PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : BMW 3.20i Efficient Dynamics Sipariş Edildi



mert
13 03 2014, 10:21
Merhaba Arkadaşlar,

Dün İtibari ile BMW 3.20i ED Siparişi Borusan Otomativ'e geçildi. Passat'la yollarımız ayrılmadı tabi ,eşim en az bir kaç yıl daha Passat kullanacak.
Artık buluşmalara onun arabası ile katılırım :)

mert
13 03 2014, 10:24
Araç renk, döşeme ve seçilen opsiyonlar itibari ile neredeyse birebir bu şekilde olacak :


http://i.imgur.com/aiZrsns.jpg

http://i.imgur.com/uzhFrqr.jpg (http://imgur.com/uzhFrqr)

DenizliHorozu
13 03 2014, 10:30
Hayırlı uğurlu olsun, sonunda adrenalin galip gelmiş :)

mükemmel bir renk kombinasyonu, size Ankara Borusan'daki test tecrübemi anlatmıştım, oradaki 5.20i'nin içi de tamamen böyle idi, sevmediğim ahşap döşeme olayını bile bana sevdirmişti.

Korkuyorum bu BMW bana da ezber bozduracak

pst60
13 03 2014, 10:35
Hayırlı uğurlu olsun.Resimdekinin aynısı ise çok güzelmiş.

PASSAT B7
13 03 2014, 10:37
hadi hayırlısı araç ne zaman gelir ?

ali729
13 03 2014, 10:54
hayırlı olsun mert abi renk kombinasyonu çok güzel

anil_yazici
13 03 2014, 10:58
Yeni araciniz hayirli olsun,gercekten cok basarili

LG-D802TR cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Arguss
13 03 2014, 11:31
Benzinli mi oldu Mert abi ?

Bu arada buluşmaya sen gel bmw ile içimiz dışımız passat oldu :)


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

mert
13 03 2014, 12:31
Araç Temmuz ayının ilk haftası teslim edilecek. Daha önce gelir mi bilemem fakat Passat'ın sözleşmesi Temmuz 11'de bitiyor. O zaman teslim alacağım inşallah.

mert
13 03 2014, 12:34
Benzinli mi oldu Mert abi ?

Bu arada buluşmaya sen gel bmw ile içimiz dışımız passat oldu :)


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

Evet Emre,

Bu sefer benzinli oldu. Dizelin o tarifi imkansız düşük devirlerindeki tork zenginliği bu araçta yok maalesef
Fakat bu da oldukça güçlü bir motor. Fabrika çıkışı 170HP , forumlarda inceledim, ufak dokunuşlarla 205- 210 HP'ye kadar sorunsuz çıkarmak mümkün.

Arguss
13 03 2014, 12:35
Hayırlı olsun abi, 3.20i daha keyifli yakıt sorun değil zaten


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

sebinefe
13 03 2014, 12:43
Merhaba Arkadaşlar,

Dün İtibari ile BMW 3.20i ED Siparişi Borusan Otomativ'e geçildi. Passat'la yollarımız ayrılmadı tabi ,eşim en az bir kaç yıl daha Passat kullanacak.
Artık buluşmalara onun arabası ile katılırım :)

Mert Bey hayırlı olsun.
Bu arada kansas lı meşhur passatın akıbeti nedir? :)

sebinefe
13 03 2014, 12:44
Bu arada kusura bakmayın. Mesajınıza dikkat etmemişim.

mert
13 03 2014, 13:11
Bu arada kusura bakmayın. Mesajınıza dikkat etmemişim.

Evet, yazdığım gibi muhtemelen Kansas'lı Passat bundan sonra hanımın emrinde olacak. Diğer 170HP'lik canavarla da yollarımızı ayıracağız.

