yarin yenilikleri ekleyecegim :))).

Yasasin VAG COM yasasin 3C8 ..... E Ünite, Ünite degil Bilgisayar mübarek :)))

drozia
11 12 2011, 10:57
Simdilik benim VCDS Programini 2 yeni özellik ile besledim bile :). LED olayini kodladim zaten, birde bu yeni ekledigimi deneyecegim buraya eklerim :)

Bu iki bilgileri ekledim :). VCDS olanlara bir Update yapacagim benden olacak bu :)

LC,25,5,Tagfahrlicht bei "0" nicht aktif (Gündüz Fari Far anahtari "0" konumunda kapali olacak)
LC,25,6,LED Licht anlernen (LED Lambalar takili / ögrenme fonksiyonu)
Yasin vallahi süpersin. Benim gündüz farları 0 konumunda hep yanıyor zaten öyle olmalı ama şimdi diyorsun ki bu özellikle 0 da kapalı mı olsun ozaman auto da hep kalacak gündüz yanacak diyorsun olabilir çok da şart değil benim için. Ben 0 konumunda kullanıyorum hep. Gündüzlerim hep açık olsun. led fonksiyonu arka plkalık içinse gidip 2 tane b7 led alayım bari biraz tuzlu olacak 200 tl vermek istemiyorum. Öğrenme dediğin ne onu anlamadım?

VW_Passat
11 12 2011, 13:43
Yasin vallahi süpersin. Benim gündüz farları 0 konumunda hep yanıyor zaten öyle olmalı ama şimdi diyorsun ki bu özellikle 0 da kapalı mı olsun ozaman auto da hep kalacak gündüz yanacak diyorsun olabilir çok da şart değil benim için. Ben 0 konumunda kullanıyorum hep. Gündüzlerim hep açık olsun. led fonksiyonu arka plkalık içinse gidip 2 tane b7 led alayım bari biraz tuzlu olacak 200 tl vermek istemiyorum. Öğrenme dediğin ne onu anlamadım?

Abi ben birazdan deneyecegim, eger olursa Gündüz Farlarini Sislere yapacagim bakacagim "0" konumunda Sisler sönüyormu diye :). LED Plakalik hakkinda mutlaka "A" olanini al cünkü "B" ve digerleri hata veriyormus yanlis okumadiysam :). Ben bu konuyu bir daha arastirayim sana PM ile yazarim.

Abi bu Ögrenme dedigim sey yani Ayak Alti LED leri tanimasi icin 0= Standart / 1= LED yani LED leri taniyor ünite ama dün Gece Saat 04:00 da ögrendim ki bu sadece Audi R8 LED leri takarsan oluyormus. Bunlarida degistirecegim ve R8 in LED lerini takacagim. R8 LED leri biraz daha fazla Elektrik cekiyormus B7 ninkine göre ve 2 türlü kullaniliyor + daha iyi isik veriyormus :). Birde R8 alip deneyecegim.

sampionibo
11 12 2011, 13:51
Yav yasin siz bu gidişle bu arabalara kanat takıp uçuracaksınız:)))

Yanlız anlamadığım bir nokta var zaten gündüz farları 0 konumuda yanmıyor.Auto konumunda yanıyor,şahsen benimkinde öyle:)

VW_Passat
11 12 2011, 13:54
Yav yasin siz bu gidişle bu arabalara kanat takıp uçuracaksınız:)))

Yanlız anlamadığım bir nokta var zaten gündüz farları 0 konumuda yanmıyor.Auto konumunda yanıyor,şahsen benimkinde öyle:)

Abi sizinki B7, yani sizde Gündüz Fari mecbur var, ama bizde ögle degil. Biliyorsun VW bu Gündüz Fari özelligini 50 € opsiyon olarak satiyordu. Simdi biz Gündüz Fari actikmi her konumda yaniyor, ama degisik bir kodlama ile "0" geldiginde kapaniyor.

Ayni zamanda yeni bir özellik daha, Ismail abim siki dur, Sinyal verdigin zaman o tarafa yanan Gündüz Fari karariyor belli bir siddet Sinyal sönene kadar. Ayni yeni araclarda oldugu gibi :).

Kanat takip ucuracagiz oda olacak insallah yakinda. Kara Kartalim ucusa gececek yakinda :))

sampionibo
11 12 2011, 14:01
Hadi bakalım yasinim bu VAG-COM'a olan azmini hayretle izliyorum bizim B7 ler içinde birkaç taktik verseydin ya:))

VW_Passat
11 12 2011, 14:03
Hadi bakalım yasinim bu VAG-COM'a olan azmini hayretle izliyorum bizim B7 ler içinde birkaç taktik verseydin ya:))

Abi B7 icin daha Kodlamalar oturmadi yerine, yani daha arastiriliyor neler yapilir diye. Bir cok sey ama yinede ayni. Misal Komfort Ünitesinde tüm özellikler ayni ama BCM de ki fonksiyonlar degisik yani B6 ile 1:1 ayni degil. Onun icin VAG COM ile girdiginde 60% i bos cikiyor Byte larin cünkü daha sistem tam yerine oturmadi (VAG COM icin yaziyorum). Bende en güncel yazilim oldugu halde biraz daha bekleyecegiz :)

VW_Passat
11 12 2011, 14:06
B7 de olan seyler;

- Rain Closing / Regenschließen
- Kapilari acinca Onaylama sesi (2x defa acinca ve 1x defa kilitleyince ötüyor "chirp" diye)
- Ani Frende Sinyalleri aktif etme
- RNS510 Skin degistirme
- Otomatik Cam kapatma
- Gündüz Farlarinin yerlerini degistirmek
- CH & LH isiklari sirf LED veya Sis Farlarinin üzerine yapmak (böylelikle Bi-Xenon Far her seferinde yanip durmuyor)

ve bir kac özellik daha oluyor. Yani bunlar benim kesifim :)

sampionibo
11 12 2011, 14:08
Abi B7 icin daha Kodlamalar oturmadi yerine, yani daha arastiriliyor neler yapilir diye. Bir cok sey ama yinede ayni. Misal Komfort Ünitesinde tüm özellikler ayni ama BCM de ki fonksiyonlar degisik yani B6 ile 1:1 ayni degil. Onun icin VAG COM ile girdiginde 60% i bos cikiyor Byte larin cünkü daha sistem tam yerine oturmadi (VAG COM icin yaziyorum). Bende en güncel yazilim oldugu halde biraz daha bekleyecegiz :)

Tamam yasin sen öyle diyorsan bekleriz.Umarım yazınki buluşmada birşeyler çıkar o zaman uygularız araçlarımıza:))

VW_Passat
11 12 2011, 14:10
Tamam yasin sen öyle diyorsan bekleriz.Umarım yazınki buluşmada birşeyler çıkar o zaman uygularız araçlarımıza:))

Dedigim gibi bunlardan baska bir bilgi yok

- Rain Closing / Regenschließen
- Kapilari acinca Onaylama sesi (2x defa acinca ve 1x defa kilitleyince ötüyor "chirp" diye)
- Ani Frende Sinyalleri aktif etme
- RNS510 Skin degistirme
- Otomatik Cam kapatma
- Gündüz Farlarinin yerlerini degistirmek
- CH & LH isiklari sirf LED veya Sis Farlarinin üzerine yapmak (böylelikle Bi-Xenon Far her seferinde yanip durmuyor)

sampionibo
11 12 2011, 14:13
Bu arada yasin benim Skoda'ya yaptığımı gördün mü:))

VW_Passat
11 12 2011, 14:15
Bu arada yasin benim Skoda'ya yaptığımı gördün mü:))

Görmedim nerede ???

sampionibo
11 12 2011, 14:18
Görmedim nerede ???

VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı sayfa 529/13 saat önce:))

VW_Passat
11 12 2011, 14:20
VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı sayfa 529/13 saat önce:))

Vallahi tam okuyamiyorum hatta yetisemiyorum artik heryere :). Ama simdi bakiyorum :)

VW_Passat
11 12 2011, 14:29
Söyle bir özetleme yapayim, gelen Passat müsterilerimden Merkezi üniteleri;

- 2006 Model (Ercüment abimin Passat Variant Highline 2.0 TDI 140HP DSG) = 3C0 937 049 J, 23 Bytelik Ünite bulunuyor aracta

-------------------------------------------------------------------------------
Adresse 09: Zentralelektrik Labeldatei: PCI\3C0-937-049-23-H.lbl
Teilenummer SW: 3C0 937 049 J HW: 3C0 937 049 J
Bauteil: Bordnetz-SG H37 1301
Revision: 00H37000 Seriennummer: 00000005330938
Codierung: E5888F0700041A00000A00000F00000000095D435C0000
Betriebsnr.: WSC 05311 000 00000

Teilenummer: 3C1 955 419
Bauteil: Wischer VW461 001 0101
Codierung: 00063445
Betriebsnr.: WSC 05311

Teilenummer: 1K0 955 559 T
Bauteil: RegenLichtSens 011 1110
Codierung: 00208933
Betriebsnr.: WSC 05311

1 Fehler gefunden:
01504 - Kennzeichenleuchte-X
012 - elektrischer Fehler im Stromkreis - Sporadisch
Umgebungsbedingungen:
Fehlerstatus: 00101100
Fehlerpriorität: 2
Fehlerhäufigkeit: 2
Verlernzähler: 111
Kilometerstand: 98504 km
Zeitangabe: 0
Datum: 2010.06.15
Zeit: 12:26:00

Umgebungsbedingungen:
ein
Spannung: 11.90 V
ein
ein
aus
aus
aus


-------------------------------------------------------------------------------




2009 Model Passat Sportline 1.9 TDI 5-Vites Manuel = 3C8 937 049 E

-------------------------------------------------------------------------------
Adresse 09: Zentralelektrik Labeldatei: PCI\3C0-937-049-30-H.lbl
Teilenummer SW: 3C8 937 049 E HW: 3C8 937 049 E
Bauteil: Bordnetz-SG H54 2602
Revision: 00H54000 Seriennummer: 00000005854231
Codierung: E1808F0700041A0F470A00000F00000000095D435C00012000 0000000000
Betriebsnr.: WSC 00028 028 00001

Teilenummer: 3C1 955 419 A
Bauteil: Wischer 140508 003 0205
Codierung: 00046997
Betriebsnr.: WSC 00028

Teilenummer: 1K0 955 559 AF
Bauteil: RLS 230608 046 0204
Codierung: 00208933
Betriebsnr.: WSC 00028

Kein(e) Fehlercode(s) gefunden.

-------------------------------------------------------------------------------



Kisaca 2009 Model ve sonrasinda Passat CC Merkezi Ünitesi "3C8" yani 3C8 937 049 E Highend LED Plakalik ve Ayak alti aydinlatma taniyabilen 30Bytelik ünite var :). Ismail abim ve Müsterimin araci bunu dogruluyor :)

Arguss
11 12 2011, 14:54
Söyle bir özetleme yapayim, gelen Passat müsterilerimden Merkezi üniteleri;

- 2006 Model (Ercüment abimin Passat Variant Highline 2.0 TDI 140HP DSG) = 3C0 937 049 J, 23 Bytelik Ünite bulunuyor aracta

-------------------------------------------------------------------------------
Adresse 09: Zentralelektrik Labeldatei: PCI\3C0-937-049-23-H.lbl
Teilenummer SW: 3C0 937 049 J HW: 3C0 937 049 J
Bauteil: Bordnetz-SG H37 1301
Revision: 00H37000 Seriennummer: 00000005330938
Codierung: E5888F0700041A00000A00000F00000000095D435C0000
Betriebsnr.: WSC 05311 000 00000

Teilenummer: 3C1 955 419
Bauteil: Wischer VW461 001 0101
Codierung: 00063445
Betriebsnr.: WSC 05311

Teilenummer: 1K0 955 559 T
Bauteil: RegenLichtSens 011 1110
Codierung: 00208933
Betriebsnr.: WSC 05311

1 Fehler gefunden:
01504 - Kennzeichenleuchte-X
012 - elektrischer Fehler im Stromkreis - Sporadisch
Umgebungsbedingungen:
Fehlerstatus: 00101100
Fehlerpriorität: 2
Fehlerhäufigkeit: 2
Verlernzähler: 111
Kilometerstand: 98504 km
Zeitangabe: 0
Datum: 2010.06.15
Zeit: 12:26:00

Umgebungsbedingungen:
ein
Spannung: 11.90 V
ein
ein
aus
aus
aus


-------------------------------------------------------------------------------




2009 Model Passat Sportline 1.9 TDI 5-Vites Manuel = 3C8 937 049 E

-------------------------------------------------------------------------------
Adresse 09: Zentralelektrik Labeldatei: PCI\3C0-937-049-30-H.lbl
Teilenummer SW: 3C8 937 049 E HW: 3C8 937 049 E
Bauteil: Bordnetz-SG H54 2602
Revision: 00H54000 Seriennummer: 00000005854231
Codierung: E1808F0700041A0F470A00000F00000000095D435C00012000 0000000000
Betriebsnr.: WSC 00028 028 00001

Teilenummer: 3C1 955 419 A
Bauteil: Wischer 140508 003 0205
Codierung: 00046997
Betriebsnr.: WSC 00028

Teilenummer: 1K0 955 559 AF
Bauteil: RLS 230608 046 0204
Codierung: 00208933
Betriebsnr.: WSC 00028

Kein(e) Fehlercode(s) gefunden.

-------------------------------------------------------------------------------



Kisaca 2009 Model ve sonrasinda Passat CC Merkezi Ünitesi "3C8" yani 3C8 937 049 E Highend LED Plakalik ve Ayak alti aydinlatma taniyabilen 30Bytelik ünite var :). Ismail abim ve Müsterimin araci bunu dogruluyor :)

Yasin benim ünitede "E" 3C0 olması lazım galiba tam emin değilim

HGYAYLA
11 12 2011, 14:59
- Kapilari acinca Onaylama sesi (2x defa acinca ve 1x defa kilitleyince ötüyor "chirp" diye)

Bu Özellik Bende Olmuyor En Çok İstediğim Şey Hatta, Metin Abi Açayım Dedi Ama Olmadı :(

Arguss
11 12 2011, 15:02
- Kapilari acinca Onaylama sesi (2x defa acinca ve 1x defa kilitleyince ötüyor "chirp" diye)

Bu Özellik Bende Olmuyor En Çok İstediğim Şey Hatta, Metin Abi Açayım Dedi Ama Olmadı :(

Doğuş amca b7 high.'lara bile DWA koymadığı için olmaz sizde :)

HGYAYLA
11 12 2011, 15:06
En Çok İstediğim Özellik Oydu Artık Yaza Doğru Orjinal Alarm Taktıracağım Metin Abide, Mercedes Tarzı Yaptıracağım Kapanırken 3 Kez Korna Açılırken 1 Kez :)

VW_Passat
11 12 2011, 15:25
- Kapilari acinca Onaylama sesi (2x defa acinca ve 1x defa kilitleyince ötüyor "chirp" diye)

Bu Özellik Bende Olmuyor En Çok İstediğim Şey Hatta, Metin Abi Açayım Dedi Ama Olmadı :(

Alarm varmi ? Yani VW de takilmis alarm sistemi ?

VW_Passat
11 12 2011, 15:26
En Çok İstediğim Özellik Oydu Artık Yaza Doğru Orjinal Alarm Taktıracağım Metin Abide, Mercedes Tarzı Yaptıracağım Kapanırken 3 Kez Korna Açılırken 1 Kez :)

Highline da alarm yoksa dünyanin sonu gelmistir :)). Saka felan Alarm olmadigindan olmuyor sende :). Emre abimin dedigi gibi :)

VW_Passat
11 12 2011, 15:26
Bu arada simdi aractaydim, gelistirilmis VAG COM Labeldatafile olmuyor. Simdi arastiyorum nerede hata yaptim diye :)

HGYAYLA
11 12 2011, 15:30
Alarm Yok Bende Yasin Abi, Hatta Mert Abi Opsiyon Olarak Almıştı...

Birde Sanırım Ankaradan Bir Araçta Vardı

VW_Passat
11 12 2011, 15:47
Alarm Yok Bende Yasin Abi, Hatta Mert Abi Opsiyon Olarak Almıştı...

