PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : direksiyon simidi takmayın sakın



kagan ateş
17 07 2014, 16:49
arkadaşlar direksiyona kılıf takmıştım ve kaba olduğu için çıkardım çık kötü olmuş daha 1 aylık araba yeşil bir renk oluşmuş lütfen yardım edin1575715758

Passait
17 07 2014, 17:29
Off çok kötü olmuş hocam.İşte bazen şansmı nedir bilemedim koruyalım derken daha beter oluyor.Serviste tanıdık felan varsa garantiye sokturup değiştirtebilirsin :sor1

dracarys
17 07 2014, 18:12
Niye takmıştınız ki?
Koltuk kılıfı, direksiyon kılıfı en nefret ettiğim şeyler.
Bırak bende eskisin, gerekirse daha ucuza veririm aracı satarken.

kagan ateş
17 07 2014, 18:13
Off çok kötü olmuş hocam.İşte bazen şansmı nedir bilemedim koruyalım derken daha beter oluyor.Serviste tanıdık felan varsa garantiye sokturup değiştirtebilirsin :sor1
peki kayıtlara geçermi hasarlı felan diye

kagan ateş
17 07 2014, 18:14
Niye takmıştınız ki?
Koltuk kılıfı, direksiyon kılıfı en nefret ettiğim şeyler.
Bırak bende eskisin, gerekirse daha ucuza veririm aracı satarken.
eşeklik ettim ya

dracarys
17 07 2014, 18:16
eşeklik ettim ya

Estağfurullah öyle demek istemedim.
Siz bir şekilde garantiye somaya çalışın, kılıftan da bahsetmeyin.

Ayrıca göstergelerdeki naylonu da çıkarın bence.

kagan ateş
17 07 2014, 18:20
Estağfurullah öyle demek istemedim.
Siz bir şekilde garantiye somaya çalışın, kılıftan da bahsetmeyin.

Ayrıca göstergelerdeki naylonu da çıkarın bence.
yok yok ben kendime çok sinirlendim bu kadar titizken bu hatayı nasıl yaparım

Passait
17 07 2014, 18:22
peki kayıtlara geçermi hasarlı felan diye

Yok yok kesinlikle hasar kaydı felan olmaz kaskodaki gibi.Sadece servis kayıtlarına geçer ondada sıkıntı olmaz.Direksiyon simidi garantiden cillop gibi yenisiyle değişmiş olur.Benim arabanın garantiden 2 defa baskısı değişti.Sen yeter ki bir tanıdık bul.Yazık günah daha çok yeni.Bu arada hatırladım konuyu Kağan sana takma çıkar diyen çok olmuştu :p

kagan ateş
17 07 2014, 18:23
Yok yok kesinlikle hasar kaydı felan olmaz kaskodaki gibi.Sadece servis kayıtlarına geçer ondada sıkıntı olmaz.Direksiyon simidi garantiden cillop gibi yenisiyle değişmiş olur.Benim arabanın garantiden 2 defa baskısı değişti.Sen yeter ki bir tanıdık bul.Yazık günah daha çok yeni.Bu arada hatırladım konuyu Kağan sana takma çıkar diyen çok olmuştu :p
evet abi ya keşke takmasaydım serviste tanıdık bulursam hemen takarlarmı bekleme süresi varmı

Arguss
17 07 2014, 18:32
Kağan kardeşim daha aracı yeni aldığında görür görmez uyarmıştık galiba o araç bu araç yanılmısyorsam, sen bunu atas vinet gibi birşeyle silmeye çalış, kalıcı olup olmadığını anla sonra servise git bence.

passatonr
17 07 2014, 18:35
Benimde en nefret ettigim seydir koltuk kilifi vs... hayatta takmam...
Bencede aspirin falan dene cikacaktir bak gor. Bkafana takmaya degmez kağan cozersin...

kagan ateş
17 07 2014, 19:49
Benimde en nefret ettigim seydir koltuk kilifi vs... hayatta takmam...
Bencede aspirin falan dene cikacaktir bak gor. Bkafana takmaya degmez kağan cozersin...
aspirini nasıl uygulamalıyım

07PASSAT
17 07 2014, 20:38
Geçmiş olsun aman aman bi kötü görünümü yok bence bir sorun derim illaki bi ilaçla silince çıkar diye düşünüyorum


Sent from my iPhone using Tapatalk

s5s5s5
17 07 2014, 20:41
Geçmiş olsun. Detaylı iç koruma yapan bir yere gösterseniz?
belki onlarda çözüm getirebilecekleri bir kimyasal olabilir.

07PASSAT
17 07 2014, 20:59
evet abi ya keşke takmasaydım serviste tanıdık bulursam hemen takarlarmı bekleme süresi varmı

Bence bu işi gösterin servise birde direksiyonun altından ses geliyor ise onu söyleyin kesin degistirirler benim eski passitimda direksiyondan ses geliyordu 5-6 saat icinde birakip aldim sıkıntı olmadı hemde sıfir direksiyon oldu :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Passait
17 07 2014, 21:44
evet abi ya keşke takmasaydım serviste tanıdık bulursam hemen takarlarmı bekleme süresi varmı

Walla Ellerinde yoksa en fazla parça bekleme süresi olur.Sonra hemen takarlar.Yeterki tanıdık olsun garantiye soksun.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

passatonr
17 07 2014, 22:49
aspirini nasıl uygulamalıyım

Merhaba
O puskurtmeli camsil kutularinda satilmaktadir. A-101 marketlerinden kolaylikla alabilirsiniz. Bir beze sıkın sonra silin bunu bir kac kez yapin bence cikacaktir. Arkadasimin Nissan Micra sinda denedik torpido ve gogus komple kremdi. Artik icine nufuz etmis ve kapkara olmustu. Tavsiye uzerine yaptik bomba oldu...

TeteTe
18 07 2014, 01:58
Aaah ahh demedim mi... göstergelerde ki jelatinide sokme sen böyle devam et...
Lock diye bi sıvı var bence onunla cikar, denemekte fayda var

kagan ateş
18 07 2014, 07:29
tamam abi çıkarıcam

mmcakmak
21 07 2014, 15:17
Çok geçmiş olsun. Ben de kendi imkanlarınızla (ancak dikkat edin gördüğünüz gibi hassas) çıkarmayı deneyin derim. Eğer servise gittiğinizde nedeni direksiyon kılıfı vs derseniz servis zaten kullanıcı hatası deyip konuyu direk garanti kapsamı dışı diye değerlendireceklerdir.

saydalan
29 03 2015, 10:50
Geçmiş olsun. Sizden sonraki sahibini neden düşünüyorsunuz ki? Keyfini siz çıkarın.

estelya
29 03 2015, 11:06
Geçmiş olsun vinet, asprin, loc, micro fiber beze sık tek biryerde hafif ovala ve kurula muhtemel kılıfın rengi geçmiştir, yanlız vineti 1/10 su ile karıştırman gerek bir dene bakalım.

solarapex
29 03 2015, 13:24
Kişisel hatalardan kaynaklı sorunların ,servise gidip garanti kapsamından değiştirilmeye çalışılması çok da hoş olmayan bir durum. Servis de, bu parçayı Doğuş'a ,Doğuş VW e ,VW de işçilik ücreti ile beraber üretici firmaya faturalayacak. Firmanın burada bir suçu var mı ,yok.Ama çoğu zaman imalatçılar bu gibi durumları kabul etmek zorunda kalıyor. Vebal altına girmeye gerek yok arkadaşlar. Umarım sorun alternatif yollar ile çözülür.

SELÇUK
30 03 2015, 01:21
Yok yok kesinlikle hasar kaydı felan olmaz kaskodaki gibi.Sadece servis kayıtlarına geçer ondada sıkıntı olmaz.Direksiyon simidi garantiden cillop gibi yenisiyle değişmiş olur.Benim arabanın garantiden 2 defa baskısı değişti.Sen yeter ki bir tanıdık bul.Yazık günah daha çok yeni.Bu arada hatırladım konuyu Kağan sana takma çıkar diyen çok olmuştu :p

Sait Bey Esenyurt'taki tanıdık kim? :)

Passait
30 03 2015, 10:58
Sait Bey Esenyurt'taki tanıdık kim? :)

Reklama girmesin özelden yazıyom :)

aykutakca
30 03 2015, 19:56
Hiçbişey yapmayın elin sürtünmesiyle çıkar zamanla. O kimyasallar direksiyonun derisini bozabilir. Ayrıca servis buna kullanım hatası diyecektir muhtemelen...

Saygılarımla...

Aykut AKCA

Sami Demirdizen
30 03 2015, 20:04
İyi bir markanın deri temizleyicisi ile çıkartabilirsiniz diye düşünüyorum. Koruyucu özelliği olacağı içinde eskiye dönecektir diye düşünüyorum. Değişim olmayacaksa bu şekilde çözebilirsiniz.
Marka olarak Meguiars'i öneririm.

