PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : B7 Variant'a Veda..



Maverick_77
15 06 2016, 10:50
Arkadaşlar Selam,

Dün itibariyle 2013 model B7 1.4tsi Comf. Manuel Variant aracımı yeni sahibine teslim ettim. Gülel güle kazasız belasız kullansın, Allah utandırmasın bizleri de.

Bu sabah ise işe gitmek için evden çıkarken arabamın anahtarını nereye koydum diyerek kısa bir süre variantımın anahtarını aradım; sonrasında ise ufak bir tebessüm belirdi yüzümde, içimde ise ufak bir burukluk. mutlu mesut yaşadığım aracımla duygusal bir bağım vardı tabiki, hangimizin yok ki.

Yenisine kısmet ve hayırlısı nasip olsun diyerek araç çalışmalarına başladım. aracımı dün akşam üzeri satmıştım , satış akbinde ise Doğuş Oto'daki bir kaç tanıdığa haber salmıştım yeni araç bakıyorum diyerek. sipariş verip aylarca bekleme şansım olmayacak o yüzden stoktaki ya da yolda olan araçlar hakkında istediğim motor ve donanım seviyesi ile bir kaç alternatif çıktı önüme.

Öncelikle benzinli ve dsg comfortline donanım seviyesi + led + cam tavan kriterleri ile seçeneklerimi kısmen karşılayan 2 araç var.
bunlardan birisi Sedan ; diğeri ise Variant.
Sedan Tungsten Gri içi St Tropez Beji
Variant Tungsten Gri içi Doğal Kahve.

Gönlüm tabiki Variant'tan yana ama Doğal Kahve kafamda soru işareti açıkcası, Variant'a yakışır mı bu renk, deneyimleyen arkadaşlar var mı? forumda bir kaç eski konu buldum ama çok detay yok.

Dertsiz başımıza dert aldık aracı satmakla ama yapacak birşey yok artık :)

şimdiden teşekkürler.

Taner Göde
15 06 2016, 11:42
Hayırlı ve uğurlu olsun, hem önceki aracınızın satışı, hem de yeni alacağınız araç:

VARIANT da olsa şahsi düşüncem doğal kahve bu kadar güzel bir otomobile yakışmadığı, yerine siyah tercih ederim ama ilk sırada her zamanki gibi St. Tropez Beigé


Sedan Tungsten Gri içi St Tropez Beji

Bu aracın renk kombinasyonu enfes! Tungsten Gri + St. Tropez Beigé aracı ağır, geniş, ferah ve zengin gösteriyor. Birkaç araçta gördüm ve çok hoşuma gitti. Bir de canlı görmekte fayda var.

ilkemutluer
15 06 2016, 12:13
Sedan Tungsten Gri içi St Tropez Beji bence bu kombinasyon süper alcak olsam hiç düşünmem heralde hayırlı olsun...

Maverick_77
15 06 2016, 13:35
Hayırlı ve uğurlu olsun, hem önceki aracınızın satışı, hem de yeni alacağınız araç:

VARIANT da olsa şahsi düşüncem doğal kahve bu kadar güzel bir otomobile yakışmadığı, yerine siyah tercih ederim ama ilk sırada her zamanki gibi St. Tropez Beigé


Sedan Tungsten Gri içi St Tropez Beji

Bu aracın renk kombinasyonu enfes! Tungsten Gri + St. Tropez Beigé aracı ağır, geniş, ferah ve zengin gösteriyor. Birkaç araçta gördüm ve çok hoşuma gitti. Bir de canlı görmekte fayda var.

Öncelikle iyi dilekleriniz için teşekkürler.

Haklısınız, Doğal Kahve adı gibi doğal gelmiyor bana.. ne iyi ne kötü düşüncem var ama biraz iyimserim herhalde. araca tam oturtamadım rengi.
St Tropez beji kendini kanıtlamış bir renk. kullanımı zor olsa da arabayı çok elit hale sokuyor. bu araç sedan olmasaydı kesin talibi olurdum ama hala muallaktayım. Doğal kahveli variantta easy open olması gönlümü çelmiyor değil. canlı görmek gerekiyor belki de . araç beyaz olsa belki daha hoş görünebilir doğal kahve ama tungsten gri yi boğuyor gibi..

hayırlısı bakalım.

Maverick_77
15 06 2016, 13:39
Sedan Tungsten Gri içi St Tropez Beji bence bu kombinasyon süper alcak olsam hiç düşünmem heralde hayırlı olsun...

Teşekkürler ilke bey,
kombinasyon süper ama araç sedan işte :)

Variant olsaydı kaporasını yatırmıştım şimdi, 1 temmuzda 'da teslim almış olurdum hayırlısı ile.

gakaydin
15 06 2016, 19:03
Hayırlı olsun. Variant iyidir. Açık renk güzel görünüyor ama başa bela. Hele bir de çocuk varsa. Aracı görüp öyle karar verirseniz daha isabetli olur.

Tapatalk via Meizu

Maverick_77
15 06 2016, 20:25
Hayırlı olsun. Variant iyidir. Açık renk güzel görünüyor ama başa bela. Hele bir de çocuk varsa. Aracı görüp öyle karar verirseniz daha isabetli olur.

Tapatalk via Meizu

Sağolasın üstad.
Variant kesinlikle iyidir.
St Tropez bejini biliyorum. Zor renk ama güzel bir renk.
Doğal kahve nasıl bir renk bilemediğimden ikilemde kaldım işte.
Çoluk çocuk için açık renk bir handikap tabi.
enine boyuna değerlendireceğiz bakalım

mustafaserhan
15 06 2016, 21:41
Sağolasın üstad.
Variant kesinlikle iyidir.
St Tropez bejini biliyorum. Zor renk ama güzel bir renk.
Doğal kahve nasıl bir renk bilemediğimden ikilemde kaldım işte.
Çoluk çocuk için açık renk bir handikap tabi.
enine boyuna değerlendireceğiz bakalım

Variant kullanıcısı olarak söylüyorum; sedan falan almayın :)
Kullanışlılık konusunu anlatacak değilim zaten variant satmışsınız.
Yakışıklılığı yeter.
Benim aracımda comfortline içi bej.
açıkcası bakımı zor :)
Ama asla doğal kahve falan almama neden olacak kadar zor değil.
Bej döşeme sadece koltuklardan ibaret değil.
Malumunuz aracın torpidosu tavan döşemesi,kapı içleri v.s. heryer bej oluyor ve bu ortamı hem çok aydınlık kılıyor hemde daha kaliteli bir his veriyor.
Eğer alırsanız bence kirlenir falan diye takılmayın kirlenirse silinir gider.
Açıkcası ben öyle yapıyorum.
En büyük sorun yağmurlu havalarda arabaya iner binerken koltuğun köşesine gelen yağmur damlaları.
Su damlayınca bile iz oluyor.
Artık çok kaliteli döşeme spreyleri falan var,söyle bir sıkıp nemli bezle geçtiğimizde tertemiz capcanlı çıkıyor.
Çoluk çocuk çok kirletir bende takılırım diyorsanız direkt kılıfı takın öyle kullanın. Ama doğal kahve almayın. Bence bu döşeme rengiyle bu aracın üretilmesi bile saçma bence. (zevk meselesi bu rengi beğenip alan arkadaşlar lütfen rahatsız olmasın)
Geçen hafta servise uğradığımda showroomda indiyum grisi içi siyah döşemeli cam tavanlı,led farlı,katlanan aynalı karatılmış arka camlı ve london jant comfortline bir variant vardı haberiniz olsun. iyi kombinasyon.
(hala satılmadıysa vw fatih giresun bulancak bayii)

Maverick_77
16 06 2016, 08:08
Variant kullanıcısı olarak söylüyorum; sedan falan almayın :)
Kullanışlılık konusunu anlatacak değilim zaten variant satmışsınız.
Yakışıklılığı yeter.
Benim aracımda comfortline içi bej.
açıkcası bakımı zor :)
Ama asla doğal kahve falan almama neden olacak kadar zor değil.
Bej döşeme sadece koltuklardan ibaret değil.
Malumunuz aracın torpidosu tavan döşemesi,kapı içleri v.s. heryer bej oluyor ve bu ortamı hem çok aydınlık kılıyor hemde daha kaliteli bir his veriyor.
Eğer alırsanız bence kirlenir falan diye takılmayın kirlenirse silinir gider.
Açıkcası ben öyle yapıyorum.
En büyük sorun yağmurlu havalarda arabaya iner binerken koltuğun köşesine gelen yağmur damlaları.
Su damlayınca bile iz oluyor.
Artık çok kaliteli döşeme spreyleri falan var,söyle bir sıkıp nemli bezle geçtiğimizde tertemiz capcanlı çıkıyor.
Çoluk çocuk çok kirletir bende takılırım diyorsanız direkt kılıfı takın öyle kullanın. Ama doğal kahve almayın. Bence bu döşeme rengiyle bu aracın üretilmesi bile saçma bence. (zevk meselesi bu rengi beğenip alan arkadaşlar lütfen rahatsız olmasın)
Geçen hafta servise uğradığımda showroomda indiyum grisi içi siyah döşemeli cam tavanlı,led farlı,katlanan aynalı karatılmış arka camlı ve london jant comfortline bir variant vardı haberiniz olsun. iyi kombinasyon.
(hala satılmadıysa vw fatih giresun bulancak bayii)

Dediğiniz gibi variant bambaşka. ve öncelikli tercihim. istediğim seviyede bulamazsam , mecburen sedan'a yönelmek durumunda kalacağım. kısmet artık..
St Tropez beji zor renk ama benim için problem olmayacak bir renk artık. kirlenirse kirlenir, silinir geçer. Doğal Kahve ise kirlense de silinse de nasıl bir intiba bırakacak bilmiyorum bende.

Doğuş ile görüştüğümde getirttikleri varintlarda St Tropez beji tercih etmediklerini söylediler. ya siyah ya da doğal kahve olarak geliyormuş içleri. sama özel sipariş ile getirtebiliyorlarmış.

Giresun Bayii ile görüştüm bu arada , oradaki araç 1.6 tdi comf + cam + led+ geri görüş + katlanır ayna + karartılmış cam fiyat olarak 138 Bİn TL dediler. yılda yaklaşık 7-8 Bin km yaptığım için dizel 'e çok girmek istemiyorum.

Selamlar..

ebpalamutoglu
16 06 2016, 08:55
kayseri aykan bayide depoda 3-4 tane variant görmüştüm bi görüşün

mustafaserhan
16 06 2016, 11:47
Dediğiniz gibi variant bambaşka. ve öncelikli tercihim. istediğim seviyede bulamazsam , mecburen sedan'a yönelmek durumunda kalacağım. kısmet artık..
St Tropez beji zor renk ama benim için problem olmayacak bir renk artık. kirlenirse kirlenir, silinir geçer. Doğal Kahve ise kirlense de silinse de nasıl bir intiba bırakacak bilmiyorum bende.

Doğuş ile görüştüğümde getirttikleri varintlarda St Tropez beji tercih etmediklerini söylediler. ya siyah ya da doğal kahve olarak geliyormuş içleri. sama özel sipariş ile getirtebiliyorlarmış.

Giresun Bayii ile görüştüm bu arada , oradaki araç 1.6 tdi comf + cam + led+ geri görüş + katlanır ayna + karartılmış cam fiyat olarak 138 Bİn TL dediler. yılda yaklaşık 7-8 Bin km yaptığım için dizel 'e çok girmek istemiyorum.

Selamlar..

valla ne diyeyim :)
büyük konuşmak istemem ama variant değilse passata binmem heralde.
benim arabam demekki oldukça nadir bir renk kombinasyonu ile gelmiş demekki.
nar çiçeği kırmızı içi st. tropez. (hem içi hem dışı bakımı zor ama çok farklı ve şık)
yılda en azından 20000 km yapmıyorsanız dizel gerçekten gerekli değil. yoksa giresundaki araba çok güzel.
sahibinden de beyaz highline bir tsi variant gördüm.
km'si çok düşüktü 5000 falandı yanlış hatırlamıyorsam.
gerçi araştırdığınıza göre gözünüzden kaçmamıştır ama ona da bi bakın isterseniz. gerçi fiyat biraz yüksek ama

Maverick_77
16 06 2016, 12:18
kayseri aykan bayide depoda 3-4 tane variant görmüştüm bi görüşün

Vw canlı destek ile görüştüm. Benzinli Variant izmir , manisa , istanbul , ve Bursa 'da varmış
kayserideki de dizel büyük ihtimal.
görüşeceğim ama. teşekkürler.

Maverick_77
16 06 2016, 18:53
valla ne diyeyim :)
büyük konuşmak istemem ama variant değilse passata binmem heralde.
benim arabam demekki oldukça nadir bir renk kombinasyonu ile gelmiş demekki.
nar çiçeği kırmızı içi st. tropez. (hem içi hem dışı bakımı zor ama çok farklı ve şık)
yılda en azından 20000 km yapmıyorsanız dizel gerçekten gerekli değil. yoksa giresundaki araba çok güzel.
sahibinden de beyaz highline bir tsi variant gördüm.
km'si çok düşüktü 5000 falandı yanlış hatırlamıyorsam.
gerçi araştırdığınıza göre gözünüzden kaçmamıştır ama ona da bi bakın isterseniz. gerçi fiyat biraz yüksek ama

Sizin aracın kombinasyonu gerçekten özelmiş.
Güle güle kullanın.

Malunçm sitedeki ikinci ellere bakıyorum ama fiyatlar biraz yüksek. Doğal olarak sıfır düşünüyorsunuz o fiyatlara.
Bugün ST ile yaptığım bir görüşmede ayın 20 sinde fiyatlara tekrar bir zam geleceğini söyledi. Sinir oldum.
Dod 'daki bazı ikinci ellere bakmaya başladım.
Hakkımızda hayırlısı

mustafaserhan
16 06 2016, 19:37
Sizin aracın kombinasyonu gerçekten özelmiş.
Güle güle kullanın.

Malunçm sitedeki ikinci ellere bakıyorum ama fiyatlar biraz yüksek. Doğal olarak sıfır düşünüyorsunuz o fiyatlara.
Bugün ST ile yaptığım bir görüşmede ayın 20 sinde fiyatlara tekrar bir zam geleceğini söyledi. Sinir oldum.
Dod 'daki bazı ikinci ellere bakmaya başladım.
Hakkımızda hayırlısı

inş. hayırlısı.
ama siz variant alın :)

oneday
04 07 2016, 22:35
Karar sizin tabi.
Ne alırsanız alın ama variant alın 😂

Maverick_77
04 07 2016, 23:41
Karar sizin tabi.
Ne alırsanız alın ama variant alın 😂

Hâlâ arabasızım. İstediğim variant ı bulamadım maalesef. Bayram sonrası tekrar araştırıp ya sipariş vereceğim ya da sedan a yöneleceğim
.

Hayırlısı artık