PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 360 derece kamera sonradan takılabilir mi?



Cenk Atmaca
10 04 2017, 12:40
Merhabalar, aracımı yeni satın aldım. 1.6tdi dsg highline. ancak standart donanım içerisinde 360 derece kamera mevcut değil. bu özellik sonradan takılabiliyor mu? takılırsa fiyatı ne oluyor? ayrıca bunu servis dışında yapan yerler var mı? var ise garantisini bozar mı? gibi konularda yardıma ihtiyacım var. şimdiden teşekkürler.

bikir8003
10 04 2017, 12:53
Hocam İstanbul Ender Elektronik yapıyor.
http://enderelektronik.com.tr/oem-parcalar/volkswagen/passat/passat-b8-2015/cevre-gorus-kamerasi.html


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Cenk Atmaca
10 04 2017, 13:13
Hocam İstanbul Ender Elektronik yapıyor.
4 Taraf Kamera - Passat B8 > 2015 - Passat - Volkswagen - OEM Parçalar (http://enderelektronik.com.tr/oem-parcalar/volkswagen/passat/passat-b8-2015/cevre-gorus-kamerasi.html)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Yanlış görmedi isem 7500tl gibi bir fiyatı var. biraz fazla değil mi?

bikir8003
10 04 2017, 13:16
Bizim araçlarımıza böyle bir eklentiyi yaptırmamız imkansız hocam fiyat ortada


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

HARPAGON
11 04 2017, 09:20
Bizim araçlarımıza böyle bir eklentiyi yaptırmamız imkansız hocam fiyat ortada


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

imkansiz demeyelim de, bu fiyatlara son derece gereksiz diyelim...
servis bu islemi yapmadigi icin ender elektronik Metin su an icin tekel durumda oluyor ...

Cenk Atmaca
11 04 2017, 09:21
Çok abartılı bir rakam 7000tl, taktıranın da aklına şaşarım valla.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

HARPAGON
11 04 2017, 09:30
Çok abartılı bir rakam 7000tl, taktıranın da aklına şaşarım valla.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Bir sey yaptirmasamda Metin'e (Ender Elektronik) sik sik ugrarim.
ayak üstü biraz laflar, girgir samata yaparis...

Metin'in müsteri portföyü tam sizin tabiriniz gibi... :)
gelip fiyat sormadan aracini birakan o kadar cok kisi var ki...
kapinin önü zaten vw ve audi galerisi gibi...

sagolsun servislerde bir cok konuda müsteriyi ender elektronige yönlendirince sonuc bu oluyor.
kendi gözümle gördüm. Istanbul Erel serviste müsteri servis danismanina aracina mercekli far almak ve xenon taktirmak istedigini söyledi.
danisman cekmeceden Ender Elektronik'in kartini cikarip verdi müsteriye :)

Cenk Atmaca
11 04 2017, 09:44
Böyle olunca tabi 7000tl de olur 17000tl de.... işine geliyorsa der adam da...


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

REC
11 04 2017, 10:11
Montaj ile beraber tam 7600 TL...

İner, arabanın etrafında kendim bir tur atar hem de bir hava almış olurum.. Ya da dar sokaklara girmemek için ortalama 20 TL'den 380 kere taksiye binerim; almayayım ben sağolun... :):):)

Cenk Atmaca
11 04 2017, 10:15
Suç o parayı isteyende değil. O paraya yaptıranda... bence müstehak.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

alfonso79
11 04 2017, 11:25
Abdullah usta var birde o insaflı bildiğim kadarıyla.
Sitede bi abi vardı aracını highline yaptıran ustaya.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

HARPAGON
11 04 2017, 11:41
Abdullah usta var birde o insaflı bildiğim kadarıyla.
Sitede bi abi vardı aracını highline yaptıran ustaya.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Bahcelievler APO usta dediginiz... ehhh artik o da pek insafli degil ama Ender kadar da pahali degil...

Cenk Atmaca
11 04 2017, 13:01
Benim aracım highline donanım, ön ve arka sensör zaten mevcut, ekranda da yaklaşma mesafesini görebiliyorum. Nasıl oluyor da bir kameranın eklenmesi 7500tl gibi bir para tutabiliyor. Bana birisi izah etsin lütfen. Ben bir yanlış anlaşma olduğunu düşünüyorum bu konuda. Ankara da sanayi içine gitsen 300-500tl civarı canavar gibi geri görüş kamera takarlar. Hatta n11.com adlı sitede bu fiyata geri görüş kamerası satılıyor. Bu herifin ki nedir altın kaplama mı yani? Vallahi sinirim bozuldu.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

alfonso79
11 04 2017, 13:17
Bahcelievler APO usta dediginiz... ehhh artik o da pek insafli degil ama Ender kadar da pahali degil...

Doğrudur abi
Bu işleri biraz çözenin hemen bi tarafları kalkıyor
En güzeli araç sipariş ederken sadece opsiyonlar için bi gün kafa yormalı neye ihtiyacın varsa onları ekletmek sonradan şunu yaptırayım bunu yaptırayım dersen böyle bizi tavuk gibi görenlerede fırsat vermemiş oluruz. Benim tek pişmanlığım discover pro. Onuda Ankara'da hallettireceğim. Line, Side asist ve adaptif hız sabitleyici'de olsa iyi olurdu hani
Ama durumlar elvermemişti [emoji851]


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

engn
11 04 2017, 15:49
Serviste çalışan adamın cebinde Ender elektroniğin kartının olması, müşteriyi oraya yönlendirmesi hayrına mı?

Cenk Atmaca
11 04 2017, 20:02
Discover pro, Side asist ve line ne olaki?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

bikir8003
11 04 2017, 20:04
http://enderelektronik.com.tr/oem-parcalar/volkswagen/passat/passat-b8-2015.html?limit=all


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

alfonso79
12 04 2017, 11:13
Discover pro, Side asist ve line ne olaki?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Discover pro navigasyonlu medya oynatıcı diğerleride şerit takip asistanı ve kör nokta uyarı sistemi


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Cenk Atmaca
12 04 2017, 15:45
Ankara'da neresi var bu işleri yapan? Ender elektronik muadili?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

bikir8003
12 04 2017, 15:46
https://alidelen.sahibinden.com
Ali Delen abimiz var


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Cenk Atmaca
12 04 2017, 15:47
Orjinal mi parçalar bunda da?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

bikir8003
12 04 2017, 15:47
Evet


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

alfonso79
12 04 2017, 15:54
Walla ben ivedikde Eray beyi tanıyorum 1300€ montajda dahil onda ve mib2 olarak


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi