PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : YENİ PASSAT ABD versiyonu daha etkileyici ve daha güzel .! ( FOTO + )



iibrrahiim
05 12 2011, 12:27
yeni passatın ABD VERSİYONU çok hosuma gıttı . sizde değişiklikleri görün ::::>>> 3301[/ATTACH]


http://www.facebook.com/pages/VW-jetta-passat-T%C3%9CRK%C4%B0YE/223020657028]Duvar Fotoğrafları | Facebook (http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150408038727029&set=a.10150296422042029.338387.223020657028&type=1&theater
[ATTACH=CONFIG)

drozia
05 12 2011, 12:31
gemi gibi maşallah
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/381700_10150408038727029_223020657028_8726464_1403 342556_n.jpg

iibrrahiim
05 12 2011, 12:33
bence çok etkıleyıcı :) mükemmel olmus farklar : ABD versiyonlu YENİ PASSAT ( DEĞİŞİKLİKLER ) | Facebook (http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150408056242029&set=a.10150408056177029.357112.223020657028&type=3&theater)

bjk
05 12 2011, 12:33
gemi gibi maşallah
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/381700_10150408038727029_223020657028_8726464_1403 342556_n.jpg (http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/381700_10150408038727029_223020657028_8726464_1403 342556_n.jpg)
:+1

VW_Passat
05 12 2011, 12:48
Bence cok güzel olmus. Avrupa Passat B7 kesinlikle Amerikan Passat in arka Farlarini almasi lazimdi :).

Ama ic olarak cok arti ve eski olayi var :)

akorkmaz11
05 12 2011, 12:55
dışı tamam güzel de içini beğenmiyorum...dıştan zaten benim için farketmiyor sunuçta benim araç variant..yani arka lambaları zaten farklı..:))

VW_Passat
05 12 2011, 12:57
dışı tamam güzel de içini beğenmiyorum...dıştan zaten benim için farketmiyor sunuçta benim araç variant..yani arka lambaları zaten farklı..:))

Bu konuda haklisin, Variant in Lambalari farkli arkada :))

HGYAYLA
05 12 2011, 14:17
Bence ic dis guzel sadece park frenini elektronik yapsalar harika olur, 2009 model bmw3 benzetmisler biraz arka tarafi ve bence avrupa versiyondan el freni disinda cok guzel

Sanirim amerikalilar devamli yanliyir o el frenine ihtiyaci oluyo :)


iPhone

mert
05 12 2011, 14:33
Dış olarak bencede hoş duruyor ama içersi sanki daha küçük bir arabada bulunuyormuş hissi uyandırıyor.

SemperFi
05 12 2011, 17:23
US Passat modelleri ile bizim EU modellerini kiyaslandiginda sizlere katilmiyorum cunku ic malzeme ve kalite olarak US modelleri Honda Accord ve Toyota Camry modelleri yarisabilmesi icin ucuz ve kalitesiz malzeme kullanmasi bunun en basta geleni.Neticede TR 'de Passat hem aksesuar hemde iscilik kalitesi olarak daha iyi :)

MerceniesPassat
05 12 2011, 17:55
Amerikan passatın içi jetta benzetmişler olmamış el freni falan kötü bence ama dışı harika olmuş gemi gibi :) Bu tür arabalarda elektronik fren olması güvenlik açısında daha iyi bu arabayı yanlamak için çift el freni lazım :D:D:D Kaç ton araba :D

srcn09
05 12 2011, 18:04
Dıştan hoş görünsede içten bizim B7 leri tercih ederdim , Mert Abim'in yorumuna katılıyorum :)

derin siyah passat b7
05 12 2011, 19:26
Sonuçta zevk meselesi tabi, amerika ve avrupa versiyonu türkiyede satılsaydı , tercihim yine avrupa versiyonu olurdu. Sonuçta amerika versiyonunun içine binmediğimden dolayı sadece dışına bakarak söylüyorum. bu tercihim dıştan içe keskin gelen far tasarımını sevmemden kaynaklanıyor. daha öncede yazmıştım herhalde, bmw 3 serisinin arkasını beğenen amerika versiyonunu beğenir.yani araç kötü değil , tamamen kişisel zevk meselesi.

drozia
05 12 2011, 19:36
http://0.tqn.com/d/cars/1/0/r/W/2/ag_12passat_plant.JPGhttp://0.tqn.com/d/cars/1/7/e/W/2/ag_12passat_wideangle.JPGhttp://0.tqn.com/d/cars/1/7/t/W/2/ag_12passat_tdiengine.JPGhttp://0.tqn.com/d/cars/1/7/u/W/2/ag_12passat_trunk.JPGhttp://0.tqn.com/d/cars/1/7/f/W/2/ag_12passat_backseat.JPGhttp://0.tqn.com/d/cars/1/7/l/W/2/ag_12passat_frontseat.JPGhttp://0.tqn.com/d/cars/1/7/q/W/2/ag_12passat_intsel.JPGhttp://0.tqn.com/d/cars/1/7/p/W/2/ag_12passat_intse.JPGhttp://0.tqn.com/d/cars/1/7/k/W/2/ag_12passat_dash.JPGhttp://0.tqn.com/d/cars/1/7/m/W/2/ag_12passat_frtlt1.JPGhttp://0.tqn.com/d/cars/1/7/s/W/2/ag_12passat_rearlt1.JPGhttp://0.tqn.com/d/cars/1/7/o/W/2/ag_12passat_frtrt.JPG

akorkmaz11
05 12 2011, 19:47
yukarıdaki fotolarda bagaj kapağı dikkatimi çekti.. yeni jetta çok eleştirilmişti yeni bagaj kapağı dizaynı yüzünden ve vw ucuzculukla suçlanmıştı..b7 sedanlarda durum nasıl, abd versiyonu gibi mi?

drozia
05 12 2011, 19:49
yukarıdaki fotolarda bagaj kapağı dikkatimi çekti.. yeni jetta çok eleştirilmişti yeni bagaj kapağı dizaynı yüzünden ve vw ucuzculukla suçlanmıştı..b7 sedanlarda durum nasıl, abd versiyonu gibi mi?
b7 dekiler b6 lar gibi. ABD li passata bu yakışmamış gerçekten..

drozia
05 12 2011, 19:50
http://carguidecanada.ca/system/images/images/564/original/VW_Passat_2012_main2.jpg?1307452562http://carguidecanada.ca/system/images/images/565/original/VW_Passat_2012_rear.jpg?1307452629http://carguidecanada.ca/system/images/images/566/original/VW_Passat_2012_interior.jpg?1307452701

drozia
05 12 2011, 19:54
http://cdn3.digitaltrends.com/wp-content/uploads/2011/06/volkswagen-passat-interior.jpg
Klimaya dikkat edin B7 2012 de kullanılacak 3. nesil klimanın hemen hemen aynısı düğmeler farklı o kadar.

drozia
05 12 2011, 19:55
seç beğen
http://cdn2.digitaltrends.com/wp-content/uploads/2011/06/volkswagen-passat-lineup-factory.jpg

drozia
05 12 2011, 19:57
ABD detroit deki vw Fabrikası
Çalşınlara bakın tipik Amerikalı bunlar fastfood nesil ve şapkalı:))

drozia
05 12 2011, 19:58
bir önceki mesaj :edit
http://cdn4.digitaltrends.com/wp-content/uploads/2011/06/volkswagen-passat-factory.jpg
ABD detroit deki vw Fabrikası
Çalşınlara bakın tipik Amerikalı bunlar fastfood nesil ve şapkalı:))

drozia
05 12 2011, 19:59
http://www.bloomberg.com/image/iBwnD0w.hWDs.jpg

drozia
05 12 2011, 20:01
http://www.vwvortex.com/albums//Volkswagen/Passat/Passat%20VII%20(US)/Detroit%20Auto%20Show%20Photos/2012-volkswagen-passat-023.jpghttp://www.vwvortex.com/albums//Volkswagen/Passat/Passat%20VII%20(US)/Detroit%20Auto%20Show%20Photos/2012-volkswagen-passat-018.jpg
3. nesil Klima b7 deki ile aynı. düğmeler farklı o kadar

drozia
05 12 2011, 20:06
http://www.carreviewsoup.com/wp-content/uploads/2011/06/Passat-featured-image.jpg

akorkmaz11
05 12 2011, 20:19
ABD detroit deki vw Fabrikası
Çalşınlara bakın tipik Amerikalı bunlar fastfood nesil ve şapkalı:))
küçük bir düzletme.. passat abd'de chattanooga, tennessee'de üretiliyor.
Volkswagen Chattanooga Assembly Plant - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Chattanooga_Assembly_Plant)

drozia
05 12 2011, 20:34
küçük bir düzletme.. passat abd'de chattanooga, tennessee'de üretiliyor.
Volkswagen Chattanooga Assembly Plant - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Chattanooga_Assembly_Plant)
Detroit teki ilk tanıtıldığı Autoshow Detroit 2011: 2012 Volkswagen Passat is one big, fat Jetta (http://www.autoblog.com/2011/01/10/2012-volkswagen-passat-detroit-2011/) dan takıldı kalemime Doğru söylüyorsun.

srcn09
05 12 2011, 21:07
ABD versiyonun iç kısmı bana daha çok jetta yı anımsatıyor bizde kiler çok dah ağır çok daha güzel bence :)

sivil
05 12 2011, 21:48
B7 passatlarda en beğenmediğim kısım arka stoplar.Şekil olarak değil yanış durumu olarak.Çok cansız caf caf sız vasat bir yanış şekli var.Tabi bunda ledden vazgeçilmiş olmasınında etkisi var ama bu kadarda sönük cansız olmamalıydı.

iibrrahiim
05 12 2011, 22:31
B7 passatlarda en beğenmediğim kısım arka stoplar.Şekil olarak değil yanış durumu olarak.Çok cansız caf caf sız vasat bir yanış şekli var.Tabi bunda ledden vazgeçilmiş olmasınında etkisi var ama bu kadarda sönük cansız olmamalıydı.
katılıyorum sıze. arkataraf cok basıt

sampionibo
05 12 2011, 22:32
Önü keskinleştirip arka stopları yumuşatmaları tamamen uyumu bozmuş arkadan bakıldığında özellikle siyah renginde 2008 model audi A8 i andırıyor önden ise jettanın aynısı bencce hafiflemiş gibi.İç aksama bakınca mekanik el freni olmamış onun harici biraz sade geldi gözüme tam bir passat oturaklılığını göremedim araçta.Ahşap kaplamaya fazla yer verilmiş bu güzel şahsen ben ahşabı seviyorum zaten:))

Y_o_L_c_U_38
05 12 2011, 22:55
bencede ABD passat euro jetta gibi aralarinda pek bi farklilik yok:) euro passat daha hos bence:)

abd passatta tek hosuma giden yeri on tampon ic kismi hele o el freni cok basitlestiriyor araci:)

plovdiv
05 12 2011, 23:25
Yanılmıyorsam araç uzunluk itibari ilede amerkan :)) eu versiyondan daha büyük diye biliyorum

bjk
05 12 2011, 23:54
]http://www.vwvortex.com/albums//Volkswagen/Passat/Passat VII (US)/Detroit Auto Show Photos/2012-volkswagen-passat-023.jpg (http://www.vwvortex.com/albums//Volkswagen/Passat/Passat VII (US)/Detroit Auto Show Photos/2012-volkswagen-passat-023.jpg)http://www.vwvortex.com/albums//Volkswagen/Passat/Passat VII (US)/Detroit Auto Show Photos/2012-volkswagen-passat-018.jpg (http://www.vwvortex.com/albums//Volkswagen/Passat/Passat VII (US)/Detroit Auto Show Photos/2012-volkswagen-passat-018.jpg)


yasin bunun göstergeleride tozlu:)))

srcn09
05 12 2011, 23:56
Yamuk yamuk :)))