Birde Sanırım Ankaradan Bir Araçta Vardı

O zaman bu DWA Ötme sesi olmaz :).

Benim Highline full müs o zaman Türkiye deki B7 ye göre :)))

srcn09
11 12 2011, 15:56
Yasin benim ünitede "E" 3C0 olması lazım galiba tam emin değilim


Bizim seninle aynı üniteler Emre Abi :) 3C0 ama E sini bilmiyorum :)

srcn09
11 12 2011, 15:57
Burda ki hıghlıne da donanım yok Yasin ya :)

drozia
11 12 2011, 16:08
- Kapilari acinca Onaylama sesi (2x defa acinca ve 1x defa kilitleyince ötüyor "chirp" diye)

Bu Özellik Bende Olmuyor En Çok İstediğim Şey Hatta, Metin Abi Açayım Dedi Ama Olmadı :(
Bende var o ozellik çünkü alarm var şimdi highline da alarm yok mu diyorsun? SAKA OLMALI BU..

VW_Passat
11 12 2011, 16:29
Olmadi :(.

Ismail abim yardimina ihtiyacim var. Sana PM ile Labelfile yolluyorum onu kendi VCDS in dosyasindaki Labels yerine ekle ve üzerine yazdir. Daha sonra Adres 09 Byte 24 ve 25 de eklemeler yapilmismi diye bakarmisin ?

VW_Passat
11 12 2011, 16:31
Deli oldum Sisteme yaw, Labelfile i benim yaptigimi okuyor ama gereken yerleri göstermiyor :(

VW_Passat
11 12 2011, 21:53
Ismail abim, ben yaptim. Labelfile i degistirdim artik Merkezi Ünitede ne var ne yoksa hepsini görüyorum :).

Örnek vereyim :),

Byte 25 e bakin, bu VCDS 10.6 Sürümü yani en son sürümde detayli bilgiler yok benim Üniteden

http://i1133.photobucket.com/albums/m582/09Nazilli/Codierung-1.jpg


Buda benim calismamin sonucu :). Adres 09 Byte 25 de opsiyonlara bakin.

http://i1133.photobucket.com/albums/m582/09Nazilli/r8.jpg

VW_Passat
11 12 2011, 21:54
Byte 25 Bit 6 ya detayli bakin nediyor;

Ayak alti aydinlatma tanima cizgisi 0= Standart / 1= LED (R8 LED leri)

Yani R8 Led leri takinca benim Ayak alti isiklandirma calisacaktir :)

VW_Passat
11 12 2011, 22:06
3C8 .... E Ünitesi KESSY özellikli imis, bunuda bugün yeni calismalarim sonra ögrendim :)

http://i1133.photobucket.com/albums/m582/09Nazilli/Kessy1.jpg

drozia
12 12 2011, 07:39
Yasin Daha yapmadım. Muhakkak döneceğim sana. Özellikler süper görünüyor:)

VW_Passat
12 12 2011, 16:44
Yasin Daha yapmadım. Muhakkak döneceğim sana. Özellikler süper görünüyor:)

Abi Gündüz Farlari ile oynadim aracin Beyni karisti :))). Geriye döndürdüm hemen. Misal Pozisyon isiklarini Gündüz Fari yaptim farlar hep yanmaya basladi daha sonra Amerika GÜndüz Farlari yaptim hic yanmadi :). Ayrica yeni özellikte Dönüslerde Gündüz Farinin siddeti kisiliyor bunu ayarlayabiliyoruz. Bir ara Sisleri aktif edip sizlere simule edecegim Video da bunu :)

bjk
12 12 2011, 17:22
yasin seni takdir ediyorum Doktor gibisin maşallah:)

VW_Passat
12 12 2011, 17:25
yasin seni takdir ediyorum Doktor gibisin maşallah:)

Tam Doktor degiliz bu konuda daha :). Yani bir cok yeni özelligi cözemedim daha :)). Hep Laptopun aküsü bitiyor 20 dakikada yani 20 dakikada dogru düzgün birsey bakamiyorum bir cok kombinasyon var cünkü :)

HGYAYLA
12 12 2011, 17:48
Bende var o ozellik çünkü alarm var şimdi highline da alarm yok mu diyorsun? SAKA OLMALI BU..