Passait
13 03 2014, 13:20
Araç renk, döşeme ve seçilen opsiyonlar itibari ile neredeyse birebir bu şekilde olacak :


http://i.imgur.com/aiZrsns.jpg

http://i.imgur.com/uzhFrqr.jpg (http://imgur.com/uzhFrqr)

Mert Abicim hayırlı uğurlu olsun :) Daha Önceki konuda tahminim olduğunu söylemiştim ya.Birebir tutturdum.Sen bu resmi paylaşınca anlamıştım :) Siyah yada beyazı tercih etmeyeceğini biliyordum.M paket olmadığından mavi rengide elemiştim ya bu renk yada sürpriz bir kırmızı olabilirdi. Yanılmadım ;) Siparişin tekrar hayırlı uğurlu olsun.

sedat27
13 03 2014, 13:21
hayırlı olsun.kazasız belasız binersin İnşallah

mert
13 03 2014, 13:24
Daha önce "BMW test" konusunda belirtmiştim BMW demek donanım demek. Standart donanım son derece kısıtlı tutulmuş, öyle ki Dijital çift bölgeli klima, arka koltuk kol dayama, arka yatar koltuklar bile ekstra donanım.
Service uzmanına neredeyse " Kapılar ve Direksiyon standart değil mi ? " diye soracağım geldi. İnsan ondan bile şüphe duyuyor bir süre sonra.

Gelelim ekstra donanımlara :


DAKOTA Koyu Bej şeritli açık Bej gerçek deri döşeme ( Resimde gözüken )
Spor Deri direksiyon döşeme rengi.
Bluetooth & Ön sis farları & Aydınlatma Paketi & USB Bağlantısı ( Bunlar Türkiye paketinde standart geliyor )
Geri görüş Kamerası
Elektrokrom İç ve Dış Aynalar
Arka Kol Dayama
Far yıkama Sistemi
Bi-Xenon Farlar
Otomatik Klima ( Ekranlı/ 2 Bölgeli)
Geliştirilmiş Gösterge Paneli
Dokulu ahşap Kaplama ( Resimlerdeki)
Parlak Krom iç Kaplama Şeridi ( Yine resimdeki gibi )
Konfor Erişim Sistemi ( Bizde ki easyopen ve keyless benzeri birşey)
Elektrikli Cam Tavan
Elektrikli Arka Cam Perdesi
Arka Kapı Perdeleri
Isıtmalı Ön Koltuklar
Harman/ Kardon Sur. Ses Sistemi

mert
13 03 2014, 13:26
Efficent Dynamics Motorlarla her ne sebepten bilemiyorum 18" Jant sipariş edemiyorsun. Dolayısı ile resimdeki Jant'ı çok beğenmeme rağmen seçemedim.
Burada değiştireceğiz artık. :)

passat2011
13 03 2014, 13:54
hayırlı olsun mert abi.sorması ayıp maliyet ne kadar oldu?

Arguss
13 03 2014, 14:07
Mert abi navigasyon paketi büyük ekran yokmu ? Hadi passat'a sök rcd'yi tak rns'i bunda o da zor iş :)

mert
13 03 2014, 14:20
hayırlı olsun mert abi.sorması ayıp maliyet ne kadar oldu?

Aracı satın almadığımız için tam olarak aracın değerini bilemiyorum.

mert
13 03 2014, 14:23
Mert abi navigasyon paketi büyük ekran yokmu ? Hadi passat'a sök rcd'yi tak rns'i bunda o da zor iş :)

Navigasyon paketi fiyatı dudak uçuklatır Emre. 4.000€ 'nun üzerinde. Bu donanımı eklesem bir sürü şey çıkarmak zorunda kalırım.
İşlem Passat'ta ki kadar kolay olmayacak ama elbet olacak :) aşağıda ki foto bir ipucu verebilir belki :)

http://i.imgur.com/Li7lRt9.jpg (http://imgur.com/Li7lRt9)

Arguss
13 03 2014, 14:24
Yinede kolay abi audi'deki mmi olsa daha da zor :)

Passait
13 03 2014, 15:14
Abi katlanır ayna standartmı ? ben bazılarını görüyorum manuel ama inşallah sende standarttır.Opsiyonda listende göremedim.( Elektronom ayna olunca katlanmıyosa tabi ;) )

Emre_4758
13 03 2014, 15:24
Mert abim hayırlı olsun dizelden benzinliye geçmek değişiklik olmuş bayağı :)

berkanbaris
13 03 2014, 17:46
Navigasyon paketi fiyatı dudak uçuklatır Emre. 4.000€ 'nun üzerinde. Bu donanımı eklesem bir sürü şey çıkarmak zorunda kalırım.
İşlem Passat'ta ki kadar kolay olmayacak ama elbet olacak :) aşağıda ki foto bir ipucu verebilir belki :)

http://i.imgur.com/Li7lRt9.jpg (http://imgur.com/Li7lRt9)

