PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : B6



slih-shn
06 05 2018, 15:25
Bana krom havalandırma lazım ışıklı

Stanced386
06 05 2018, 19:56
Bana krom havalandırma lazım ışıklı

Başka ne lazım.......Bi merhaba deseydin bi kendini tanıtsaydın bodoslama dalmışsın...

slih-shn
06 05 2018, 21:21
Başka ne lazım.......Bi merhaba deseydin bi kendini tanıtsaydın bodoslama dalmışsın...

Haklısın kardeşim selamün aleyküm arkadaşlar

slih-shn
06 05 2018, 21:22
Selamün aleyküm arkadaşlar herkese hayırlı akşamlar bana ışıklı havalandırma ızgarası lazım b6 için varmı satan arkadaşlar

Hasan6154
06 05 2018, 21:40
selamün aleyküm arkadaşlar

Ve Aleykümselam.

Foruma hoş geldiniz.

Hayırlı, keyifli, aktif paylaşımlar dileğiyle.

slih-shn
06 05 2018, 21:44
Ve Aleykümselam.

Foruma hoş geldiniz.

Hayırlı, keyifli, aktif paylaşımlar dileğiyle.

Tşlr sağolun

Stanced386
06 05 2018, 23:12
Haklısın kardeşim selamün aleyküm arkadaşlar

https://images.tapatalk-cdn.com/15/08/23/faf190acb049f899e517dab534897ec2.jpg

Aradığın böyle bişey mi ? Komple krom mu arıyorsun. Aliexpressten daha önce alışveriş yaptıysan orda bulabilirsin, birde çıkmacılardan tabiki...Hazır yurtdışı alışverişlere vergi gelmeden almanda fayda var.

Hoşgeldin foruma :)
https://images.tapatalk-cdn.com/15/08/23/faf190acb049f899e517dab534897ec2.jpg

slih-shn
07 05 2018, 05:13
https://images.tapatalk-cdn.com/15/08/23/faf190acb049f899e517dab534897ec2.jpg

Aradığın böyle bişey mi ? Komple krom mu arıyorsun. Aliexpressten daha alışveriş yapıyorsan bulabilirsin, birde çıkmacılardan tabiki...Hazır yurtdışı alışverişlere vergi gelmeden almanda fayda var.

Hoşgeldin foruma :)
https://images.tapatalk-cdn.com/15/08/23/faf190acb049f899e517dab534897ec2.jpg

Selam günaydın kardeşim aynen böyle birşey kardeşim