Evet En Çok İstediğim Şey Yok Yaza Doğru Metin Abide İç-Dış Orjinal Alarm Taktıracağım...

drozia
12 12 2011, 18:02
Evet En Çok İstediğim Şey Yok Yaza Doğru Metin Abide İç-Dış Orjinal Alarm Taktıracağım...
tamam da kardeş senin araç Highline mı eminmisin olmadığına ya bu bir REZİLLİK..

drozia
12 12 2011, 18:07
Abi Gündüz Farlari ile oynadim aracin Beyni karisti :))). Geriye döndürdüm hemen. Misal Pozisyon isiklarini Gündüz Fari yaptim farlar hep yanmaya basladi daha sonra Amerika GÜndüz Farlari yaptim hic yanmadi :). Ayrica yeni özellikte Dönüslerde Gündüz Farinin siddeti kisiliyor bunu ayarlayabiliyoruz. Bir ara Sisleri aktif edip sizlere simule edecegim Video da bunu :)
Pozisyon yani dönüş ışıklarını mı yaptın? diğerleri de mi yandı?

sivil
12 12 2011, 18:08
tamam da kardeş senin araç Highline mı eminmisin olmadığına ya bu bir REZİLLİK..
Bu VW yi anlamak ne kadar güç ya.Hiç bir standardı yokmu bu adamların?Sanki ellerinde ne parça kaldıysa toplama araba çıkarıyorlar her arabada farklılıklar var.Biri diğerini tutmuyor.Highlineda alarm olmayacakta acaba hangi donanım seviyesinde olacak?

drkayzer
12 12 2011, 18:10
Bu VW yi anlamak ne kadar güç ya.Hiç bir standardı yokmu bu adamların?Sanki ellerinde ne parça kaldıysa toplama araba çıkarıyorlar her arabada farklılıklar var.Biri diğerini tutmuyor.Highlineda alarm olmayacakta acaba hangi donanım seviyesinde olacak?
+1.

drozia
12 12 2011, 18:14
Bu VW yi anlamak ne kadar güç ya.Hiç bir standardı yokmu bu adamların?Sanki ellerinde ne parça kaldıysa toplama araba çıkarıyorlar her arabada farklılıklar var.Biri diğerini tutmuyor.Highlineda alarm olmayacakta acaba hangi donanım seviyesinde olacak?
alırken esasında kıyameti kopartacaksın ve pire için yorgan yakmak deyimi vardır ya alarm mı YOK NEE tuh sizin gibi şirkete deyip bi de utanmadan highline diye satıyosununZ kıçımın highline nı diyip almıyorum ulan var mı.. gidip superB alırım daha iyi.. dicen çıkıp gidecen ordan NE BOZULURLAR BE:)))

VW_Passat
12 12 2011, 18:20
Bu VW yi anlamak ne kadar güç ya.Hiç bir standardı yokmu bu adamların?Sanki ellerinde ne parça kaldıysa toplama araba çıkarıyorlar her arabada farklılıklar var.Biri diğerini tutmuyor.Highlineda alarm olmayacakta acaba hangi donanım seviyesinde olacak?

sivil ustam, seni düzelteyim müsadenle :)

Abicim, Alarmsistemi, Audi sinden tutu BMW, Mercedes vs. hepsinde parali Opsiyondur ayni VW de oldugu gibi :). Yani VW bu konuda tek basina degil. Amaaaa VW ye tek kizdigim bir olay var oda sudur;

B6 Highline da, Hiz Sabitleyici "Seri" Donanimdi
B7 Highline da ise Hiz Sabitleyici "Parali" Opsiyon olmus :(.

Ayni Ayakalti isiklandirma gibi. B6 da Seri idi, B7 de Opsiyon :). Yani buradan cok kismislar acikcasi, ve bunu hic yakistiramadim.

drozia
12 12 2011, 18:22
sivil ustam, seni düzelteyim müsadenle :)

Abicim, Alarmsistemi, Audi sinden tutu BMW, Mercedes vs. hepsinde parali Opsiyondur ayni VW de oldugu gibi :). Yani VW bu konuda tek basina degil. Amaaaa VW ye tek kizdigim bir olay var oda sudur;

B6 Highline da, Hiz Sabitleyici "Seri" Donanimdi
B7 Highline da ise Hiz Sabitleyici "Parali" Opsiyon olmus :(.

Ayni Ayakalti isiklandirma gibi. B6 da Seri idi, B7 de Opsiyon :). Yani buradan cok kismislar acikcasi, ve bunu hic yakistiramadim.
Olum opsiyondu da b6 Da ONUN İÇİN Mİ STANDART YAPTILAR:))

VW_Passat
12 12 2011, 18:36
Olum opsiyondu da b6 Da ONUN İÇİN Mİ STANDART YAPTILAR:))

Abi hangisi standartti ??

DWA haric bu yazdiklarim Seri donanim yani Standart ti :)). Ama simdi her ikisine para istiyorlar :)

drozia
12 12 2011, 19:08
Abi hangisi standartti ??

DWA haric bu yazdiklarim Seri donanim yani Standart ti :)). Ama simdi her ikisine para istiyorlar :)
o hoo sen nediyosun Comfortline seviyesinden itibaren DWA+CCS standarttı. Hatta trendlina larda bile bir ara CCS vardı.

VW_Passat
12 12 2011, 19:34
o hoo sen nediyosun Comfortline seviyesinden itibaren DWA+CCS standarttı. Hatta trendlina larda bile bir ara CCS vardı.

Iste B7 de de is degisti :))

Benim Highline da hic olmazsa Cruise Control ve Ambiyans Aydinlatmalar Seri donanimdi :). DWA ise Bussines Paketi sayesinde bedavaya geldi :))

srcn09
01 02 2012, 21:01
Yasin bizim araçta led özelliği aktif edebiliyorum o zaman E olduğuna göre ve led ayak altı led plaka taktığım zaman arıza yakmıycak doğru mudur ?

Gidip bu menüyü bir kurcalayım bakayım merak ettim :)

VW_Passat
01 02 2012, 21:07
Yasin bizim araçta led özelliği aktif edebiliyorum o zaman E olduğuna göre ve led ayak altı led plaka taktığım zaman arıza yakmıycak doğru mudur ?

Gidip bu menüyü bir kurcalayım bakayım merak ettim :)

Sercan, senin CAN Gateway "E" dir yani Merkezi Üniten degil :). LED takabilmen icin Merkezi Üniten 3C8 937 049 E olmasi lazim :)

CAN Gateway ile Merkezi Ünite ayri Ünite ve islemi görür

CAN Gateway ne ise yarar bu actigim konuyu dikkatlice okumani tavsiye ederim :)

Link: http://www.passatturkiye.com/teknik-bilgiler/1632-can-control-area-network-nedir-her-bilgi-burada.html

Kafam_Rahat
21 02 2013, 16:29
Merhabalar benim araçtaki Can gateway highline gateway mıdır? ve bu gateway ile rcd 510 yada rns510 kullanımı mümkün müdür? bu gateway bize ne sağlar?
Teşekkürler.


Sercan, senin CAN Gateway "E" dir yani Merkezi Üniten degil :). LED takabilmen icin Merkezi Üniten 3C8 937 049 E olmasi lazim :)

CAN Gateway ile Merkezi Ünite ayri Ünite ve islemi görür

CAN Gateway ne ise yarar bu actigim konuyu dikkatlice okumani tavsiye ederim :)

Link: http://www.passatturkiye.com/teknik-bilgiler/1632-can-control-area-network-nedir-her-bilgi-burada.html (http://www.passatturkiye.com/redirect.php?http://www.passatturkiye.com/teknik-bilgiler/1632-can-control-area-network-nedir-her-bilgi-burada.html)

Kafam_Rahat
21 02 2013, 16:56
Unutmuşum kusura bakmayın benim gateway



3C0 937 049 J
23 Byte
Highend





:)

Merhabalar benim araçtaki Can gateway highline gateway mıdır? ve bu gateway ile rcd 510 yada rns510 kullanımı mümkün müdür? bu gateway bize ne sağlar?
Teşekkürler.