PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : gözümüz aydın!



ertugrul27
18 10 2014, 08:45
1600 cc ye kadar olan araçların ötv.ye %7 zam geliyormuş.yani %52 olacakmış diye duydum.

borado
18 10 2014, 11:37
biz ses çıkarmazsak daha başımıza neler gelecek neler. kim ödeyecek suriyelilerin parasını, pkk'lıların yakıp yıkmasını? yine biz.
sigara ve alkol gibi yıllık otomatik zamma bile bağlayabilirler.

ertugrul27
18 10 2014, 11:53
araba satacak ve alacak olanlar dikkat etsin.

sebinefe
18 10 2014, 13:06
Ocaktan sonra mı? Yoksa hemen gelecek mi?

1600 cc ye kadar olan araçların ötv.ye %7 zam geliyormuş.yani %52 olacakmış diye duydum.

djfatih
18 10 2014, 13:07
Lüx segment araba almak hayal oldu artık,evler olmuş 300 bin 400 bin,arabalar öyle o kadar vergi öde öde Türkiyede araba kullanacak yol olmasın yazıklar olsun.

beyaz güvercin
18 10 2014, 13:22
1600 cc ye kadar olan araçların ötv.ye %7 zam geliyormuş.yani %52 olacakmış diye duydum.
Merhabalar Arkadaşım! Bu haberin aslı nedir? Yani nerden duydunuz? Bende İstanbul,daki çevremden 2015 te diezel otomobillere ek vergi geleceğini duydumda ne derece doğru olur,,ne zaman olur,,,kesin bir bilgi yok...Sadece söylenen bu yıl Cumhurbaşkanı seçimleri olduğundan (olmadan önce) oy kaybetme sorunu yaşanmasın diye bu yıl yapmamışlar ama 2015 te diezel otmobillere ek vergi koyacaklarmış...(son 10 yılda diezel tüketimi aşırı derecede arttığı için.)Sevgiler...

c_gondiken
18 10 2014, 13:57
Maliye Bakanı Şimşek ayrıca, vergi artışı öngörmediklerini, yeni vergi konusunda da bir çalışma olmadığını söyledi.Şimşek, “Şu aşamada yeni vergi konusunda somutlaşmış bir çalışma yok. Lüks tüketime vergi konusunda somut bir çalışma gündemde değil” dedi.

Şimşek, bütçeye yeniden yapılandırmadan gelir beklentisi koymadıklarını söyledi.
İnternethaber

passatonr
18 10 2014, 14:21
Bence bu söylentiler çıktıysa yakın zmanda yaparlar diye tahmin ediyorum. Nede olsa kazancımızın yada aldıklarımızn hemen hemen %60ı vergi.....

endernur
18 10 2014, 14:47
Arkadaşlar, bende araba alımında karar aşamasındayım, eğer yeni yılda vergi gelecekse şimdiden 2014 model yılını kabul edip alacağım, eğer gelmezse 2015 model yılı olmasını bekleyeceğim, neticede karar veremiyorum, bilgisi olan arkadaşlar yazarsa hepimize faydası olacaktır, saygılarımla.

TeteTe
18 10 2014, 16:04
İşi siyasete bindirmeye gerek yok!
Kimse kusura bakmasın bizler alıştık "löp löp vergi" vermeye, nolur ki %7-10 zam, nolur ki :sor3

mayday06
18 10 2014, 16:30
Vergilerden dolayi lux markalar bile dusuk hacimli motor uretimlerini arttirti.sistem vergi kaciranla ugrasmiyoda vergisi duzgun odeyene yuku bindirmeye devam ediyo hepsi bu telas yok.

LG-P725 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

pst60
18 10 2014, 17:00
Maliye bakanı yemiyor içmiyor nasıl bir vergi yapıştırırım onun hesabını yapıyor.Ben hakkımı helal etmiyorum.

Davudx
19 10 2014, 01:30
Biraz sitemkar olacak belki de konuyla alakası yok ancak iki kelime yazmazsam duramayacağım. Bir ülke düşünün ki insanların refah düzeyinin artmasına düşman olsun ve durmadan bir mafya gibi gözünü vatandaşının cebine diksin, en büyük mafya babalarına rahmet okutur bu sistem, Maximum 2-2.5 liradan satılan benzin 5 liradan satılıyor gerekçesi bana göre içler acısı, neymiş fiyat düşük olunca petrol ithalatı artıyormuş arabalardaki ÖTV de aynı mantıkla alınıyor, böyle saçma birşey dunyanın hiçbir yerinde yok. Enflasyon artmasın diye işçisine zam yapmayan bir devlet düşünün, bu geri zihniyet 1929'larda yok oldu ancak bizde halen devam ediyor, bunları yapacağına üretimi teşvik edip yatırımlara yöneltse, özel sektörün yapmadığı yatırım harcamalarını devlet yapsa ( Liberal ekonomi en çok uygulan şu an Çin ) ihracatı teşvik edip ihracat fazlası bir ülke konumuna gelse, bu saçma sapan vergiler olmazdı, diyelim ki koydun bu vergileri ancak vatandaşına da o randa geri dönüşüm yap, yapılıyor mu? asla yapılmıyor. Bugün Norveç'te de benzin çok pahalı ve petrol üreten bir ülke olmasına rağmen, vergiler de yüksek %50'leri geçiyor ancak insana geri dönüşümleri var ve refah düzeyleri çok yüksek, bizde ise sistem siyasilere hep rant kapısı araladığı için kimsenin umrunda değil. Onların tek derdi olur, göz boyamak için o da bütçe açık vermesin hikayesi...

mustafababa
19 10 2014, 02:35
işde böyle böyle alıştırıyorlar sonra zamda gelince zaten biliyoduk oluyor. yaşadığı şehirde siyaset var diye ankaraya yerleştim daha büyük pazar diye. 17 aralık davasının sonuçlanmasından sonra türkiyeden soğudum. nasıl oluyoda biri bile kral çıplak diyemyor olacak iş değil. en yakın zamanda yurtdışına yerleşmeyi düşünüyorum.bu tükiyede her dönem siyaset yapmadıktan sonra dönemin adamı olmadıktan sonra hiç bir yere gelemez kimse. karakterimi bozacağıma başka ülkede yaşarım.

alnescafe
19 10 2014, 05:02
Selamlar..

ertugrul27
19 10 2014, 12:29
Maliye Bakanı Şimşek ayrıca, vergi artışı öngörmediklerini, yeni vergi konusunda da bir çalışma olmadığını söyledi.Şimşek, “Şu aşamada yeni vergi konusunda somutlaşmış bir çalışma yok. Lüks tüketime vergi konusunda somut bir çalışma gündemde değil” dedi.

Şimşek, bütçeye yeniden yapılandırmadan gelir beklentisi koymadıklarını söyledi.
İnternethaber

''şu anda somutlaşmış'' bu ifade bu zammın 2015yılbaşı sabahı olacağının habercisi.geçen senede böyle yaptılar.

ertugrul27
19 10 2014, 12:30
işde böyle böyle alıştırıyorlar sonra zamda gelince zaten biliyoduk oluyor. yaşadığı şehirde siyaset var diye ankaraya yerleştim daha büyük pazar diye. 17 aralık davasının sonuçlanmasından sonra türkiyeden soğudum. nasıl oluyoda biri bile kral çıplak diyemyor olacak iş değil. en yakın zamanda yurtdışına yerleşmeyi düşünüyorum.bu tükiyede her dönem siyaset yapmadıktan sonra dönemin adamı olmadıktan sonra hiç bir yere gelemez kimse. karakterimi bozacağıma başka ülkede yaşarım.

bende sizin gibi düşünüyorum.