Burakim
30 03 2015, 20:16
Kusura bakmayın ama o ekrandaki bandın orada ne işi var. Boğazınızdan çocuklarınızın ailenizin rızkından artıracaksınız binbir hevesle sıfır araç alıcaksınız direksiyonuna kılıf göstergesine bant. Ne için satarken değerli olsun. Magandanın biri gelip kapınıza sürtecek hooooop ne değer kaldı ne bişey. Eee sonuç aylarca yıllarca aracın mis gibi deri direksiyonunu tutmayacam ışıl ışıl beyaz göstergelerine bakmayacam elin adamı bunların keyfini sürecek yok ya. Canı cehenneme tepe tepe kullanırım piyasasının 1000 lira aşağısına satar bindiğimin giydiğimim tuttuğumun keyfini çıkarırım.

b7high
10 05 2015, 22:33
Yazık olmuş direksiyona, koruma refleksi normal ama yöntem kötü hocam.

dr.yek
10 05 2015, 23:14
Off çok kötü olmuş hocam.İşte bazen şansmı nedir bilemedim koruyalım derken daha beter oluyor.Serviste tanıdık felan varsa garantiye sokturup değiştirtebilirsin :sor1
Servis kılıfı değil komple direksiyonu değiştirir.3-4 binlik maliyeti olur.

Passait
10 05 2015, 23:21
Servis kılıfı değil komple direksiyonu değiştirir.3-4 binlik maliyeti olur.

Kılıf zaten aracın ekipmanı değil.Tabii ki direksiyonu değiştirir ama garantiye girermi orası muamma.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

dr.yek
10 05 2015, 23:33
Normali kullanıcı hatasıdır ve öyle de derler.Şahsen kendi yeşillendi vb gibi söylemleri ben kendim olsam yapmazdım vebaldir sonuçta.Bu kadarcık şey için değmez.Dediğim gibi kendi fikrimdir.
Çözüm kısmına gelirsek,hiç birşey sürülmeden basparmak içi ile tırnağınızı kullanmadan tabiri caizse keseleme şeklinde 1 cm lik kısımda ovalamayı deneyin.Şayet olmazsa bir döşemeciye gösterilip öyle işlem yapılması kanaatindeyim.Autoking filan halleder bence.Rastgele kimyasal denemeyin çünkü direksiyon kılıfı çok hassas ve üstteki boya çok çabuk çiziliyor.(Golf 7 de aynı direksiyon var yüzük bile çiziyor.)

srcn09
10 05 2015, 23:48
Hiçbişey yapmayın elin sürtünmesiyle çıkar zamanla. O kimyasallar direksiyonun derisini bozabilir. Ayrıca servis buna kullanım hatası diyecektir muhtemelen...

Saygılarımla...

Aykut AKCA

Atas Vinet veya Anway Loc herhangi biri zarar vermemektedir. Aynı şekilde direksiyon derisini Meguiar's APC'de güzel temizler

zgbayraktar
11 05 2015, 18:29
Off çok kötü olmuş hocam.İşte bazen şansmı nedir bilemedim koruyalım derken daha beter oluyor.Serviste tanıdık felan varsa garantiye sokturup değiştirtebilirsin :sor1

Bende takmak istiyordum kılıf linkteki ürünün benzerini ama senin durum bana ders oldu
Dreamcar El Yapımı Sarmalı Direksiyon Kılıfı Siyah Hediye Fiyatı (http://www.hepsiburada.com/liste/dreamcar-el-yapimi-sarmali-direksiyon-kilifi-siyah-hediye-kutusunda-1412001/productDetails.aspx?productId=otev1412001&categoryId=20024867&SKU=OTEV1412001)

garantiye girse bile bence etik değil arkadaşlar sonuçta bariz kullanıcı hatası :)
Benim bu konuda hassasiyetim var helal olmayabilir

kksoylemez
11 05 2015, 19:07
Konu eskiymiş ama benim de aklıma koruma olarak bu gelmişti. Eski aracımın (Laguna) deri direksiyon simidi o kadar korumama rağmen buruş buruş olmuştu, sanki aleve maruz kalmış gibi. Bayağı canım sıkılmıştı. Şimdiki 2015 passat. Deriden deriye de fark vardır mutlaka ama benzer bir durum olur mu acaba? Bu konuda sıkıntı yaşayan oldu mu? Güneşlik kullanıyorum. Başka ilave öneri var mıdır?
Teşekkürler,