Ahahahah:)) Tahmin etmiştim 30 sayfalık yeni "elit dokunuşlar" konusu geleceğini :) Takipteyiz abi, ne zamana gelecek araç tahmin varmı ?

bjk
13 03 2014, 21:04
Mert abi Hayırlı olsun

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

mert
17 03 2014, 20:00
Abi katlanır ayna standartmı ? ben bazılarını görüyorum manuel ama inşallah sende standarttır.Opsiyonda listende göremedim.( Elektronom ayna olunca katlanmıyosa tabi ;) )

Çok önemli bir konuya değinmişsin Sait. Bu gün tekrar kontrol ettim. Opsiyonlar arasında seçebileceğim katlanır ayna opsiyonu ayrıca yok. Muhtemelen bir paketin içersindedir. En kısa zamanda öğreneceğim.

mert
17 03 2014, 20:03
Yinede kolay abi audi'deki mmi olsa daha da zor :)

Haklısın Emre, Audi'de MMI işin içine girince fiberoptic kaplolama filan başlıyor. BMW'de cihazların takımı oldukça basitmiş.
Kesme biçme yok. Ama kodlama işini yapan çok fazla yer yok. Elin mahkum bir ton para bayılacaksın vatandaşlara

mert
17 03 2014, 20:05
Ahahahah:)) Tahmin etmiştim 30 sayfalık yeni "elit dokunuşlar" konusu geleceğini :) Takipteyiz abi, ne zamana gelecek araç tahmin varmı ?

Normalde BMW araçları 2.5 -3 ayda getirebiliyor, benim aracın Temmuz ayının ilk haftası bana teslim edilmesi lazım.
Passat'ın sözleşmesi o hafta bitiyor

berkanbaris
17 03 2014, 20:08
Tez zamanda aracına kavuşman dileğiyle abicim :)

Passait
18 03 2014, 11:27
Çok önemli bir konuya değinmişsin Sait. Bu gün tekrar kontrol ettim. Opsiyonlar arasında seçebileceğim katlanır ayna opsiyonu ayrıca yok. Muhtemelen bir paketin içersindedir. En kısa zamanda öğreneceğim.

Ewet abi hala imkan varken netleştirmek lazım.Arkadaşımla geçenlerde yıkamada karşılaştık arabası oldukça dolu olmasına rağmen(3.20d) aynalar elle katlanıyordu çok yadırgadım. Neden ekletmedin dedim, olmayacağı hiç aklıma gelmedi dedi :sor1

mert
18 03 2014, 12:22
Ewet abi hala imkan varken netleştirmek lazım.Arkadaşımla geçenlerde yıkamada karşılaştık arabası oldukça dolu olmasına rağmen(3.20d) aynalar elle katlanıyordu çok yadırgadım. Neden ekletmedin dedim, olmayacağı hiç aklıma gelmedi dedi :sor1

Öğrendim Sait,

3.20i ED'de TechnoPlus paketin içersinde geliyormuş.
TechoPlus paketi sipariş ettiğimden benim araçta ayrıca sipariş etmeme gerek yokmuş. İlgin için teşekkürler,

Passait
18 03 2014, 12:34
Öğrendim Sait,

3.20i ED'de TechnoPlus paketin içersinde geliyormuş.
TechoPlus paketi sipariş ettiğimden benim araçta ayrıca sipariş etmeme gerek yokmuş. İlgin için teşekkürler,

Abicim ne demek.Çok sevindim olmasına.Bu opsiyon senin arabanda olmasaydı üzülürdüm :fir tekrar hayırlı uğurlu olsun :)

bursaerdem
18 03 2014, 12:56
aracınız hayırlı olsun, güzel günlerde kullanın. takip ettiğim, beğendiğim bir motordur ED serisi. umarım memnun kalırsınız.

polat1696
18 03 2014, 14:01
Hayırlı uğurlu olsun siz yine de buluşmalara bmw ile katılın :)

SELÇUK
18 03 2014, 22:29
Hayırlısı olsun. Passattan sonra farklı bir deneyim olacak

