PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Erdem Özbalcı Aracı Çalınmış!



RadaR65
28 11 2011, 18:09
abim iyiki doğdun..başlık için kusura bakma biraz heyecan yaptın belki :))

sevdiklerinle nice senelere abicim..aman passatta dikkat çaldırma :))):)))

bu arada yaş sayacı bir adım daha attı :)

VW_Passat
28 11 2011, 18:11
Allah tependen baksin kardesim,

bunu okuyunca yüreyim agzima geldi. Beynim durdu adeta :))). Birde tebrik ederim bomba gibi konu olmus :)))

VW_Passat
28 11 2011, 18:13
Erdem arkadasim,

Dogum Günün kutlu olsun. Allah nice mutlu ve saglikli yollar göstersin insallah. Senin gibi bir dostum olduguna cok memnun oldum.

Arguss
28 11 2011, 18:14
Dogum gunun kutlu olsun Erdem, basligi gorunce tirstim :)

srcn09
28 11 2011, 18:20
Erdem Abim , Doğum günün kutlu olsun nice mutlu senelereeeeeee


:bira:bira:bira:bira:bira

sampionibo
28 11 2011, 18:25
erdem kardeşim doğum günün kutlu olsun ,nice yıllara:+1

kuscugokhan
28 11 2011, 19:44
Dogum gunun kutlu olsun..Baslik cok tehlikeli olmus ama neyse :)

drkayzer
28 11 2011, 20:13
sansasyonel konu olmuş :))

drozia
28 11 2011, 20:13
Şaşırdım ben de:) İyi, sağlıklı yıllar geçirmen dileğiyle..

meke
28 11 2011, 20:41
Erdem, ben de FB'de gördüm, buradan kutlayayım. Nice senelere :alk

errddm
28 11 2011, 21:05
Teşekkürler sevgili arkadaşlarım :) Başlığı görünce bende şaşırdım..Dedim heralde 2. el otomobil sitelerinde bizim aracın fotosunu kullanarak satan var..Ama bunu beklemiyordum :)

İyiki varsınız arkadaşlar , çok teşekkürler!!

512M
28 11 2011, 21:44
Erdem, doğum günün kutlu olsun. Nice yaşlara...

ATT-SUKRU
28 11 2011, 22:20
doğum günün kutlu olsun başlığı görünce bende bi afalladım şükür şakaymış

Y_o_L_c_U_38
28 11 2011, 22:26
dogum gunun kutlu olsun erdem nice senelere kardesim:))

basligi gorunce bende afalladim:))

VW_Passat
28 11 2011, 22:39
baslik sasirilmayacak gibi degilki :))

HGYAYLA
28 11 2011, 23:32
Böyle Başlık Mı Olur Ya :D

Doğum Günün Kutlu Olsun Kardeşim

sedat27
28 11 2011, 23:44
boyle şakamı olur yav:))
adam doğduğu gün ölür bee:)))

Face ten kutlanmıştır:)ama tekrar kutlayayım

SELÇUK
29 11 2011, 00:23
sevenlerinle nice yaslara erdem..passatlı gunler dılerım :)

Cornelius
29 11 2011, 01:25
one dedim bende..Zekice bir sürpriz.nice yıllara erdem kardeşim

M.HAKAN
29 11 2011, 01:33
Mutlu yıllar...

solarapex
29 11 2011, 07:21
Erdem doğum günün kutlu olsun.Sevdiklerinle beraber mutlu,sağlıklı uzun yıllar geçirmeni dilerim.

MHMTPKZ
29 11 2011, 10:44
dogumgunun kutlu olsun...nice senelere...

srcn09
29 11 2011, 11:54
Başlık fena :)

bariskkm
29 11 2011, 12:25
Teşekkürler sevgili arkadaşlarım :) Başlığı görünce bende şaşırdım..Dedim heralde 2. el otomobil sitelerinde bizim aracın fotosunu kullanarak satan var..Ama bunu beklemiyordum :)

İyiki varsınız arkadaşlar , çok teşekkürler!!

Kardeşim, nice mutlu senelere. Başlığı gördüm, seni arıyodum. Yazan mesajları okuyunca no tuşuna bastım :) Bizim erdem değil mi bu dedim ve şok oldum bianda. Allahtan şakaymış :)

Nice yaşlara kardeşim...

Lukunku
29 11 2011, 12:34
Doğum gününüzü ben de tebrik ederim, aileniz ve sevdiklerinizle daha nice mutlu seneler yaşarsınız inşallah.

BlackBerry
29 11 2011, 18:48
Doğum gününüz kutlu olsun.. Sevdiklerinizle nice mutlu yaşlara ermeniz dileğiyle..

drkayzer
29 11 2011, 18:51
dogum gunun kutlu olsun erdem nice senelere kardesim:))

basligi gorunce bende afalladim:))
böyle bir senden gelmeliydi Dursun, afallaman yanlış :)))

errddm
29 11 2011, 20:29
Herkese çok teşekkürler arkadaşlar :)