PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 2. geleneksel PASSATTÜRKİYE ANKARA BULUŞMASI (mini)



Sayfa : [1] 2

ahm02
23 08 2011, 03:27
evet sevgili ankaralı passat sever abilerim,arkadaşlarım bildiğiniz üzere biz en sonunda ankarada buluşma gerçekleştirdik ve birbirimize arabalarımıza sohbetlere doyamadık ,isteyipte gelemeyen ,gelipte zamanı çok olmayan, ve geldiği halde bir dha diyen herkesi bekliyor olucazz.. haydin buluşmayay diyorum yer 25 ağustos perşembe saat 6 yer henüz net değil burda netleşir...

katılıacaklar:

2.buluşma 25 ağustos perşembe saat 18:00 da ahlatlıbelde :

son durum:
THORPİLL
ak6828
ahm02
ekonomistt(*)
noxthron(*)
caravellci
dirlik
lancelot(*)

THoRPiLL
23 08 2011, 03:29
Geleneksel :))

ak6828
23 08 2011, 03:31
abi gece mavisi bi araç gördüm ben ahlatlıbelin önünde sizinle beraber geldi kimdi o onuda buluğ çağırsak

THoRPiLL
23 08 2011, 03:32
Hep Sercanın yüzünden ha.. Şu saatte yaptığımız işe bak, zaten detailing virüsünüde o bulaştırmıştı hala içimde geziniyor :)

ahm02
23 08 2011, 03:33
abi gece mavisi bi araç gördüm ben ahlatlıbelin önünde sizinle beraber geldi kimdi o onuda buluğ çağırsak

ibrahim abi iyigit01 (sanırım nicki )pmden yazarım ben şimdi

THoRPiLL
23 08 2011, 03:33
abi gece mavisi bi araç gördüm ben ahlatlıbelin önünde sizinle beraber geldi kimdi o onuda buluğ çağırsak

İbrahim bey, iyigit01 nick. Müsaitse gelir diye düşünüyorum..

ahm02
23 08 2011, 03:34
Hep Sercanın yüzünden ha.. Şu saatte yaptığımız işe bak, zaten detailing virüsünüde o bulaştırmıştı hala içimde geziniyor :)

o virüsü buluştuğumuzda sende bana satmada nolur :) ....nese abim hadi yer konuşalım ...ahlatlıbel bu sefer tenha güzel olabilir diyorum sizce?

ak6828
23 08 2011, 03:35
yarın gören olur zten forumu 1-2 araba daha eklenir bu saatte bu iş zor yarın rotayı çizeriznerde resim çekilcek fln

ak6828
23 08 2011, 03:36
o virüsü buluştuğumuzda sende bana satmada nolur :) ....nese abim hadi yer konuşalım ...ahlatlıbel bu sefer tenha güzel olabilir diyorum sizce?

perşembe boş olur ahlatlıbel gayet uygun

THoRPiLL
23 08 2011, 03:37
o virüsü buluştuğumuzda sende bana satmada nolur :) ....nese abim hadi yer konuşalım ...ahlatlıbel bu sefer tenha güzel olabilir diyorum sizce?

Yok o virüsle size yaklaşmam :)

Ahlatlıbel olabilir, içerde foto için yer varmı? Gerçi otoparkındada olur..

ahm02
23 08 2011, 03:38
Yok o virüsle size yaklaşmam :)

Ahlatlıbel olabilir, içerde foto için yer varmı? Gerçi otoparkındada ama..

boş olduğunda olur bu arada bana çarşambada uygun gibi eğer mehmete perşembe uymuyosa çrşmabya alablir z

THoRPiLL
23 08 2011, 03:39
boş olduğunda olur bu arada bana çarşambada uygun gibi eğer mehmete perşembe uymuyosa çrşmabya alablir z

Dediğim gibi bu aralar bana herşey uyar...

ak6828
23 08 2011, 03:39
çarş. banada uygun

noxthron
23 08 2011, 03:40
perşembe boş olur ahlatlıbel gayet uygun

abi zaten ahlatlibel persembe de dolu cikarsa daha da ahlatlibele falan gitmem o ne kalabalikti oyle ya :)
sanki duyan gelmis, duyan gelmis :D
evinde iftar yapan kimse kalmamisti heralde bu pazar...

ekonomistt
23 08 2011, 03:40
Otoparki baya musait, bende hanimla cocuguda alip geleyim eniyisi onlar parkta gezinirken ben kacip sizin yaniniza gelirim ;)

THoRPiLL
23 08 2011, 03:41
Mehmet ve Ersin çarşamba uygunmu??

THoRPiLL
23 08 2011, 03:41
Otoparki baya musait, bende hanimla cocuguda alip geleyim eniyisi onlar parkta gezinirken ben kacip sizin yaniniza gelirim ;)

İftarıda bizimle açarsan yenge seni boşar demedi deme :)

noxthron
23 08 2011, 03:45
İftarıda bizimle açarsan yenge seni boşar demedi deme :)

Abi dogru soze ne denir, sizinkiler Malatyada tabi carsamba da uyar persembe de :)
Ekmek gibi oluyor ama ben carsambaya da bisey diyemiyorum abiler, bu seferlik siz bana gore ayarlamayin en iyisi.
Kendinize gore uygun tarihi secin, ben uyarsa iftar oncesi de olsa bi yaniniza kacmaya calisirim

ahm02
23 08 2011, 03:46
yasin abi bide hemşeriymişiz :) bende malatyalıyım ya:)

ekonomistt
23 08 2011, 03:46
:))) :))) :))) ya bizim haftasonu tatil isi var iftardan sonraya cok isim kaliyo problem o, ama dedigim gibi bi bosluk bulursam carsamba persembe farketmez gelirim ;)

ak6828
23 08 2011, 03:48
çarşamba diyoruz ozmn? mehmet kesin değil,ersin uyudu :)

noxthron
23 08 2011, 03:49
çarşamba diyoruz ozmn? mehmet kesin değil,ersin uyudu :)

ersin uyumamis daha ama ben izninizle artik ayriliyorum, herkese hayirli gunler diyeyim artik, gece bile bitti

ahm02
23 08 2011, 03:51
ersin uyumamis daha ama ben izninizle artik ayriliyorum, herkese hayirli gunler diyeyim artik, gece bile bitti

iyi geceler noxthron noxhtron noxhtron (braz antreman yapayım dedım )

ak6828
23 08 2011, 03:52
abi bende kaçıyorum artık yarın çok iş var.herkese iyi geceler.

ekonomistt
23 08 2011, 03:52
Aynen is cok yarin, bekarlar ayarlasin bulusmayi, evliler kismetse gelirler ;)
İyi gecelerr :)

ahm02
23 08 2011, 03:52
mehmet çrşmabayda kesin değil dedi ersinede fark etmezmiş onun için perşembeprogrmı devam belki birkaç gören dha olur o szmna kdr

THoRPiLL
23 08 2011, 03:53
yasin abi bide hemşeriymişiz :) bende malatyalıyım ya:)

Bravo Ahmet bunu yenimi söylüyosun :) Vay be bu konuyu buluşmada konuşuruz detaylıca..

THoRPiLL
23 08 2011, 03:54
mehmet çrşmabayda kesin değil dedi ersinede fark etmezmiş onun için perşembeprogrmı devam belki birkaç gören dha olur o szmna kdr

+1 Perşembeye devam belki katılım artar :)

Yarın devam ederiz Allah'a emanet olun..

ahm02
23 08 2011, 03:57
hadi abicim tatlı ruyalqar herkese ben forum nöbetine devam;)

brkdmrc08
23 08 2011, 08:11
THORPİLL
ak6828
ahm02
ekonomistt(*)
noxthron(*)
caravellci

bende varım

VW_Passat
23 08 2011, 10:17
Masallah bu nedir ya, sizde Istanbullular gibi hizli ciktiniz :)). Mini bulusmaya bakin 5 kisi katiliyor ;)

THoRPiLL
23 08 2011, 10:41
bende varım

:alk

THoRPiLL
23 08 2011, 10:42
Masallah bu nedir ya, sizde Istanbullular gibi hizli ciktiniz :)). Mini bulusmaya bakin 5 kisi katiliyor ;)

Valla Sercana nispet her hafta buluşacaz Ankarayı konvoy manyağı yapacaz :)

