PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : VW Passat 2.0TDI - 2008 ( Gümüş Atım )



HGYAYLA
20 08 2011, 19:04
..........

srcn09
20 08 2011, 19:16
Bizim Gümüş Kaplanın kardeşi gibi oldu :) Araç Cr mi PD mi tam kestiremedim

Maşallahı var süper görünüyor valla ;)

HGYAYLA
21 08 2011, 00:19
İlk Çıkan Kasalardan Olduğu İçin Artık Hangisi İse Odur Çünkü Ben Bu CR veya PD Olayını Anlayamıyorum :)

Teşekkürler Resimde Güzel Görünüyorda Hep Uzun Yola Çıkıldığı İçin Araç Darma Duman Olmuştu Yinede Teşekkürler Artık Sırada B7 Kasa Var Salı Günü İşlemler Başlıyor... :)


Bizim Gümüş Kaplanın kardeşi gibi oldu :) Araç Cr mi PD mi tam kestiremedim

Maşallahı var süper görünüyor valla ;)

srcn09
21 08 2011, 00:20
araç büyük ihtimal PD motor egsozlar aşağı bakıyor gibi ama tam kestiremiyorum :)

Oh hayırlı olsun onunda bol bol fotoğrafını bekleriz ;)

HGYAYLA
21 08 2011, 16:17
Ayıp Ettin Alıyım Helede Gelecek Resimler :)


araç büyük ihtimal PD motor egsozlar aşağı bakıyor gibi ama tam kestiremiyorum :)

Oh hayırlı olsun onunda bol bol fotoğrafını bekleriz ;)

Erden17
21 08 2011, 16:20
Aracınız çok güzel. Benimkinin renk ve donanım kardeşi. B7 fotoğraflarını da bekleriz. Forumu sakın bırakmayın :)

HGYAYLA
21 08 2011, 19:46
Olur Mu Öyle Şey Ya Hiç Bırakırmıyım Aracın Salı Günü İşlemleri Başlıyor, Alıyım Aracı Resimleri Upload Edeceğim Direk...


Aracınız çok güzel. Benimkinin renk ve donanım kardeşi. B7 fotoğraflarını da bekleriz. Forumu sakın bırakmayın :)

SELÇUK
22 08 2011, 01:18
Hayirli olsun kazasiz surusler dilerim

PassatComfortline
22 08 2011, 12:07
Araciniz cok güzel, yanliz bi sey fark ettim plakalik vw'nin antalya bayisine ait :D

VW_Passat
22 08 2011, 12:42
Araciniz hayirli olsun, Allah Kazasiz belasiz kullanmayi nasip etsin.

Sercan in dedigi gibi Arac PumpeDüse Motordur, egsozlari asagiya eyik duruyor.

HGYAYLA
22 08 2011, 13:48
Çok Teşekkürler, Allah Sizede Kazasız Belasız Kullanmayı Nasip Etsin...


Hayirli olsun kazasiz surusler dilerim

HGYAYLA
22 08 2011, 13:49
Çok İyi Fark Etmişsin Araçlar Dediğim Gibi InterCity Filo Kiralama Olduğu İçin 34 Çıkışlı ve Antalya'da Bulunduğu İçin Ailem Oranın Plakalığı Takılı, Polisler Arasında İyi Fayda Var Bir Şey Olduğunda İst Falan Abi Biz Yabancısıyız Aracımız Plakalıktan Gördüğün Gibi Antalya'dan Geliyoruz Diyoruz :)


Araciniz cok güzel, yanliz bi sey fark ettim plakalik vw'nin antalya bayisine ait :D

HGYAYLA
22 08 2011, 13:51
Amin, Allah Sizede Kazasız Belasız Kullanmayı Nasip Etsin, Artık Bu Dualar B7 Kasa İçin Geçerli Olur Çünkü Bu Aracım Artık Yok :S

Bilgi İçin Çok Teşekkürler Hiç Anlamıyorum Çünkü CR, PD Nasıldır; Peki Hangi Motor Daha İyi Oluyor, Limitörsüz Oluyor, Daha Sessiz Oluyor...


Araciniz hayirli olsun, Allah Kazasiz belasiz kullanmayi nasip etsin.

Sercan in dedigi gibi Arac PumpeDüse Motordur, egsozlari asagiya eyik duruyor.

srcn09
22 08 2011, 14:19
CommonRail motor yeni teknolojidir Bluemotionlu CR ler daha süper Mert Abinin arcı BMT CR gerçekten hem çok sessiz hem yakıtta daha cimri ;) PD motorlar çok gürültülü he biraz daha fazla tüketim sergiliyor aynı zamanda PD motorlarda turbo enjektör arızaları olurken CR motorlarda olma ihtimali çok düşük...

Gelecek olan B7 2.0 TDI mı olucak?

HGYAYLA
22 08 2011, 21:54
1.6TDI Highline + Sunroof Olacak Bugün Pazarlığa Oturdum Sıkı Bir Dövüş Oldu ve Kredi Falan Hazır Cuma Günü Teslim Düşünülüyor, 84,750 Rakam Çıktı Şeker Beyazı + Sunroof İçin + Boya Koruma veya Ön Yan 2 Camlarada Güvenlik Filmi Ücretsiz Yani Hediye Ettiler Zaten Sigorta İşlerinide Önceden Sattığım Aracın Sigortasını Buna Aktardığım İçin Sorun Yok Şimdi Resmi Olarak Yarın İşlemlerin Başlamasını Bekleyeceğiz, Bu Arada Aracın Normal Net Fiyatı 85,696TL, Nasıl Olsa Her Türlü Alıcı Bulunur Düşüncesiyle 1TL Bile İnmiyorlar Yaaa


CommonRail motor yeni teknolojidir Bluemotionlu CR ler daha süper Mert Abinin arcı BMT CR gerçekten hem çok sessiz hem yakıtta daha cimri ;) PD motorlar çok gürültülü he biraz daha fazla tüketim sergiliyor aynı zamanda PD motorlarda turbo enjektör arızaları olurken CR motorlarda olma ihtimali çok düşük...

Gelecek olan B7 2.0 TDI mı olucak?

Erden17
22 08 2011, 22:03
1.6TDI Highline + Sunroof Olacak Bugün Pazarlığa Oturdum Sıkı Bir Dövüş Oldu ve Kredi Falan Hazır Cuma Günü Teslim Düşünülüyor, 84,750 Rakam Çıktı Şeker Beyazı + Sunroof İçin + Boya Koruma veya Ön Yan 2 Camlarada Güvenlik Filmi Ücretsiz Yani Hediye Ettiler Zaten Sigorta İşlerinide Önceden Sattığım Aracın Sigortasını Buna Aktardığım İçin Sorun Yok Şimdi Resmi Olarak Yarın İşlemlerin Başlamasını Bekleyeceğiz, Bu Arada Aracın Normal Net Fiyatı 85,696TL, Nasıl Olsa Her Türlü Alıcı Bulunur Düşüncesiyle 1TL Bile İnmiyorlar Yaaa
Hayırlı olsun. Yeni aracınıza en kısa sürede kavuşursunuz inşallah.

HGYAYLA
22 08 2011, 22:59
Çok Teşekkürler Günler Geçmiyor Valla...


Hayırlı olsun. Yeni aracınıza en kısa sürede kavuşursunuz inşallah.

Erden17
22 08 2011, 23:03
Çok Teşekkürler Günler Geçmiyor Valla...
0 araç 1 kere aldım oda 94 yılıydı Şahin almıştım :) Gittiğim an araba beni bekliyordu. Hemen kredi işlemleri falan showroomdan çıkarken arabayla çıkmıştım. Ondan sonra bir daha 0 araç almadığım için o heyecandan uzağım biraz ama güzel bişey olsa gerek :)

HGYAYLA
23 08 2011, 11:32
Aracın İşlemleri Tamamlandı, Cuma Günü İnşallah Çıkacak Artık Hakikaten Günler Geçmiyor Yahuuu, Çok Farklı Bir Duygu Uyuyamıyorum Cidden :)


0 araç 1 kere aldım oda 94 yılıydı Şahin almıştım :) Gittiğim an araba beni bekliyordu. Hemen kredi işlemleri falan showroomdan çıkarken arabayla çıkmıştım. Ondan sonra bir daha 0 araç almadığım için o heyecandan uzağım biraz ama güzel bişey olsa gerek :)

PassatComfortline
23 08 2011, 11:36
Çok İyi Fark Etmişsin Araçlar Dediğim Gibi InterCity Filo Kiralama Olduğu İçin 34 Çıkışlı ve Antalya'da Bulunduğu İçin Ailem Oranın Plakalığı Takılı, Polisler Arasında İyi Fayda Var Bir Şey Olduğunda İst Falan Abi Biz Yabancısıyız Aracımız Plakalıktan Gördüğün Gibi Antalya'dan Geliyoruz Diyoruz :)
Antalya'dami yasiyorsunuz ?

HGYAYLA
23 08 2011, 15:07
Ailem Antalya'da Ben İstanbul'dayım


Antalya'dami yasiyorsunuz ?

srcn09
23 08 2011, 19:42
Hadi bakalım hayırlısıyla teslim al abi bizde heyecanlandık yeni fotoğraflar gelicek :)

HGYAYLA
23 08 2011, 20:47
Valla Bana Cidden Uyku Gelmiyor Yahu Yardım Edin :D

Aracı İnşallah Cuma Günü Çıkartıcaz Plakanın Harflerini Özel İstemiştim Bağış İstemişler 750TL Bende Dedim Yuhhh Sıradan Verin 34UZ--- Oldu Ama Son Rakamlarını Bilmiyorum Aracı Biliyor Ben VW Çıktıktan Sonra Belirlendi Diye Biliyorum, Eski Sattığım Aracın Plakası 34YH375 Boşa Çıktı Diye Onu Alın Dedim 650TL İstediler Dedim Ona Da Olmaz :)


Hadi bakalım hayırlısıyla teslim al abi bizde heyecanlandık yeni fotoğraflar gelicek :)