çakalkasa
21 03 2014, 17:47
Hayırlı olsun.316i test etme şansım oldu.Bence gayet güzel motorlar 1.6 turbo bmw motoru.136hp bile oldukça keyifliydi.Yakıt olarakta ciddi olarak az yakıyorlar.Aldığınızda sizde şaşıracaksınız:)

johoho
21 03 2014, 21:20
Merhaba Arkadaşlar,

Dün İtibari ile BMW 3.20i ED Siparişi Borusan Otomativ'e geçildi. Passat'la yollarımız ayrılmadı tabi ,eşim en az bir kaç yıl daha Passat kullanacak.
Artık buluşmalara onun arabası ile katılırım :)

hayırlı uğurlu olsun. bende 2007 2008 3.16 i düşünüyorum ama 1 sene sonra volkswagenime 1 sene daha binecem nasip olursa bu arada 10.000 bin 20.000 biriktirip nasip olursa alacam

denizzzz
13 04 2014, 00:30
İyi günlerde kullanın, Allah kazadan beladan esirgesin. Çok ama çok güzel bir araç, deneyimlerinizi aktarmanızı bekliyoruz.

der Meister
13 04 2014, 01:03
şimdiden hayırlı olsun abi.

flogart
13 04 2014, 10:34
Hayırlı olsun aracınız güzel bir tercih yapmışsınız.

passat_06
13 04 2014, 13:45
Hayırlı olsun abi :) Bi' Alman harikası daha...

Passat11790
13 04 2014, 14:29
Hayırlı uğurlu olsun , fark yaratan bir araç :)

passatonr
13 04 2014, 15:22
Mert abi hayirli ugurlu olsungelsin bide islatalim ya :)

mert
13 04 2014, 21:24
İyi dilekleriniz için çok teşekkürler arkadaşlar.
BMWde sipariş ve teslimat konusu VW'ye göre çok daha düzgün işliyor.
Passat'ta seçtiğin donanıma göre aracın teslimatı 1-2 ay oynarken BMW'de bir gün bile değişmiyor.
B7 Passat'ı tam 5.5 ay beklemiştim. BMW sanırım 2.5 ayda Türkiye'ye gelecek.

sebinefe
13 04 2014, 22:04
İyi dilekleriniz için çok teşekkürler arkadaşlar.
BMWde sipariş ve teslimat konusu VW'ye göre çok daha düzgün işliyor.
Passat'ta seçtiğin donanıma göre aracın teslimatı 1-2 ay oynarken BMW'de bir gün bile değişmiyor.
B7 Passat'ı tam 5.5 ay beklemiştim. BMW sanırım 2.5 ayda Türkiye'ye gelecek.

Desenize Vw tercih etmemek için yeni bir sebep :)

mert
14 04 2014, 07:41
Desenize Vw tercih etmemek için yeni bir sebep :)

Ama güzel şeylere de zor ulaşılır, böyle de bir gerçek var :)

oldwolf
14 04 2014, 07:54
Allah kaza bela vermesin çok güzel araba hayırlı olsun

Taner Göde
14 04 2014, 07:56
Cumartesi teslim aldığımız 1.4 TSI 122 HP 7-DSG PASSAT kuzenimin şirket aracı, aslında BMW 320i ed 170 HP 8-ZF alınacaktı ama son anda bazı değişiklikler nedeni ile PASSAT'ta karar kılındı, bunda aldığımız fiyatın da payı çok fazla, zaten 1 adet daha sipariş verildi, 2013 model aynı motor ve DSG fakat beyaz yerine lacivert veya gümüş olacak.

oldwolf
14 04 2014, 08:08
hayırlı olsun Taner bey Allah kaza bela vermesin

bk96
14 04 2014, 13:20
Hayirli olsun Allah guzel gunlerde kullanmayi nasip etsin

SELÇUK
18 04 2014, 16:56
Artık "only flying is better" olacak :)

frisby06
18 04 2014, 17:40
Vay be 2011'di Sercan'la teslim almaya gitmiştiniz,zaman gerçekten çok çabuk geçiyor.
Hayırlı olsun Mert abi

johoho
18 04 2014, 20:37
ALLAH kaza bela vermesin güle güle binin inşallah bigün ALLAH bizede nasip eder.

mert
22 04 2014, 10:24
İyi Dilekleriniz için çok teşekkürler arkadaşlar,

BMW Şase Numarasına göre üretim fabrikası ve diğer bilgileri :

14840

14841

mert
22 04 2014, 10:41
Sanırım benim araç şu an oralarda bir yerdedir. :)


http://www.youtube.com/watch?v=5Recixvp4ck


http://www.youtube.com/watch?v=UT3tRQwfFe8


http://www.youtube.com/watch?v=HaJTOeLFQg0

mert
22 04 2014, 10:42
http://www.youtube.com/watch?v=26EulqZigWA

mert
22 04 2014, 10:43
http://www.youtube.com/watch?v=2XhXHrr9F0E


http://www.youtube.com/watch?v=muLmD_7DANw


http://www.youtube.com/watch?v=6hoYediNG3U

mert
22 04 2014, 10:44
http://www.youtube.com/watch?v=RcRK94ARQMM


http://www.youtube.com/watch?v=7LF7LVIzyb8

mert
16 05 2014, 09:23
Sipariş aşamasında 4.500 € ödenerek eklenebilen Touchpad Navigasyon + Multimedia + Widescreen donanımı tüm parçaları ile birlikte elime ulaştı.

http://i.imgur.com/DMYa2Wo.jpg

http://i.imgur.com/HUqOyPN.jpg

İlk 2 resim satıcının gönderdiği, aşağıdaki benim çektiğim.

http://i.imgur.com/0anYmO2.jpg

Yanlız ufak bir sorun var, daha önce farketmemiştim. Cihazlar gelince fark ettim.

Cihazı monte edeceğim araç gelmedi daha.... :(

acı
16 05 2014, 09:40
Abi ufak sorun baya büyükmüş

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

BMW
16 05 2014, 10:08
Hayırlı olsun.Doğru seçim.

Veysel
16 05 2014, 10:52
Hayirli olsun arkadasim.Güle güle kullanin.Yalniz dikkat edin BMW hastalik yapar benden söylemesi.8,5 yil Passat kullandiktan sonra 2012 de 2006 model E 60 525 D ,M optik bmw aldim.Simdi araci satmak zorundayim.Ama bmw den bir türlü ayrilmak istemiyor canim.Satistan sonra eski de olsa Passat 2,0 tdi alacagim yine.Baska araca binemem Passat,tan baska.

burakerdogan
16 05 2014, 11:16
Hadi hayırlı olsun inşallah en kısa zamanda aracına kavuşursun.

denizzzz
17 05 2014, 20:07
Hayırlı olsun, kazasız belasız inşallah, merakla izlenimlerinizi bekliyoruz.

passat_06
17 05 2014, 20:56
Ben de merakla bekliyorum aracın fotoğraflarını..

murti
18 05 2014, 08:14
gene bizi ( passat b7 modifikasyonları ) gibi bir konu bekliyor sanırım :) tabi BMW de yapılacak bir şey kaldıysa

mert
28 05 2014, 08:06
İyi dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar,

Dün elime geçen parça en ucuz fakat aracın en önemli parçası.
Kendisine Emulator deniyor. BMW'de söyle bir sistem mevcut. Aynen Windows veya applestore gibi birçok uygulama için ek lisans almanız gerekiyor. Yani ek ücret ödeyip uygulama satın almanız. Ancak bu aldığınız lisans kodlarını araca girdikten sonra bu sistemleri kullanabiliyorsunuz. Bu uygulamalar sırasıyla ;

Bmw APPS------------------ ( Internet, Hava Tahmini , Google , Google Map )
Connected Drive------------ ( iphone üzerindeki Video akıllı TV 3G üzerinden youtube kullanımı , Uydu Radyosu )
voice control ---------------
Navi Enabler ---------------
Navi map code ------------

2 seçeneğiniz var. Ya bu yukardaki tüm sistemler için lisans kodları almanız gerekiyor ya da aşağıda fotosu bulunan cihazı almanız.
Bu cihazın yaptığı bir nevi aracı kandırarak aracın kendisinde her türlü lisans kodunun mevcut olduğunu sanmasına yarıyor.

http://i.imgur.com/YGJqx5E.jpg

Arguss
28 05 2014, 08:47
İyi dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar,

Dün elime geçen parça en ucuz fakat aracın en önemli parçası.
Kendisine Emulator deniyor. BMW'de söyle bir sistem mevcut. Aynen Windows veya applestore gibi birçok uygulama için ek lisans almanız gerekiyor. Yani ek ücret ödeyip uygulama satın almanız. Ancak bu aldığınız lisans kodlarını araca girdikten sonra bu sistemleri kullanabiliyorsunuz. Bu uygulamalar sırasıyla ;

Bmw APPS------------------ ( Internet, Hava Tahmini , Google , Google Map )
Connected Drive------------ ( iphone üzerindeki Video akıllı TV 3G üzerinden youtube kullanımı , Uydu Radyosu )
voice control ---------------
Navi Enabler ---------------
Navi map code ------------

2 seçeneğiniz var. Ya bu yukardaki tüm sistemler için lisans kodları almanız gerekiyor ya da aşağıda fotosu bulunan cihazı almanız.
Bu cihazın yaptığı bir nevi aracı kandırarak aracın kendisinde her türlü lisans kodunun mevcut olduğunu sanmasına yarıyor.

http://i.imgur.com/YGJqx5E.jpg

Vay be Bmw'ye bak bizde RNS falan kendimizi kandırıyoruz :)

passatonr
28 05 2014, 17:33
sabırr sabırr sabırrr......
Mert abi en az senın kadar bızde beklıyoruz bu yavruyu... :)

ömer azak
28 05 2014, 20:09
Mert şimdiden hayırlı olsun kazasız belasız binmen temennisi ile.

s5s5s5
21 11 2014, 13:37
Sipariş aşamasında 4.500 € ödenerek eklenebilen Touchpad Navigasyon + Multimedia + Widescreen donanımı tüm parçaları ile birlikte elime ulaştı.

http://i.imgur.com/DMYa2Wo.jpg

http://i.imgur.com/HUqOyPN.jpg

İlk 2 resim satıcının gönderdiği, aşağıdaki benim çektiğim.

http://i.imgur.com/0anYmO2.jpg

Yanlız ufak bir sorun var, daha önce farketmemiştim. Cihazlar gelince fark ettim.

Cihazı monte edeceğim araç gelmedi daha.... :(


İyi dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar,

Dün elime geçen parça en ucuz fakat aracın en önemli parçası.
Kendisine Emulator deniyor. BMW'de söyle bir sistem mevcut. Aynen Windows veya applestore gibi birçok uygulama için ek lisans almanız gerekiyor. Yani ek ücret ödeyip uygulama satın almanız. Ancak bu aldığınız lisans kodlarını araca girdikten sonra bu sistemleri kullanabiliyorsunuz. Bu uygulamalar sırasıyla ;

Bmw APPS------------------ ( Internet, Hava Tahmini , Google , Google Map )
Connected Drive------------ ( iphone üzerindeki Video akıllı TV 3G üzerinden youtube kullanımı , Uydu Radyosu )
voice control ---------------
Navi Enabler ---------------
Navi map code ------------

2 seçeneğiniz var. Ya bu yukardaki tüm sistemler için lisans kodları almanız gerekiyor ya da aşağıda fotosu bulunan cihazı almanız.
Bu cihazın yaptığı bir nevi aracı kandırarak aracın kendisinde her türlü lisans kodunun mevcut olduğunu sanmasına yarıyor.

http://i.imgur.com/YGJqx5E.jpg

Merhaba Mert Bey,

Öncelikle aracınızı çok beğendiğimi belirtmek isterim ve kazasız belasız kullanmanızı dilerim.
Size sormak istediğim bir şey var. Navigasyon ekipmanlarını ve emülator dediğini parçayı nereden, nasıl temin ettiniz? Fiyatı hakkında bilgi verebilir misiniz?
3.20d Xdrive bir aracımız var ve ona uygulamayı düşünüyoruz.

z4a6m5a2n8
21 11 2014, 20:37
Sağlıkla kullanın,sahibi siz olun...

mert
29 11 2014, 21:40
Merhaba Mert Bey,

Öncelikle aracınızı çok beğendiğimi belirtmek isterim ve kazasız belasız kullanmanızı dilerim.
Size sormak istediğim bir şey var. Navigasyon ekipmanlarını ve emülator dediğini parçayı nereden, nasıl temin ettiniz? Fiyatı hakkında bilgi verebilir misiniz?
3.20d Xdrive bir aracımız var ve ona uygulamayı düşünüyoruz.

Mesajınızı şimdi gördüm. En kısa zamanda bilgileri yollayacağım

atitrend
30 11 2014, 11:33
mert abi en kısa zamanda uzun dönem karşılaştırması istiyoruz.

s5s5s5
01 12 2014, 21:19
Mesajınızı şimdi gördüm. En kısa zamanda bilgileri yollayacağım

Teşekkür ederim Mert Bey. Geri dönüşünüzü bekliyorum.