VW_Passat
23 08 2011, 10:46
Valla Sercana nispet her hafta buluşacaz Ankarayı konvoy manyağı yapacaz :)

Bulusun bakalim Yasin abim, biz ne yapalim burada Yurt Disinda yasayanlar :(

srcn09
23 08 2011, 10:52
Ankaralılar helal olsun tebrik ederim sizi hadi haftaya da 3.buluşmayı yapın ;)

THoRPiLL
23 08 2011, 10:53
Bulusun bakalim Yasin abim, biz ne yapalim burada Yurt Disinda yasayanlar :(

Sende haklısın :agla1Kesin dönüş yap sen en iyisi hemde Ankaraya :))

THoRPiLL
23 08 2011, 10:55
Ankaralılar helal olsun tebrik ederim sizi hadi haftaya da 3.buluşmayı yapın ;)

Yok okadar değil Sercanım bayramda kimse yokki burda olsa düşünürdük :)

srcn09
23 08 2011, 11:04
Yok okadar değil Sercanım bayramda kimse yokki burda olsa düşünürdük :)

aa bayramı unuttuk ya :)

VW_Passat
23 08 2011, 11:12
Sende haklısın :agla1Kesin dönüş yap sen en iyisi hemde Ankaraya :))

Abi is bulursan bana oradan dükkan senin, ciddiyim Ankaraya yerlesirim :))

THoRPiLL
23 08 2011, 11:29
Abi is bulursan bana oradan dükkan senin, ciddiyim Ankaraya yerlesirim :))

Tamam ben sana uygun iş aramaya başlıyorum :) Ama bura kesmez seni be Yasin, orda aldığın maaş, yaşam standardın vs. burda zor yakalarsın onu..

VW_Passat
23 08 2011, 12:01
Tamam ben sana uygun iş aramaya başlıyorum :) Ama bura kesmez seni be Yasin, orda aldığın maaş, yaşam standardın vs. burda zor yakalarsın onu..

haklisin ben kafayi yerim orada. Burada yinede cok rahatiz saka maka. Özellikle Sosyal Sistem ve Insana verilen deger burada daha yüksek :). Türkiye ye Emekli olunca gelecez insallah kismet olursa :). Sen yinede bana is bakiver, belli olmaz kafam eser gelirim o taraflara ;)

THoRPiLL
23 08 2011, 12:07
haklisin ben kafayi yerim orada. Burada yinede cok rahatiz saka maka. Özellikle Sosyal Sistem ve Insana verilen deger burada daha yüksek :). Türkiye ye Emekli olunca gelecez insallah kismet olursa :). Sen yinede bana is bakiver, belli olmaz kafam eser gelirim o taraflara ;)

:+1

VW_Passat
23 08 2011, 12:12
:+1

Hayat ve Yasam tarzi cok güzel yanliz iste bazi eksiklikler var ve bizler zor alisiriz !

THoRPiLL
23 08 2011, 12:19
Hayat ve Yasam tarzi cok güzel yanliz iste bazi eksiklikler var ve bizler zor alisiriz !

Haklısın TR de durum farklı, heleki sen orda doğup büyümüşsün buraya alışman biraz zaman alır. Boşver sen orda kal, hem bak sayende Almanyadada bir kapımız var artık :)

dirlik
23 08 2011, 16:00
slm,foruma yeni üye oldum.yeri ve zamanı belirtirseniz ben de gelirim.

THoRPiLL
23 08 2011, 16:07
slm,foruma yeni üye oldum.yeri ve zamanı belirtirseniz ben de gelirim.

Hoşgeldiniz benim araca kardeş gelmiş :) Perşembe günü akşam 6 dan sonra büyük ihtimal Ahlatlıbel tesislerinde olur ama daha tam net değil, bu başlığı takip edin bekliyoruz buluşmaya..

lancelot
23 08 2011, 18:57
Acaba cuma günü yapsak daha iyi olmazmı ? :)

ahm02
23 08 2011, 19:13
Acaba cuma günü yapsak daha iyi olmazmı ? :)

Eger cuma yapılırsa ben katılamam maaalesef ama tpoluluga cuma uyyosa yapabılırız :)

lancelot
23 08 2011, 22:01
perşembe uygun görülmüş işlerimi erken bitirsem katılırım inş :)

ak6828
23 08 2011, 23:07
perşembe uygun bir gün bence.buarada aracını vag com a bağlamak isteyenler varsa çarşamba yada perş.(perş buluşma olursa yarın) yaşamkentte bir arkadaş vag com la özellik açıyor.isteyenlerle ayarlanabilinir.

ahm02
23 08 2011, 23:25
perşembe uygun bir gün bence.buarada aracını vag com a bağlamak isteyenler varsa çarşamba yada perş.(perş buluşma olursa yarın) yaşamkentte bir arkadaş vag com la özellik açıyor.isteyenlerle ayarlanabilinir.

Sen ne ozellık actırabılceen kı ?

ahm02
23 08 2011, 23:26
Sen ne ozellık actırabılceen kı ?

Bılmedıgımden soruyorum ha yanlıs anlama

ahm02
24 08 2011, 00:09
2.buluşma 25 ağustos perşembe saat 18:00 da ahlatlıbelde :

son durum:
THORPİLL
ak6828
ahm02
ekonomistt(*)
noxthron(*)
caravellci
dirlik
lancelot(*)

ak6828
24 08 2011, 00:13
Bılmedıgımden soruyorum ha yanlıs anlama

:) ahmet bende çok bişeyler açılmadı,sunroof olsaydı sende var sende olur bende olmuyo yağmur yağdığında oto.kapanan camlar ve sunroof aktive ediyo.elektirikli ayna olsaydı geri ye attığında yere düşen dikizler olucaktı.başka bi özellik açılmasına izin vermiyo şimdilik ellerindeki sürüm.sciroccoya açtırıcaz yarın 10 tane fln özellik

ahm02
24 08 2011, 00:18
kim bu yapan yarn senn araba içşn gtmiomsnz ? kaça yapıyo bu işlemleri yaşamkent nere bendemi gelsem :)

ak6828
24 08 2011, 00:38
kim bu yapan yarn senn araba içşn gtmiomsnz ? kaça yapıyo bu işlemleri yaşamkent nere bendemi gelsem :)
ahmet bende bu adamı etimesgut doğuş otonun servis müdürü önermişti adam amerikadan vag com getirmiş doğuşun bile ilşlerini yapıyomuş dediler.yarın scirocco için gidicez,bende gidicem ama belki açar bnde yeni bişeyler ayak aydınlatmalar için tekrar gidicem bu hafta.iftardan sonra gidicez yaşamkent migrosun orda sanada hebr veriyimmi gidersek ;)

ak6828
24 08 2011, 00:42
kim bu yapan yarn senn araba içşn gtmiomsnz ? kaça yapıyo bu işlemleri yaşamkent nere bendemi gelsem :)

ücretide 100 fşndı galiba ama ben 80 e anlaşmıştım gibi hatırlıyorum fiyatı ayarlarız gitmeden

ahm02
24 08 2011, 00:46
kesin gtceksen geliyim eğer işim olmazsa kafama eserse yaparım bnde rain closing fln... sen bna msj at kaçta gttcegnzı bn gelck olursam buluşur gderız

ak6828
24 08 2011, 00:55
kesin gtceksen geliyim eğer işim olmazsa kafama eserse yaparım bnde rain closing fln... sen bna msj at kaçta gttcegnzı bn gelck olursam buluşur gderız

tmm yarın haber veririm olumlu olsumsuz.sen ben scirocco gideriz olursa

ahm02
24 08 2011, 00:58
tmm yarın haber veririm olumlu olsumsuz.sen ben scirocco gideriz olursa

tamm bna sımdılk uyar gtmeden bı saat evel fln solersn bulusuruz bı yerde gderız 3mz

ahm02
24 08 2011, 00:59
2.buluşma 25 ağustos perşembe saat 18:00 da ahlatlıbelde :

son durum:
THORPİLL
ak6828
ahm02
ekonomistt(*)
noxthron(*)
caravellci
dirlik
lancelot(*)

ak6828
24 08 2011, 01:12
tamm bna sımdılk uyar gtmeden bı saat evel fln solersn bulusuruz bı yerde gderız 3mz

tmm.ahmet senin arabaya fin anten buldum çok yakışır bnce bak bi beyazına

ak6828
24 08 2011, 01:12
tmm.ahmet senin arabaya fin anten buldum çok yakışır bnce bak bi beyazına

http://urun.gittigidiyor.com/BALINA-SIRTI-SUS-ANTEN-siyah-ve-beyaz-renk_W0QQidZZ42961076

ahm02
24 08 2011, 01:15
http://urun.gittigidiyor.com/BALINA-SIRTI-SUS-ANTEN-siyah-ve-beyaz-renk_W0QQidZZ42961076

aklımda ama bn tv antenimle radyo antenim çok başarısız onn içi harbi işlevlisinden alıcam ender elktronıkte varmış sanırım ama aklımda yani sende aldın mı bı sende bakıyım nasıl durmuş

ak6828
24 08 2011, 01:17
aklımda ama bn tv antenimle radyo antenim çok başarısız onn içi harbi işlevlisinden alıcam ender elktronıkte varmış sanırım ama aklımda yani sende aldın mı bı sende bakıyım nasıl durmuş

ben ebaydan sapariş ettim hongkong dan gelicek bugün yarın ulaşır bakarsın.buarada ben kaçıyorum gelirim belki sonra herkese iyigcler,haberleşiriz yrn ahmet ;)

ahm02
24 08 2011, 01:19
ben ebaydan sapariş ettim hongkong dan gelicek bugün yarın ulaşır bakarsın.buarada ben kaçıyorum gelirim belki sonra herkese iyigcler,haberleşiriz yrn ahmet ;)
tamamdr iyi geceler hbr leşirik yarın

THoRPiLL
24 08 2011, 02:36
ücretide 100 fşndı galiba ama ben 80 e anlaşmıştım gibi hatırlıyorum fiyatı ayarlarız gitmeden

Arkadaşın tarifesi pahalıymış. EE Metin full paketi(araçta yazılımla açılabilecek ne varsa) 20-30 TL yapıyor bende o fiyata yaptırmıştım ama maalesef Ankarada Metin yok :)

ahm02
24 08 2011, 02:37
Arkadaşın tarifesi pahalıymış. EE Metin full paketi(araçta yazılımla açılabilecek ne varsa) 20-30 TL yapıyor bende o fiyata yaptırmıştım ama maalesef Ankarada Metin yok :)

bunu bildiğimiz iyi oldu abicim ya fiyat kırdırrız yada istanbula gtmeyi beklerim...sen kesin geliosun dmi perşmbe akşamı

THoRPiLL
24 08 2011, 02:51
bunu bildiğimiz iyi oldu abicim ya fiyat kırdırrız yada istanbula gtmeyi beklerim...sen kesin geliosun dmi perşmbe akşamı

İnşallah Ahmetim şu an için bişey yok, umarımda olmaz :)

THoRPiLL
24 08 2011, 17:29
2.buluşma 25 ağustos perşembe saat 18:00 da Ahlatlıbelde

Katılanlar:
THoRPiLL
ak6828
ahm02
ekonomistt(*)
noxthron(*)
caravellci
dirlik
lancelot(*)


Son durum bu mu yokmu başka gelen :)

ahm02
24 08 2011, 17:40
Hadı ankaralılarrrrr!!! Guzel kalabalık bı bulusma yapalm ya hadı.

THoRPiLL
24 08 2011, 17:44
Hadı ankaralılarrrrr!!! Guzel kalabalık bı bulusma yapalm ya hadı.

Ahmetim milleti gaza getirmeye çalışıyosun ama konu başlığına mini buluşma demişsin. Mini için sayıyı tutturduk galiba :))

ahm02
25 08 2011, 01:41
2.buluşma 25 ağustos perşembe saat 18:00 da Ahlatlıbelde

Katılanlar:
THoRPiLL
ak6828
ahm02
ekonomistt(*)
noxthron(*)
caravellci
dirlik
lancelot(*)


tam 18:00 a yetişemeynler bizi orda daha ilerleyen saatlerdede bullabilir ....ben buluşma saati ve buluştuktan snr forumu telefonumdan takip edip gelemeyene ,yolu bulamayana yada hala birlikte olup olmadgmz sorusuna cevap arayan ya pm ya buraya yazabılır ben takipte olucam ....arabası tamirde serviste vs olan,ehliyeti olmayan vs gibi arabası olmayan fakat bızlerle olmak ısteyen arkadaşlarımızda beklerız bı yerde buluşur beraber gderızz ....

srcn09
25 08 2011, 01:44
Ben sizi fena gaza getirmişim :)))

ahm02
25 08 2011, 01:50
Ben sizi fena gaza getirmişim :)))

tabi olum senden öğrendik böle şeyleri:)

ak6828
25 08 2011, 02:36
garanti 5 kişiyiz çok iyi.HADİ ANKARA KAMOOONNN

dirlik
25 08 2011, 06:06
Allah izin verirse saat 18 de Ahlatlıbel deyim. İftariyeler kimden? :)

dirlik
25 08 2011, 06:07
Ha bu arada şu vag com aletini getirecek kimdi aceba?

dirlik
25 08 2011, 06:08
Neyse ben akşama kadar sisteme giremem daha. Saat 18 de görüşürüz.

By Devvil
25 08 2011, 09:13
Buluşmamı var bugün? Bende gelsem vag-comda var bende en orjinalinden.. :/ :)

iyigit01
25 08 2011, 09:49
Arkadaşlar beni de ekleyebilirsiniz.

srcn09
25 08 2011, 09:52
Buluşmamı var bugün? Bende gelsem vag-comda var bende en orjinalinden.. :/ :)

Abi sen biraz geri kaldın konuda :) Hade hade kaçırma buluşmayı :)

srcn09
25 08 2011, 09:53
Görüyorum ki Ankara ekibi çok fena şekilde artış göstermeye başladı çok mutlu oldum açıkcası ;) Ankara ekibini İstanbul ve Abant buluşmasınada bekliyor olucağım

mert
25 08 2011, 10:34
Bravo arkadasar,

Keske 4 Eylul'de gorusebilseydik sizlerle.

VW_Passat
25 08 2011, 11:46
Görüyorum ki Ankara ekibi çok fena şekilde artış göstermeye başladı çok mutlu oldum açıkcası ;) Ankara ekibini İstanbul ve Abant buluşmasınada bekliyor olucağım

Kiskandim Sercan bunlarin sayisi aldi basini gitti ;)

THoRPiLL
25 08 2011, 12:03
Görüyorum ki Ankara ekibi çok fena şekilde artış göstermeye başladı çok mutlu oldum açıkcası ;) Ankara ekibini İstanbul ve Abant buluşmasınada bekliyor olucağım

Az kaldı geçeceğiz sizi Sercan :)) Bu başarıda seninde payın var ama gazladın milleti :)))

THoRPiLL
25 08 2011, 12:03
Bravo arkadasar,

Keske 4 Eylul'de gorusebilseydik sizlerle.

İnanın şahsen bende çok istiyordum ama kısmet değilmiş.. Başka bir zaman inşallah...

THoRPiLL
25 08 2011, 12:04
Kiskandim Sercan bunlarin sayisi aldi basini gitti ;)

Daha dur Yasinim bu daha mini buluşma :)

THoRPiLL
25 08 2011, 12:06
Buluşmamı var bugün? Bende gelsem vag-comda var bende en orjinalinden.. :/ :)

Kesinlikle gelmelisin :) Metinin yapıpta benim ozaman beğenmedim skyline stopları mutlaka kodlamalıyız :) 18:00 de ahlatlıbelde muhtemelen ben yine erken gelirim geçen seferki gibi anayasa mahkemesinin önündeki ışıklara parkederim orda toplanıp sonra karar veririz ne yapacağımıza..

THoRPiLL
25 08 2011, 12:09
Arkadaşlar beni de ekleyebilirsiniz.

Ekledim bile :)

2.buluşma 25 ağustos perşembe saat 18:00 da Ahlatlıbelde

Katılanlar:
THoRPiLL
ak6828
ahm02
ekonomistt(*)
noxthron(*)
caravellci
dirlik
lancelot(*)
iyigit01
By Devvil

Dediğim gibi ben 18:00 yakın Anayasa mahkemesi önündeki ışıklarda beklerim. Plakayı söylemeye gerek varmı ZER 44 ;)

VW_Passat
25 08 2011, 12:22
Daha dur Yasinim bu daha mini buluşma :)

Yasin abim ne bulusma yaw, yeme beni ;)

VW_Passat
25 08 2011, 12:24
Kesinlikle gelmelisin :) Metinin yapıpta benim ozaman beğenmedim skyline stopları mutlaka kodlamalıyız :) 18:00 de ahlatlıbelde muhtemelen ben yine erken gelirim geçen seferki gibi anayasa mahkemesinin önündeki ışıklara parkederim orda toplanıp sonra karar veririz ne yapacağımıza..

Abi hani ben kodlayacaktim senin araci :agla1. Oguzhan Müsterilerimi caliyon :)))

THoRPiLL
25 08 2011, 12:26
Abi hani ben kodlayacaktim senin araci :agla1. Oguzhan Müsterilerimi caliyon :)))

Benim araç herzaman senindir ama senin yokluğunda Oğuzhan yapsın yabancı değil :)

VW_Passat
25 08 2011, 12:43
Benim araç herzaman senindir ama senin yokluğunda Oğuzhan yapsın yabancı değil :)

Yasin abim Not aldim bunu bir yere ögle olsun bakalim ;). Yok Oguzhani severim kendiside parayi kiyip Lisansli Kablo aldi, eminim tüm istediklerinizi acaktir Yasin abim :)

THoRPiLL
25 08 2011, 12:48
Yasin abim Not aldim bunu bir yere ögle olsun bakalim ;). Yok Oguzhani severim kendiside parayi kiyip Lisansli Kablo aldi, eminim tüm istediklerinizi acaktir Yasin abim :)

Eyvallah Yasinim.. Ya zaten benimkinde açılacak herşeyi EE Metin açmıştı ama ozaman skyline stopları beğenmediğim için açmamıştık hatta bana ilk beğenmeyen sensin demişti :) Ama şuan çok beğeniyor ve istiyorum ;)

solarapex
25 08 2011, 12:56
Arkadaşlar işlerimi bitirebilirsem mesai çıkışı gelmeye çalışırım.Ama önce işden eve 55km (Temelliden Kolej'e) gidip şirket arabasını bırakıp passat ı alıp oradan da ahlatlıbele gelmeye çalışacağım.Söz veremiyorum ama sizlerle tanışmaya da can atıyorum.

Geçen seferki gibi mekan değiştirmek zorunda kalma ihtimalinize karşı biriniz cep telefonu numarasını verebilir mi arkadaşlar

THoRPiLL
25 08 2011, 13:09
Arkadaşlar işlerimi bitirebilirsem mesai çıkışı gelmeye çalışırım.Ama önce işden eve 55km (Temelliden Kolej'e) gidip şirket arabasını bırakıp passat ı alıp oradan da ahlatlıbele gelmeye çalışacağım.Söz veremiyorum ama sizlerle tanışmaya da can atıyorum.

Geçen seferki gibi mekan değiştirmek zorunda kalma ihtimalinize karşı biriniz cep telefonu numarasını verebilir mi arkadaşlar

Gelirseniz çok seviniriz. Yetişmeme ihtimaliniz yok çünkü muhabbete daldıkmı sahura kadar otururuz :) Ben cep numaramı PM atıyorum size..

THoRPiLL
25 08 2011, 13:09
2.buluşma 25 ağustos perşembe saat 18:00 da Ahlatlıbelde

Katılanlar:
THoRPiLL
ak6828
ahm02
ekonomistt(*)
noxthron(*)
caravellci
dirlik
lancelot(*)
iyigit01
By Devvil
solarapex

solarapex
25 08 2011, 13:20
Gelirseniz çok seviniriz. Yetişmeme ihtimaliniz yok çünkü muhabbete daldıkmı sahura kadar otururuz :) Ben cep numaramı PM atıyorum size..

Yasin Merhaba;

Mesajı aldım.Teşekkür ederim.Bu arada benim adım İsa.Görüşmek üzere.

THoRPiLL
25 08 2011, 13:23
Yasin Merhaba;

Mesajı aldım.Teşekkür ederim.Bu arada benim adım İsa.Görüşmek üzere.

Memnun oldum, akşama daha detaylı tanışırız :)