Y_o_L_c_U_38
06 12 2011, 00:01
ya ugrasmayin adamin gosterge paneliyle:)))

VW_Passat
06 12 2011, 00:05
]http://www.vwvortex.com/albums//Volkswagen/Passat/Passat VII (US)/Detroit Auto Show Photos/2012-volkswagen-passat-023.jpg (http://www.vwvortex.com/albums//Volkswagen/Passat/Passat VII (US)/Detroit Auto Show Photos/2012-volkswagen-passat-023.jpg)http://www.vwvortex.com/albums//Volkswagen/Passat/Passat VII (US)/Detroit Auto Show Photos/2012-volkswagen-passat-018.jpg (http://www.vwvortex.com/albums//Volkswagen/Passat/Passat VII (US)/Detroit Auto Show Photos/2012-volkswagen-passat-018.jpg)


yasin bunun göstergeleride tozlu:)))

Adimiz cikmis artik :)). Gösterge Panelci Yasin olduk iyimi.

Saka felan Gösterge Paneli cok basit duruyor, caminda kilcal cizikler bile var :(

VW_Passat
06 12 2011, 00:06
ya ugrasmayin adamin gosterge paneliyle:)))

diyene bakin :)). Senin sayende adimiz cikti zaten :)))

srcn09
06 12 2011, 00:07
Adimiz cikmis artik :)). Gösterge Panelci Yasin olduk iyimi.

Saka felan Gösterge Paneli cok basit duruyor, caminda kilcal cizikler bile var :(

Her dakika siliyorlar araçları orda temiz görünsün diye ama bilmiyorlar ki nasıl çiziyorlar :)

Y_o_L_c_U_38
06 12 2011, 01:10
diyene bakin :)). Senin sayende adimiz cikti zaten :))):upben ne yaptim simdi yine ihale bana kaldi:hihi

senin adin hep DSG yasin olarak kalacak buna emin olabilirsin DSG YASIN:))):)))

VW_Passat
06 12 2011, 01:27
:upben ne yaptim simdi yine ihale bana kaldi:hihi

senin adin hep DSG yasin olarak kalacak buna emin olabilirsin DSG YASIN:))):)))

ögle olsun bakalim :)))

drozia
06 12 2011, 07:38
Adimiz cikmis artik :)). Gösterge Panelci Yasin olduk iyimi.

Saka felan Gösterge Paneli cok basit duruyor, caminda kilcal cizikler bile var :(
seninki gibi toz almayacağı kesin:))
bunlar jetta golf ve diğerlerinde kullanılan panel:)

drozia
06 12 2011, 07:39
bencede ABD passat euro jetta gibi aralarinda pek bi farklilik yok:) euro passat daha hos bence:)

abd passatta tek hosuma giden yeri on tampon ic kismi hele o el freni cok basitlestiriyor araci:)
daha iyi yok EM Freni düğmesi çizildi yok düğme çalışmıyor derdin yok:))

drozia
06 12 2011, 07:41
Avrupalı b7 ye ön görünüşü daha agresif hoşuma gidiyor bir de far kenarındaki şu turuncu fosforlara bitiyorum:)

Y_o_L_c_U_38
06 12 2011, 09:26
daha iyi yok EM Freni düğmesi çizildi yok düğme çalışmıyor derdin yok:))


ismail abi iyide toroslarin el freni gibi ne o oyle :))):))) ayrica bne dugmeye hic dokunmuyorumki ismail abi kemeri takinca auto hold devreye giriyor, vitese takip gaza basinca park frenini kendi indiriyor, durup kemeri cikarinca yada motoru stop edincede kendi cekiyor, yani cizilme ihtimali cok az:)):))

drozia
06 12 2011, 09:45
Sana bişey mi dedik USTAA:))

vestel1900
06 12 2011, 09:59
güzell

VW_Passat
06 12 2011, 12:22
ismail abi iyide toroslarin el freni gibi ne o oyle :))):))) ayrica bne dugmeye hic dokunmuyorumki ismail abi kemeri takinca auto hold devreye giriyor, vitese takip gaza basinca park frenini kendi indiriyor, durup kemeri cikarinca yada motoru stop edincede kendi cekiyor, yani cizilme ihtimali cok az:)):))

Dur Dursun abi Ismail abiye birde ben havami atayim :)).

Ismail abim Siyah / Beyaz Gösterge Panelinde bu Auto-Hold u sürekli acabiliyorsun. Ben sürekli actim MFA menüsünden, kemeri taktigim an devreye giriyor ve Dursun abimin dedigi gibi dügmeye basmaya gerek yok yani :)). Kirmizi / Mavi de yok bu özellik :).

drozia
06 12 2011, 14:18
Dur Dursun abi Ismail abiye birde ben havami atayim :)).

Ismail abim Siyah / Beyaz Gösterge Panelinde bu Auto-Hold u sürekli acabiliyorsun. Ben sürekli actim MFA menüsünden, kemeri taktigim an devreye giriyor ve Dursun abimin dedigi gibi dügmeye basmaya gerek yok yani :)). Kirmizi / Mavi de yok bu özellik :).

Sürekli aktif olmasın ben istemem bi de onun arızasıyla uğraşmayalım kendim kontrol edeyim:)

argun
06 12 2011, 14:42
valla biz de 2 tane b7 var bitane cc var hepsinin gostergelerinin ici tozlu nasil istir anlamadim gunes vurdugu zaman berbat gozukuyor allahtan sinek ölüsü falan yok icinde vosvogen gosterge kapatmayi beceremiyor

SELÇUK
07 12 2011, 03:15
ABD versiyonun iç kısmı bana daha çok jetta yı anımsatıyor bizde kiler çok dah ağır çok daha güzel bence :)




us passat = jetta XL :)

akorkmaz11
07 12 2011, 08:33
us passat = jetta XL :)
doğru tespit..us passat = jetta XL (superb şasesi üzerine)

drozia
07 12 2011, 08:35
us passat = jetta XL :)
Zaten Detroit fuarında tanıtıldığında da ABD de Jetta inanılmaz bir patlama yaptı.
Jetta kullanıcısına hitap etmesi içi tasarladık dediler.

derin siyah passat b7
07 12 2011, 08:53
US passat türkiye de satışa sunulsaydı, hiç belli olmaz c 180 satışları passat satışlarını geçebilirdi. En azından benim çevremdekilerin tercihi avrupalı passat. Bu demek değildir ki us passat kötü.Tercih meselesi.

drozia
07 12 2011, 08:57
Ben %100 düşünmeden alırdım:)

derin siyah passat b7
07 12 2011, 09:01
Ben 0 düşünmeden alırdım:)

Bundan eminim:)

SELÇUK
07 12 2011, 10:35
Ben 0 düşünmeden alırdım:)

aynı motor seçeneği ile gelecek olursa??? :))

sivil
07 12 2011, 12:22
]http://www.vwvortex.com/albums//Volkswagen/Passat/Passat VII (US)/Detroit Auto Show Photos/2012-volkswagen-passat-023.jpg (http://www.vwvortex.com/albums//Volkswagen/Passat/Passat VII (US)/Detroit Auto Show Photos/2012-volkswagen-passat-023.jpg)http://www.vwvortex.com/albums//Volkswagen/Passat/Passat VII (US)/Detroit Auto Show Photos/2012-volkswagen-passat-018.jpg (http://www.vwvortex.com/albums//Volkswagen/Passat/Passat VII (US)/Detroit Auto Show Photos/2012-volkswagen-passat-018.jpg)


yasin bunun göstergeleride tozlu:)))


One öyle ya benim 100.000 lik passat bile ondan temiz..
http://www.vwvortex.com/albums//Volkswagen/Passat/Passat%20VII%20(US)/Detroit%20Auto%20Show%20Photos/2012-volkswagen-passat-018.jpg
http://i.imgur.com/miKoe.jpg

drozia
07 12 2011, 14:30
aynı motor seçeneği ile gelecek olursa??? :))
ABD de 2.0 140 hp ile satılıyor bana uyar zaten o kasayı da ancak o motor kurtarır:))

academian97
07 12 2011, 19:00
USDM Passatın panjuru hoşuma gitti ;)

mert
07 12 2011, 20:23
doğru tespit..us passat = jetta XL (superb şasesi üzerine)

Özellikle kabin tasarımı bakımından Jetta'yı anımsattığı yorumuna bende katılıyorum.
Dış görünüşte ise öyle dağlar kadar fark yok bence . Arka far kısmı sanki bizim araçlara göre daha çekici olmuş
Biraz Audi havası yaratılmış. Hangisini alırdınız deseler Avrupa'lı olanı seçerdim o ayrı.

SAVCILI
07 12 2011, 21:20
jetta 2 olmus stoplar bmw 3.20 ve jettayı cok andrıyor bence b7 passat daha hos.. Passat Vw'nin ayrı bi üst segmenti ama bu kasayla segment farkı kalmamıs

drozia
09 12 2011, 21:56
Heriflerin ABD li Passatı taşıdıkları Trucka bakın e ancak gemi gibi arabayı bunlar taşır:))
http://vwdubguymark.files.wordpress.com/2011/07/2012-passat-a.jpg

derin siyah passat b7
09 12 2011, 22:10
jetta 2 olmus stoplar bmw 3.20 ve jettayı cok andrıyor bence b7 passat daha hos.. Passat Vw'nin ayrı bi üst segmenti ama bu kasayla segment farkı kalmamıs
stoplardaki bmw 3 serisi benzerliği, jetta benzerliği ve avrupa passat b7 nin daha hoş olduğu görüşünüze katılıyorum.

SELÇUK
09 12 2011, 23:00
arka farlar honda city :)

SELÇUK
09 12 2011, 23:02
33793380

vwkürşat
18 12 2011, 12:38
arkadaşlar bence jetta passat değil iç dizayn berbat jettanın aynısı türkiyedeki passatların iç dizaynı dahagüzel ama dış estetiği oda daha çok jettaya benziyor fakat güzel olmuş.

drozia
18 12 2011, 12:53
arkadaşlar bence jetta passat değil iç dizayn berbat jettanın aynısı türkiyedeki passatların iç dizaynı dahagüzel ama dış estetiği oda daha çok jettaya benziyor fakat güzel olmuş.
Biraz haksızlık yapıyoruz jettayla alakası yok SuperB nin dashboardıyla ile aynı denebilir:)

VW_Passat
18 12 2011, 13:00
arkadaşlar bence jetta passat değil iç dizayn berbat jettanın aynısı türkiyedeki passatların iç dizaynı dahagüzel ama dış estetiği oda daha çok jettaya benziyor fakat güzel olmuş.

Biraz karisik olmus zor anladim 3 defa okudum :))

Jetta tamami ile Golf u takip ediyor bu hep böyle idi zaten. Ic design dedigin gibi 1:1 USA Passat a benziyor. Ama Disi Passat = Jetta yinede ayirt edilebiliyor eskise nazaran :)

VW_Passat
18 12 2011, 13:00
Biraz haksızlık yapıyoruz jettayla alakası yok SuperB nin dashboardıyla ile aynı denebilir:)

Abi Superb bunun yakindan uzaktan alakasi yoktur :

gokbrk
18 12 2011, 13:35
ben hiçbir yönüyle beğenmedim. ne iç ne dış. avrupa b7 ile karşılaştırmam.

drozia
18 12 2011, 15:31
Abi Superb bunun yakindan uzaktan alakasi yoktur :
Dashboard veya kokpit diyelim benzeri Yasin:)

argun
18 12 2011, 15:35
avrupa passat abd passattan daha kaliteli. abd nin tek avantaji heybeti. ayrica abd passatin arkasindaki passat yazisi nedir oyle nereye yazmislar sanki sanayi de sonradan yazdirilmis gibi duruyor

drozia
18 12 2011, 20:22
ABD liler americanized german sedan diyorlar ürettikleri Passata:)

http://www.youtube.com/watch?v=Ogz83DMcAzo&feature=related