PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : B6 Passat Skyline uygulaması



selseli
30 06 2014, 08:44
Dün yaklaşık 4 saatlik bir işlem sonrasında Hollanda'dan çift renkli olarak hazırlanarak gelen skyline halkanın montajını yaptırdım. Bagaj kapağı üzerinde duran ve sadece orta kısımlarındaki geri vites ve arka sis lambası olan stop lambalarına bu halkaların montajı yapıldı.

Sonuç aşağıdaki videodaki gibi.


http://www.youtube.com/watch?v=jjY9pKJJRI0&feature=youtu.be

15588

ssero
30 06 2014, 09:03
Güle güle kullanın Gayet başarılı olmuş sizi hayranlıkla takip ediyorum maliyeti nedir peki

selseli
30 06 2014, 09:20
Güle güle kullanın Gayet başarılı olmuş sizi hayranlıkla takip ediyorum maliyeti nedir peki

Malzeme + İşçilik 350 TL civarı tuttu.

mmcakmak
30 06 2014, 10:00
Harika duruyor, maşallah, güle güle kullanın.

bjk
30 06 2014, 10:10
Hayırlı olsun

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Emre_4758
30 06 2014, 12:08
Hayırlı olsun çok güzel olmuş.Karartılmış stoplarla birlikte özellikle şahane.

pst60
30 06 2014, 14:24
10 Numara olmuş gerçekten elinize sağlık güle güle kullanın.

kahtalı_mıçı
30 06 2014, 15:15
İsteyen olursa elimde fazlada skyline led mevcut.. Hatta ic stopta var..


iPhone 5'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

kahtalı_mıçı
03 07 2014, 21:07
Arkadaşlar skyline led stop isteyen varsa elimde fazladan var.. İç stoplardan da 1 takım var.. Sizin isteğinize göre tek tekte verebilirim ya da isterseniz montajlayıpta verebilirim.. Tamamen sizin istediğinize göre..

MerceniesPassat
03 07 2014, 22:19
Arkadaşlar skyline led stop isteyen varsa elimde fazladan var.. İç stoplardan da 1 takım var.. Sizin isteğinize göre tek tekte verebilirim ya da isterseniz montajlayıpta verebilirim.. Tamamen sizin istediğinize göre..

Özel mesaj attım.

Burakim
18 07 2014, 00:21
Uygulama çok başarılı ama aklıma takılan bi sorun var.Yeni yapılan ledler videoda daha parlak yanıyor bu araçtaki bütünlüğü bozmazmı

İBRAHİM29
18 07 2014, 02:34
Uygulama çok başarılı ama aklıma takılan bi sorun var.Yeni yapılan ledler videoda daha parlak yanıyor bu araçtaki bütünlüğü bozmazmı
aslinda parlak yanmiyor bakis acisi...yandaki stoplarla ic stoplardaki derece farkindan goz yanilmasi birinin ayna bolumu daha uzun...

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

By-EarT
18 07 2014, 03:05
Maaşallah :alk allah acemi şöförlerden korusun :içki

selseli
18 07 2014, 08:49
Uygulama çok başarılı ama aklıma takılan bi sorun var.Yeni yapılan ledler videoda daha parlak yanıyor bu araçtaki bütünlüğü bozmazmı

canlı olarak baktığınızda aynı yanıyor. Fotoğrafta o şekilde görünüyor. Zaten ışığı fotoğraflamak için iyi ayar yapmak gerekir, buradaki telefon çekimi sonuçta. Diyelim ki fark var. Araya konacak ufak bir direnç ile o sorun da çözülür ve aynı yanması sağlanır.

Burakim
20 07 2014, 00:25
canlı olarak baktığınızda aynı yanıyor. Fotoğrafta o şekilde görünüyor. Zaten ışığı fotoğraflamak için iyi ayar yapmak gerekir, buradaki telefon çekimi sonuçta. Diyelim ki fark var. Araya konacak ufak bir direnç ile o sorun da çözülür ve aynı yanması sağlanır.
Ozaman hiç sorun yok resimlerdeki göz tamamen yanılması.Passatta böyle bişey kabul edilmezdi zaten.

srvtaktrk
16 11 2014, 22:44
Selamlar buda benim kendi elemeğim skylıne lar
169151691616917

umutCHAKY
16 11 2014, 23:11
maşallah çok güzel görünüyor.

DÜZCELİ_HASAN
04 10 2016, 18:57
Dün yaklaşık 4 saatlik bir işlem sonrasında Hollanda'dan çift renkli olarak hazırlanarak gelen skyline halkanın montajını yaptırdım. Bagaj kapağı üzerinde duran ve sadece orta kısımlarındaki geri vites ve arka sis lambası olan stop lambalarına bu halkaların montajı yapıldı.

Sonuç aşağıdaki videodaki gibi.


http://www.youtube.com/watch?v=jjY9pKJJRI0&feature=youtu.be

15588


müdürüm eline emeğine sağlık çok güzel olmuş kanıma giriyorsunuz böle yaparık hee

kahtalı_mıçı
04 10 2016, 19:18
Bende 1 takım skyline led var, alıp yapmayı düşünen varsa iletişime geçebiliriz.
Çift renkli yanar, orijinal bir görüntü verir.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi