PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hangi arabayi alayim



zgbayraktar
16 11 2014, 23:29
Arkadaşlar yarin sabah kismet olursa arabayi satacagim TDI comfort manüel 2014 83000 TL ye Tungsten gri http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/16/e2a1f54b62f02828911bb884141c68d4.jpg
Simdi ÖTV muafiyetli araç alacagim satma nedenin bu
Alternatif olarak
HİGHLİNE TDİ DSG JETTA SANROOF İPEK MAVİ http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/16/7d6131fa02f62407f845aadc6457ded6.jpg
2. Highline TDI dsg KARAMEL KAHVE JETTA SANROOF 62000 TL OTV SİZ
3. MANUEL TDİ COMDORTLİNE B8 PASSAT 64500 TL OTVSİZ ( ARAC YOK VW ACARLARDA ORADAN ALMAK İSTİYORUM BİRTANE VARMİS BUGUN SATMİSLAR YARİN KAPORA YOLLAYACAK İPTAL OLURSA ARAYACAKLAR )
4. DSG TDİ COMFORT B8 75500 TL (İMKANİM DİSİNDA KALİYOR BİR MİKTAR)
5. B7 DSG XENON TDİ COMFORT BEYAZ İCİ BEJ ( ARAC icin kapora almislar fakat araba gelmedi vazgeçme durumu olabilir ama sadece matematiksel ihtimal ). :)
Bütçe derseniz maksimum 65 falan daha fazlasi borç olur dsg Ler icin garanti uzatma şart 2000 TL
İste durum bu siz olsaniz ne onerirsiniz

BİR ÖNCEKİ GÜN BUGÜNDEN DAHA GÜZEL İSE BUGÜNÜN KIYMETİNİ BİL YARIN DAHA KÖTÜ OLABİLİR

Emre_4758
16 11 2014, 23:37
Ben olsam B8 tercih ederdim.DSG veya manuel orası tamamen size kalmış.Ben manuelciyim şahsen.
Neden B8 ? Çünkü Jetta ve B7 Passat zaten aynı şaseyi paylaşan araçlar artık eski teknoloji her yerde söylerim.B8 yepyeni MQB platformunun teknolojisini kullanıyor tamamiyle başka yeni nesil bir araç.Eski nesile para vermeyin yenisini alın derim..Saygılar,kaptanım.

zgbayraktar
16 11 2014, 23:53
Bende manüel Passat bulsam alaçam ama bayide yok
Kismet bugün satilmis yarin kapora yollanacakmis
Belki vaz geçer eft şifresini unutur :)

BİR ÖNCEKİ GÜN BUGÜNDEN DAHA GÜZEL İSE BUGÜNÜN KIYMETİNİ BİL YARIN DAHA KÖTÜ OLABİLİR

dyt_hakan
17 11 2014, 07:21
aceleniz yoksa bekleyin b8 bakın derim ama jetta yerine b7 passat comfortline tercihim olurdu. (şahsi düşüncem 70.000 civarı param olsa w211 fl e200 bakardım) hayırlı olsun şimdiden aracınız.

funky34
17 11 2014, 10:03
Özgür bey çok iyi fiyata satmışsınız aracınızı, hayırlı olsun.

zgbayraktar
18 11 2014, 10:48
Aracimi 83.000 TL ye sattim simdi beklemedeyim
Yil basina doğru bakalim nasip indirimler olacak bir tane Highline dsg TDI var onun son fiyatini ogrenecegim bakalalim ne diyecekler

BİR ÖNCEKİ GÜN BUGÜNDEN DAHA GÜZEL İSE BUGÜNÜN KIYMETİNİ BİL YARIN DAHA KÖTÜ OLABİLİR

zgbayraktar
18 11 2014, 10:54
Aradim Avek te highline TDI dağ var 107.000 TL dedi o parayi vermem ona çok para

BİR ÖNCEKİ GÜN BUGÜNDEN DAHA GÜZEL İSE BUGÜNÜN KIYMETİNİ BİL YARIN DAHA KÖTÜ OLABİLİR

mmcakmak
19 11 2014, 16:25
Ben de açıkçası B8 derim, zira fiyat olarak B7 ye yakın bir rakamlar şu anda liste çkardılar, ben B8 in 2015 sonrası fırlayacağını düşünüyorum. Malum genelde öyle oluyor, ticari anlamda da karınız iyi olabilir.

SELÇUK
19 11 2014, 17:56
Ben jetta tercih etmem. Çünkü kullanılan malzeme cidden farklı. Diğer tercihler arası fark size kalmış

Halılıbo
21 11 2014, 10:39
ben her zaman yenilikten yanayım. bu konuda öyle ama bu konuda tereddütsüz b8 derim jetta ile zaten kıyaslanmaz b7 de geçti artık bana göre fiyat farkıda az.

zgbayraktar
21 11 2014, 16:36
Acarlar VW de Manüel Tungsten gri TDI comfortline araç gelecek tek sikintim içi siyah bej olsa idi dadindan yenmezdi
Kaporasini verdim

BİR ÖNCEKİ GÜN BUGÜNDEN DAHA GÜZEL İSE BUGÜNÜN KIYMETİNİ BİL YARIN DAHA KÖTÜ OLABİLİR

zgbayraktar
30 08 2016, 15:31
evet bahsettiğim aracı aldım aradan 20 ay geçti güzel kötü günler geçirdim perşembe günü 2. bakımını yaptıracağım serviste bakalım nasıl olacak
hayatımda 20 ayda çok şey değişti ama nedense hiç güzel değişiklikler olmadı
Geçen yıl mayıs ayında babamı kaybettim aradan 8 ay geçti ocak 25 te GİRESUN ESPİYEDE trafik kazasında otobüste yeğenimi ( 20 yaşındaydı ) kaybettim otobüste abimde vardı ona bir şey olmadı ama acının büyüğünü yaşadı akabinde abim ve annem başta olmak üzere psikolojik olarak yıprandık ama annem ve abim çöktü geçen hafta da TRABZON da hanımın yengesi trafik kazası geçirdi ( uzak ama çok seviyordum kendisini ve eşini ) vefat etti
Hayat çok şeye gebe

irfanakin8256
30 08 2016, 15:40
çok geçmiş olsun.Taktiri İlahi herkes günü geldi mi o sonu yaşayayacak...