PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Passat 1.6 FSI Exclusive hakkında bir kaç soru ?



acemivw
29 10 2014, 10:54
Merhaba arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım konu bölümü, yeni araç alcaklar ama daha yeni olduğum için belkide başka nereye açabilirim konuyu bilemedim, neyse fazla uzatmadan
2 gün önce; 2008 Passat 1.6 FSI Exclusive model araç aldım.Almadan önce tabiki tüm vw forumlar vs yaptığım araştırmada bütceme en uygun ve donanımlı aracın bu model olduğuna karar verdim, sorularıma gelirsek

1.Aracda normal dijital ekranlı radyo var,serisini bilemicem ama siz anladınız muhtemelen, ben bunun yerine rns 510 varmış bundan taktırmak istiyorum ama klima ve park sensörünü göstermicekse hiç bulaşmam gerek yok, bunu nasıl öğrenebilirim, varmı biR seri kodu vs şunlarda oluyor bunlarda olmuyo gibi?
2.Kışlık lastik tavsiyeniz. (fiyatınıda tahmini söylerseniz çok sevinirim)
3.Vites topuzunu yeni model passatlardaki gibi olanla değiştirebilirmiyiz ? (kaç tl ? )

Son olarakda yeni araba alacak arkadaşlara hitaben (1.6 fsi bu kasayı çekmez diyenleri dinlemeyin canavar canavar :))

acemivw
29 10 2014, 12:46
kimse yokmu yav bi aydınlatı verin şu kardeşinizi :(

acemivw
30 10 2014, 08:57
yokmuş sanırsam :D

lecabus
30 10 2014, 08:58
Merhaba arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım konu bölümü, yeni araç alcaklar ama daha yeni olduğum için belkide başka nereye açabilirim konuyu bilemedim, neyse fazla uzatmadan
2 gün önce; 2008 Passat 1.6 FSI Exclusive model araç aldım.Almadan önce tabiki tüm vw forumlar vs yaptığım araştırmada bütceme en uygun ve donanımlı aracın bu model olduğuna karar verdim, sorularıma gelirsek

1.Aracda normal dijital ekranlı radyo var,serisini bilemicem ama siz anladınız muhtemelen, ben bunun yerine rns 510 varmış bundan taktırmak istiyorum ama klima ve park sensörünü göstermicekse hiç bulaşmam gerek yok, bunu nasıl öğrenebilirim, varmı biR seri kodu vs şunlarda oluyor bunlarda olmuyo gibi?
2.Kışlık lastik tavsiyeniz. (fiyatınıda tahmini söylerseniz çok sevinirim)
3.Vites topuzunu yeni model passatlardaki gibi olanla değiştirebilirmiyiz ? (kaç tl ? )
Son olarakda yeni araba alacak arkadaşlara hitaben (1.6 fsi bu kasayı çekmez diyenleri dinlemeyin canavar canavar :))

1. Ekranda klima bilgileri ve park sensörü görünmüyorsa teybiniz rcd 300 olmalı. navigasyon olmasa da olur derseniz rcd 510'da işinizi görür. Ama bu tepleri taktığınızda aküyü bitirmemesi için araya gateway denilen bir parçanın takılmasıda gerekebilir. Hangi yıldan itibaren takılmaması gerek olduğunu hatırlamıyorum. Gateway'de 150-200 TL civarındaydı diye hatırlıyorum. Çalıntı olmayan RNS510 lar 2500-4000 arasıdır. RCD510lar 500TL'lerden başlıyor.

2. iyi lastik markalarında 1000-1300 TL civarında tutar. (Conti, Goodyear,Michelen, Pirelli hepsinden de memnun olanlar var.)

3. Takabilirsiniz. Eskisi çıkarılıp, içinde bulunan çubuk 90 derece döndürülüyor. Yenisi takılıyor. Forum sponsoru Ender Elektronik yapıyordu. Ya da çinden getirtip bir ustaya yaptırmanız lazım.

Son olarak, "yorum yok".

Arguss
30 10 2014, 09:53
Klima bilgilerinin ekranda yer alması için merkezi ünite ve klima kontrol paneli değişimi gerekir ops sisteminin olması içinde ops destekli park sensör ünitesi değişimi vede duruma göre merkezi ünite değişimi gerekebilir, diğerlerine cevap verilmiş zaten, çekiş konusundada bende yorum yapmayayım önemli olan sizin memnuniyetiniz :)


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi