PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Jetta Passattan Üstün Bir Araçmış :)



kaanbaba199
15 06 2014, 11:48
Sabah sabah gerçekten güleceğim yoktu ta ki bu testi izleyene kadar passat jettadan daha kötüymüş ve jettaya göre tek artısı sadece genişliğiymiş ve yol tutuşu kötüymüş 180 le viraja girdiğim arabanın tutuşu nası kötü oluyo acaba passat sürmüyolarmı yada gerçekten bilgileri yok
Not : Birde Düşük kalite hissi + Keyifsiz Sürüş Varmış
Oto-Park.Com - Volkswagen Passat 1.6 TDI testi (http://www.oto-park.com/haberler/mavna-2013-volkswagen-passat-16-tdi-comfortline/1855)

07PASSAT
15 06 2014, 12:32
Yanli bir test surusu olmus cekemeyenler catlasin PASSATİ tek gecerim bazen passatimi ozlemiyor da degilim ama cc de bambaska masallah :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

kaanbaba199
15 06 2014, 12:38
Yanli bir test surusu olmus cekemeyenler catlasin PASSATİ tek gecerim bazen passatimi ozlemiyor da degilim ama cc de bambaska masallah :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Bu kadarda olmaz ama 1.4 tsi benim aracım dedim acaba 1.6 TDİ aracı başkalaştırdımı acaba dedim ama şu kalitesiz dediği anda ve konforsuz dediği anda iş bitti :)

flogart
15 06 2014, 13:06
Passat 1.6 tdi ile ilgili videoyu izledim, bu arkadaşların diğer videolarını da izlemiştim Jetta ile Passat'ın arasındaki kalite farkını anlamak için sırf plastik aksamlarını karşılaştırmaları bile yeterliydi, jetta'nın iç plastik aksamları sert ve ucuz passat'ın ki ise yumuşak ve kaliteli ayrıca passat'daki konfor ve sürüş rahatlığını diğer vw araçlarda bile henüz bulamamışken passat'ı kötülemelerine anlam veremedim

kaanbaba199
15 06 2014, 13:18
Passat 1.6 tdi ile ilgili videoyu izledim, bu arkadaşların diğer videolarını da izlemiştim Jetta ile Passat'ın arasındaki kalite farkını anlamak için sırf plastik aksamlarını karşılaştırmaları bile yeterliydi, jetta'nın iç plastik aksamları sert ve ucuz passat'ın ki ise yumuşak ve kaliteli ayrıca passat'daki konfor ve sürüş rahatlığını diğer vw araçlarda bile henüz bulamamışken passat'ı kötülemelerine anlam veremedim
Ayrıca her videoda fiestayı koyuyor ortaya bigün fiesta test edicem sırf bunlar için golfe laf edemediler allahtan :D

flogart
15 06 2014, 13:44
Bir aracın boş donanımı bir başka sınıfa bulunan bir aracın full donanımı ile hemen hemen aynı fiyatsa oturup düşünmek lazım neden böyle diye, Ayrıca Jetta daha kaliteli ve iyi diyenler En boş donanım olan Trendline Passat alacaklarına en Full donanımlı Highline Jetta'yı alsınlar artan 500 tl yi de ceplerine koyup harcasınlar

Passat 1.6 tdi trendline manuel 82.000 tl
Jetta 1.6 Highline manuel fiyat 81.500

flogart
15 06 2014, 13:47
Ayrıca her videoda fiestayı koyuyor ortaya bigün fiesta test edicem sırf bunlar için golfe laf edemediler allahtan :D

Aynen ne fiestaymış anlamadım gitti arkadaş öve öve bitiremediler.

mayday06
15 06 2014, 17:36
Adam bi testte kulustur alfanin direksiyonuna siir gibi demesinmi.benim beyin yandi o gun.

LG-P725 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

passatonr
15 06 2014, 19:00
Bu konu basligina sadece guluyorum... :)))

PASSAT B7
15 06 2014, 19:30
ha ha ha sandalyeden düstüm :))):))):))):))):))):))):))):))):))):))):))):))):) )):))):))):))):)))

Arguss
15 06 2014, 20:44
her testlerini büyük bir keyifle izlerdim, artık eski keyif yok izlemiyorum bile çünkü diğerlerinden farkları kalmadı, yani test esnasında yaptıkları espriler ve yorumlar hepsi gitti ve testlerini izlemiyorum bile artık, Passat testine gelince arabam servisteyken, jetta 1.6 tdi dsg kullandım bir süre ve hiç keyif alamadım araçtan malzeme kalitesi çok düşük, neye göre düşük, fiyatına göre tabi ki, bu çok bariz birşey ben her zaman söylerim passat çok çok iyi bir araba değil ama jetta'dan çok ötede bir araç bunu böyle yorumlamaları gerçekten çok şaşırtıcı, sen jetta'ya bayılacaksın, a3'ü öve öve bitiremeyeceksin, fiesta'yı keza öyle, Passat'ı bitireceksin, ben kendime arabacı derim, hadi bu adamlar görmüş geçirmiş diyelim yahu kardeşim biz hiç mi bir şey anlamıyoruz.

alisahin
15 06 2014, 20:47
:hhkomik böyle bir teste sadece gülünür :o b6 passatım var bakım için servise bıraktıgımda yeni kasa jetta vermişlerdi passattan jettaya binince bariz fark var yoltutuşundan direksiyon hissine kalite farkı passat her türlü 2 gömlek üstün kalır.

ffevv
15 06 2014, 21:00
Bazı konularda adamlar haklı ama mesela o dsg viteste o vites yeri neden oynuyor o kısıma bende takmış durumdayım pek sevmedim o yeri 2.si kapı tutacakları uçlara doğru biraz daha yumuşak bastırdınmı içine geçiyor o kısmıda sevmedim bide koltuk kafalıkları rahatsız edici benim bunlar dışında bi sıkıntım yok passat la ama o fiestayla kıyaslama nedir ya daha tok diyo fiestadaki malzeme kalitesiyle passattaki aynımı be adam akıl var mantık var . Jetta konusuna gelince evet yukarıda @flograt abiminde dediği gibi passat trendline alacağına git jetta highline al keyfine bak , şahsen ben öyle yapmayı planlıyordum taki istediğim jetta ya 95.000 tl fiyat verdikleri ana kadar

kaanbaba199
15 06 2014, 21:12
Yarın gidiyimde bi fiestayı test ediyim :D bakim belki passatı verir alırım bi tane fiesta

mustafababa
15 06 2014, 22:28
plasitk kalitesi ok. haklılar. geri dönüşümlü plastik kullanıyorlar şu an bildiğim kadarıyla. diğerler söylenenler akıllara zarar 1,6 sınıfına göre.

turankuzu
16 06 2014, 01:47
Çok severim bu elemanları tüm testlerini izlemişimdir, bol muhabbetli, eğlenceli, fark etmesi zaman alabilecek detayları yakalamaları falan hoşuma gider ama bu sefer testin ortalarından sonra bir gazla mıdır nedir anlayamadım, fena abartmışlar. Jetta bundan gömlek gömlek üstün bir araç demeyeydi eyiydi :).

mert_sch
16 06 2014, 06:53
bu videoyu ilk kez izlediğimde bende temiz bi kaydım onlara göre ha passat ha şahin hep eksilerini söylüyor yok dsg ağır kalıyor yok şu yok bu bilmedikleri o kadar çok şey varki mesela yorgunluk algımanın daha nasıl çalıştığını bile bilmiyorken bu adamları ortaya çıkaran adamı alkışlamak gerek neyse...

kaanbaba199
16 06 2014, 09:03
bu videoyu ilk kez izlediğimde bende temiz bi kaydım onlara göre ha passat ha şahin hep eksilerini söylüyor yok dsg ağır kalıyor yok şu yok bu bilmedikleri o kadar çok şey varki mesela yorgunluk algımanın daha nasıl çalıştığını bile bilmiyorken bu adamları ortaya çıkaran adamı alkışlamak gerek neyse...
Lazer mazer nerde nası çalışıyo diyo :D bigün mail atıcam diyicem 15 dakikalık periyotlarla direksyon hareketlerini ve yüz hareketlerini takip edip uyarıyor diyicemde :D yazık onca testleri var

Passait
16 06 2014, 10:15
Bildiğin saçmalamışlar ama ondan ziyade birşey dikkatimi çekti.Adamlar test için arabaya binmemiş ki. Anlaşmış gibi arabayı yerden yere vurmak için çekmişler bu videoyu. Passatın artıları kadar eksilerini de hepimiz biliyoruz çoğu zaman eleştiriyoruzda zaten ama bu yorumlar çok komik olmuş. Fiesta ne arkadaş yaa Güldüm sadece :)

echo_vw
16 06 2014, 10:32
Bende dün izledim videoyu ve gerçekten şok oldum. Test tam benlik olmuş şu yüzden 2012 1.6tdi dsg passatımız var ve ben de aralıkdan beri 2013 fiesta ya biniyorum. Karşılaştırdıkları arabaları her hafta kullanıyorum. Bazı dediklerine katılıyorum ama bir fiesta bir passattan üstün olabilir mi arkadaşlar ya sınıf farkını falan geçtim malzemeye takıldılar ya. Bi fiestamın arka koltuğuna otursunlar dirseklerini kapıya dayasınlar kolları ağrır valla 10 dakikada :D

15496

mmcakmak
16 06 2014, 11:17
O değil de bu adamlar ne içiyorlar bu kafayı neyle yapıyorlarsa bize de söylesinler biz de içelim :)))

derin siyah passat b7
16 06 2014, 16:53
Başlığı okuyunca yapılan testi izlemedim veya okumadım.Linki açmadım.Sadece sizin yorumlarınızı okudum.Ben de şunu belirtmek istedim ki aracı alalı 4 seneye yaklaştı ve en memnun olduğum şey yol tutuşu.Virajlara passat la güvenle giriyorum.Tedirgin etmiyor.Konforundan falan bahsetmek istemiyorum bile.Burdaki passat sahiplerine passatı anlatacak değilim. Sadece yol tutuşu hakkında birşeyler yazıldığı için belirtmek istedim.Özetle passat ın yol tutuşu çok iyi.

funky34
16 06 2014, 17:15
Passat VW'in binilecek en iyi aracıdır diyor VW'de uzunca yıllar çalışmış birisi.

mmcakmak
17 06 2014, 11:17
Passat VW'in binilecek en iyi aracıdır diyor VW'de uzunca yıllar çalışmış birisi.

Ben de aynı şekilde düşünüyorum. Almadan önce şirket aracı olarak kullananlardan pek çok şikayet dinlemiştim ama kulak asmamıştım; iyiki de asmamışım. Şikayet edenlerden birisi 1-2 ay kadar önce yanımda otururken girdiğimiz bir virajdan sorunsuz çıktıktan sonra "Bilerek mi bu viraja böyle girdin?" diye sordu, ben başta sorusunu anlamadım, dedim "bir sıkıntı savrulma vs var mıydı?" hayır! Düşündüm arabam için bu virajlar tatlı niyetine virajlar, bu ne ki? Aynı viraja 120 ile de girerim, şok oldu!

mhttas
15 02 2016, 20:13
passat>jetta bunu böyle kabul etmeliler :)